fbpx
הורות וילדים

ערכות יצירה לילדים מומלצות

חורף, קיץ, סגר קורונה #24268…לא משנה מה צופה לנו העתיד – אצלי בארון תמיד תמצאו ערכות יצירה ופעילות לילדים. הילדים שלי ממש אוהבים לעשות יצירה מסוגים שונים, והאמת, כשהייתי בגילם (ואפילו היום) גם אני מאוד נהנתי. אז בכל פעם שאני שולפת יצירה כלשהי – כולם מתלהבים.
הדבר היחיד שטרם מצאתי לו פתרון זה מה עושים עם כל עבודות היצירה שלהם, גם אלו שמביאים מהגן והצהרון וגם אלו שעושים בבית. כרגע, כל מה שאני יכולה לאחסן בשקית סופר – נכנס לשם והולך לשבת בארון. אז אם יש לכן רעיונות איך לאחסן ולפי אלו קריטריונים אתן מחליטות מה לשמור מבין המיליארד עבודות שהם עושים בשבוע – אשמח לשמוע.

החלטתי לרכז עבורכן את הטופ 5 ערכות יצירה שנתקלתי בהן. אז את הכתבה הזאת שמרו במועדפים כי מי יודע מתי תזדקקו לה 😊.

ערכות יצירה של "GAZUR"

את סטודיו GAZUR הכרתי דרך חבר בעבודה. ויקי, בעלת הסטודיו, מלאה בכשרון ויצירתיות וכל זה מתבטא בערכות היצירה שהיא מכינה.

את הערכות תמצאו כאן – https://www.gazur.co.il – ומה שנחמד זה שיש להם גם ערכות תקופתיות, למשל עכשיו – אנחנו ממש לפני חנוכה, אז יש לה ערכה להכנת סופגניות. אבל מה שכיף זה שמדובר בסופגניות ללא קלוריות, יפות ושימושיות גם למשחק במטבח או לפיקניק דמיוני או אפילו עם הבובות.
הערכה הספציפית הזאת מתאימה לילדים מגיל 5, למרות שהקטנה שלי בת 3.5 והסתדרה עם זה יופי. אני מצרפת את התוצאה הסופית, אבל את התהליך תוכלו לראות בהיילייטס אצלי באינסטגרם.

הערכות באתר לפי גיל ונושא כאשר לכל ערכה יש גם סרטון הדרכה. אנחנו פתחנו את האתר והסרטון בטאבלט כדי שגם הילדים יראו מראש מה הם צריכים לעשות, ואז לאט לאט יצרנו יחד.

צילום מסך אתר - GAZUR
צילום מסך אתר - GAZUR
ערכת יצירה של גזור
הילדים עושים ערכת יצירה של GAZUR
ערכת יצירה סופגניות - גזור

חבילה יוצרת

על חבילה יוצרת של לימור דוידי שמעתי דרך הפייסבוק. את לימור אני מכירה "מבית". הילדים שלה למדו בגן הפרטי של הילדים שלי בתקופות חופפות ואנחנו גרות באותה עיר, אז יצא לנו להיפגש פה ושם. ואז פתאום היא התחילה להופיע בתוכנית הבוקר של ערוץ 13, ואז בכלל הרגשתי שאני מכירה סלב.

חבילה יוצרת היא קופסה המיועדת לגילאי 3-6 ובה למעשה פעילות באותו נושא. יש בכל קופסה 5 פעילויות שונות, אך מה שמיוחד זה שהנושאים הנלמדים בקופסה הם נושאים מחוץ לקופסה. כלומר, נושאים שהילדים לא לומדים במסגרת הגן ולכן הפעילו הופת להיות יותר מיוחדת.

אני ממש מחכה שהקופסה "סובב עולם" תחזור למלאי כי הילדים שלי יתלהבו ממנה מאוד. לבינתיים, תוכלו להתרשם מהקופסאות השונות כאן – https://www.havilayozeret.com.

צילום מסך אתר - חבילה יוצרת
צילום מסך אתר - חבילה יוצרת

ערכות יצירה של Grayish & Co

ערכות יצירה לבני נוער ומבוגרים שאוהבים עבודה עם הידיים. יש כאן ערכות מדהימות ובשביל התמורה שיוצרת בסוף הסכום באמת לא כזה נורא.

יש כאן עבודות יצירה מבטון, נגרות ועוד. באמת דברים מיוחדים שאח"כ גם מאוד שימושיים בבית ואף תורמים לסטייל ולעיצוב של החלל.

בקיצור – כנסו ל-https://www.grayish.co.il ותתרשמו בעצמכן כי באמת יש כאן דברים שווים.

צילום מסך - אתר GRAYISH
צילום מסך - אתר GRAYISH

הקופסה

ערכות יצירה לילדים שמגיעות בקופסה לפי נושאים. כל קופסה והנושא שלה ולכן גם לכל קופסה יש מחיר שונה. הקופסאות הן לפי גילאיים, אז שימו לב שאתן מזמינות משהו שמתאים לגיל הילדים.

עוד דבר מגניב זה שניתן לעשות מנוי ובכל חודש לקבל קופסה אחרת. הקופסאות מגיעות עם כל החומרים לפעילויות השונות, דף הכוונה להורים ובו גם הצעות להעברת הפעילות בצורה חווייתית וחינוכית בו זמנית. תקבלו דף ובו שאלות הכוונה לילד – ובכך תוכלו ליצור שיח מעניין סביב נושא הפעילות ולחקור את עולמו הפנימי של הילד ועוד.

דרך אגב, יש להם גם קופסאות ל"בית מארח". אני לא יודעת אם השנה יהיו בגנים בתים מארחים בגלל הקורונה, אבל זה כיף שהעול על לחשוב על המשימה וללכת לקנות חומרים לילדים המתארחים יורד לכן מהלב, וניתן להזמין קופסה. בנוסף, יש גם קופסאות דיגיטליות עם אלמנטים קצת יותר מדעיים.

בקיצור – חוויה בקופסה מובטחת – https://www.hakufsa.com .

צילום מסך אתר - הקופסה
צילום מסך אתר - הקופסה

DASHA

לאתר של DASHA הגעתי ממש במקרה והתאהבתי תחילה בעיצוב שלו ואח"כ בתכולה שלו.

גם כאן תמצאו קופסאות יצירה לרכישה, מחולקות לפי קטגוריות. הייחודיות של DASHA זה בקופסה שנקראת "מזוודשה". מדובר בערכה/מזוודה שבכל חודש מגיעה אליכן ולוקחת את הילד ואתכן למקום אחר בעולם. נראה לי מגניב, בייחוד בתקופת קורונה שאין באמת טיסות והכי חו"ל שלנו זה לנסות להגיע לקניון ולקוות שלא צריך לעמוד בתור.
באמצעות המזוודשה "תטוסו" לחו
ל על כנפי הדמיון והילד יכיר ארצות, עמים ותרבויות חדשות דרך פעילות של יצירה, בישול, סיפורים והפתעות נוספות. היא מתאימה לגילאי 4-9 וניתן לרכוש מזוודשה בודדת או מנוי לפי תקופות (חצי שנתי, שנתי וכו').

באתר תמצאו גם ערכות יצירה לבית מארח ולימי הולדת ומגוון קיטים ליצירה לילדים ולהורים (אני כבר שמתי עין על קיט יצירה להכנת מטריה שקופה). בקיצור – שווה ביותר ומבטיח לא מעט הנאה לילדים ולהורים – https://dasha.co.il .

צילום מסך - אתר DASHA
צילום מסך - אתר DASHA
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X