fbpx
מסעדות

דולצ'ה דה-לצ'ה – גלידה שעושים באהבה

אני לא יכולה להגיד שאני מאלה שחולות על גלידה. הרבה פעמים אני מעדיפה יוגורט על-פני גלידה ואצלנו בבית כמעט ולא תמצאו גלידה בפריזר אלא אם היא במשקל ונקנתה בגלידריה טובה או אם קנינו גלידה של חברה מסוימת. ככה שאותי בלידה לא קונים 🙂

לפני כשבועיים בעלי ואני עשינו סיבוב במרכז ראשון ובסופו חיפשנו מקום לשבת, להאכיל את הילד ובעיקר להתפנק על משהו קר. וכך מצאנו עצמנו ברוטשילד 62 בגלידריה דולצ'ה דה-לצ'ה (או כפי שאנחנו הראשל"צים קוראים לה – הגלידה ברוטשילד).

לא משנה מי יכנס לגלידריה – תמיד יהיה שם טעם שהוא/היא יאהבו: גלידות אלכוהוליות בטעמים וויסקי ורום צימוקים, גלידה בטעמים שראיתי רק שם (אבל תרגישו חופשי לתקן אותי אם יש בעוד מקומות) כמו שוקולד פיצוחים, קוקוס קלוי ושקדים ואפילו גלידה בטעם עוגת יום הולדת ומרשמלו (ו-א-ו!).

מעבר לגלידה ניתן גם למצוא קפה איכותי (נסו את "פוגאטו" שזה למעשה כדור גלידה וניל עם שוט אספרסו מלמעלה), וופל בלגי ועוד הרבה דברים מתוקים אחרים.

מזל שאנחנו לא גרים באזור מרכז העיר, אחרת באמת יכולתי להגיד לדיאטה שלום, אבל אין ספק שמנחם לדעת שיש מקום כזה ממש בקרבת מקום וכמובן, שניתן לקחת הביתה במשקל 🙂

דולצ'ה דה לצ'ה ! הגלידה ברוטשילד – רוטשילד 62, ראשון לציון. פתוח בימי חול בין השעות 08:00-24:00, ימי ששי 08:00-02:00 ובימי שבת 08:00-01:00 .

וופל בלגי של דולצ'ה דה לצ'ה בראשון לציון

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X