fbpx
טלויזיה

תום החתול המדבר וחברים – סדרת האנימציה עכשיו בעברית!

לאחר הצלחה מסחררת בעולם האפליקציות, המותג "תום החתול המדבר וחברים" עובר לטלוויזיה ובארץ ישודר בלעדית בערוץ ג'וניור. לאפליקציות של "תום החתול המדבר וחברים" יותר מ-5 מיליארד הורדות. האפליקציות הורדו ביותר מ-230 טריטוריות ברחבי העולם עם יותר מ-300 מילון משתמשים פעילים בחודש. למותג יש קו מוצרים ענף הכולל בובות, חולצות, כובעים, כלי כתיבה ועוד. המוצרים ימכרו בישראל בשנה הקרובה ברשתות הצעצועים ובחנויות השונות.

הסדרה, באנימציית 3D CGI, עוקבת אחר הרפתקאותיהם של תום המדבר, בן המדבר, האנק המדבר, אנג'לה המדברת וג'ינג'ר המדבר – בעודם מצלמים תוכנית ריאליטי. גם סדרת האנימציה של "תום החתול המדבר וחברים" זוכה להצלחה חובקת עולם ולסדרה המדוברת כבר מעל 930 מיליון צפיות ביוטיוב.
חמושים במצלמות, ציוד חדשני, המון רעיונות ותחושת אופטימיות בלתי נלאית, החברים מצלמים תוכנית ריאילטי מהמוסך של תום ובן, שם הם בונים ומפתחים את האפליקציות החדשניות שלהם. אמנם האפליקציות שלהם לא תמיד יוצאות כפי תכננו, אבל ביחד – תום, אנג'לה, בן,האנק וג'ינג'ר-  הם בלתי ניתנים לעצירה!

תום החתול המדבר וחברים

מור חוברה-רוזי מנהלת ערוץ ג'וניור מוסרת: לאחר הצלחת הסדרה אנגרי בירדס, שמבוססת גם היא על אפליקציה בינ"ל מצליחה, אנחנו שמחים להוסיף את "תום החתול המדבר וחברים " לקטלוג התכנים של הערוץ. הסדרה תשודר בערוץ לסדרות אהודות נוספות דוגמת מאשה והדב, מיה ואני , סנדוקאי צ'מפיונס ועוד.

מנכ"ל ומייסד חברת OUTFIT7, סאמו לוגין, מוסר: "אנו מלאי התרגשות לחבור לערוץ ג'וניור בשידור הסדרה ובכך להביא שמחה וצחוק לבתי אב רבים בישראל".

הסדרה עלתה לשידור בערוץ ג'וניור ב-27.11.2016 ובספרית ה-VOD של הערוץ עלתה לשידור במהלך חודש דצמבר.

לסדרה 52 פרקים של 11 דקות: בשלב הראשון יעלו בערוץ 26 פרקים ובתחילת 2017 יעלו 26 פרקים נוספים.

בין היתר ישודרו בערוץ גוניור גם פירקונים קצרים בני 1-4 דקות. משודר בלעדית בערוץ גו'ניור – ערוץ 93 בyes , ערוץ 86 ב-HOT. וכן בספריית ה-VOD של הערוץ בשתי הפלטפורמות.

תום החתול המדבר וחברים – פרק לצפייה from MOR ROZI on Vimeo.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובה אחת

Back to top button
X