fbpx
טלויזיה

סיפורי בדים – סדרה תיעודית חדשה על עולם האופנה ב-yes

במשך השנתיים האחרונות, עקבה הבמאית עידית אברהמי (״העיתונאים״) אחר מספר מעצבים בולטים וכן אחר מפיק האופנה מוטי רייפ בהכנות לקראת שבוע האופנה הישראלי.

כך אנו מקבלים תמונה מורכבת ומפתיעה על חייהם ועבודתם של מעצבי אופנה ישראלים בולטים כמו המעצבת והתעשיינית דורין פרקנפורט, המעצבות הוותיקות טובהל'ה ובִתהּ נעמה חסין והמעצבים הצעירים והמבטיחים לארה רוסנובסקי והֵד מיינר.

כל זאת במקביל למעקב אינטנסיבי אחר עבודתם רוויית היצרים של רייפ ואנשיו: על רקע גל הטרור המתחולל בישראל, בליבו של אתר בנייה, מנסה רייפ לגרום לבלתי-אפשרי לקרות – להביא לגמר את – שבוע האופנה הישראלי.

באמצעות מעקב רווי סצינות דוקומנטריות, ועם שלל הופעות אורח של אנשי מפתח מקרב תעשיית האופנה – עיתונאים, אנשי יחסי ציבור, צלמים ודוגמניות – מציגה הסדרה את התעשייה הזוהרת-כביכול, תעשייה שנמצאת כל העת במאבק ונאלצת להתנהל במציאות יומיומית מורכבת של הישרדות ומצוקה כלכלית.

את הסדרה יצרו עבור yes דוקו הבמאית עידית אברהמי והמפיקה אילנית באומן ("תקופת מבחן"). הסדרה בת 6 פרקים ותשודר בימי רביעי החל מה-23.11.2016 בשעה 21:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD.

מפיקים- אילנית באומן וענב שנהר, שנהר הפקות (ישראל, 2016)

וכדי להכין אתכן, הנה כמה תמונות מהפרימיירה שנערכה לסדרה בשבוע שעבר 🙂

(צילום: רפי דלויה)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X