fbpx
בית והום סטיילנג

ארונות ריביירה משיקה: הנגר הפרטי שלך

עם כוח של חברה גדולה ושירות של חנות בוטיק, מציגה רשת ארונות ריביירה שירות עיצוב בהתאמה אישית ובמחירים שפויים. החברה מציעה ליווי צמוד של מעצבת הבית לתכנון, ייעוץ ועיצוב של ארונות לחדרי שינה, חדרי ילדים, ארונות ייחודיים לחלל הסלון, פינת האוכל ועוד. כל הארונות מתוכננים באופן פרטני לניצול מקסימלי של החדרים והנישות השונות בחלל הבית, כמו גם מעוצבים לפי טעמו ובחירתו של הלקוח.

בדירות קבלן ובתים פרטיים תלווה מעצבת הבית של ארונות ריביירה את הפרוייקט כבר משלב סקיצת הדירה עד לשלב העיצוב, בחירת החומרים, הגימור, חלוקת המדפים, פתרונות האחסון ועוד. תכנון מדוייק מבעוד מועד יבטיח ניצול אידיאלי של שטח הדירה ופריסה מדוייקת של הארונות בחלל.

הכוח הטמון בוותק, בטכנולוגיות המתקדמות שברשות החברה, הידע והניסיון מאפשר לה לספק שירות נגרות אישי במחירים שפויים וברמה הגבוהה ביותר.

עיצובים

שידת מגירות לטלוויזיה בשילוב יחידת אחסון סגירת קלאפה

שלל פתרונות פרזול, ידיות מעוצבות, גימורים וחיתוכים לצד פתרונות אחסון איכותיים בייבוא מאיטליה.

בעידן של עיצוב בהתאמה אישית, חברה בסדר גודל של ארונות ריביירה מיישרת קו ומספקת מענה לאלו הבוחרים ביוצא מן הכלל, בייחודי ובשונה. אלו המבקשים לעצמם עיצוב אינדבידואלי, כזה שלא רואים אצל אף אחד אחר, כזה שיתאים במדויק וינצל את הספייס באופן אידיאלי ודקורטיבי. רשת ארונות ריביירה השכילה לשלב את כוחה כחברה מובילה וגדולה בתחום ייצור ועיצוב ארונות ובשנים האחרונות מספקת שירות עיצוב אישי. שירות זה כולל ליווי של מעצבת פנים לאורך כל התהליך החל מבחינת סקיצת דירות קבלן ושרטוט הארונות עוד בשלב הניירות ועד לשלב בחירת סגנון העיצוב, העץ, חריטות, צבע, חלוקת המדפים, פתרונות אחסון ועוד.

במפעל החברה ניתן לראות את מגוון הדוגמאות, לגעת, להריח לחוש ולדמיין את המוצר המוגמר בצורה הטובה ביותר. שימוש במערכת ממוחשבות ומתקדמות תוך ליווי של מעצבת אישית הצמודה ללקוח לאורך כל התהליך מאפשרים ללקוח ליהנות משילוב מנצח של חברה מוכרת, מובילה וותיקה, טכנולוגיות חדשניות, עיצוב ייחודי ושונה והכל במחיר שפוי.

עיצובים לחדר שינה

הרשת מציעה שירות עיצוב בהתאמה אישית גם לחדר השינה. במטרה להקנות לחדר מראה וינטג' כפרי לפי בקשת הלקוח, עוצב עבורו ארון פתיחה 5 דלתות המותאם לנישה לפי הזמנה ומידות מדויקות. פנים הארון עשוי מלמין עליו מולבשות חזיתות MDF  בצבע שמנת וחאקי. בחירת הצבעים לצד שילוב כרוכבים המחלקים את דלתות הארון לשליש ו 2 שליש מעניקים לארון מראה רך וכפרי של פעם בהתאם לשפת העיצוב של החלל. הארון מאובזר במגירות נעליים חיצוניות עם טריקה שקטה בכדי ליצור הפרדה בין בגדים ונעלים. בנוסף למגירות, העלה הלקוח צורך באחסון נוסף לנעליים ועל כן הדלת החמישית מיועדת כולה לנשלפים לנעליים. מבחינת חלוקת הארון נותרו 2 דלתות שהן תא אחד גדול לכל אחד מבני הזוג. האישה שלרוב צריכה יותר שטח תליה בחרה במתקן התליה הנשלף " סרבטו" ואילו הגבר ביקש לעצמו מגירות נעליים נשלפות.

עיצוב ארון ויטרינה בהתאמה לחלל הסלון, פינת האוכל או בחדר העבודה

רשת ריביירה מציעה שירות עיצוב בהתאמה אישית גם לחלל הסלון תוך תכנון וניצול מקסימלי של חלל הבית לצד עיצוב ייחודי לפי בקשתו וטעמו של הלקוח, כל זאת בליווי של מעצבת הבית המלווה את הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו. בפרוייקט זה אנו רואים כיצד ניתן לנצל נישה בחלל הסלון באופן אידיאלי ע"י שימוש בארון ויטרינה לאחסון כלי הגשה וכלים דקורטיביים ושימושיים שחשוב שיהיו בהישג יד. לשמירה על השפה העיצובית בחר הלקוח יחד עם מעצבת הבית  ארון ויטרינה בשילוב זכוכית רטרו סטפס (ממבחר הטקסטורות הקיימות) ורגלי עץ בצבע. הארון עצמו עשוי מלמין שמנת והדלתות מסגרת מילואה עם ידיות פורצלן מוזהבות. את הויטרינה ניתן לשלב בחדר עבודה, בחלל הסלון או פינת אוכל בתוך נישה או כחידה עצמאית. הזכוכית יכולה להיות עם גב בצבע שמנת כך שיראו רק את הטקסטורה מבלי לראות מה יש בארון. ארון הויטרינה מהווה דוגמא לשילוב בין השימוש בטכנולוגיות מתקדמות של חברה מובילה לצד ייעוץ ועיצוב אישי לפי צרכי לקוח.

ארונות פרי סטנד

ארון בגדים לחדר שינה, חדר עבודה או לחלל הסלון, בשילוב במה תחתונה ורגלי עץ מלא (בוק) בגימור צביעה אטומה, קרניזים וחריטת CNC  למראה וינטג' כפרי. צבע הארון, מידותיו, החריטות ובחירת הרגלים על פי בקשת הלקוח בליווי מעצבת הבית של ארונות ריביירה.

עיצוב ארון חדר ילדים בייצור אישי – וינטג' שיק

רשת ארונות ריביירה מציעה שירות עיצוב אישי בליווי מעצבת הבית שתתכנן ותעצב את הארון לפי בחירתו וטעמו של הלקוח. בחדר ילדים זה אנו רואים בחירה בארון עם דלתות מלואה בשילוב זכוכית פרח ענתיק למראה וינטג' שיק של פעם. את צבע הזכוכית ניתן לבחור כמו כן ניתן לבחור בזכוכית שקופה או אטומה. בארון, שילוב מגירות נעליים חיצוניות עם טריקה שקטה ובטיחותית לילדים. פנים הארון אף הוא מותאם לילדים מבחינת חלוקת המדפים (תאים צרים) ותכנון שטח תליה נמוך במיוחד לבנות שתוכלנה לתלות את השמלות. (: הארון עשוי מלמין בצבע שמנת עם  מגירות מילואה ובהם ידיות קריסטל להשלמת המראה העתיק.

ארון ריביירה דגם אמבר
ארון ריביירה דגם אמבר בצבע עם עיטורי כרכובים. מגירות חיצוניות טריקה שקטה לאחסון נעליים.
ארונות ריביריירה מדגם אמבר ושידה
ארון דגם אמבר ושידת מגירות בשילוב יחידות קלאפה עפ הזמנה
ארון ויטרינה
ארון ויטרינה בהתאמה אישית פרי סטנד בשילוב זכוכית רטרו סטפס
ארון חדר ילדים
ארון חדר ילדים זכוכית סבתא. מגירות אחסון נעליים חיצוניות טריקה שקטה.
ארון לחדר ילדים
ארון חדר ילדים זכוכית סבתא. מגירות אחסון נעליים חיצוניות טריקה שקטה.
ארון הזזה - ריביירה
ארון הזזה צבע מבריק שלייפלק עם חריטות CNC
ארון במראה וינטג'
ארון צבע בהתאמה אישית מראה וינטג כפרי במגוון צבעים -חריטות CNC בשילוב קרניזים ורגלי עץ מעוגלות
שידת מגירות ריביירה
שידת מגירות בשילוב יחידת קלאפה לאחסון. מגירות עם טריקה שקטה. עובי מגירות עפ הזמנה.

אודות רשת ריביירה

ריביירה הינה חברה ותיקה בתחום הארונות. לצוות הרשת ידע מקצועי רב וניסיון של שנים בתחום. על ידי שילוב טכנולוגיות ייצור ובקרת איכות מתקדמות, מבטיחה החברה ללקוח הנאה מושלמת מהמוצר הסופי.

בריביירה מאמינים בפתרון עבור כל לקוח באופן פרטני המתאים לצרכיו האישיים, ארונות קיר עם דלתות הזזה, ארונות עם דלתות פתיחה  וחדרי ארונות הממשיכים לככב, ובצדק: הם מעוצבים להפליא, נוחים לתפעול ומצוידים בשלל פטנטים ופתרונות אחסון מתקדמים. בריביירה עוזרים לכם להגשים את הפנטזיה האישית שלכם וזו לא רק אמרה.

מפעל החברה כיום הינו מפעל תעשייתי מהגדולים בארץ המשלב טכנולוגיות חדישות מאפשרות גמישות מירבית לצד עיצוב וייצור מתקדם. במפעל חדר צבע מתקדם המאפשר להגיע לרמות גימור גבוהות תוך שילוב בטכניקות צביעה עדכניות כגון צביעה אטומה וצביעת פורניר. סי אן סי ומכונות ממוחשבות אחרות המאפשרות שליטה ובקרה על תהליך הייצור. החברה רוכשת/מייבאת את חומרי הגלם והפרזולים ממיטב היצרנים בארץ ובעולם ומקפידה לרכוש מוצרים בייצור מקומי עם תקינה ברמה גבוהה. לדברי אורי סגרה מנכ"ל ובעלים מכהן כיום כיו"ר איגוד תעשיות הריהוט שבהתאחדות התעשיינים: "ריביירה פעילה בענף העץ החל מתחילת שנות ה 70 וחברה באיגוד תעשיות הריהוט. במעלה הדרך ייצרה ושיווקה ריביירה ארונות וחדרי ארונות, מטבחים וארונות אמבט, חדרי שינה וחדרי ילדים, מיטות ילדים ונוער ועוד ב 2008 החליטה החברה להתמקד בייצור ושיווק ארונות וחדרי ארונות בלבד. לריביירה 9 סניפים גדולים בפריסה ארצית. מוצרי החברה הינם פרי עיצוב פיתוח מקוריים של החברה המתבצעים IN HOUSE ע"י אנשי פיתוח ומעצבת שהינם חלק מהצוות האורגני בחברה. ייצור מבוצע במפעל ממוחשב, חדיש ומתקדם של החברה הממוקם במושב תנובות. המפעל הינו ירוק ומשתרע על כ 5 דונם. במפעל ממוקם המרכז הלוגיסטי של החברה. ריביירה דואגת לחדש את הציוד ומכונות הייצור כל העת ומקפידה לרכוש ממיטב הספקים בארץ ובעולם.לרשת כ 20 צוותי התקנות המגיעים כל בוקר למפעל החברה ומשם יוצאים להתקנות ברחבי הארץ. עם צוות ריביירה נמנים בכירי אנשי המקצוע בתחום הריהוט בישראל, החברה מעסיקה איש שירות ומודד מוסמך במשרה מלאה. ריביירה מעניקה 3 שנות אחריות מלאות על הארונות וחדרי הארונות מתוצרתה והינה ספקית של מועדוני הצרכנות הגדולים בארץ מעל 15 שנים.

ארונות ריביירה טל. 1700700313 | אתר החברה | פייסבוק 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

  1. אני אשמח לקבל הצעת מחיר לבית שבבניה, דגש על חדרי שינה ושונות

    1. אני בטוחה שאם תפנה לסניף הקרוב של ארונות ריביירה או לשירות הלקוחות שלהם הם ישמחו לשוחח איתך, להבין את הצרכים שלך ובהתאם לתת לך הצעת מחיר.

  2. הי
    רוצה המעת מחיר לארון גדול מאוד בחדר שינה…לפחות 6 דלתות

    קרן

    1. אני לא קשורה לארונות ריביירה. רק עשיתי כתבה עליהם. תצרי קשר עם שירות הלקוחות ותבררי את כל הפרטים שאת צריכה

אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X