fbpx
טכנולוגיה

דיל קראש – האפליקציה שתרכז לכן את כל המבצעים לולנטיין דיי

מבצעים! מילה שכולנו אוהבות, ויותר מכך הכיס שלנו אוהב. בכל מקום מציעים לנו מבצעים, בשיטוט בקניון או בסופר, בקולנוע, בקופונים ששולחים אלינו הביתה, נציגי מכירות טלפוניים שבדיוק מציעים לנו מבצע על בר המים החדש או על חבילת הטריפל. כל כך הרבה מבצעים, בכל זמן וכל הזמן. אבל איך אפשר לדעת האם המבצע אכן אטרקטיבי כפי שמפרסמים אותו?

דיל קראש, רשת חברתית חדשה לשיתוף ודירוג מבצעים, מספקת פלטפורמה שבה המשתמשים מעלים מבצעים שנתפסים על ידם כאטרקטיביים ומעמידים אותם למבחן הדירוג של המשתמשים האחרים. דירוג המבצעים מתבצע באמצעות הסימון "ממליץ" / "לא ממליץ" ע"י החלקה פשוטה של האצבע על גבי המסך, ימינה או שמאלה, באופן המזכיר את הדירוג "אהבתי"/"לא אהבתי" באפליקציית ההיכרויות "טינדר", ותורם לחוויית משתמש פשוטה, מהנה ונגישה בכל מקום ובכל זמן.

דיל קראש משנה את כללי המשחק בכך שהיא חושפת את הצרכן אך ורק למבצעים האטרקטיביים ביותר, לאחר שאלה דורגו ע"י המשתמשים האחרים. כך, במקום להיחשף למבול של מבצעים, המשתמש ייחשף רק לתוכן איכותי שצלח את מבחן הכדאיות של כלל המשתמשים. בדיל קראש, עסק קטן וגדול כאחד המציעים מבצעים, עומדים באופן שווה לשיפוט הכלל.

מעת שנכנסים לאפליקציה אפשר להתחיל ולדרג מבצעים באופן מידי, ואין חובת הרשמה לאפליקציה. בכל מבצע חדש שאנו מדרגים באמצעות סימון "ממליץ"/"לא ממליץ" ניתן לראות את הדירוג הממוצע של כלל המשתמשים וכך להסתייע בחוכמת ההמונים לגבי אטרקטיביות המבצע. ניתן להעלות מבצעים חדשים ולהתעדכן במבצעים חדשים שמשתמשים אחרים העלו. דיל קראש היא הראשונה לפתח מנוע חיפוש ייעודי למבצעים והנחות, עם אפשרות למקד את החיפוש לפי מס' קריטריונים:

  • סינון מבצעים על בסיס מיקום: ברירת המבצעים הסמוכים לאזורי. למשל, אפשר להסתובב בקניון ובאמצעות דיל קראש לראות את כל המבצעים החמים שמציעות הרשתות בקניון באותו רגע נתון.
  • סינון מבצעים על פי עדכניות: ניתן לחפש רק את המבצעים ששותפו ביממה האחרונה. לעיתים מדובר במבצעים לזמן מוגבל ולכן אלמנט העדכניות הוא חיוני.
  • סינון מבצעים לפי פופולאריות – המבצעים שיש להם הכי הרבה ממליצים, ולכן הם נחשבים להכי אטרקטיביים.

בשל היותה רשת חברתית שמקורה בתוכן גולשים, ניתן למצוא בדיל קראש מגוון עצום של מבצעים, קופונים והנחות במגוון קטגוריות (מסעדות, מוצרי חשמל, אופנה, תיירות ועוד). באפליקציה שותפו בהשקה שקטה כבר אלפי מבצעים של חנויות, רשתות ואתרי קניות ישראליים וגם של אתרי קניות בינלאומיים כמו אי ביי ועלי אקספרס.

לרגל יום המשפחה וולנטיין דיי תשיק האפליקציה קטגוריה מיוחדת של מבצעים, בה משתמשים יוכלו לשתף ולדרג את המבצעים הכי שווים, וכך להתעדכן בכל המבצעים במקום אחד ולפני כולם.

האפליקציה חינמית וזמינה להורדה בחנות האפסטור ובחנות הגוגל פליי

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X