fbpx
בילוייםהורות וילדים

בייבילנד 2016 – כל מה שרציתן לדעת

תערוכת בייבילנד מתקיימת השנה בפעם התשיעית ומביאה את כל החידושים בעולם התינוקות להורים ולהורים שבדרך. אני חוויתי אותה לראשונה לפני 3 שנים כשהייתי בהריון הראשון. אני בעיקר זוכרת שהיה עמוס. עמוס מאוד. זוכרת הרבה דוכנים, ואותי עם בטן של חודש חמישי מנסה לפלס את הדרך, לאסוף דוגמיות ולהגיע לדוכנים עם עגלות כדי לבדוק עגלות ואולי אף לרכוש אחת. אז אכן רכשנו עגלה, וכן, יצאתי עם דוגמאות אבל בעיקר הבטחתי לעצמי לא לחזור לשם.

שנה עברה, אני אמא לתינוק בן 8 חודשים ושוב פרסומות לבייבילנד בטלוויזיה וברדיו. אני מבטיחה לעצמי לא ללכת אבל ביום השני לתערוכה ניצלתי את ארוחת הצהריים בעבודה, עליתי על רכבת ונסעתי לגני התערוכה. הבנתי אז שהתמכרתי.

עוד שנה עברה והנה אנחנו בנובמבר 2016. הפעם כבר דאגתי לצבור מראש שעות נוספות בעבודה. וכך מצאתי את עצמי עולה על רכבת וכעבור 2 תחנות יורדת בגני התערוכה וצועדת לעבר ביתן 2. הפעם הגעתי על היום הראשון ועל הפתיחה. פייר, נהנתי. הייתי שם כמעט 4 שעות ובאמת נהנתי מכל רגע. עכשיו כשאני בהריון שני ומכירה את הקטן-גדול שיש לי בבית, ידעתי לנווט את עצמי כמו שצריך, ידעתי על מה כדאי לי להתעכב ועל מה לא, ומה כדאי לקנות בתערוכה או בכלל לוותר.

בייבילנד 2016 – הגעה והתמצאות 

גם השנה בייבילנד מתקיים בביתן 2 בגני התערוכה (10:00-22:00). יש הרבה חניונים מסביב וממה שהבנתי יש גם חניון תת-קרקעי אבל יקר. אני אישית הגעתי ברכבת, ירדתי בתחנת ת"א האוניברסיטה והלכתי כ-10 דקות ברגל (יש מצב שמישהי ללא בטן של אמצע חודש חמישי תלך יותר מהר ממני). אם אתן מגיעות באוטובוסים אז אלו הקווים שתצטרכו:

  • אגד – אוטובוס קו מספר 521 – אתר אגד
  • דן – אוטובוס קו מספר 12, 22, 40, 89, 189, 389 – אתר דן
  • מטרופולין – אוטובוס קו מספר 47 , 48, 247 ממרכז ת"א ורעננה/כ"ס/הרצליה/רמת השרון

הגישה לביתן ובכלל בתוכו מאוד נוחה לעגלות וכשתגיעו לשם עם עגלה תגלו שאתן לא היחידות. היתרון ששמתי לב השנה, לעומת שנים קודמות, זה שהרחיבו את המקום בין הדוכנים. אם בשנים קודמות הרגשתי שאני ממש נמחצת בין ההמון שמטייל בין הדוכנים, הפעם היה מקום רב לזוז. אפשר לעמוד בכיף ולסדר את העגלה, להרים את הבייבי ובכלל, פשוט לעמוד ולדבר.

התערוכה כולה מתקיימת בביתן 2 ואין צורך לצאת ולטייל בין ביתנים שונים. הכניסה היא מהלובי הראשי של הביתן ובו תמצאו פינת ישיבה עם דוכני אוכל (בתשלום כמובן – קפה, שתיה קרה, חטיפים ודברי מאפה), שירותים, פינת הנקה מקסימה ביותר (עם אזורים מוצנעים) וכמובן עמדה גדולה לחלוקת תיקי השי של סופר-פארם.
ביציאה מהביתן הקימו חנות של סופר-פארם. יש בה כל מוצר אפשרי לתינוקות אבל לא תמצאו בה בשמים ואיפור. המחירים בחנות אטרקטיבים (אני למשל קניתי משטחי החתלה חד פעמיים ב-8.90 ש"ח, חיתולי האגיס ב-34.90 ש"ח לחבילה ומשחת החתלה של מוסטלה ב-30 ש"ח. אם אתן לבד אז מומלץ לפתח שרירים כדי לסחוב את הכל או לפנות מקום בעגלה של הבייבי עבורם).

בכניסה לביתן יש גם קופה שבה תוכלו לרכוש כרטיסים, אך אני ממליצה פשוט להצטייד מראש ולקנות בסופר-פארם הקרוב לביתכן או דרך האתר.

דוכנים ומציגים

בתערוכה מציגים למעלה מ-50 חברות למוצרי תינוקות. אל תגיעו עם עקבים 🙂

תוכלו למצוא שם את כל הגדולים והטובים כמו האגיס, לורה סוויסרה, ד"ר פישר, הנסיך הקטן, מיננה, Life Babys, פינוק, ג'ונסון, וולדה, AVENT, נוטרילן, HASBRO, פליימוביל ועוד. וכן חברות ומותגים קטנים יותר, ובינינו, כיף להכיר – עריסה שמתלבשת, Baby Joy ועוד. בכל דוכן כזה עשרות אם לא מאות אמהות כמוכן שבאות לשמוע מה חדש, לרכוש מוצרים בהנחות אך בעיקר לקחת דוגמיות.

דוגמיות…בואו נודה בזה – מי לא אוהב אותן. כיף להתנסות במוצרים במקום לקנות אריזות גדולות וכיף לקבל בחינם. אין שום בושה בכך, אבל קחו בחשבון שעם הדוגמאות מגיעות האמהות..

תזכרו – אתן לא היחידות שמגיעות לשם, אז תתכוננו לתורים בין אם זה בעמדת חלוקת תיקי השי (העמדה הראשונה שתתקלו בה) או בין אם זה בפנים. קחו את התורים האלה בכיף, אחרת סתם תצאו משם עצבניות.

מפה עם פירוט הדוכנים כאן.

על מה אני ממליצה

אני אישית מציעה להגיע מוקדם. תהיו שם כשפותחים את התערוכה או תגיעו לקראת 13:00. כן, עדיין יהיו תורים בעמדות, אבל יהיו פחות תורים בקופה ובעמדה לחלוקת השי.

תגיעו עם נכונות לסחוב. כשאתן מטיילות עם התיק, אוספות דוגמיות, רוכושות מוצרים ועוד בסוף מבלות בסופר-פארם…הגב והכתפיים מתחילות לכאוב אם אין לכן צורך להגיע עם תיק נשים, אל תגיעו. אם אתן עם עגלת תינוק, אז תשימו את הדברים שלכן בתיק ההחתלה התלוי על התיק ותפנו את הסלסלה של העגלה כדי להעמיס. אם אתן מתכננות לעשות קנייה בסופר-פארם אז אולי אפילו שווה לגרור את הבעל כדי שיעזור לכן לסחוב (כי המחירים מפתים ושווים).

שימו לב שבמהלך ימי התערוכה בין השעות 13:30-14:30 והחל מהשעה 16:30 וכל שעה עד כמעט 21:00 יש הופעה של מיקי בבמה המרכזית. תתכוונו לראות יותר ילדים בגילאי גן, ואם אתן מרגישות שיש לכן פחות כוח לזה, פשוט תגיעו בשעות אחרות או שתתרחקו מהבמה המרכזית שממוקדמת דיי בצד התערוכה ומאפשרת לכן להתסובב ביתר אזורי התערוכה  ברוגע יחסית.

המקום עמוס. לא משנה מתי תגיעו – עמוס בהורים, בעגלות, בתינוקות. אם אתן פחות אוהבות מקומות עמוסים, אז תחסכו מעצמכן את ההגעה. אם אין לכן בעיה עם עומס ולעמוד בתור ומדי פעם להידחף – אתן תהנו.

האגיס

כבר 3 שנים שאני מבלה בדוכן הזה מיד עם הכניסה שלי למקום. הדוכן גדול, מפתה ומזמין והוא בכניסה לאולם ככה שאין מצב לפספס אותו. כמובן שתוכלו לקבל הדגמות בשידור חי על חיתול האקסטרה-קר המעולה (אנחנו משתמשים בו לילד) ואף לקבל דוגמיות. אבל אם אתן כבר מגיעות לשם עם הבייבי אז אני ממליצה בחום להשתתף באחת הסדנאות החינמיות שרצות במתחם.

דוכן האגיס בייבילנד 2016
דוכן האגיס

בדוכן יוזמנו ההורים לסדנת קונטקטבייבי עם הרקדן בעל השם העולמי בתחום האימפרוביזציה איתי יטוב. הסדנאות של יטוב הפכו ללהיט בארץ ובעולם, ילדים שהשתתפו בסדנת קונטקידס התחילו בעקבותיה להיות חופשיים יותר בתנועה שלהם, לזוז עם בטחון עצמי גבוה יותר ולנסות יותר דברים חדשים. עוד מעניין, שהורים שהשתתפו בסדנה דיווחו על עצמם שהם מרגישים בטוחים יותר לאפשר לילדים לפעול ולנוע במרחב.

הסדנאות ייערכו ללא הרשמה מוקדמת בבמה המרכזית של התערוכה (במשך חצי שעה): יום שלישי ה- 08.11.2016 בשעה 14.30, יום רביעי ה- 09.11.2016 בשעה 12.30 וביום חמישי ה- 10.11.2016 בשעה 14.30 ואף יתקיימו במתחם שיעורים מקוצרים בכל רבע שעה.

ומה עוד מקבלים במתחם? כל הורה שישתתף בסדנה יקבל בסיום תמונה מעוצבת של כפות הידיים שלו של התינוק אותה יוכל לשתף ברשתות החברתיות כמזכרת לרגעי המגע הנעימים שעברו ביחד בסדנה.

לורה סוויסרה

אם אתן עוקבות אחרי האתר הזה אז בטוח ראיתן שהמלצתי על המוצרים שלהם. עכשיו, כשאני יודעת שאני בהריון עם בת, כבר התחלתי להכין לעצמי Wish-List מהאתר עם כל מה שאני רוצה והבייבילנד היה אחלה מקום להתחיל בו את הקניות כי ניתן לרכוש שם את כל המוצרים 20-40% הנחה.

הדוכן של HASBRO ו-PLAYMOBIL

דוכן כייפי בטירוף. אם אתן מגיעות עם ילדים אז תתכוננו לראות אותם מכייפים ומשחקים במשחקים השונים. ניתן לרכוש מגוון צעצועים לכל הגילאים , ויש להם גם את הסדרה הצהובה של פליימוביל שמתאימה כבר לפעוטות מגיל שנה וחצי.

פליימוביל בייבילנד 2016
הדוכן של HASBRO ופליימוביל
הדוכן של HASBRO ופליימוביל
הדוכן של HASBRO ופליימוביל

יש עוד מלא דוכנים ובכלל מוצרים חדשים ובאמת מהפכנים, כדוגמת הכפתור, שעליהם יכולתי להמשיך ולהרחיב – אבל הגיע הזמן לשחרר את הפוסט הזה לאוויר, לפני שהתערוכה מחר תפתח שוב. בקרוב פוסטים נפרדים על מוצרים שונים וחברות שונות שיצא לי להכיר בתערוכה והייתי שמחה שגם אתן תשמעו עליהם.

תלכו, תבלו ותהנו !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X