fbpx
הורות וילדיםמאמא בודקת

ילדת טבע: סדרת קמיל בלו nature החדשה של ד"ר פישר

לפעמים מדהים אותי איך החיים משתנים. פעם הייתי מכורה לקניית נעלים ואיפור. כשהכרתי את בעלי, היו לי למעלה מ-100 זוגות נעלים (כן כן, מכורה). בשנתיים וקצת האחרונות ההתמכרות לנעלים הוחלפה להתמכרות ללק ג'ל. אני עושה לעצמי בבית ומאז כל פעם כשמתחשק אני נכנסת לאתר שאני אוהבת ומזמינה עוד בקבוקון.

מאז שהגדול שלי נולד לפני 3 שנים וקצת פתחתי התמכרות חדשה – תמרוקי תינוקות וילדים. כמות הסבונים וסוגי הקרמים שיש לי בבית לא מביישים את סניף הסופר פארם הקרוב לביתי. כל מה שלא תרצו יש לי. אני לא חרדתית ומעולם לא הייתי, אבל מאז שיש לי ילדים אני כן מרגישה את הצורך שיהיה לי הכל בבית כדי חלילה לא להתקע בלי – and therefore I shop.

אז כן, תמצאו אצלי שמפו אל דמע כזה, שמפו אל דמע אחר, קרם לפנים יבשות לחורף, קרם לפנים לקיץ, וכמובן כל משחת החתלה שיצאה לשוק ואפילו כאלה שרוקחים במיוחד בבית מרקחת. בינינו, אני לא משתמשת בהכל. יש לגדול את השמפו שלו, לקטנה את שלה, בסבון רחצה שניהם משתמשים באותו אחד – אבל בארון מסתררים להם עוד רבים אחרים.

בחודש האחרון גיליתי מוצרים חדשים של ד"ר פישר שעד עכשיו לא התנסתי בהם. את המוצרים של ד"ר פישר אני מאוד אוהבת ומשתמשת באופן קבע בבית – השמפו (הסגול) ללא דמעות, קרם ההגנה וכמובן כל מוצרי אלכוג'ל (אובססיבית כבר אמרנו? 😊). עכשיו צירפתי לרשימת המוצרים 3 מוצרים חדשים המשתייכים לסדרה החדשה שלהם לתינוקות. ואמנם מדובר בסדרה לתינוקות, אבל ריח הסבון וקרם הגוף כ"כ טוב שאני משתמשת בהם גם לגדול (ובקרם גוף אפילו לעצמי).

סדרת קמיל בלו nature

סדרת מוצרי טיפוח לתינוקות שיצאה בחודשים האחרונים וכבר גרפה את פרס מוצר השנה. הסדרה מכילה 3 מוצרים כפי שכבר ציינתי (אל סבון ושמפו במוצר אחד, קרם גוף ומשחת החתלה), ומה שמיוחד בה זה שהיא מכילה 97%-98% רכיבים ממקור טבעי. כדי לא לשכוח אף מרכיב תסלחו לי על הקופי-פייסט שאני עושה מהאתר שלהם:

  • תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס עשיר במיוחד של שמן שקדים ושמן זית 100% אורגניים, בשילוב תמציות פרחי בלו דייזי, קלנדולה ואצת דונליאלה אשר מרככים את העור ומסייעים בשמירה והגנה על עור התינוק, מטפלים ביובש עור, מעניקים לחות ומסייעים להרגעת העור.
  • תכשירי הסדרה עומדים במבדקי בטיחות מחמירים ומצטיינים ברשימה ארוכה במיוחד של "ללא": ללא פראבנים, ללא צבע, ללא SLS ו- SLES,  ללא וזלין, ללא לנולין, ללא סיליקונים, ללא שמן מינרלי, ללא Sulfates,  ללא – TEA ,DEA MEA, בושם ללא אלרגניים, ללא מרכיבים מהונדסים גנטית וללא מרכיבים מהחי.

על המוצרים בכמה מילים

קמיל בלו nature אל סבון ושמפו לתינוק

מה שהכי חשוב לי בשמפו לתינוק זה שהוא יהיה אל-דמע, ומה שהכי חשוב לי בסבון באופן כללי זה שהוא יקציף וינקה. זה בדיוק מה שהמוצר הזה עושה. הוא מקציף והוא ללא ספק אל-דמע (מניסיון של שני ילדים שלא מפסיקים לזוז באמבטיה ועדיין לא הבינו שצריך להרים את הראש ולהסתכל על התקרה כשחופפים את הראש). בנוסף הוא היפואלרגני, סנסטיב (מתאים לעור עדין ורגיש במיוחד) וכמובן נבדק דרמטולוגית.
הוא מגיע בבקבוק לחיץ (סופר נוח) ובאריזה מוגדלת של 400 מ"ל. אנחנו משתמשים בו ברמה יומית, על 2 ילדים, גם כשמפו וגם כסבון ועדיין לא סיימנו אותו (עבר חודש מאז שפתחנו אותו).

קמיל בלו nature קרם גוף לתינוק

הקרם נעים נעים נעים. הוא עדין, לא סותם את הנקבוביות, כיף למרוח אותו ולא משאיר תחושה דביקה. יש לו ריח מעולה, וכל בוקר אני מריחה אותו מחדש כשהילדה מתעוררת ואני מחבקת אותה לפני שמחליפים חיתול.
כמו הסבון/שמפו, גם הוא מגיע בבקבוק לחיץ גדול של 400 מ"ל וכמובן היפואלרגני, סנסטיב ונבדק דרמטולוגית.

קמיל בלו nature משחת החתלה לתינוק

בהמשך תקראו מה עברנו עם תפרחת חיתולים ולמה משחת החתלה חשובה לי אפילו יותר מאז. לבינתיים אני אגיד שמדובר במשחה ממש ממש טובה. היא נעימה למגע ומריחה (קל גם להוריד אותה כשמנגבים עם מגבון או שוטפים עם מים). היא לא סותמת את הנקבוביות ומרגיעה אדמומיות, גירויים ויובש שיכולים להתפתח מהחיתול ובכלל מזיעה בתקופת הקיץ.

סדרת קמיל בלו nature של דר פישר

כל המוצרים מתאימים לכל סוגי העור וכמובן מומלצים לשימוש יומיומי.

בחודש האחרון יצא שהפסקנו להשתמש במגבונים בגלל תפרחת חיתולים קשה שהייתה למילה, ובכל החתלה היינו שוטפים אותה במים. השתמשנו באל סבון הרבה מעבר לפעמיים ביום והעור של הילדה נשאר רך, נעים ורחוק מלהיות יבש. פעם ביום (לרוב לפני השינה), דאגתי גם למרוח אותה בקרם גוף. הקרם ממש נעים, נספג מהר ולא הותיר אותה עם תחושה שומנית בעור שיכולה להיות מייגעת בימי ולילות הקיץ החמים והלחים.
מכיוון שתפרחת החיתולים הייתה ממש קשה נאלצנו להשתמש במשחה סטוראידית שהרופאה רשמה לה. אך לפי ההנחיות, בתום 5 ימי השימוש במשחה – חזרנו למשחת החתלה רגילה. מכיוון שחששנו קצת להשתמש במשחה שהשתמשנו לפני התפרחת, החלטנו לתת למשחה של קמיל בלו nature הזדמנות (אני חייבת לציין שמה ששכנע אותי להשתמש בה הייתה העובדה שהיא עשויה מרכיבים טבעיים ואחרי משחה עם סטוראידים, זה היה נשמע לי הדבר הכי נכון למרוח עליה). הקרם נעים למגע, עם ריח עדין ומה שהכי אהבתי זה שהוא לא סמיך מדי ומכאן שהנקבוביות עדיין יכולות לנשום.

המוצרים האלה הפכו לחלק מהמשפחה. הם נמצאים באמבטיה או על שידת ההחתלה (לטובת הצילום הפגשתי בין הסבון השוכן באמבטיה לחבריו בשידת ההחתלה). קניתי גם סבון ומשחת החלתה שיהיו לה בגן. וכאן אני קוראת לחברה' בד"ר פישר – תייצרו סבון קמיל בלו nature באריזה מוקטנת עם פקק שנפח/נסגר ולא לחיץ (בדומה לאריזות של מוצרי שיבולת השועל) שיהיה ניתן לקחת לטיולים או להביא לגן מבלי החשש שהם ילחצו בתיק וינזלו.
תודה 😊

למתעניינות: את המוצרים מצאתי בסופר פארם ליד הבית, אך ניתן להשיג אותם ברשתות הפארם השונות וכמובן ברשתות השיווק.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X