fbpx
אופנה

אמריקן איגל מציגה – קולקציית סריגים שמתאימה לחורף הישראלי!

קולקציית הסריגים של AMERICAN EAGLE OUTFITTERS כוללת מגוון רחב של דוגמאות, סגנונות וצבעים. בקולקציה ניתן למצוא סריגים דקים וקלילים לצד סריגים עבים במיוחד, סריגים צמודים לצד סריגי אובר סייז. גם מבחינת הטקסטורות ניתן לראות מגוון רחב, החל מסריגת צמות, שילוב של אלמנטים צבעוניים, כפתורים וסריגה בסגנון אתני. עוד בקולקציה, מגוון קרדיגנים במגוון אורכים וגזרות.

טווח מחירים: החל מ- 99.90 ₪ | להשיג בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ

דרך אגב, למקרה שלא ידעתן לאמריקן איגל יש גם מותג (שהפך להיות גם הוא רשת בינלאומית) להלבשה תחתונה וכרגע יש שם מבצעים שווים ביותר. אז הכנסו לאחת מחנויות Aerie ותהנו מ-5 תחתונים ב-99.90 ₪, מחזיות וברלטים ב-69.90 ₪ ומעוד הרבה פריטים מהממים בדיוק בזמן לולנטיין דיי !

סוודרים לחורף של רשת אמריקן איגל
מחיר – 99.90 ש"ח
סריגים לחורף של אמריקן איגל
מחיר – 199.90 ש"ח
סריגים של אמריקן איגל
מחיר – 129.90 ש"ח
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X