fbpx
הורות וילדים

שידת ההחתלה – אוגוסט 2020

כוס הפלא עם אורות מהבהבים של NUBY

כמעט ואין הורה לפעוט שלא שמע על כוס הפלא. אין לי מושג מי המציא אותה, אבל הוא גאון וכמעט כל מותג ילדים מוציא גרסה כזאת או אחרת שלה. מה מיוחד בה? היא משמשת ככוס לשתיה קרה, רק  שהילד לא יכול לשפוך על עצמו את המים (בניגוד לכוס רגילה). "אז למה לא בקבוק?" אתן בטח שואלות. זה פשוט עניין של הקניית הרגלים. באיזשהו שלב, לקראת גיל שנה ו-9, שנתיים רוצים כבר להקנות לילד הרגלים ששתיה כלשהי שותים מכוס. 

NUBY, מותג ילדים ותיק ומוכר שעליו כתבתי לא מעט בעבר השיקו ממש לאחרונה כוס פלא חדשה. הייחודיות שלה – אורות מהבהבים. עד כמה מהבהבים? הילדה שכחה לשתות והייתה עסוקה בלהסתכל עליהם מנצנצים 😆.
האורות מופעלים ברגע שנותנים תפיחה קלה לכוס או מניחים על השולחן, אז קחו בחשבון שהיא תנצנץ לכם כל הזמן אבל מה שיפה שזה לא איזה אור מרצד ומציק. ממש לא. האורות משתלבים עם הדוגמאות שיש על הכוסות (במקרה שלה חד קרן) במן הרמוניה מתוקה ומהנה.

הכוס בנויה בצורה כזאת שהמים יזרמו לפיו של הילד מכל מקום, אבל הם לא ישפכו אם הוא בטעות יפיל את הכוס (הוא צריך לעשות פעולה של שאיבת מים ע"מ שיצאו). אזור השתיה מוגן בסליקיון שנועד להגן על השיניים ובכלל לתת הרגשה נעימה במיוחד בתקופה שהשיניים עוד בוקעות. 
עוד משהו שממש אהבתי בכוס ומעולה לימים האלה של קיץ במדינת ישראל – מדובר בכוס מבודדת קור. יש לה שכבה כפולה והמים נשמרים קרים. יצאנו לסידורים עם הילדים והכוס נשארה ברכב. כשחזרנו המים היו קרים. זה היה מדהים ואפילו הגדול בן 5.5 ביקש לשתות מהכוס כי המים בבקבוק שלו לא היו קרים.

הערה חשובה: שימו לב שכאשר פותחים את הכוס יש עלון לצרכן. שם כתוב כי הכוס לא מיועדת למדיח אז עדיף שלא לנסות לשטוף אותה ככה. אני שוטפת אותה במים חמים מהברז וסבון וזה סבבה לגמרי.

מחיר: 59.90 ₪ | להשיג ברשת שילב ואפילו ראיתי באחת מרשתות הפארם

מרכך הכביסה לנור בייבי

אני מכורה למרככי כביסה. בעלי בטוח שזו הפרעה שעדיין עולם המחקר טרם עלה עליה. יש לי בבית מגוון מרככי כביסה ואני משתמשת בכל אחד למטרה אחרת. יש לי אחד למגבות, אחד למצעים וכמה שונים לבגדים.  וכן, אני יודעת שזו הפרעה קלה…
המשותף לרוב המרככים שיש לי – מותאמים לעור עדין ורגיש. זה משהו ששמתי עליו דגש כשהגדול נולד ומאז זה נשאר איתי, לכן ממש שמחתי להתנסות במוצר החדש של LENOR – מרכך כביסה מיוחד לתינוקות ועור רגיש.

נתחיל מהדבר הכי חשוב במרכך כביסה והסיבה שרובנו משתמשות בו – הריח. מדובר בריח מאוד מאוד עדין. הוא מזכיר ריח של טאלק תינוקי והאמת, כשהבגדים יוצאים מהמכונה הם פשוט מפיצים ריח מדהים. יותר מזה, המרכך מרוכז והריח מתפזר בארון ונשאר על הבגד. 
אני לא אוהבת לתלות את הכביסה במרפסת בגלל האבק, ולא אוהבת להשתמש במייבש עבור בגדים, אז כיך שתמיד יש בבית ריח של המרכך כי הכביסה תלויה על מתקן באחד החדרים. מרוב שהוא עושה ריח טוב, יש לי שכנה בבניין שיום אחד באה אלי אחרי שעלינו יחד במעלית וביקשה לדעת באיזה מרכך כביסה אני משתמשת.

כאמור, מדובר במרכך שמיועד לתינוקות ועור רגיש, אך כל אחד יכול להשתמש בו. הוא נבדק דרמטולוגית ועבר בדיקה שנקראת HRIPT (human repeated insult patch test).

הוא מתאים לכל סוגי הכביסה ולכל סוגי הבדים. אני משתמשת בו בכביסה צבעונית ולבנה וטפו טפו לא קרה לי מצב שהוא הכתים בגדים או גרם לנזק (וזה קרה לי בעבר עם כמה מרככים).

מחיר: 16 ₪ (באחריות הקמעונאי) (900 מ"ל) | להשיג ברשתות השיווק והפארם

מרכך כביסה לנור בייבי
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X