fbpx
איפור וטיפוח

איפור כחול-לבן: כך תתאפרי ליום העצמאות

לרגל 69 שנות עצמאותנו, המאפר הלאומי ירין שחף עם ההסברים כיצד לדגמן איפור פנים בצבעוניות של כחול לבן.

מה דעתכן להיפרד מהמסקרה השחורה ולהחליפה בלבנה?

כן, כן ,גבירותיי וגבירותי יום הולדת יש רק פעם בשנה. אם חשקתן להרגיש חג לפנים, הנה הדרך לעשות זאת נכון "החליפו את המסקרה השחורה בלבנה. את עיפרון העיניים השחור המסורתי  החליפו בגוון כחול פסטל. את הצלליות הניחו בחלק התחתון של העין. לא תאמינו איך המראה משתדרג ופתאום  כולם רואים לכם את הלבן של העניים"  מסביר ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות.

איפור בגוונים כחול לבן ליום העצמאות
Shutterstock

נשיקה כחולה

רוצה "למדוד" את הגון על השפתיים אבל לא בטוחה שיהלום אותך?  

ירין שחף: "אין צורך להיפרד מכמה עשרות שקלים לטובת ליפסטיק בצבע כחול. תוכלי להכינו בבית בעזרת צללית כחולה שעורבבה קלות עם קרם לחות. בעזרת מכחול מושחים על השפתיים ומסיימים עם שכבת גלוס בוהקת. אופציה נוספת: תוחמים את השפתיים בעיפרון (עיניים) כחול. ממלאים את שטח הפנים  בעזרת העיפרון. אם הטון חזק מידי, תמיד ניתן להבהיר אותו עם  מעט פודרה".

איפור שפתיים עם אבנים
Shutterstock

ריסים לתפארת הרימל מדינת ישראל

רוצה להדהים את עצמך והעולם?

ריסים מלאכותיות  בהחלט יעשו את העבודה.  נכון, זה דורש קצת תרגול, אבל אחרי ניסיון של פעם או פעמים  לא תוכלי להוריד מהם את העיניים. החומרים הדרושים :ערכת ריסים איכותית, מקלוני עץ לניקוי אוזניים, פינצטה, דבק להדבקת ריסים ומסיר איפור .

לפני פעולת ההדבקה יש לעקל הערכה בעדינות בעזרת האצבעות. כעת, משתמשים במקל האוזניים כדי למשוח את פס דבק על קו  הריסים הטבעיים. מותחים את העפעף כלפי מעלה ומהדקים לקו הריסים הטבעי בעזרת האצבעות. ניתן להשתמש במעגל ריסים כדי לעגל את הטבעיים והמלאכותיים זה לזה.

איפור ליום העצמאות
Shutterstock

עצמאות שמח מירין שחף

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X