fbpx
איפור וטיפוח

הכיני עצמך לפורים – הכובען המטורף – המדריך המלא

בהמשך למדריכים המדליקים של רשת SACARA משבוע שעבר שבו למדנו כיצד להתאפר בצורת פופ-ארט וזברה, אני שמחה להביא לכן מדריך נוסף ובו תלמדי כיצד לאפר את עצמך, ואת החברות, במראה של הכובען המטורף!  הדמות האהובה מהסיפור המפורסם "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות", הכובען המטורף! הדמות שקיבלה חיים ופרשנות מודרנית מלאת שיגעון בעיבוד המודרני של וולט דיסני ומאוחר יותר בכיכובו של ג'וני דפ.

פורים 2016 - מראה הכובען המטורף

הכלים להשגת המראה

פלטת צבעי מים, עפרון ללא חידוד שחור 115, איילינר ג'ל שחור, ליפגלוס אדום מספר 21, סומק ורוד.

** כל המוצרים של חברת SACARA וניתנים להשגה בכל סניפי הרשת

המדריך

  1. השתמשי בספוגית רטובה, לאחר שסחטת אותה היטב טבלי בצבע מים לבן ומרחי בלבן את פנייך, הצוואר וקו המחשוף. מריחת הצבע צריכה להתבצע בדומה למריחת מייקאפ.
  2. באמצעות אייליינר ג'ל שחור שרטטי מעוין שחור על אחת מהעיניים.  לאחר מכן עליך לתחום את החלק התחתון של העין באמצעות ולשרטט ארבע קרניים באורכים שונים. באמצעות ספוגית לחה טשטשי בטפיחות קלות את הקרניים שיצרת.
  3. באמצעות  שפתון אדום צבעי את קצה האף ואת הנחיריים. ליצירת אפקט "אומברה" בשפתיים (מעבר גוונים מכהה לבהיר) עלייך לתחום את גבולות השפתיים בעפרון ללא חידוד שחור 117 ולהמשיך מעט פנימה אל פנים השפה. את החלק הפנימי של השפה שלא תחמת בשחור, עליך למלא עם ליפגלוס אדום בצבע 21.
  4. באמצעות העיפרון השחור שרטטי שני קווים שחורים אופקיים, משני צידי השפה.  על אחד הקווים שרטטי שני קווים מאונכים קטנים ובקצה של כל אחד מהם עיגול קטן.סיימי בסומק ורדרד פוקסיה על תפוחיי הלחיים.

עכשיו נשאר לך רק למצוא כובע מגבעת גדול ומלא נוכחות, להוסיף לו נוצות צבעוניות ויש לך תחפושת מושלמת לפורים. פורים שמח!

מראה הכובען המטורף לפורים של רשת SACARA

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X