fbpx
חתונות ואירועים

עונת החתונות 2019: כיצד להשיג את האיפור והציפורניים המושלמות במינימום עלות

עונת החתונות היא לחלוטין התקופה המשמחת ביותר. ההכנות לרגע המיוחל מרובות ואף לעיתים מבלבלות מבחינת ההיצע שיש לשוק להציע בכל הנוגע לאופנה וטיפוח. על מנת לעשות סדר, פורסמו שתי כתבות לאחרונה בנושא טרנדים וחתונות במגזין האופנה COSMOPOLITAN, בהן הכריזו על הטרנדים המנצחים בשתי קטגוריות עיקריות – איפור וציפורניים. מהם הטרנדים העתידים לאירוע הקרוב?

איפור טרנדי לעונת החתונות

שנת 2019 הולכת להיות בסימן האיפור הטבעי, כלומר עדין עם נגיעות גלאו והצללות קלות. נשים רבות נסחפות סביב הטרנד ועמו גם המוצרים המוצעים בשוק הקוסמטיקה. כך למשל, ניתן להשיג בישראל את הלוק כמו ב COSMOPOLITAN – ברשת הלואו קוסט ביוטיקייר. נגישות המחיר הינה חשובה לא פחות מאיכות המוצר ועל כן, יש שלושה מוצרים מנצחים שמידי שנה זוכים להצלחה גדולה בקרב הכלות וגם אצל נשים אחרות:

  • GLOW – קרם משזף המעניק גוון אחיד שזוף ומואר, לעור הפנים והגוף. הפורמולה טבעונית, ללא פארבנים וללא שמן מינרלי, עמיד במים ומתקבע היטב על העור. הקרם פותח כפורמולה מונעת הכתמה, המועשרת בריכוז גבוה של בושם צרפתי יוקרתי וחושני.  הענקת גוון שזוף מוזהב, אך אינו מנצנץ. מחיר :17 ₪ ל-70 מ"ל.
  • BOOM – קולקציה המונה שלושה סוגי שימר נוזלי ג'ל . בעלי גלואו , עמידות לאורך זמן ומרקם סמיך המאפשר שליטה בזמן השימוש. מתן אפקט יוקרתי וקורן. קיים בגווני פנינה/מטאלי . מחיר:9.90 ₪
    פלטת קונטור יבשה/רטובה שמטרתה להאיר או להצליל אזורים ספציפיים בפנים על מנת להעניק תחושת פנים מפוסלים וחטובים יותר ורק באמצעות איפור. התוצאה- חיטוב מבנה הפנים באמצעות יצירת אשליה של פנים מפוסלים וחטובים יותר. מחיר : 19.90 ₪
  • טוש איליינר לעין חתולית – עשיר בפיגמנט המתקבע במהירות ועמיד בפני מים. אפליקטור מדויק וקל לשימוש. מחיר 9.90

את מוצרי ביוטיקייר ניתן להשיג בסניפי הרשת או באתר – https://www.beautycare.co.il

ציפורניים ששווה לצעוד איתן בחופה

גוונים כהים וקודרים הם  טרנד חולף ב-2019, אולם בעונת האביב הנוכחית אנו חווים התחדשות ופריחה מצד הפסטלים, הניודים והצורות הגאומטריות.

מי שהוביל את טרנד החתונות הוא לא מאשר המותג OPI שמשווק על ידי היבואן הרשמי ברייסון שיווק בישראל ומשיק קולקציית חתונות- ALWAYS BARE FOR YOU  כאוסף של שישה גוונים, כולם על טהרת החגיגיות, גווני פנינה ושמפניה בגימורי שימרים. ששת הגוונים מביעים שמחה, התחדשות ואלגנטיות – ובקיצור כל מה שיש בכלה ביום חתונתה.

דרך אגב, באתר הרשמי של OPI ישראל ניתן לצפות בסרטוני הדרכה שנעשו במיוחד עבור קולקציה זו – http://www.opi-israel.co.il

את מוצרי OPI ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו – https://www.nailstudio.co.il

קולקציית לקים opi לעונת החתונות
צילום: יח"צ

(צילום תמונה ראשית: pexels.com)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X