fbpx
איפור וטיפוח

במי הקסם כבר יצא לך להשתמש? כל מה שרצית לדעת על מים מיסלריים ולא העזת לשאול!

מי שנחשפה אל מי המיסלר, כבר נכבשה ברשתו של הניקוי העדין אך המשוכלל הזה. מי מיסלר הם תכשיר לניקוי יומיומי המשולב עם הסרת איפור, שמתאים לכל סוגי העור. בגלל מרקמו העדין (מים!), הוא מתאים במיוחד לבעלות עור יבש ורגיש. קהל הצרכניות הנאמן למי מיסלר הולך וגדל, וכמוהו גם ההיצע. מה הם בכלל מי מיסלר, מתי כדאי להשתמש בהם ומה מקומם בשגרת הטיפוח? כל מה שרצית לדעת על מים מיסלריים באדיבות עדי פרג'י, מדריכה ראשית גרנייה.

ראשית, למה בכלל לנקות?

במהלך היום, נדבק לעור הפנים לכלוך רב. זיהום האויר, עישון, איפור, כל אלה חוסמים את הנקבוביות. בלילה, העור מתפנה להתחדש ולהשתקם. על מנת לסייע לו לבצע זאת ללא הפרעה, עלינו לסלק ממנו את שאריות הלכלוך, להסיר את האיפור ולחטא את העור.

מי מיסלר

הם מים המכילים רכיבים מזעריים הנקראים מיסלים, ומכאן שמו של המוצר. אותם מיסלים "ממגנטים" את הלכלוך והאיפור החוצה, ומנקים ביעילות את הפנים. שיטת הניקוי פשוטה: מטפטפים מספר טיפות על פד צמר גפן, ומנקים את העור בתנועות הצמדה והסרה. בצורה זו, אנו מאפשרים לאותם "מגנטים" לפעול (תנועת "ניגוב" תפחית את היעילות.)

יתרונות

  • בשל המרקם העדין, מי המיסלר מתאימים לכל סוגי העור, וידידותיים במיוחד לעור יבש ורגיש. הם לא מגרים, לא מעוררים אלרגיה ואין ביכולתם "לחבל" בכל מצב עור.
  • שמירה על אלסטיות העור: בשל התנועות העדינות שמלוות את הניקוי במי מיסלר, אנו בעצם מפחיתים את הפגיעה בגמישות העור לאורך זמן. ניקויים אחרים הדורשים שפשוף, גרגור והקצפה, עשויים לגרות את העור וגורמים "להתעסקות" עמו יתר על המידה.
  • המבחר הרחב מתאים לצרכים רחבים: כל סוג עור ימצא מענה מדויק בסדרת מי המיסלר של גרנייה. נכון, יש מבחר גדול, אבל בעזרת ההסברים הבאים, תדעו איזה צבע לבחור:
    • ורוד: מי מיסלר לניקוי והסרת איפור, לכל סוגי העור, כולל יבש ורגיש
    • צהוב: מי מיסלר דו פאזי, לניקוי והסרת איפור עמיד, לכל סוגי העור כולל יבש ורגיש
    • כחול: מי מיסלר לניקוי והסרת איפור, לטיהור עור מעורב עד שמן

תזכורת: איך אדע מה סוג העור שלי?

על מנת לבחור את בקבוק מי המיסלר המדויק עבורנו, עלינו לדעת מהו סוג העור שלנו. אבחון סוג העור הוא משימה פחות מורכבת ממה שנהוג לחשוב. בבואנו לאבחן, יש להתייחס למרקם העור ולהברקות שומניות:

  • עור פנים רגיל: עור פנים מושלם. פשוט ככה. ללא חספוס, שומניות, פצעונים או יובש נראה לעין.
  • עור שמן: מתאפיין בשכבה שומנית, שמופיעה על כל איזור הפנים. לעיתים ההברקה מלווה בפצעונים, אך לא תמיד.
  • עור מעורב: הברקה שומנית רק על חלק מהפנים  (בדרך כלל באיזור ה-T). אם האיזורים האחרים חלקים ללא תחושה מיוחדת, אזי עורכם מעורב-רגיל. במידה והאיזורים שאינם שומניים מרגישים או נראים יבשים, או שעורכם מעט מתוח ו"צמא", עורכם מעורב- יבש.
  • עור יבש: לא אופייני לגילאים צעירים בדרך כלל, אך בהחלט קיים גם ביניהם. ניתן לזהותו על ידי סימני "מתיחה" דקיקים בעור, קשקשת (קילופים) או אדמומיות במרקם גס או מחוספס, שלרוב מלווה בגירוי.

אז ניקיתי והסרתי איפור בעזרת מי מיסלר; מה השלב הבא?

שגרת טיפוח נכונה כוללת 3 שלבים: ניקוי, טיהור ולחות.

מי המיסלר נופלים בקטגוריית הראשונה, דהיינו- הניקוי. אחרי שהסרנו את האיפור והלכלוך, חשוב לחטא את עור הפנים על ידי שימוש במי פנים. מי פנים מכווצים את הנקבוביות ומגנים מפני חדירת לכלוך ומזיקים לעור, מחזירים את הלחות לפנים ומותירים את העור רך ונעים. אני ממליצה על שימוש במי פנים בעלי רכיבים פירותיים, שפועלים כנוגדי חימצון נגד הרדיקלים החופשיים שפוגעים לנו בעור.

לבסוף, חשוב מאוד למרוח קרם לחות, כדי להזין את העור ולהשלים את הטיפוח. גם בעלי עור מעורב או שמן חייבים למרוח לחות! עור שמן מפריש שומן, שנוצר ע"י בלוטות החלב בעור. לחות היא מים. אם נייבש עור שמן ולא נחזיר לו מים, העור ייצר שומן רב אפילו יותר, כדי לחפות על החסר.

(תמונה ראשית באדיבות: stylecaster.com)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X