fbpx
בילויים

אטרקציות חדשות בגליל

למשפחות המתכננות חופשות לכל המשפחה, לזוגות המעוניינים ברומנטיקה ולכל מי שמחפשת הפוגה מהחום: במיוחד בשבילכן, אסף המיזם הפילנתרופי "אוצרות הגליל" מגוון אתרים ומקומות לינה חדשים ומחודשים בגליל המערבי.

המיזם הפילנתרופי 'אוצרות הגליל', מייסודה של התעשיינית רעיה שטראוס בן דרור, מקדם עסקים וכלכלה בתחום התיירות בגליל המערבי. אתר האינטרנט ואפליקציה של 'אוצרות הגליל' ממליצים על מקומות לינה, בילוי, הסעדה ומסלולי טיולים ,בעכו ובגליל המערבי, במטרה לאפשר לכל אחד לתכנן חופשה בהתאמה אישית. כל האתרים המומלצים נבדקו על ידי מומחים, כך שהם בדוקים ועומדים בסטנדרטים גבוהים של אירוח.

לפרטים והזמנות (לכל האטרקציות): אתר אוצרות הגליל www.ozrothagalil.org.il ובטלפון 077-9964467.

מציאות מדומה – העבר מתעורר לחיים באולמות האבירים בעזרת טכנולוגיה חדשה

מיזם "אוצרות הגליל" מזמין את כל המשפחה לחוויה על חושית באולמות האבירים בעכו העתיקה.

בנוסף ליופי הארכיטקטורה ההיסטורית של עיר שלמה ואולמות בעומק האדמה מימי האבירים, נוספה טכנולוגיה חדשה של מציאות מדומה, בהמשך למחקר היסטורי מעמיק, המעירה את העבר לתחייה ומכניסה את המבקרים לאווירה האותנטית ששררה במקום לפני כ-1000 שנה, ב-360 מעלות.

  • ימים א'-ה' בשעות 9:30-17:30, יום ו' בשעות 9:30-16:00, ובשבתות וחגים ב-9:30-17:30.
  • מחירים מיוחדים לרגל ההשקה: 15-20 ₪ (אין צורך להזמין מראש).

גלגליל – טיולי ג'יפים מודרכים בגליל- בנהיגה עצמית

לטעימה רחבה של המרקם האנושי והסביבתי הייחודי של הגליל המערבי, ממליץ מיזם "אוצרות הגליל" על חווית טיול חדשה, של חברת "רימוני הגליל", המשיקה בימים אלו את מסע "גלגליל", מסע בן יום עד ארבעה ימים, המשלב נהיגת שטח, מפגשים אנושיים, טיולים רגליים ואוכל משובח. הסיורים עוברים בישובים הכפריים, אתרי תיירות במסלולי טבע ומפגשים עם אנשים וסיפורים מקומיים. את הטיולים מובילים מורי דרך מוסמכים.

  • הטיולים אפשריים כל השבוע, בתיאום מראש. היציאה מקיבוץ יחיעם.
  • מחיר: 590 ₪ לאדם.

רואים שקוף – אמנות הזכוכית

מיזם "אוצרות הגליל" מזמין את כל המשפחה לסיורים וסדנאות יצירה בזכוכית, במרכז המבקרים החדש של אמן הזכוכית דני קלדרון, בקיבוץ חניתה. במהלך הסיור, מקבלים המבקרים הסברים על תהליך העבודה בזכוכית וזוכים להדגמות של כל השלבים השונים בהליך הייצור. כמו כן, נערכות במקום סדנאות למשפחות ולחבורות, בהן יוצרים המשתתפים עבודות זכוכית באינטרפרטציה אישית, בהנחייתו של קלדרון.

  • במקום חנות בה ניתן לרכוש יצירות זכוכית של קלדרון .
  • מחיר: סיור- 22 ₪ לאדם. סדנא- 70 ₪ לאדם (מגיל 5). יש לתאם מראש לפני ההגעה למרכז המבקרים.

קינוחים בהגזמה – חגיגה מתוקה בפטיסייר

אוהבי המתוקים מכל הגילאים ירגישו מיד בבית, במסעדה והקונדיטוריה הכשרה, המגישה ארוחות חלביות לצד קינוחים מפנקים ומושחתים. המסעדה מציעה תפריט חדש וקייצי, הכולל סלטים, פסטות, פיצות ודגים, אולם גולת הכותרת היא ללא ספק הקינוחים: מילקשייקים עשירים, פנקייקים, מאפים ממולאים, מקרונים, גלידות ועוד.

  • בצמוד למסעדה ממוקמת משחקייה, להנאת הילדים טרם הארוחה או אחריה. המקום נגיש לנכים (רחוב כליל החורש 1, מעלות תרשיחא)
  • ימים א'-ה' בשעות 13:00-00:00, וביום ו' מ-10:00 עד שעה לפני כניסת השבת.

לינה גלילית בחאן הגליל

מיזם "אוצרות הגליל" ממליץ על לינה בחאן הגליל, מתחם אירוח גלילי בקיבוץ בית העמק. במתחם ניתן למצוא שלל אפשרויות לינה, לכל סוגי המשפחות והטיולים: אוהלים משפחתיים ואוהלים בדואיים, המכילים עד 500 איש, חדרי אירוח וצימרים למשפחות ולזוגות ואף מתחם קמפינג. כמו כן, ישנם שירותים ומקלחות עם מים חמים.

בנוסף, ניתן למצוא במתחם גם מטבח חיצוני וחדר אוכל מאובזר, המציע לכל קבוצה אפשרות לבשל ולאכול יחד. במטבח עמדת בישול, מקררים, כיריים וכיורים, תאורה ופינות ישיבה. המתחם מציע גם ארוחות בוקר בתשלום, וכן אפשרות לאכול בחדר האוכל של הקיבוץ, בתשלום נוסף.

במקום מציעים גם טיולי אופניים ו-ODT וכן כניסה לבריכת השחייה של קיבוץ בית העמק, הצמודה למתחם (בהנחה).

  • מחיר: חדרי אירוח – 480-870 ₪ לזוג באמצע השבוע, 530-920 ₪ לזוג בסוף השבוע. אוהלים: 85-295 ₪ למבוגר באמצע השבוע, 90-300 ₪ למבוגר בסוף השבוע.

התחדשות במלון nea בשבי ציון

במושב שבי ציון נפתח לאחרונה מלון בוטיק מעוצב, המתאים לזוגות ומשפחות ומאפשר להתנתק מהמולת העיר ועם זאת לשמור על אווירה יוקרתית ומפנקת. המלון, הממוקם כפסע מחוף הים, מציע חווית אירוח בסגנוןBeach House הכוללת מתחם מרכזי עם 45 חדרים, מלון ספא לזוגות, ווילות משפחתיות עם בריכות פרטיות. מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ולא סטנדרטי, והאוכל בהגשה לשולחנות. במלון גם ספא מפנק, שולחן סנוקר, אולם קולנוע אינטימי, משחקייה וכמובן חוף ים צמוד, כמו גם פעילויות כגון גלישה ורכיבה על אופניים.

צימרים אותנטיים בעכותיקה – מרגישים אירופה

כמו בערי חוף ציוריות באירופה, גם בעכו העתיקה נבנו יחידות אירוח בסמטאות העיר העתיקה, במבנים שהוסבו לצימרים ייחודיים ואותנטיים. באופן זה, חש המבקר שהוא מתגורר ולו לימים אחדים, בסמוך לתושבים המקומיים ושהוא חלק מההתרחשות בעיר. היחידות מעוצבות בסגנון ים תיכוני המתאים לעכו, אולם הן מודרניות ובעלות אינטרנט אלחוטי חינם. שתיים מהיחידות מתאימות לזוגות והשלישית גדולה ומרווחת ומתאימה למשפחה או לחבורה. על הגג מרפסת משותפת, המשקיפה אל הים המרהיב של עכו ואל החומה העתיקה. הבר הממוקם על הגג מגיש משקאות קלים, אלכוהול ונשנושים (בתשלום) ואף ניתן להזמין לגג ארוחות בוקר וערב. (בתשלום נפרד).

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X