fbpx
מתוקיםפנקייקים וארוחות בוקר

בורקס נוטלה ב-5 דקות הכנה

יש ימים שבהן אנחנו חייבות את המשהו המתוק הקטן הזה. זה קורה כשאנחנו במחזור, בהריון או סתם כשמתעוררים בשבת בבוקר ולא בא לנו חביתה ליד הנס-קפה. אז אם אתן כמוני, ואוהבות דברים מושחתים שמכינים בפחות מ-10 דקות, זה בדיוק המתכון שחיפשתן. אני מתנצלת מראש אם הרסתי למישהי מכן את הדיאטה 🙂

דרך אגב, את המתכון הזה פרסמתי בבלוג השני שלי ("פשוט טעים") ביולי 2013 והוא אחד הנצפים ביותר 🙂

מצרכים ל-9 יחידות

  • 1 חבילה בצק עלים קפוא
  • נוטלה
  • 1 ביצה
  • מעט מים
  • אופציונאלי – אבקת סוכר לקישוט

הוראות הכנה

  1. להפשיר גליל של בצק עלים. ברגע שהוא הופשר לקמח מעט את השיש, לפרוש את הבצק בעדינות ולחתוך ל-9 מרובעים. בינתיים טרפו את הביצה עם המים והניחו בצד.
  2. להניח במרכזו של כל ריבוע כפית נוטלה. את דפנות הריבוע להבריש בביצה ולקפל את הריבוע למשולש. ע"מ לוודא שהוא מהודק היטב השתמשו במזלג ועל הדרך זה יצור לכם דוגמה יפה. הברישו את המאפה מלמעלה עם ביצה.
  3. אפו בחום של 180 מעלות למשך רבע שעה, עד אשר הבורקס זהוב ועשוי.
  4. פזרו אבקת סוכר ואכלו בהנאה 🙂

קינוח נוטלה מושחת

מתכון לבורקס נוטלה

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X