fbpx
צרכנות

מתנות לראש השנה תש"פ (2019)

בעוד כשבועיים אנחנו נתכנס סביב שולחן החג ונאחל אחד לשני שנה טובה. כמובן, תוך כדי אכילת מאכלים טעימים וסלפיז משעשעים. אבל אם יש משהו שמקדים לכל המפגש המשפחתי זה ההכנות לחג. לרוב, זה מתבטא בבישולים, קניות ונקיונות, אבל בינינו – כמה פעמים שברתן את הראש מה להביא למארחים או סתם ככה לבני המשפחה?

כדי להקל עליכן (וגם עלי) ריכזתי מגוון רעיונות למתנות לנשים, גברים, לילדים וכמובן לבית.

אהה ועוד דבר קטן, אם אתן מחפשות רעיונות לפעילויות, טיולים ואטרקציות משפחתית במהלך החג, אל תשכחו להציץ בלוח האירועים.

שתהיה שנה טובה ומושלמת!

ילדים

משחקי קופסה חדשים מבית "גאוני"

אם יש משהו שאני אוהבת לעשות זה להמליץ על משחקים מתוך התנסות, וכאן זה בדיוק המצב.
"גאוני" (http://www.geoni.co.il) הינה יצרנית משחקים ישראלים, המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים. את המשחקים ניתן להשיג להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, סקאל דיוטי פרי וברשתות ובחנויות הצעצועים. 
ממש עכשיו, לחגים, היא משיקה 2 משחקים חדשים שמעבר לכיף שבמשחק עצמו, מפתחים גם מיומנויות חשיבה, גם לוגיקה וגם את המוטוריקה.

Fishing Day (יום דיג)

אני אתחיל דווקא מהסוף: המטרה של המשחק היא לדוג כמה שיותר דגים, צפרדעים ומגפיים. כל משתתף בתורו לוקח קלף. על הקלף מוצג מה מותר או אסור לו למשוט מן המים. את מה שמותר/אסור הוא עושה באמצעות הטבעת. לדוגמה: קלף עם ציור של אין כניסה על מגפיים וליד כתם כחול. משמע, תדוג מה שאתה רוצה, רק *לא* מגפיים כחולים.
הזוכה הוא מי שמצליח להשלים 5 קלפי אתגר.

מה אהבתי: האמת, הכל. המשחק מתאים לגילאי 5 ומעלה. הבן שלי בן 4.5 ושיחקנו בכיף (או לפחות שיחקנו בכיף, אחרי שבת השנתיים וחצי התערבה ורצתה לשחק גם היא וקצת פחות הבינה את חוקי המשחק). בהתחלה היה לו קשה לדוג עם הטבעת אבל מבחינתי זה היה מעולה כי זה גרם לו להתאמן יותר ויותר וכך עבדנו על מוטוריקה עדינה.
המשחק מתאים ל-2 עד 4 משתתפים, כאשר 2 משחקים גם כן בכיף. אהבתי את זה שאין ברירה אלא לעשות "תור-תור" (לימד את הילד לחכות בסבלנות לתורו), ואהבתי מאוד את קלפי האתגר שהיו מאוד ברורים והוא ישר הבין מה עליו לעשות עכשיו ובאילו אלמנטים עליו להתמקד במשחק. הוא בד"כ ממצה משחקים מהר אבל למשחק הזה חזר גם למחרת (וגם אחרי), ואפילו הזמין חבר מהגן לבוא לשחק איתו במשחק.

מה שפחות אהבתי (ולא קשור למשחק) – לאסוף את המשחק כל פעם כי הקטנה שלי התלהבה מהטבעות והאביזרים השונים אבל לא ממש סידרה אחריה כשהיא פיזרה אותם בבית. שימו לב כי מדובר בחלקים קטנים אז כדאי להרחיק מילדים מתחת לגיל 3 (אצלי היא שיחקה/נגעה בזה בהשגחה מלאה).

מחיר: 99 – 110 ₪

צילום: אופיר וייס

Sherlock Express (שרלוק אקספרס)

במשחק זה אנחנו עוזרים לשרלוק, הבלש המהולל, לפענח את הפשע ולחשוף את האשמים! משחק חברתי מהנה ומאתגר, המפתח מיומנויות של לוגיקה, חשיבה מהירה וראייה חזותית. כל 6 דמויות המשחק חשודות, עד שהוכחה חפותן. במשחק, עליכם להיעזר בתחכום בקלפי האליבי (רמזים) כדי לגלות מי האשם: האם זה מוריארטי – האויב המושבע של שרלוק, או השותף הסמוי של מוריארטי? רק אחד אשם! 
אם הוכחה חפותם של 6 החשודים ע"י אליבי אחד לפחות, אז מוריארטי הוא האשם.
מאחר ושרלוק הוא בלש מעולה, מייד כשהוא מצליח במשימה וחושף פושע אחד, מגיעה משימה חדשה! 
המשתתף הראשון שצבר 5 קלפי חשודים – הוא המנצח.

המשחק כולל 27 קלפי חשודים ו-36 קלפי אליבי (רמזים). 
המשחק מתאים ל- 2 עד 6 משתתפים, מגיל 7 ומעלה. 

מחיר: 59.90 ₪

צילום: אופיר וייס

מזוודות וטרולי מעוצבים שהופכים לעמדות מרהיבות של מרפאה, מטבח, טיפוח וכלי עבודה (ב.ש. צעצועים)

עמדות משחק. בואו נדבר על זה.
לא משנה כמה עמדות יש לילדים בבית, הם תמיד ירצו עוד או תמיד יתלוננו שמה שיש זה לא מספיק. כמעט כמו שאני עושה לבעלי עם בגדים לילדים ו/או נעלים עבורי.

לילדים יש מטבח מאיקאה בבית, מאובזר בכל טוב: אינספור ירקות/פירות מפלסטיק, סכו"ם וכלי אכילה, כלי בישול (כולל סירים ממתכת קטנים שעושים לא מעט רעש כשהם נופלים), ומגוון רחב של מאכלים מפלסטיק להנאתם. אבל מה קורה כשצריכים לצאת מהבית או כשהם רוצים לשחק עם עם המטבח בסלון וזה בלתי אפשרי להוציא את כל המטבח מחוץ לחדר המשחקים? שאלה טובה….
בשביל זה המציאו את המזוודות והטרולים המעוצבים שהופכים בין רגע לעמדת משחק ומה שהכי כיף, שאחרי שהם מסיימים, כל הבלאגן נכנס למזוודה!

ב.ש צעצועים דאגו למגוון ערכות משחק שכל הפריטים נכנסים למזוודה. אישית, אני חושבת שזו מתנה נפלאה בעיקר כי ניתן לקחת אותה לכל מקום ויותר מזה, כשמסיימים לשחק, הכל נכנס חזרה פנימה ואין בלאגן מיותר. זאת בכלל מתנה נהדרת לחג, כי זה נותן לילד תעסוקה במיוחד אם ואתם נוסעים ולא מארחים.

אצלנו הקטנה משוגעת על מיקי ועל מיני ולכן הלכנו על מזוודה שהופכת למטבח עם איורים של החברה' החמודים מדיסני. הערכה כוללת: פירות וירקות מפלסטיק, סירים, סכו"ם, צלחות. מה שמדליק בה זה שבעזרת המדבקות שמגיעות עימה אנחנו מעצבים מטבח של ממש, כולל גריל/תנור, כיור (הברז גם כלול במזוודה), יש עמדת תליה לכל הסכו"ם ומקום להניח את הצלחות. אם תכניסו בטריות אז תגלו גם שהכירים מאירים ומשמיעים קלות. בקיצור, ממש מגניב והקטנה לא עוזבת את זה.

הערכות מגיעות גם כמזוודה וגם כטרולי נפתח ובמגוון נושאים: מרפאה, מטבח, טיפוח וכלי עבודה. חלק מהמערכות משמיעות קולות (יש צורך בבטריות): במטבח כבר גיליתי לכן. בערכת הטיפוח – הלב האדום שבראש שולחן האיפור – מאיר וזוהר.

הערכות מתאימות מגיל 3 ומעלה (אצלי היא פחות מזה, אבל זה היה תחת השגחה).

מחיר: מזוודה: 60 ₪, טרולי: 120 ₪ | להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

מילה משחקת בערכת מטבח
ב.ש צעצועים - מזוודת טרולי שהופכת לעמדת משחק מרהיבה
טרולי: כלי עבודה מיקי מאוס | צילום: יח"צ
ב ש צעצועים - מזוודת טיפוח - במותג נסיכות
מזוודת טיפוח נסיכות | צילום: יח"צ
מזוודה שהופכת לערכת מטבח של ב.ש. צעצועים
ב ש צעצועים - טרולי - ערכת יופי במותג פרוזן
טרולי: ערכת יופי של פרוזן | צילום: יח"צ

בוב ספוג

חברת "הנסיך הקטן" מחזירה לחיינו את בוב ספוג והחברים. אצלי הילדים עדיין לא ממש מבינים את המהות של בוב ספוג, ומלבד לזהות אותו, אין להם מושג מי החברים שלו. אבל אחיינים שלי, שיותר גדולים מהם, עפים עליו וכשהראתי להם מה חדש – הם כ"כ התלהבו שידענו ישר מה לקנות להם לחג.
למי שגם מתעניינת יש מספר דמויות חדשות של בוב ספוג והחברים:

  • בוב ספוג דמויות איסופיות – פטריק, בוב ספוג מוח,  ד"ר פלקנטון. כל דמות בגודל 11.5 ס"מ.
    מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 ₪
  • בוב ספוג בובות נמעכות – נעימות למגע. מעכו את הדמויות  והן ישמיעו קולות מצחיקים. לכל דמות מגוון צלילים שונה. בוב ספוג נמעך עם סאונד, פטריק נמעך עם סאונד. גודל כל דמות הוא כ-20 ס"מ. 
    מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪
  • בוב ספוג דמויות נדירות בעלות הבעות פנים או צורה שונה ומגניבה – אשר הופיעו בסדרה בפרקים מיוחדים. כל דמות בגודל 20 ס"מ. יכולה לעמוד בכוחות עצמה. בדמויות: בוב ספוג קשת בענן, בוב ספוג מפלצתי. גודל 20 ס"מ.
    מחיר מומלץ לצרכן: 159.90 ₪

את הדמויות ניתן לרכוש בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

בוב ספוג בתערוכת הצעצועים
בובות רכות של בוב ספוג
בוב ספוג וחברים בובות

סטלה חד קרן מהאגדות

אין ספק שבנות קטנות שאוהבות פייטים, חדי קרן ולשמוע סיפורים יהנו מבובה כמו סטלה מבית "הנסיך הקטן"

מדובר בבובת חד-קרן רכה אך קסומה. היא מספרת 3 סיפורים מהאגדות (בעברית) שבנות אוהבות (סינדרלה, רפונזל ובת הים הקטנה). היא מכוסה בפייטים המחליפים צבעים, עינינה ממצמצות והקרן שלה מהבהבת בצבעי חד קרן קסומים.

היא לא מתנה זולה אך ללא ספק מתנה קסומה שכיף לחבק ובנות ממש יאהבו.

מחיר: 320 ₪ | להשיג בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

סטלה חד קרן מהאגדות
צילום: סטודיו הנסיך הקטן
סטלה חד קרן מדברת
ככה סטלה נראת בקופסה/בחנויות

מנורות לילה עם תצוגה קסומה על הקירות והתקרה

אחד הדברים שראיתי בתערוכת הצעצועים בביתן של "הנסיך הקטן" ונדלקתי עליו ממש זה זה!

מנורת לילה הניתנת להרכבה של הפנים והגוף וכן להחליף בין החלקים בדגמים השונים. כל אחד יכול ליצור לעצמו את הדמות שיבחר ויעצב מתוך המגוון. ניתן לערבב בין הדמויות וליצור כל מיני דמויות משעשעות בשילובים ממש מגניבים.

בנוסף, ניתן לפתוח את המנורות והבסיס התחתון מקרין על התקרה כוכבים ולבבות ואף מחליף צבעים. את הילדים שלי זה בטוח ילהיב ולא ירדים הכי מהר אבל זה אחלה של דבר סתם כשרוצים להירגע בחדר או במסיות פיג'מות.

קסם שעובד ביום וגם בלילה. מקדם שינה נינוחה ומקל על הפחד מהחושך. הדמויות עם ידית אחיזה, אפשר לטייל איתן או להאיר את הדרך. אחסון נוח בגוף המוצר. מנורות LED . כיבוי אוטומטי.

5 דמויות לבחירה: דיני הדרקון, פאפי הכלב, קיטי החתולה, 2 דגמים של חד קרן.

מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪ | גיל: 3+ | להשיג בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

מנורות לילה עם תצוגה קסומה על הקירות והתקרה

STRECH מפלצת אלקטרונית

את המוצר הזה קניתי מתנה לבן של חברים מאוד טובים. יש לעילאי בובת סטרץ' (בובה שמותחים אותה לכל מיני כיוונים והיא מתכווצת חזרה לגודלה המקורי), שהוא תמיד משחק איתה כשהוא אצלנו. ברגע שראיתי את המוצר הזה בביתן של "הנסיך הקטן" בתערוכת הצעצועים, ידעתי שאחפש אותה בחנויות ואקנה לו אותה כי זה גם סטרץ, אבל הרבה מעבר.

STRECH SCREAMERS סדרת בובות אלקטרונית נמתחות. הן גמישות, נמתחות ונמעכות. הבובה מגיעה עם עיניים זוהרות ומשמיעה קולות (יללות קולניות) כאשר מותחים אותה או כשלוחצים על הכפתור שיש לה בצד הראש. הווליום שלה לא כזה נוראי למי שחוששת.

מעבר לקולות, ניתן גם להקליט דברים שהילדים אומרים, ואז היא חוזרת אחרי הילדים בקול מפחיד. לכל דמות (פרנקישנטיין, מומחיה ומפלצת) צלילים מפחידים ייחודים משלה.

מחיר מומלץ לצרכן:129.90 ₪ | גיל: 5+ | להשיג בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

 

רכבים של דיסני לפעוטות

כבר לפני מספר חודשים רכשנו רכב כזה של מיני מאוס למילה. היא אוהבת את מיני ויש לנו לא מעט צעצועים של מיני ומכיוון שהיא משחקת לעילאי ברכבים שלו, חשבנו שיהיה נחמד שיהיה רכב במיוחד בשבילה.

מדובר ברכבים באיכות גבוהה מאוד (הוא נפל לא מעט פעמים מהשולחן, התנגש בקירות ואף התגלש במגלשה בפארק – ושרד). יש בחנויות מספר סוגים של רכבים צבעוניים ובכל רכב דמות אחרת של דיסני (מיני מאוס, מיקי מאוס, פלוטו…).

מה שמיוחד ברכבים זה שברגע שמושכים את הרכב אחורה ומשחררים, הרכב נוסע במהירות והדמות של הרכב תסתובב בגג שלה. היא למעשה תכנס ותצא מהגג.

אני חושבת שזאת גם אחלה מתנה לתינוקות שמתחילים לזחול. אמנם ההורים יעשו את הפעולה של למשוך ולשחרר את הרכב, אבל הילד יזחל אחרי רכב מדליק עם דמות שתצא/תכנס ותפתיע אותו כל פעם מחדש.

מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ | להשיג בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

רכבים של דיסני עם דמות מתהפכת

הנה עוד כמה צעצועים ודברים שווים שראיתי ב"נסיך הקטן" בתערוכת הצעצועים:

צעצועים של מטוסי על העונה החדשה
צעצועים של מטוסי על העונה החדשה
צעצועים של Wonder Park
צעצועים של Wonder Park
STRECH - דמויות נמתחות
STRECH - דמויות נמתחות
דמות מהסדרה WONDER PARK
דמות מהסדרה WONDER PARK שהולכת
בובת קליקים
בובת קליקים
בובת ספיידרמן הולכת
בובת ספיידרמן שזורקים לקיר, והיא הולכת/יורדת מהקיר
בובות של נסיכות
בובות של נסיכות
מוצרים לתינוקות מבית טומי טיפי
צעצועים של סמי הכבאי
צעצועים של סמי הכבאי
ביצת הפתעה סמי הכבאי
ביצת הפתעה סמי הכבאי
בובות רכות של כוח פיג'יי, LOL ועוד
בובות רכות של כוח פיג'יי, LOL ועוד
טושים רייחנים עבים של SCENTOS
טושים רייחנים עבים של SCENTOS

צעצועים חדשים מבית "אקספלור toys"

לקראת חגי תשרי הקרובים חברת אקספלור toys, מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים לראש השנה וחגי תשרי. משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים, חוויה מהנה לכל המשפחה, מחוץ למסכים. תקופת החגים זו הזדמנות מעולה לבלות זמן איכות עם הילדים, לגבש ולחזק את התא המשפחתי. הנה כמה מהחידושים שראיתי בתערוכת הצעצועים ואף שיחקנו איתם.

דגם חדש לתלת אופן nova

מותג Q Play מציג את הדגם החדש תלת אופן nova. תלת אופן היחידי שמגיע מורכב, מתקפל בקלות וניתן לשאת אותו לכל מקום. בעל פתיחה קלה ומהירה, וללא שום פעולה מורכבת. כולל סכך שמש להצללה והגנה מרבית – עמיד בפני גשם. ידית טלסקופית מתכווננת לנוחות ההורה, כולל שני תיקי אחסון גדולים לנוחות מרבית. מסעד ידיים יציב, חזק ובעל אפשרות פתיחה להושבה קלה של הילד בכיסא מרופד ואורטופדי . מעצורי בטיחות בגלגלים העשויים מחומר איכותי.

מחיר מומלץ לצרכן: 899 ₪ | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

Pixie Crew

משחק פיקסלים מדליק במיוחד.המשחק מכיל לוח סיליקון רך שחור עליו ניתן להניח את הפיקסלים. בכל אריזה מגיעים פיקסלים שונים ומגוונים מבחינת צבעים ומבחינת התוכן (כיתוב/סיסמאות, אייקונים כמו השאטאג ועוד).

אין מטרה למשחק מלבד להיות יצירתי ולפתח את הדמיון. בעזרת הפיקסלים ניתן ליצור כל דמות שרוצים על-גבי הלוח.

את המשחק לא הראתי לילדים שלי כי הם קטנים מדי, אז שמרתי אותו לעצמי והבאתי אותו לעבודה. כאן, השתעשענו איתו ויצרנו כל מיני דמויות.

מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪  | ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

לוז LOZ

דגמים חדשים למשחק הבנייה והרכבה. החברה מייצרת דמויות ומבנים להרכבה מקוביות הרכבה קטנות. המודלים נבנים בתלת מימד, ההרכבה היא לפי תוכנית בנייה כאשר הבנייה היא לפי שלבים. הבנייה מלמדת את הילדים לעבוד לפי שלבים, לקרוא תוכניות, מוטוריקה וסבלנות. והעיקר מוציאה את הילדים מהמסך! בשלל הדמויות והמבנים ניתן למצוא : דמויות שלו גיבורי על ועד חיות, כולל מגוון גדול של מבנים מוכרים מהעולם, כמו הבית הלבן ועד ספינת המלחמה סנטה מריה. החיבורים מאד איכותיים ובגב כל אריזה ניתן למצוא הסבר על המבנה, כך שלא רק בונים גם מקבלים מידע .

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 39.90 ₪ | המשחק מתאים לילדים מגיל 10 ומעלה | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

קיובולו

קיובולו – "מי יכול לסיים את המגדל שלו ראשון?".
משחק קוביות שמאד יזכיר לכם את המשחק הקלאסי טטריס בשילוב של המשחק פוקר. הרעיון הוא ליצור את המגדל המושלם (לפי חוקי המשחק) ראשון לפני היריב. במקביל תמנעו מהיריב שלכם לבנות את המגדל המושלם. ניתן לשחק בו לבד, גם ללא יריב. משחק שעובד על חשיבה יצירתית ,מהירות תגובה.

את המשחק הזה קיבלנו אך הרגשתי שזה קצת יותר מדי לגדול שלי, ונתתי אותו לחברה עם ילד בן 6.5. אחרי שהבינו את ההוראות ואת מטרת המשחק היא מספרת שהם נהנו מאוד. היא הרגישה שהיא משחקת טטריס אמיתי והבן שלה התלהב ממש מזה שהוא בונה את המגדל ומצליח להכניס את הצורות שיוצאות לו בצורה האופטימלית ביותר. הוא גם ניצח אותה בסוף וזה הכי שימח אותו.
מעבר לכיף שהוא נותן היא תיארה אותו כמשחק שגם מאלץ את הילד לחשוב ולחקור איך בדיוק הוא יבנה מגדל וישתמש בצורות שהוא מקבל בצורה הטובה ביותר, וגם מפתח מוטוריקה עדינה כי אין ברירה אלא להכניס את הקוביות השונות בצורה נכונה ועדינה ע"מ שלא להפיל את המגדל.

מחיר מומלץ צרכן: 89-99 ₪ | מכיל חלקים קטנים, אינו מיועד לילדים מתחת לגיל-3 | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

קיטו – keetoo

משחק חשיבה חדש בקצב מהיר לכל המשפחה. המטרה – להיות הראשון לזהות את הסמלים החסרים מכל קלף ולאסוף את מירב הנקודות. תצעקו "KEETOO" כדי להוציא מריכוז את מהשחקנים האחרים ולמנוע מהם לפענח את הפרטים החסרים לפניכם. 

מחיר מומלץ לצרכן:69.90  ₪ | להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

Iplush – בובת קטיפה מתנפחת

iPlush פותר את הבעיות הגדולות שיש לכל צעצועי הקטיפה המסורתיים. כיצד אוכל לאחסן בקלות, לנסוע, לתפור או לנקות דמויות מלאות וגדולות? הבובות של iPlush פותרות את כל הבעיות, הם קלים לאחסון, רכים ומתנקים בקלות. לכל iPlush יש בלון פנים עמיד, מותאם אישית בצורת הדמות עם ז'קט קטיפה חיצוני. פשוט למלא אותו באוויר בעזרת משאבת האוויר הנוחה ולסגור את השסתום אוויר שמוסתר בדיסקרטיות. כאשר הגיע הזמן לאחסן, יש להוציא את האוויר ולקפל. 

כל iPlush נארז בקופסה בהתאמה אישית, שניתן להשתמש בה מחדש כתיק נשיאה עם ידית. כל קופסה כוללת גם משאבת אוויר דו כיוונית רב-תכליתית. כל בובת iPlush נוצרת עם המון יצירתיות שכל ילד יזכור אותה. בובת iPlush עשויה בקטיפה איכותית, מה שהופך אותה ליותר רכה ונעימה לחיבוקים.  מגוון חדש ונרחב של דמויות מחבקות, צבעוניות וייחודיות, אין ספק הכל ילד יתאהב בהם עם הנגיעה הראשונה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 129.90 – 149.90 ₪ | ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

PIXIE CREW - משחק פיקסלים
PIXIE CREW - משחק פיקסלים
משחקים עם PIXIE CREW
מתחילים להשתעשע עם Pixie Crew
משחקים ב-PIXIE CREW
וזה מה שיצא...
LOZ - משחק הרכבה למתקדמים
LOZ - משחק הרכבה למתקדמים | צילום: יח"צ
קיטו - משחק מהנה לכל המשפחה
קיטו - משחק מהנה לכל המשפחה | צילום: יח"צ
תלת אופן של qplay - דגם nova
תלת אופן של qplay - דגם nova | צילום: יח"צ
iPlush - בובות פרווה
iPlush - בובות פרווה | צילום: יח"צ
קיובולו - משחק "טטריס" וצורות
קיובולו - משחק "טטריס" וצורות
קיובולו - משחק צורות
מי ינצח: האם או הבן? טני ואליאב משחקים בקיובולו
קיובולו - משחקים
וזה מה שיצא לטני ואליאב

משחקים חדשים של חברת "ריטקו"

סדרה חדשה של תואמי לגו מכבי אש בשליש מחיר

לגו מכבי אש בנבאו
צילום: יח"צ חו"ל

ענקית משחקי ההרכבה הסינית בנבאו (תואם לגו) המשווקת בישראל על ידי ריטקו משיקה סדרה חדשה של משחקי מכבי אש הכוללת כבאיות, תחנת כיבוי, מגוון דמויות רכבי חילוץ. BANBAO הינה חברה למשחקי הרכבה מודולריים מקוביות פלסטיק קטנות, תיבות וצורות נוספות הנמכרת בכל רחבי העולם. ניתן לחבר בין החלקים השונים וליצור דמויות, מכוניות, בתים, רובוטים ושלל משחקים נוספים. מדובר במשחקים איכותיים כאשר פרמטר המחיר הינו חשוב בהתייחס לעובדה כי מדובר במשחק העולה כשליש ממחיר המותגים המקבילים בשוק. 

הסדרה החדשה כוללת מגוון משחקים לגילאי 5-12 מעולם כיבוי האש. בין היתר, כבאית אשר יכולה להשפריץ מים, תחנות כיבוי אש, סירות הצלה, מסוקי הצלה וחילוץ ועוד. 

מחיר: 30-500 ₪ | להשיג בחנויות הצעצועים השונות ברחבי הארץ

BUILD A BOT: חד קרן כלבלב מתוק ודינוזאור רובוטים המוחים כפיים,רצים, רוקדים ומקפצים

איפה הכפיים? חברת ריטקו משיקה סדרה חדשה של רובוטים אינטראקטיביים מתוקים, חד קרן, כלבלב, חרגול, נמלת אש, דינוזאור ונמר קטן, מרכיבים ומשחקים. באמצעות חיישנים חכמים המוטמעים בתוך הצעצוע, הרובוטים המתוקים מגיבים למחיאות כפיים או לקול ומיד מתחילים לקפץ, לרוץ, לרקוד ולהשמיע צלילים ומוזיקה.

BUILD A BOT הוא משחק של רובוטים אינטראקטיביים להרכבה קלה ופשוטה בעיצוב שבוחרים. המארז מכיל מבחר חלקים מהם למעשה מרכיבים את הבובה, לאחר סיום ההרכבה הפשוטה למדי, מתחילים במלאכת העיצוב ובוחרים מדבקות לקישוט. ניתן להתאים את צבע העיניים שרוצים, כפות רגליים, מדבקות שונות לעיצוב הבובה ועוד. מסיימים להרכיב מתחילים לשחק. מוחים כפיים והרובוט מתחיל לקפץ ולרקוד. נוגעים בו באף והוא יחל לרוץ.  

הבובות מגיעות בשלושה גדלים שונים, הנבדלים בין הפעלולים שהם מבצעים. בגודל הקטן (13 ס"מ לערך) החרגול ונמלת האש נעים קדימה ואחורה וניתן לחבר שני צעצועים לאחד וליצור למעשה מרבה רגליים. בגודל הבינוני (13-15 ס"מ) הבובות יגיבו למחיאת הכפיים של הקטנטנים. חד קרן, נמר וכלבלב לא רק יקפצו לצליל מחיאת הכף אלא גם ינועו אם תלטפו להם את האף. אחרון חביב הוא הדינוזאור (19 ס"מ) שיכול בקלות להפוך להיות גם דרקון.

הרובוטים פועלים באמצעות מנגנון תנועה פשוט וקל וחיישני קול ומגע. בובת הרובוט פועלת על בסיס 3 סוללות AA ומתאימה לילדים מגיל 4 ומעלה. 

מחיר: חד קרן כלבלב ונמר – רק הם מגיבים למחיאות כפיים וקול! מחיר כ-120 ₪ | חרגול ונמלת אש מדליקים אותם והם צים קדימה ומזיזים כנפיים – מחיר כ-80 ₪ | דינוזאור שהופך לדרקון, זז ומזיז כנפיים מחיר כ-160 ₪ | להשיג ברשתות והחנויות השונות ברחבי הארץ 

רובוט חד קרן BUILD A BOT
צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

ברבי אוטופיה בת הים

אין על ברבי. גדלתי עם בובות ברביות ולא יכולתי להתאפק וקניתי למילה את בובת הברבי הראשונה שלה למרות שהיא עדיין לא בת 3 (היא קוראת לה "נסיכה" ועדיין לא מבינה את משמעות המילה "ברבי"). לכן, כאשר יוצא לי לשמוע על חידושים בעולם הפלסטיק של ברבי, אני חייבת לשתף.

ברבי מתכוננת לחגי תשרי ומציגה את ברבי בת הים מסדרת Dreamtopia. בובה צבעונית ומלאה בקסם שמנצנצת מתחת למים ומניעה את זנבה תוך כדי תנועות שחייה. כל זה מעניק לילדים עולם של דימיון והנאה והופכת אותה למתנה מושלמת. על ידי לחיצה קלה ברבי בת הים מנצנצת ויוצרת אפקט קסום שמתאים למשחק בתוך המים. 

פשוט טובלים את ברבי בת הים במים כדי להפעיל את מופע קשת בענן או לוחצים על צידי מותניה כדי להפעיל מופע אור ביבשה. מגוון שילובים והפתעות מוסיפים לכיף במשחק. תוך כדי החזקתה במים – או  מחוץ למים – לוחצים על צידי מותניה כדי להתחיל תנועת שחייה בזנב; זה נראה כל כך אמיתי שבזכות ברבי בת הים ניתן לצלול בעולם הדימיון והמשחק. 

התלבושת של בובת ברבי מוסיפה לקסם של הבובה עם בגד גוף ורוד מנצנץ וזנב שקוף ומבריק. צללו לעולם האגדות עם ברבי בת הים מסדרת  Dreamtopia – המצטרפת לשלל הבובות והאקססוריז של Barbie Dreamtopia . עם ברבי בת הים ניתן לשחזר סצנות אהובות מהאגדות או להמציא אגדות חדשות ולשוט משם עם צ'לסי ואחותה הגדולה ברבי.

מחיר: 180 ₪ | מתאימה לגיל 3+ | להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ.

ברבי בת ים
צילום: יח"צ
בובות ברבי
מגוון דמויות ברבי וקן שצילמתי בתערוכת הצעצועים

לראשונה בישראל - Hot Wheels ID

מטאל משיקה את HOT WHEELS ID מגוון רכבי המותג המשלבים בין משחק פיזי לבין העולם הדיגיטלי. השקה זו הינה חלק מההתפתחות האבולוציונית של המותג האהוב איתו שיחקו דורות של ילדים ברוח האתגרים של העולם הדיגיטאלי. HOT WHEELS ID, משלב את העולם האמיתי אל מול העולם הדיגיטלי במשחק מרתק. עם רכבים הניתנים לזיהוי, פורטל מירוצים, מסלולים חכמים ומרחב דיגיטלי, כל אחד יכול לבנות את צי הרכבים האישי שלו, לכמת את הביצועים שלו ולהתחרות עם אחרים כמו שלא היה מעולם!

בפעם הראשונה בהיסטוריה, הרכבים האייקוניים של HOT WHEELS מאפשרים לילדים לעלות את רמת הביצועים שלהם לעולם הדיגיטל. המשחק המשולב מאתגר אותם לשבור שיאים גם במרחב הפיסי וגם במרחב הווירטואלי. עם היכולת למדוד ולתזמן מהירויות, לספור לופים, למדוד מרחק על מסלולים שעוצבו במיוחד, HOT WHEELS ID מגביר את החוויה שיש לילדים במשך דורות, לחוויה דיגיטלית ברוח הזמן.

ההצלחה של  HOT WHEELS כצעצוע הנמכר ביותר בעולם* מראה שחווית המשחק בכלי רכב היא מודל קלאסי ונצחי של חווית משחק לילדים בכל העולם. מחקרי צרכנות מראים שצרכנים מכל קשת הגילאים נמשכים יותר ויותר לחוויית המשחק הדיגיטלי. HOT WHEELS ID מרחיב את המשחק הקלאסי של HOT WHEELS וכולל:

  • רכבי פרימיום של HOT WHEELS ID- רכבים המצוידים בתגי NFC שמאחסנים את המידע של כל רכב והמאפשרים זיהוי בלעדי.
  • פורטל המירוצים של HOT WHEELS – סורק את רכבים ה HOT WHEELS ID לתוך האפליקציה, עוקב אחר המהירויות, סופר לופים באמצעות חיישני אינפרה אדום ומתחבר בקלות למסילות הקלאסיות של HOT WHEELS . הפורטל כולל שני רכבי HOT WHEELS ID אקסקלוסיביים.
  • מסלולים חכמים של HOT WHEELS ID – עיצוב חדשני של מסלולי ה HOT WHEELS שעוצבו במיוחד כדי לאפשר האצת מהירות וקפיצות. המסלולים כוללים את הבוסטר החזק ביותר ש HOT WHEELS אי פעם השיקו, כמו כן שני רכבי ID ואת פורטל HOT WHEELS ID.
  • אפליקצית HOT WHEELS ID – מאפשרת לראות את המוסך של HOT WHEELS ID כדי שהמשתמש יוכל לאסוף רכבים, להתחרות וליהנות מהאתגרים והמרוצים הדיגיטליים שהאפליקציה מציעה.

 

רכבי HOT WHEELS ID, פורטל המירוצים ומארז המסלולים יגיעו לישראל לקראת 2020 וזמינים נכון להיום רק באתר של Apple  וחנויות Apple נבחרות ברחבי העולם. אפליקציית HOT WHEELS ID החינמית זמינה להורדה מחנות App store.

חברת מטאל מחויבת כלפי בטיחות המוצרים ובטחון המידע הוא ערך עליון עבורה. HOT WHEELS ID נוצר תחת סטנדרטים מחמירים שמבטיחים פרטיות ובטיחות. מידע נוסף תוכלו למצוא ב- HotWheels.com/id. .

HOT WHEELS ID
צילום: יח"צ

Stokke® JetKids ™ -המזוודה שהופכת למושב ולמיטה

חופשת הקיץ הסתיימה לפני מספר שבועות אבל בקרוב יגיעו החגים ואיתם נסיעות, טיסות והתארגנות עם הילדים. בין אם מדובר במטוס, ברכבת או במעבורת, נסיעה עם ילדים היא חוויה מאומצת להורים ברחבי העולם. בנסיעות משפחתיות נושא הישיבה של הילדים במטוס או ברכב עולה לא פעם ומהווה משימה לא פשוטה. עכשיו כבר לא צריך להתחבט ואפשר להציג את JetKids החדש מבית המותג Stokke ® שמעניק להורים אפשרות חכמה לנסיעה עם ילדים. המטרה של סטוקי היא לאפשר למשפחות  לטייל, ליצור זיכרונות ולבלות יותר זמן ביחד. המוצר הפך במהירות להצלחה עולמית עטורת פרסים. 

המזוודה של סטוקי הופכת למושב נוח עבור הילדים ומספקת ביטחון בנסיעה ובטיסה. המזוודה משמשת למגוון שירותים במהלך נסיעה עם הילדים: מצב סטנדרטי הופך למושב מדרגה לילדים במטוס, מזוודה מרווחת על גלגלים לילדים על מנת למשוך אותם בנוחות או לתת להם לגלגל את עצמם עד למטוס או הרכבת, מיטה נוחה לשינה בנסיעות ארוכות ותא איחסון. למזוודה גלגלי סיבוב בחזית, לתמרון ייחודי, רצועת מתכווננת שמאפשרת להורים לשאת את המזוודה על הכתף שלהם וכל זה בעיצוב ייחודי ובצבעים רכים ויפים. מזוודת הנסיעה מתאימה לילדים בגילאי 2 -6 שנים.

מחיר מומלץ לצרכן: 950 ₪ | להשיג בטלפון- 1-700-700-753

משחקי קופסה חדשים לשעות של הנאה וצחוק

השנה אין מה להתלבט מה לקנות לילדים מתנה לחג. משחקי הקופסא חוזרים לשולחן עם המשחקים החדשים מבית אילנית שיווק צעצועים. 8 משחקים המספקים חוויות משפחתיות שיגרמו לילדים לעזוב את המסכים ולהתחבר לשעות של הנאה וצחוק.

חברת אילנית שיווק צעצועים יוצאת במהלך חדש ולאחר ניסיון רב ביבוא צעצועים ביניהם מותגי המשחקים המבוקשים בעולם כמו לגו, LOL, ליטל טייקס, דיסני, טומי, בייבי בורן ועוד משיקה החברה את משחקי הקופסא הראשונים . 

אייל כרמי, מנכ"ל אילנית שיווק צעצועים: "לאחר שנים של יבוא משחקים ומותגים מהמובילים בעולם החלטנו לשווק משחקי קופסא המספקים הנאה משפחתית עם מגוון פעילויות. העולם הדיגיטלי משתלט על בתים רבים בארץ ובעולם ואנו רואים חזרה לשיווק צעצועים שמנתקים את הילדים מהמסך ומביאים אותם להסתכל להורים, לאחים ולחברים בעיניים. זהו מהלך חשוב לחברה ואנו בטוחים שילדים רבים בישראל ייהנו ממשחקים איכותיים ומשעשעים"

המשחקים החדשים:

  • תקיפת הכריש – היכונו להנות בטירוף. משחק מלא במתח וציפייה בו יש לדוג את יצורי הים, אך צריך להיות ערניים ולהיזהר מתקיפת הכריש שמגיעה בהפתעה. 
  • השף המתפוצץ – השף הזללן של צעצועי אילנית אוהב לאכול המבורגרים, אבל כמו כולם גם הוא אחרי כמות מסויימת של המבורגרים מרגיש מלא עד פיצוץ. מטרת המשחק להאכיל את השף עד שיתפוצץ בהפתעה.
  • השועל והתרנגולים – השועל החמדן חוטף את התרנגולות ושומר אותן בכיסיו, אך אל דאגה, ברגע שהכיסים יהיו מלאים המכנסיים של השועל יפלו והתרנגולות יברחו – מטרת המשחק להציל כמה שיותר וכמובן ליהנות.
  • אל תעירו את אבא – שששששש אל תעירו את אבא! במקרר נותרה עוגת שוקולד טעימה, המטרה להגיע למקרר ולחסל את העוגה מבלי להעיר את אבא.
  • הכלב הנובח לא נופח – חברו הטוב של האדם שכח את נימוסיו! האכילו והוציאו את הכלבלב החמוד לטייל, בטיול תגלו שעד שהכלב עושה את הצרכים הוא משמיע בדרך רעשים מצחיקים.

משחקי הקופסא של אילנית שיווק צעצועים מצטרפים למשחקי קופסא נוספים ומוצלחים בתרגום לעברית משחק קופסה-הקפיצו את הפיראט מי יגרום לפיראט לקפוץ? משחק מגניב לכל המשפחה,  המירוץ המטורף, בו חולפים על פני המכשולים המטורפים במירוץ נגד השעון וסבתא לא מכבדת למי יש אומץ לנסות לקחת מסבתא עוגייה? מי שיצליח מבלי להעיר אותה, יזכה.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-99 ₪ | להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.

צעצועים של אילנית
חלק מהצעועים שצילמתי בתערוכת הצעצועים
משחק - הצילו כריש
צילום: אילנית צעצועים
אל תעירו את אבא משחקי קופסא
צילום: אילנית צעצועים
משחק סבתא לא מכבדת
צילום: אילנית צעצועים

דיאמנט גאים להציג את הטרנדים והצעצועים החדשים לחגי תשרי 2019

אחד הביתנים הכי כיפים שביקרתי בו בתערוכת הצעצועים היה של דיאמנט. יש להם מגוון ענק של מותגים וצעצועים גם לבנים וגם לבנות, ויותר מזה גם לנו האמהות 🤭. בואו תראו מה חדש (את כל הצעצועים ניתן להשיג בחנויות וברשתות הצעצועים ברחבי הארץ).

האצימל לבנים

אחד המותגים החזקים והמובילים בצעצועי ילדים בעולם, ועכשיו בגרסה לבנים, הקונספט דומה; ביצה, מלטפים את הביצה, ניתן לראות את העיניים הצבעוניות, והביצה בוקעת…, ובסוף – בובה מיוחדת לבנים, גם פה צריך ללמד את הבובה – ללכת, לשחק ולתת לה אהבה.

מחיר: 449 ₪

בובת ראסטת – CANDYLOCKS

בובת הראסטות אוהבת שמשחקים לה בשיער. בתוך סוכריה גדולה מסתתרת בובה קסומה, לבובה יש שיער ארוך, ארוך, ארוך… רך ונעים  כמו צמר גפן. נתן ליצור אינסוף תסרוקות. 25 דמויות שונות. 

מחיר : 69.9 ₪

סמאשרס – עונה חדשה

דמויות הריסוק שאהבנו חוזרות בעונה חדשה, עכשיו עם כיוון חדש ושונה… דינו הדינוזאור, בשלל דגמים וצורות. ליין מוצרים שלם.

מחיר: החל מ- 24.90 ₪

משחקי נתתי-קיבלתי

חברת דיאמנט צעצועים החלה לשווק את ליין המשחקים משחקי נתת-קיבלת! של מיכל לאופר.

מיכל לאופר מובילה בארץ את תחום המשחקים בנושאי ערכים, חשיבה חיובית, כלים לביטוי רגשות וכישורים חברתיים. המשחקים מתאימים החל מגיל 3 ומעלה, הם מתאימים הן כמשחקים למשפחה והן ככלי טיפולי. משחקי הסדרה ה: "נתת קבלת" ,"לתת לקבל!","מה אני מרגיש?"," מה אני רוצה?"," ערכים", "לחשוב טוב..", "אני אוהב.. אני אוהבת".

משחקי חידות

בנוסף חברת דיאמנט צעצועים מחדשת כל הזמן בתחום זה והוציאה לאור לקראת חגי תשרי 2 משחקי חידות חדשים ומדהימים:

  • טרילוס – המשחק טרילוס הוא אתגר חשיבה מדליק וממכר המתאים לגילאי 6 ומעלה.
    המשחק מכיל 40 אתגרי חשיבה ברמות קושי שונות, בדרגת קושי עולה, חמישה חלקי פאזל, כל שחקן יכול להמציא אינסוף חידות ייחודיות. המשחק מפתח ראייה מרחבית ולוגיקה.
  • מבוך הכדורים – המשחק מבוך הכדורים הוא משחק חידות לשחקן 1, להיט עולמי מהנה מאד, המשחק מתאים לגילאי 7 ומעלה כולל למבוגרים. המשחק הוא פיתוח ישראלי ונמכר בהצלחה בכל העולם.
    המשחק מכיל 40 אתגרי חשיבה ברמות קושי שונות, בדרגת קושי עולה, מטרת המשחק, להניח את המחסומים על לוח המשחק ולגרום לכדורים להגיע למטרה. המשחק מפתח ראייה מרחבית ולוגיקה.

צעצועי טויריפיק

חוץ מדיאמנט, ביקרתי גם בביתן של טויריפק.

טויריפיק הינה חברה חדשה ליבוא ושיווק צעצועים אשר הוקמה לפני כשנה ע"י אליאב פזמוני ועמרי / משפחת דיאמנט מדיאמנט צעצועים. החברה עוסקת ביבוא, שיווק והפצת מותגים פופולאריים בעולם כמו: Cry Babies, Scruff a Luvs ועוד רבים שטרם יובאו לישראל 

בראש החברה עומד אליאב פזמוני, בן 45 , נשוי + 3 , עם מעל ל – 20 שנה ניסיון ביבוא צעצועים ומוצרי תינוקות לישראל. החברה נהנית ממערכת קשרים בינלאומית ומבטיחה להביא את הלהיטים הגדולים ביותר לישראל.

מגנטיקס – המשחק שימגנט אתכם

מגוון ערכות הרכבה מגנטיות המותאמות לגילאים שונים – 18 חודשים, 2+, 3+ לשעות של משחק והנאה. הרכיבו, ערבבו ופרקו אותם שוב ושוב!

מערכת מגנטים נסתרת הופכת את ההרכבה לפשוטה ומהנה! ניתן לערבב בין הערכות השונות מאותה הקטגוריה וליצור אינסוף שילובים מקוריים. במגוון ניתן למצוא ערכות הרכבה של חיות ג'ונגל וכפר, ערכות כלי רכב ואפילו ערכות ג'וניור לקטנטנים מגיל 18 חודשים מסייע בהתפתחות מוטורית.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-149.90 ₪

כלים מוזיקלים מבית פישר פרייס

מגוון כלים מוזיקליים – כלי נגינה, מיקרופונים ושטיחים מוזיקליים לשעות של הנאה, כיף והתפתחות. מסייע בפתוח מוטוריקה עדינה/ גסה, יצירתיות, דמיון ויכולת חשיבה. נגנו באופן חופשי או האזינו למנגינות המובנות 

כלים המותאמים לגילאים השונים – 2+, 3+.

מחיר מומלץ לצרכן:החל מ- 39.90 ₪

Capsule Chix (קפסול צ'יקס), בובות ייחודיות וסופר אופנתיות

השיגעון החדש שכובש את העולם – הרכיבו והתאימו לכם בובת אופנה ייחודית ומדליקה! בעלת 14 חלקים זזים להעמדה מושלמת. הרכיבו, התאימו וערבבו בין החלקים לקבלת סטיילינג מיוחד ושונה בכל פעם. 

הקפסולות ארוזות בקופסאות דמויות מכונות לממכר ממתקים (vending machines), בכל אחת 5 קפסולות מפתיעות עם מגוון אביזרים אופנתיים – סובבו את החוגה להוצאת הקפסולות. ניתן לערבב ולהתאים בין הקולקציות השונות – מעל 4 מיליארד* שילובים אופנתיים (* לרוחב כל המגוון). 

ניתן להחזיר את הקפסולות למארז להוצאה וגילוי מחדש, פשוט מפרקים את הבובה שהרכבנו, מחזירים לקפסולות ואת הקפסולות מסדרים מחדש בקופסא ושוב מסובבים את החוגה

מחיר מומלץ לצרכן – החל מ- 99.90 ₪

Pikmi Pops (פיקמי פופס)

סדרות חדשות של בובות ריחניות,  רכות ומפתיעות במיוחד בשלל צבעים וצורות… (בובות פליפ מי שהופכות מפרי לחיה חמודה, בובות בצורת דונאטס שמחביאים הפתעה ועוד…)

הבובות מתחבאות במגוון "מקומות" מפתיעים. בדיוק כשתחשבו שרכשתם סוכרייה על מקל, גלידה או צמר גפן מתוק, תופתעו למצוא בובה ריחנית מפתיעה ומקסימה. 

לא תדעו מי מסתתר שם בפנים עד שתפתחו את האריזה. 

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 39.90 ₪

לוסי הכלבה החכמה – עכשיו בעברית

לוסי, הגורה הצייתנית ביותר, יודעת לבצע יותר פעולות מאשר אי פעם! היא נובחת, מרחרחת, נותנת נשיקות ואפילו יכול לשיר ולרקוד מגוון של סגנונות! היא שרה, רוקדת  ומגיבה בהתאם ל-20 פקודות קוליות בעברית שהיא מבינה. לוסי תעשה כל מה שיאמרו לה כשקוראים בשמה. היא יודעת להימתח לפני ההופעה, לרקוד בסגנונות שונים, או לשיר ואז להודות לקהל. 

יש לה מצב אינטראקטיבי באמצעות אפליקציה  שבה ניתן לגרום ללוסי לרקוד בסגנונות חדשים או ליצור ריקוד משלכם. שלה. האפליקציה חינמית והיא זמינה למכשירי אייפון ואנדרואיד מהספקים הרגילים של האפליקציות (Apple Store ו- Google Play).

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 359.90 ₪

Cry Babies (קריי בייביז) – דמויות חדשות 

בובות תינוק עם עיצוב ייחודי שבוכות עם דמעות "אמיתיות" ומספקות חוויית משחק גדולה יותר של טיפול בתינוק כאמא לילדות קטנות.  הבובה בוכה ומשמיעה קולות של תינוקות . תנו לה מוצץ כדי שתירגע.

ליידי בבגדי חיפושית / דוטי בבגדי כלבלב דלמטי / נלה בבגדי נמרה

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 199.90 ₪

סבתא סורגת

סבתא סורגת המקורי בצבעי הקשת. 

מעל 45 צורות אפשריות, מצורת הספל הקלאסית ועד לסולם יעקב או המצנח  המדהימים שמאפשרים "לצאת מהמסכים" ולחזור למשחקים של פעם ושעות של כיף.

שחקו לבד או עם חברים, קחו אותו לכל מקום – זה ממכר, זה מספק  ובעיקר זה המון כיף!

לסרטוני הדרכה וצורות נוספות היכנסו ל- www.ztringz.com

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 ₪

דמויות כדורגלנים – FANFIGZ (פאן פיגז)

דמויות לאיסוף בגודל של כ-12 ס"מ של שחקני הכדורגל המובילים, המפורסמים והאהובים בעולם – מסי – השחקן הטוב בעולם, אמבפה וכל השאר. כל שחקן מגיע עם כדור שהוא יכול לבעוט בו 

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 69.90 ₪

הנה תמונות שצילמתי בתערוכת הצעצועים של הצעצועים והמשחקים בביתנים של דיאמנו וטויריפק:

ערכות יצירה של דיסני
ערכות יצירה של דיסני
בובות פאשינסטה של דיסני
בובות פאשינסטה של דיסני
משחקי קופסה ולמידה
משחקי קופסה ולמידה
בובת בייבי שארק לאמבטיה
בובת בייבי שארק לאמבטיה
בובת האצימל לבנים
בובת האצימל לבנים
צעצועים של העונה החדשה של יחידת החילוץ
האהבה של הגדול שלי: יחידת החילוץ - ועכשיו צעצועים של העונה החדש
בובת אופנה CHIX
בובת אופנה CHIX
בובת ראסטת - CANDYLOCKS
בובת ראסטת - CANDYLOCKS
OWLEEZ - הינשוף שלומד לעוף
הנישוף שלומד לעוף
GLAMZ - לק לציפרוניים של ילדות
GLAMZ - ציפורניים לילדות בקלי קלות - אחד הדברים המגניבים והשווים לילדות שאוהבות לקים
בובת PIKMI POPS
בובת PIKMI POPS
ספר זכרונות חד קרן
ספר זכרונות חד קרן
מגנטיקס
מגנטיקס - מגנטים מגיל 0
סבתא סורגת
סבתא סורגת - עכשיו גם אתן יכולות לשחק עם הילדים

בובות רכות "מנואלה"

אלינור ואישי רון – בעלי המותג SIMPLY GOOD, והמעצבת המוערכת מירב פלם המזוהה כ"מנואלה", חברו בשיתוף פעולה ייחודי שבמסגרתו הובילה פלם את מהלך המיתוג-מחדש של סימפלי גוד וליוותה את קמפיין מתיחת הפנים של המותג.  גם בובות רכות שעיצבה מנואלה ושהיו למוכרות ולנמכרות בבוטיקים נחשבים ברחבי העולם – יימכרו במסגרת שיתוף הפעולה הזה, תחת המותג סימפלי גוד;

"בובות רכות מנואלה" נמכרו, בין היתר, בקוריאה והונג-קונג; באירופה ובארצות הברית; וזכו לחיבוק חם ואוהד של ילדים והורים רבים, לאחר שהונחו אחר כבוד על מדפים בחנויות עיצוב  כמו the conran shop ,anthropologie ,moma museum .

הבובות מתייחדות בהדגשה של איבר אחד המאפיין אותן, כשלכל בובה אישיות מובהקת משלה. כל ילד וכל הורה יוכלו למצוא בבובות האלה את עצמם; להזדהות עימן ולאמץ באהבה.

פיל, ארנב, קוף, עכבר וברווז – מעוצבים בקפידה ומגיעים בצבעוניות מובחנת כמו וורוד כהה, ירוק דשא, צהוב ותכול-אפור. 

מירב פלם על מנואלה: בשנת 2001 הקמתי את המותג "מנואלה" – הקרוי על שם מוט סיבוב גלגל השיניים הידני שכולנו מכירים מהבובות של "פעם"; הסטודיו שלי התמחה בעיצוב מוצרי ילדים מטקסטיל תוך הקפדה על איכות וחומרים, מה שהפיח רוח חדשה בתחום הצעצועים.

מיועד לגילאי 0+  | מחיר לצרכן: 99.9 ₪ | להשיג בסניפי רשת שילב

פריט בעיצובה של מירב פלם-מנואלה
צילום: שרבן לופו
בובות מנואלה למותג סימפלי גוד
צילום: שרבן לופו

הביצה שהתחפשה

המותג האמריקאי VAVA המתמחה בפתרונות טכנולוגיית חכמים מציג את Baby Night Light, מנורת לילה נטענת וחכמה במיוחד לחדרי ילדים, המופעלת על ידי מגע יד בלבד ומגיעה עם סט מדבקות לעיצוב אישי!

מנורת הלילה הטכנולוגית מבית המותג היא למעשה גאדג'ט רווי פונקציות פרקטיות מדליקות ופשוטות לתפעול, הארוזות במעטפת עיצובית של ביצה תמימה וחביבה! המנורה החכמה תוכננה הן כדי להאיר את החלל והן בכדי לשמש משחק בטוח לילדים. את המנורה ניתן להניח על גבי בסיס המטעין אותה, להחזיקה ללא חשש ביד ואף לתלות מעל המיטה. באמצעות טפיחה קלה על ראש המנורה או על הלוגו הנמצא בבסיסה, ניתן להדליק ולכבות, לשלוט על עוצמת האור, להחליף בין צבע לבן בוהק לצהוב שקט, לקבוע טיימר ללילה, להעביר למצב איתות מצוקה, מצב לילה ועוד. המנורה מעוצבת ומתאימה במידותיה לאחיזה נוחה בידיים קטנות ואף מגיעה עם סט מדבקות מדליק במיוחד לעיצוב אישי, באמצעותן ניתן ליצור לה פנים מצחיקות עם מגוון הבעות! ההארה מתבצעת על ידי נורות לד חסכוניות בחשמל המפיקות אור עדין ומתאים לעיני ילדים. אלו יכולות לפעול עד 80 שעות רצופות בהטענה בודדת. אחריות היצרן לשנה.

מחיר: 139 שקלים | להשיג בסניפי שילב ואצל היבואן אודיוקר תקשורת בטלפון 04-9542454 ובאתר https://audiocare.co.il

מנורה טכנולוגית הנדלקת במגע יד מבית VAVA
צילום: יח"צ חו"ל

נשים

סדרת טיפוח "מורז +" על טהרת הרימון

אין על רימונים. באמת. אחד הפירות הכי טעימים שיש. אני מסוגלת לאכול אותו כל יום כל היום. אבל מה…? מישהו אחר יצטרך לקלף אותו כי זה ללא ספק אחד הדברים הכי פחות נחמדים בפרי הזה.

מעבר לטעמו הנפלא, הערכים התזונתיים והסגולות שלו הוא גם נהדר לטיפוח העור ובמיוחד עור הפנים. בעבר כבר כתבתי על תכשירים שונים לעור הפנים שהבסיס שלהם הוא רימון, וכל פעם שאני מגלה ומתנסה במוצרים חדשים שבאמת עושים את העבודה – אני שמחה לשתף. ולכן, במיוחד לראש השנה וגם כי המוצרים של מורז מעולים, אני שחה לספר לכן על סדרת הטיפוח החדשה שלהם "מורז+" המושתת כולה על טהרת הרימון.

הסדרה מבוססת על ריכוז גבוה של מיצוי שמן פרי הרימון, הידוע כבעל רכיבים אנטי אוקסידנטיים – נוגדי חמצון, הנחשבים כפעילים ויעילים במיוחד בטיפוח וטיפול קוסמטי, בשילוב רכיבים פעילים מצמחי מרפא שמקורם בגליל. הסדרה מכילה מספר מוצרים:

  • ג'ל טיפוח וסרום רימונים (30 מ"ל), קרם עיניים וצוואר רימונים (50 מ"ל) וקרם יום ולילה (50 מ"ל) – כל אחד מהתכשירים במחיר אחיד של 200 ₪
  • פילינג גוף, ג'ל רחצה, קרם ידיים ורגליים – 60 ₪ לקרם הידיים ועד 90 ₪ לקרם גוף.

ניתן לרכוש את המוצרים כבודדים או במארזים כמו זה לדוגמה: מארז הכולל קרם גוף (רימונים ופליגנום) המכיל 150 מ"ל + ג'ל רחצה (קמומיל וארכיניצאה) המכיל 150 מ"ל –       ב-130 ₪.

למידע נוסף: http://morazplus.co.il

מארז מורז+ המבוסס על רימונים
צילום: יח"צ

רשת אימפרס מציגה קולקציית תכשיטי היהלומים החדשה של סנדרה רינגלר

לרגל החגים הבאים אלינו לטובה רשת שעוני ותכשיטי אימפרס, משיקה קולקציית יהלומים נוצצת בעיצובה של סטייליסטית מס' 1 בישראל, סנדרה רינגלר. 

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא תכשיטים משובצים יהלומים החל מטבעות, עגילים ותליוני זהב המתאפיינים במראה נוצץ ויוקרתי, עשויים 14 קראט זהב לבן או צהוב, במחירים נגישים.

הקולקציה מציעה מגוון תכשיטים יוצאי דופן בשילובים שונים החל מ-990 ₪ ועד 5990 ₪. בין הפריטים שבקולקציה: שרשרת +תליון יהלומים החל מ-990 ₪, טבעות יהלומים החל מ-990 ₪ ועוד.
להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ 

פותחים שנה בלי עין הרע עם תכשיטי BLOOM

מותג תכשיטי היוקרה הישראלי- בינלאומי BLOOM, המתמחה בתכשיטים מעוצבים לנשים ולגברים העשויים זהב 18 קראט ומשובצים יהלומים איכותיים, מציג שרשרת מעוררת קינאה עם תליון עין משובץ יהלומים שחורים ולבנים שתשמור עלינו מפני עין הרע בבוא השנה החדשה!

מי מאתנו לא הייתה רוצה לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין? סמל העין והאמונה בעין הרע הם מושגים מיסטיים, לפיהם גורלו של אדם עלול להיות מושפע מרגשותיו של אחרים כלפיו ובמיוחד רגש הקנאה. יש המאמינים שסמל העין מגן מפני הסכנות ושומר על האדם. בעולם האופנה הפכו סמלי העיניים לנפוצים, יפים ואהובים ללא קשר ליתרונותיהם המיסטיים. השרשרת והתליון מבית המותג עשויים זהב 18 קראט הניתנים לבחירה והזמנה בזהב לבן, ורוד או צהוב, כשעל התליון משובצים יהלומים איכותיים שחורים ולבנים. השרשרת העדינה והיוקרתית תתאים הן ליומיום והן לענידה באירועים. כמו כן מושלמת כמתנה מקורית לראש השנה.

מחיר: 3,800 ₪ | להשיג ב-BLOOM תכשיטי יוקרה, שוהם 6, רמת גן. 03-7510000 | www.Bloom-Jewelry.com

שרשרת תליון עין משובצת יהלומים של סטודיו BLOOM
צילום: אלכס קוצרנקו

בשמי שמן מבית GOLBARY

בית האופנה GOLBARY משיק בימים אלה קולקציית בשמי שמן חדשה לנשים בגודל המתאים לנשיאה בתיק, בחמישה ניחוחות רומנטיים, המשלבים אלמנטים פרחוניים ופירותיים, בריח עדין ומתקתק. 

  • CHARM – התווים העליונים משדרים רעננות של פירות הדר וטונים מתוקים של דבש ופריחת תפוז. במרכז הפירמידה יש דואט של גרדיניה ויסמין תווי הבסיס הם פטשולי אלגנטי ומאסק וניל עשיר.
  • JOYFUL – התווים העליונים משדרים ניחוח על בסיס גרדיניה וונילה עם טאצ' של פריחת הדרים ויסמין. במרכז הפרמידה הניחוח של וניל ועץ הארז משתלב ויוצר ניחוח פשוט ודינמי. תווי הבסיס הם מאסק ווניל מתוק.
  • TOUCH – התווים העליונים הם ענבר לבן ועץ הקשמיר המכיל מקבץ מרכיבי פירות הדר. במרכז הפירמידה לילך ופרח הלוף ובתווי הבסיס מאסק וניל ואמברוקסן .
  • MOOD – תערובת עדינה של תווי פרחים לבנים עלי נרולי ואמרליס לבן. במרכז הפירמידה חבצלת מים לבנה, נרקיס לבן וקשמרן. שילוב הניחוחות מותיר שובל חושני של הדי עצים בהירים וגווני אדמה.
  • EMOTION – התווים העליונים הינם של פריחת הדובדבן במלוא הדרה ותמהיל של מנדרינה וברגמון. במרכז הפירמידה תווי לב פרחוניים של סיגליות המתגברים עם ורד פסטלים. תווי הבסיס מכילים קוקטייל של במבוק יבש, אלגום עם סיומת מושק.
בשמי שמן של רשת GOLBARY
צילום: ניר יפה

עיצוב בקבוקי הבושם  מתכתב עם ערכי המותג: נשיות, רכות, עדינות ואופנתיות.  הבקבוקים בעלי קוים מעוגלים, פקק בגוון זהב, הנוזל בעל שקיפות לבנה – כל אלו מעניקים תחושה של תכשיט, המתאים גם כמתנה יוקרתית.

מחיר: 39.90 ₪  (10 מ"ל) | להשיג בחנויות גולברי ובאתר https://www.golbary.co.il

קולקציית חצי- חצי של CASIO

ענקית השעונים היפנית CASIO מציגה סדרה חדשה של שעונים אשר משלבים בין שעון אנלוגי כסוף וקלאסי יחדיו עם רצועות עור איכותיות ומדליקות המשולבות שני צבעים, שהופכות את השעון כולו לאביזר דומיננטי ואופנתי!

עונת הקיץ עומדת להסתיים אבל טרנד הפסטליים, הבוהקים והמשוגעים שמאפיינים כל כך את העונות החמות, עדיין כאן. השעונים החדשים בסדרה מוסיפים לשעון הקלאסי טוויסט אופנתי באמצעות רצועה יוצאת דופן. כל אחת מרצועות השעונים בסדרה מחולקת לשני צבעים ביחס של שליש ושני שליש. בין השילובים השונים ניתן למצוא ורוד פוקסיה וורוד בייבי, ג'ינס בהיר או כהה משולבים עם צבע קרם, כחול כהה וחזק עם ורוד בייבי וורוד בהיר בשילוב כסף מטאלי. השעונים הינם עמידים במים, מצוידים בזכוכית מינראלית עמידה בפני שריטות ובעלי סוללה המחזיקה כשלוש שנים.

מחיר: 415 ₪ | להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר CASIO ישראל www.Casio.t-and-i.co.il

שעון יד של CASIO לנשים
צילום: יח"צ
שעןן CASIO חצי חצי לנשים
צילום: יח"צ
שעון קסיו לנשים מדגם חצי חצי
צילום: יח"צ

גברים

אוזניות אלחוטיות מבודדות רעשי רקע מבית Taotronics

מותג האודיו הסיני Taotronics אשר מיובא ארצה על ידי חברת אודיו תקשורת, עשה עלייה לישראל ושובר את שוק האוזניות האלחוטיות באמצעות דגם ה- 060BH, המציע בידוד רעשים באופן מוחלט, טעינה היפר מהירה, איכות סאונד פנומנלית ותג מחיר שובר שוק הנמוך בלמעלה מ-70% ממתחריו!

אוזניות אלחוטיות נטענות ומסננות רעשים הפכו בשנים האחרונות למצרך טכנולוגי מבוקש במיוחד, אשר מעבר ליכולותיהן המדהימות לבודד את המשתמש מהרעשים סביבו, להעניק סאונד איכותי במיוחד וללא חיבור לכבלים, הן גם הפכו למעין סמל סטטוס שבדרך כלל מגיע עם תג מחיר גבוה במיוחד. האוזניות החדשות מבית המותג מציעות תכונות ויכולות מרשימות במיוחד במחיר מפתיע ושובר שוק. האוזניות מציעות בידוד כמעט מוחלט של עד כ- 96% מרעשי סביבה, מה שהופך אותן למתאימות לשימוש גם במקומות ההומים והרועשים ביותר, כדוגמת רכבות ומטוסים ומהווה מוצר אידיאלי לאוהבי המוזיקה ולמטיילים. טעינתן היפר מהירה, כאשר 45 דקות טעינה מלאה בלבד יספקו עד 30 שעות של ניגון שמע רציף, ואילו 5 דקות בלבד יספקו שעתיים! האוזניות מספקות איכות שמע HD פנומנאלית ומגיע עם רמקול מובנה המאפשר לענות לשיחות טלפון מהאוזניות ולדבר בנוחות.

מחיר: 359 ₪ | להשיג ברשת KSP

אוזניות מסננות רעשי חוץ מבית TaoTronics
צילום: יח"צ חו"ל

אפטר שייב המגן על העור לאחר הגילוח ומכיל 100% שמן זית טבעי של Olea Essence

אפטר שייב Olea essence לגבר, 100% שמן זית טבעי מכיל נוגדי חמצון טבעיים המגנים על העור המגולח, מעניקים לחות לפנים, מרגיעים את העור ומגנים עליו מפני מזהמים סביבתיים. החומרים הטבעיים באפטר שייב מונעים מהשיער לצמוח פנימה לתוך העור, הם מכילים ויטמינים ומינרלים ויוצרים עור בריא, רך ורענן. 

מולקולת שמן הזית קטנה מנקבוביות העור ולכן מחלחלת לתוך העור ואיננה מכסה אותו ובכך מאפשרת לעור לנשום. כמו כן, בקרם האפטר שייב משולב שמן זית כתית מעולה גולמי, תמציות זית ותמציות צמחים ובכך מתאזנת הפרשת בלוטות השומן ונוצרת תערובת ייחודית שמפעילה תכונות אנטי אייג'ינג. בנוסף, האפטר שייב בעל בישום טבעי צמחי וללא כימיקלים סינטטיים, חומרים משמרים וחומרים מתחלבים.

איך משתמשים? יש למרוח על העור לאחר הגילוח בתנועות מעגליות להחדרת הקרם.

מחיר: 310 ₪ (100 מ"ל) | להשיג בחנויות מרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן": תל אביב, רח' בן יהודה 17 – 050-2888715, קצרין, אזור תעשיה – 04-6850023 / 050-2888709, עין גב, נמל עין גב – 050-2888705 ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com

אפטר שייב מבית הבד של הגולן
צילום: רפי ונציאני

בית ואריזות שי

אריזות שי ייחודיות לחג המחוברת לטבע ולמטבח של חוות דרך התבלינים

כולנו אוהבים לתת ולקבל מתנות בחגים. עבור אלו מאיתנו שמעדיפים מתנות מקוריות עם טוויסט חדשני, חוות דרך התבלינים משדות בית לחם הגלילית מציעה אריזות שי ייחודיות עם נגיעה אישית המחוברת לטבע ולבריאות ויוצרות חגיגה קולינארית וחוויה לכל החושים. אריזות המתנה מאפשרות לכל אחד ליהנות מרוח אותנטית, חותם אישי ומתנה בטעם מיוחד.

ניתן להרכיב אריזות שי לבד ממגוון מוצרי החנות הכולל, בין השאר: מגוון רחב של חליטות פירות, תערובת לבישול- גורמה ברגע, תערובות לתיבול סלטים וגבינות, קומקומי חליטה, כלי בישול וכלי הגשה, מחבתות וסירים, כלים מברזל יצוק, כלי במבוק מיוחדים להגשה, יינות, שיכרים, דבש, שמן זית, שוקולדים ועוד…. או ליהנות ממגוון האריזות המוכנות שמציעה החנות המתאימות לכל טעם ולכל כיס.

לבחירתכם מגוון מארזים חגיגיים:

  • קופסת ההפתעות: מארז מושלם לחובבי תבשילים, המכיל 5 תערובות תיבול: תבלין שקשוקה, חביתה ופשטידות, סלט חסה, ארוחת בוקר ותערובת אנטיפסטי. בנוסף מכילה טחינה אתיופית ושמן זית איכותי. מחיר: 159 ₪.
  • מרגש או Tea: מארז כפרי הכולל כפית חליטה רב שימושית+ 3 חליטות: סיידר תפוחים, חליטת פומלה מלון, חליטת בית לחם הגלילית ולהמשך יום מתוק מצורפות 2 קונפיטורות מעולות בטעמי תאנה ותות שדה. מחיר: 85 ₪.
  • נבחרת הבריאות של ה'אלווינים': מארז מושלם לסלט. מכיל שתי תערובות טיבול מיוחדות: שפע לסלט ונשנוש לסלט. המארז מכיל גם שמן זית וקערת אימייל צבעונית ומשגעת. מחיר: 199 ₪.

 

ניתן להשיג: חוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405 וגם דרך אתר האינטרנט: www.derech-hatavlinim.co.il

אריזות שי של חוות דרך התבלינים
מארז מתוק מהחיים! | צילום: הדס ניצן
מארז מרגש או TAE של חוות דרך התבלינים
מרגש או TAE | צילום: הדס ניצן

המיקסרים החדשים של המותג KENWOOD

עבור אלו מאתנו שמעדיפים מתנה מקורית ומפתיעה, ,Olea essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן" מציג אריזת שי ייחודיות היוצרת חגיגה קולינרית וחוויה לכל החושים. אריזת השי מאפשרת לכל אחד ליהנות מרוח כפרית, חותם אישי ומתנה בטעם מיוחד.

ניתן ליהנות ממגוון האריזות המוכנות שמציעה החנות המתאימות לכל טעם ולכל כיס.

המארז מכיל שמן זית כורסי (400 מ"ל), זעתר טבעי וצנצנת דבש. שמן זית KURSI הינו שמן זית כתית מעולה המיוצר מזיתים שחורים בשלים שנמסקו בסוף העונה, ומאופיין בשילוב של טעם עדין ונוכחות ברורה. לתחושת מליחות באוכל מומלץ להוסיף זעתר התורם למערכת העיכול ולהפחתת רמות הכולסטרול בדם. להמשך יום מתוק מצורף דבש 100% טבעי מפרחי הגליל, המחזיר את האנרגיה לגוף. 

מחיר המארז: 124 ₪ | להשיג בחנויות מרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן", סניפים: תל אביב, רח' בן יהודה 17 – 050-2888715, קצרין, אזור תעשיה – 04-6850023 / 050-2888709, עין גב, נמל עין גב – 050-2888705 ובאתר: http://www.oleaessence.com

אריזות שי לראש השנה בית הבד של הגולן
צילום: ניר עצמון

המיקסרים החדשים של המותג KENWOOD

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מותגי על לבית ולמטבח,  משיקה בימים אלו סדרות מהודרות של מיקסרים מבית KENWOOD.

הסדרות החדשות של דגם KMIX מתאפיינות במיקסרים מהודרים, צבעוניים  ומעוצבים. הסדרת המטאלית כוללת מיקסרים בצבעים יוקרתיים: רוז גולד, כסוף, זהב ושחור פחם, המעניקים למיקסרים נופך יוקרתי ועשיר והופכים אותו מכלי עזר במטבח לפריט עיצובי נחשק. 

סידרת  אול קולור החדשה מגיעה בצבעים כמו: אדום, לבן שחור וקרם ובסדרת פיקאסו מופיע צבע בחלקו העליון של המיקסר באחד מ-4 הצבעים: שחור, לבן, אדום וקרם.

מיקסר KMIX של קנווד זוכה להצלחה רבה בקרב קהל האופים והבשלנים הבייתים בישראל. הוא מצויד במנוע בעל הספק 1000 וואט עם 6 מהירויות, קערת נירוסטה בנפח 5 ליטר עם ידית ארגונומית המתאימה למדיח הכלים ו-3 ווים: גיטרה, הקצפה ולישה המגיעים לדופנות ותחתית הקערה בצורה מושלמת. 

לכבוד החג ברימאג יוצאת במבצע על המקסרים החדשים: חבילת VIP המקנה אחריות לשנה + 9 שנים על חלק המנוע, מטחנת בשר של המותג KENWOOD בתוספת 99 ₪ בלבד! וקורס אפייה דיגיטלי של קרין גורן.

מחיר מומלץ לצרכן: סדרת פיקאסו – 1490 ₪, סדרת אול קולור- 1690 ש"ח ₪, הסדרה המטאלית – 1990 ₪ | להשיג ברשת חנויות טרקלין, בחנויות החשמל המובחרות וברשתות המורשות | https://www.brimag-online.co.il

מיקסר KMIX של קנווד - הסדרה המטאלית
צילום: יח"צ חו"ל

נר תערובת שעוות קוקוס באגרטלים מעוצבים עם פעמון זכוכית

spring נר באגרטל עם פעמון זכוכית
צילום: יח"צ

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיקים לכבוד החג נר בישום עשוי תערובת שעוות קוקוס טבעית במגוון צבעים עם פעמון זכוכית בעיצוב שישדרג כל בית

  • נר זהב באגרטל עם פעמון זכוכית בניחוח WHITE FLOWER – ניחוח זוהר ומתוחכם המעניק זר מרהיב של פרחים לבנים: חבצלת, יסמין, שושנת העמקים וטוברוז חושפים את ניחוחות השמש הממכרים שלהם.
    לב תוסס זה עטוף בשכבת מאסקים ועצים לבנים המותירים שובל מהפנט.
  • נר כסף באגרטל עם פעמון זכוכית בניחוח SECRET GARDEN– ניחוח פרחוני ופירותי של טבע ורעננות העשוי בבסיסו נגיעות של ניחוח תפוחים ירוק, פרחי אפונה ריחנית, מלון ושלל פרחי אביב, היוצרים תערובת משכרת העוטפת את החושים.
    כאשר עוצמים את העיניים ושואפים את ניחוחות הטבע של תערובת ה Secret garden , מרגישים שהגענו לאותו גן קסום ונעלם-מקום של רוגע, שלווה ונינוחות.
  • נר שחור באגרטל עם פעמון זכוכית בניחוח AMBER AND SPICE– ניחוח חושני של תערובת תבלינים משוק אוריינטאלי, המשלב ניחוחות של פריחת תפוז מרוקאי ואמבר מסתורי ומהפנט.
  • נר לבן באגרטל עם פעמון זכוכית בניחוח MIMOSA PEARL– ניחוח אלגנטי ומלטף המשלב פריחת מימוסה המעניקה תווי פודרה עם פריחת סחלבים ואשכולית ורודה עסיסית.

 

מחיר לנר: 139 ₪ (300 גרם) | להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ, ברשת אידי דיזיין. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il

המותג INFINITY CHEFS מציג: ESSENCE סדרת סירים ומחבתות פונקציונאלית מאלומיניום יצוק

אנו מבלים זמן רב בארוחות משפחתיות, ישובים סביב השולחן ונהנים ממגוון מטעמים, אך לא פחות חשוב, ליהנות מהדרך והבישול עצמו. המותג INFINITY CHEFS מציע חווית בישול משודרגת בסירי אלומיניום יצוקים ומחושלים (forged), המאפשרים ובעזרת תחתית מיוחדת פיזור ושמירת החום בזמן טיגון או בישול וגם מגן על הכלים משריטות ושחיקה.

הסירים מיוצרים מאלומיניום יצוק ואלומיניום מחושל המבטיחים עמידות לאורך זמן וחסינות מפני שריטות ושחיקה. בסיס האלומיניום של הסירים והמחבתות מספק הולכת חום מיטבית. בנוסף, ישנה שכבת טפלון Quan Tanium (נון סטיק) רב שכבתי, היחיד שמשלב חלקיקי טיטניום, עמיד נגד שריטות ושחיקה, ברמה העולה על כל ציפוי מגן אחר בשוק.

בסדרה ESSENCE נעשה שימוש בטכנולוגיית "הידית הקרה" המתאימה 100% למגע. הידית עשויה מציפוי סיליקון ונחושת, בטיחותי, המונע סכנת החלקה או כוויות.

כמו כן, בסיס הסירים והמחבתות מכיל דסקית אינדוקציה מלאה שמאפשרת פיזור חום ישיר, ומצמצם את זמן הבישול וצריכת האנרגיה. התחתית מתאימה לכל סוגי הכיריים. לצד היעילות והבטיחות, סדרת הסירים מאופיינת גם בעיצוב צבעוני, בולט ועליז, המשותף למידות כלי הבישול השונים, והמאפיינים הבלעדיים, כמו משפך בכל כלי בישול, פתח להחדרת מוזלים בעת בישול ועוד, הופכים את הסדרה לכל מה שכל אחד צריך במטבח. לאחר הבישול ניתן לשטוף את הסיר בצורה פשוטה ובטוחה במדיח הכלים.

סדרת הסירים והמחבתות מגיעה עם מכסה זכוכית, סרגל מדידה מובנה ו-10 שנות אחריות. המוצר עבר את בקרת האיכות של COOK&CHEF INSTITUTE והומלץ ע"י השפים.

הסדרה כוללת: סירים בגדלים שונים, קלחות, מחבתות, מחבת גריל, ווק.

מחיר: החל מ- 120 ₪ | להשיג ברשתות וחנויות כלי בית ונוי ברחבי הארץ.

סדרת הסירים והמחבתות Essence
צילום: עדי קראוס

Royal White Collection מבית Studio PIP

גם השנה אתן מתלבטות איך לעצב את השולחן? רוצות להיות מקוריות וחדשניות? מחפשות כלים שהם גם אלגנטיים אבל גם פרקטיים? רוצות להביא מתנה שימושית אבל כזאת שבאמת ישתמשו בה?
אין מה להתלבט! את חגי תשרי חוגגים רק עם קולקציית הכלים החדשה של PIP STUDIO-ROYAL WHITE COLLECTION עם עיטורים ייחודיים בכחול וזהב, המזכירה סגנון מלכותי וקלאסי.

קולקציית white collection של PIP STUDIO
צילום: עדי קראוס ו-PIP STUDIO

העיצוב הנוכחי לסדרת הרויאל הלבנה נחשב יוצא דופן ביחס לסגנון העיצוב הייחודי של PIP: הקולקציה החדשה מעניקה בולטות לצבע הלבן הקלאסי, אך יחד עם זאת נשמרים העיטורים הציוריים האופייניים לPIP- בצבעי זהב וכחול. העיצוב הייחודי מביא עמו את תחושת החגיגיות לשולחן עם המון לבן, שמחה ואור.

בין הפריטים בסדרה: 

  • צלחות אוכל בגדלים שונים, למנות ראשונות, עיקריות ולהגשת עוגה. לצלחת יש צורה ייחודית (לא עגולה ולא מרובעת) אשר מעוטרת בקצוות בזהב.
    מחיר: 440-556 ₪ לסט של 5 צלחות.
  • הקנקן מהאוסף הלבן המלכותי של "פיפ סטודיו" הוא אביזר ייחודי בפני עצמו. הוא משמש לא רק עבור מזיגת תה אלא גם כפריט קישוט נהדר במטבח או בסלון. הוא עשוי פורצלן באיכות גבוהה ומעוטר בזהב עם פרטים כחולים מרשימים.
    מחיר: 383 ₪
  • מגש אובאלי באמצעותו ניתן להפתיע את האורחים עם עוגות או עוגיות על מוצרי יוקרה.  גם במגש ניתן למצוא פרטים כחולים משולבים בזהב, לתחושת מראה מלכותי.
    מחיר: 371 ₪
  • ספל ותחתית מפוארים לכוס מלכותית של קפה או תה בסיום הארוחה. אף הם מעוטרים בצבעי הכחול והזהב הייחודיים. הספל בנפח של 225 מ"ל ובמרכז הצלוחית יש צורת פרח מעודן. מחיר:
    החל מ-77 ₪ לספל ותחתית לאספרסו ועד 580 ₪ לסט של 6 ספלים ותחתיות לתה או קפה
  • קערת סוכר רויאל לבנה עם מכסה קישוט על השולחן, בשילוב כד החלב הלבן המלכותי יוצרת סט מלכותי שלם עשוי פורצלן. מחיר: 301-580 ₪ 

להשיג ברשתות  וחנויות כלי הבית המובחרות ברחבי הארץ. 

מתנות מיוחדות לבית מבית PRAT LIVING

מותג האיכות הדני הנחשק Bang & Olufsen  למוצרי סאונד ואלקטרוניקה בשיתוף חלל הרהיטים מציג חנות POP UP עדכנית ומלאה סטייל בחלל  הרהיטים PRAT LIVING – דנמרק זה כאן! 

מותג השמע המוביל Bang & Olufsen  או בשמו המקוצרB&O , נחת בישראל בחודש מאי  והבטיח חוויה כערך מוביל. מלבד חנות הדגל בקניון גינדיTLV , משיק המותג בשיתוף עם חלל הרהיטים PRAT LIVING חנות POP UP מרשימה המוקדשת כולה לעיצוב דני מובהק ומעניקה חווית עיצוב נחשקת ומעוררת השראה.

חנות ה- POP UP בחלל הרהיטים PRAT LIVING, חושפת את מגוון מוצרי הסאונד הנבחרים שלB&O . רמקולים במגוון גדלים בקו מינימליסטי, רמקול Beosound Edge עגול בעטיפת אלומיניום בהשראת מטבע, רמקול Beoplay A9, יוקרתי בשילוב רגלי עץ אלון, כמו גם, אזניות h9i  ומגוון רמקולים WIFI איכותיים. אלו, משתלבים בהרמוניה מדוייקת להפליא עם הרהיטים והאקססוריז של שלל המותגים הדנים אותם מייבאת  PRAT LIVING, הידועה כמובילת הז'אנר בישראל ומציגה למעלה מ- 25 מותגי עיצוב וריהוט מדנמרק, בהם: BOLIA, MILLION , NORR 11, PLEASE WAIT TO BE SEATED, KRISTINA ועוד.


 "חובבי עיצוב, מוסיקה, סאונד ואקססוריז, מעצבי פנים וקהל שחובב איכות, יופתע ויתרגש", מבטיחים לנו רונן ברקוביץ וכרמית רדליך ומספרים: "לעיצוב הדני קווים ייחודיים, שפה, ניקיון ואיכות. החיבור בין החנויות מתבקש וכייף לדעת שזה קורה כאן בישראל".

רונן ברקוביץ, מנכ"ל חברת ביקונקט יבואנית B&O לישראל, מוסיף: "שמחנו לגלות שישנם חלוצים שהבחינו בבשלות הקהל למוצרים מעוצבים ואיכותיים ברמה גבוהה ולקו הדני שמצליח לכבוש את העולם.  לצידו, כרמית רדליך בעלת חנות PRAT LIVING, מספרת: "התרגשתי לשמוע על כניסתם של B&O לישראל, שילוב מוצרי הסאונד שלהם בחלל משלים את האוירה שאנו שואפים להעניק ללקוח ומדייק אותה עוד יותר".

אז מה מחכה לכם בחנות? נתחיל בעובדה שחנות PRAT LIVING השיקה את החלל המחודש במאי השנה, חלל של כ 100 מ"ר בבניין לשימור וכולו ספות, שולחנות, פינות אוכל, כורסאות, אקססוריז וריהוט בעיצוב דני מופתי. החלל מחולק לפינות ישיבה כמו בבית, כך שברגע שמוסיפים בו את מערכות השמע של B&O , בהחלט לא תרצו לקום מהספה. בפופ אפ יינתנו הטבות שוות במיוחד, החל ממשלוח חינם בקנייה, והדרכות סאונד שוות מבית Bang & Olufsen.

בחלל תפגשו את הרמקולים המעוצבים להפליא, בגדלים שונים.

כתובת: PRAT LIVING, רחוב החשמל 4 ת"א | https://www.pratliving.com

רהיטים מסטודיו PRAT LIVING
צילום: יח"צ
כלי הגשה זהובים PRAT LIVING
צילום: יח"צ
כלי הגשה משיש שחור - PRAT LIVING
צילום: יח"צ

מפיצי ריח ומבשמי בדים בניחוחות ייחודיים של GOLBARY

גם לבית שלנו מגיע ליהנות. רשת האופנה GOLBARY, משיקה בימים אלו קולקציית מפיצי ריח ומבשם בדים בשני ניחוחות – ים ופריחה משכרים.

הקולקציה ארוזה במארז מהודר של קופסת קרטון קשיחה ומעליה כיתוב בזהב/כסף – מה שיכול להוות מתנה מושלמת לחגים עבור המארח/ת או למוזמנים. 
מבשם הבדים ידני המורכב מנתז ריח הכולל ניצרה, כך שאפשר לשלוט על כמות החומר וברגע נהנים מריח אוורירי ונעים. מתאים לשימוש על בגדים, מצעים, בדים, וילונות וחדרי הבית.

מפיץ הריח לבית מגיע בתצורה של בקבוק זכוכית אלגנטי עם מקלות הפצה. לעמידה סטטית בחלל והפצת הריח בהדרגה למספר שבועות. 

מחיר לצרכן: מפיץ ריח לבית: 59.90 ₪, מבשם בדים:59.90 ₪ | להשיג בסניפי רשת גולברי ובאתר: https://www.golbary.co.il

קולקציית בישום לבית של גולברי
צילום: ניר יפה

כלי הגשה דקורטיביים עם סממני חג ראש השנה מבית Novel Collection

לחג ראש השנה מגוון מאפיינים ומנהגים, כשהמרכזיים שבהם הם מנהג אכילת גרעיני הרימון ותפוח בדבש. המותג Novel collection מציג: כלי הגשה דקורטיביים עם סממני חג ראש השנה שישדרגו את חוויית ההגשה; דבשיות, כלי הגשה לרימון ומגשים לתפוח ודבש.

  • מגשים לתפוח ודבש – המגשים מגיעים בשלושה עיצובים לבחירה, עם כיתוב של "שנה טובה ומתוקה". המגשים בצורת תפוח ומגיעים עם קערה קטנה עבור הדבש. באמצעות המגשים ניתן להגיש את התפוח בצמידות לדבש, בצורה דקורטיבית ואלגנטית.
    מחיר: החל מ-69 ₪
  • דבשית תפוח – הדבשית המעוצבת מגיעה עם צלחת הגשה שעליה חרוט "שנה טובה ומתוקה". נהדרת להגשת הדבש לשולחן בצורה נוחה ופרקטית ששומרת על הדבש באמצעות המכסה.
    מחיר: 108 ₪
  • כלי להגשת גרעיני הרימון – כלי ההגשה המיוחד לגרעיני הרימון מגיע בעיצוב של פרי הרימון, עם כפית תואמת ומכסה לשמירה על הטריות.
    מחיר: החל מ-39 ₪
  • צלחת ראש השנה – הצלחת מגיעה עם 8 קעריות קטנות שנהדרות למגוון שימושים בקונוטציית החג.
    מחיר: 346 ₪
  • תפוח דקורטיבי – למעט כלי ההגשה, ניתן למצוא בין הפריטים של המותג גם תפוח מוזהב שמשמש כפריט דקורטיבי לכל דבר. נהדר כאקססורייז לשולחן החג בפרט, וכפריט עיצובי לאורך כל השנה בכלל.
    מחיר: 50 ₪ 

כלי ההגשה יפהפיים ובעיצוב שמשדרג את חוויית האירוח. הכלים נהדרים הן לשימוש עצמי באירוח החג והן כמתנה מיוחדת לקרובים אליכם. שיהיה בתאבון!

להשיג: בחנות "נובל קולקשיין" מתחם SIV פתח תקווה ובכל חנויות ורשתות העיצוב המובחרות ברחבי הארץ.

מגש לפלחי תפוח ודבש של נובל קולקשיין.
צילום: עדי קראוס
מגש לפלחי תפוח לראש השנה של נובל קולקשיין.
צילום: עדי קראוס
מגש לפלחי תפוח ודבש של נובל קולקשיין.
צילום: עדי קראוס

סדרת קומקומים מעוצבים, יוקרתיים, בצבעים אופנתיים של DELONGHI

סדרת הקומקומים החשמליים, המתאפיינת בעיצובים מרהיבים, יוקרתיים ובצבעיים אופנתיים. הקומקומים הינם מהמותג DELONGHI (דה-לונגי) האיטלקי, הידוע בטיב מוצרי החשמל שלו ואיכותם.

סדרת אייקונה אלמנטס מציעה קומקומים חשמליים בטקסטורה דמוית עור. 
הקומקום נשלף ובעל קיבולת של 1.7 ליטר, הספק של 2000 וואט ומד מים מובנה. בקומקום יש מסנן נשלף, רחיץ. בבסיס הקומקום רגליים למניעת החלקה. 

הקומקום מגיע במבחר גוונים מרהיבים: קרם, כחול כהה, אדום ולבן המתכתבים עם טרנד המטבחים המעוצבים ומוסיפים נקודת צבע עיצובית ומיוחדת לכל מטבח.

מחיר מומלץ לצרכן: 399 ₪ | להשיג ברשת טרקלין חשמל, רשתות החשמל המובילות ובחנויות המובחרות.

קומקום דלונגי בצבע חום
צילום: יח"צ
קומקום דלונגי אדום
צילום: יח"צ
קומקום דלונגי כחול
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X