fbpx
איפור וטיפוח

אזעקת טרנד: כחול באקסטרים

אני חולה על הקרדשיאנס מהיום הראשון שהן התפרסמו. אני ראיתי (ועדיין רואה) כל פרק, עוקבת אחריהן באינסטגרם ואיכשהו יודעת לא מעט פרטים על החיים שלהן. אני חושבת שקים תותחית ואשת עסקים מדהימה. קלואי, היא ללא ספק הפייבוריטית שלי ואני עדיין מקווה שביום מן הימים קורטני וסקוט יחזרו להיות יחד. ואם נלך לצד הג'נרי של המשפחה, אני אישית מעדיפה את קיילי על קנדל, ואפילו מזמינה מדי פעם את מוצרי האיפור שלה.
כחלק מהערצה שלי למשפחה הזאת, אני מוצאת את עצמי עוקבת באינסטגרם אחרי אנשים שעובדים איתן צמוד צמוד (אם זאת ג'נט אטקין שאחראית על השיער ואחרים), ואחד מהם הוא מריו – מאפר העל שלהם. הוא עובד עם קים צמוד צמוד על מותג האיפור שלה, ואחראי על לא מעט לוקים וטרנדים מושלמים והיסטרים שלה, כמו הלוק האחרון למט גלה בשבוע שעבר שהיה מושלם (על אף שפחות אהבתי את עניין המחוך שהיא שמה ומעוות לנערות ונשים את המציאות על גוף האישה).

אז תכירו, מרי דדיואנוביק (Mario Dedivanovic), בן 35 מניו-יורק – אחד ממאפרי העל שקיימים היום ואחרי על לא מעט טרנדים שמככבים עכשיו באינסטגרם, בהוליווד, במגזינים ואפילו אצלנו. מדי פעם הוא עושה Masterclass למאפרים (או סתם לחובבות איפור מושבעות) בכל מיני ערים מסביב לעולם ואם זכיתן לרכוש כרטיס – יש לכן מזל 🙂

לפני חודש בערך הוא העלה סרטון לאינסטגרם שלו שבו רואים אותו מאפר את קים באיפור כחול מודגש מאוד ויצר סביב הסרטון לא מעט התלהבות. מפה לשם – טרנד חדש, איפור כחול אלקטריק באקסטרים מהמם, שניתן גם להשיג בבית, עם מוצרי איפור שיש לנו כאן בחנויות הפרטיות וברשתות הפארם. דרך אגב, אני חייבת לציין שאני אישית פחות מתחברת לאיפור כחול בעיניים אבל מאוד מאוד אוהבת לקים כחולים בציפורניים בידיים וברגלים ויש לי בבית לא מעט גוונים כחולים (גם כחול אלקטריק) של לקים רגילים וג'ל, והם איכשהו אף פעם לא יוצאים מהאופנה. האמת, אני זוכרת שגם בשנות ה-90 היה טרנד של טייצים בגוון כחול אלקטריק והיו לי כמה בארון, אז הצבע הזה מזכיר לי נשכחות 🙂

"לכחול מנעד גוונים כמעט אינסופי, וכולם לוהטים – כחול נייבי עמוק, כחול פרוסי, רויאל מלכותי או אלקטריק, תכלת אופטימי, אינדיגו וכמובן כחול מטאלי. מסיבה זאת הוא ורסטילי. למראה יומיומי, ניתן  לאפר את העפעף העליון בגוונים טבעיים ולהדגיש בכחול רק את תיחומי העיניים. למראה דרמטי יותר – עין מעושנת בגוונים של כחול יעניקו דומיננטיות עוצמתית ונוכחת. ניתן כמובן גם להחליף את האייליינר השחור הקלאסי באייליינר כחול או במסקרה כחולה. אם תרצו לשדרג מראה במהרה מהיום לערב, הניחו באמצעות האצבע כתם צללית כחולה מטאלית במרכז העפעף ומראה האיפור שלכן ישודרג במהרה". אומר גורו המייקאפ בועז שטיין.

"הכחול מועדף גם על חובבות הציפורניים בשל העובדה כי מדובר בגוון נועז ובולט הדומה לגוון האדום הלוהט" מסבירה חני אטיאס המדריכה הראשית של ORLY. "היתרון של הגוון טמון ביכולתו להתאים לכל גוון עור, עם זאת עבור בהירות עור מומלץ לבחור בכחול בדרגת כהות גבוהה על מנת ליצור אפקט של ניגודיות בעוד שלבעלות גוון עור כהה יתאים יותר כחול בדרגת כהות בינונית".

איך משיגים את הלוק?

אז איך אתן משיגות את המראה? נתחיל מזה שאתן קופצות לאחת מרשתות הפארם הקרובות לביתכן (או לאחת מחנויות שמוכרים את מוצרי בועד שטיין/אורלי, כי לא מוכרים אותם ברשתות) – רוכשות את המוצרים ויושבים מול הסרטון של מריו או של יו-טיובריות תותחיות שמסבירות איך להשיג את הלוק, כמו בסרטונים הבאים:

אלו מוצרים אתן צריכות כדי להשיג את הלוק?

עיניים

מוצרים לאיפור עיניים בגוון כחול אלקטריק

עפרונות עיניים לאיפור בגוון כחול אלקטריק

ציפורניים

לקים בגוון כחול אלקטריק

קרדיט תמונות: יח"צ | ג'ון וויט | תמונה ראשית באדיבות: David Slijper מתוך אתר wmagazine.com

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X