fbpx
הריון ולידה

ארומתרפיה ולידה טבעית

אין ספק שלידה היא העבודה הקשה ביותר המוטלת על אישה.  לידה – ולא בכדי באנגלית "לידה" נקראת "labour" (עבודה, עמל). כדי להקל, אפילו במעט על התהליך הקשה, רותמת לבנה פרידמן- מומחית בארומתרפיה, צמחי מרפא וקוסמטיקה טבעית את השמנים הארומתרפים כדי לעזור לאישה היולדת במהלך הלידה ולאחריה. הצמחים הארומתרפים מאזנים את המערכת ההורמונלית, מרגיעים את מערכת העצבים המרכזית ומרפים את האוירה. לבנה מציעה 3 מארזי לידה טבעיים חדשים, מארז לחדר הלידה, מארז ליולדת ומארז לרך הנולד.

המארזים

מארז טבעי לחדר הלידה: שמן עיסוי לזמן לידה- יסמין ורוז אבסלוט, "נשימה עמוקה"- תרסיס ריחני לחדר לידה – לבנדר וגרניום אורגניים, סבון אנטיספטי- לבנדר, עץ התה, גרניום וקמומיל כחול אורגניים ותרסיס שמנים לטיפול בקרעי לידה – קלנדולה, גרניום, לבנדר ופטשולי אורגניים.  מחיר 290 ש" במקום 330 ש"ח.

מארז לחדר לידה- levana by nature
מארז לחדר לידה- levana by nature

מארז טבעי ליולדת לאחר הלידה: קרם להרגעת פטמות – קלנדולה ולבנדר אורגניים, סבון אנטיספטי – לבנדר, עץ התה, גרניום וקמומיל כחול אורגניים, "רגע לעצמי"- שמן עיסוי לבנדר וגרניום אורגניים וסבון לבנדר טבעי. מחיר: 200 ש"ח במקום 240 ש"ח.

מארז ליולדת לאחר הלידה- levana by nature
מארז ליולדת לאחר הלידה- levana by nature

מארז טבעי לרך הנולד: משחת החתלה – קלנדולה אורגנית וקאולין, "חלומות פז" שמן עיסוי לתינוק – לבנדר וקמומיל רומן אורגניים, נוזל חיטוי טבעי – הירוסול לבנדר ועץ התה אורגניים ומלח מרגיע לתינוק – לבנדר אורגני. מחיר: 250 ש"ח במקום 280 ש"ח.

מארז לרך הנולד- levana by nature
מארז לרך הנולד- levana by nature

כל המארזים מבוססים על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, מתוך כוונה לתת לטבע לעשות את עבודתו נאמנה תוך מיצוי תכונותיו הייחודיות של כל חומר. השמנים הצמחיים, צמחי המרפא והשמנים הארומטיים, רובם מיוצרים באחת המזקקות האיכותיות והיוקרתיות בעולם הנמצאת בחבל פרובנס שבצרפת, במטרה להטיב ללא פשרה עם הגוף והנפש.

את המוצרים ניתן להזמין באתר: http://www.levanabynature.co.il או בטלפון: 052-2589818

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X