fbpx
צרכנות

דמי חנוכה 2019

אם יש משהו שילדים לומדים מהר מאוד על חנוכה זה: שיר כלשהו על המכבים, שסופגניות זה דבר טעים ושבחנוכה מקבלים דמי חנוכה. יש כאלה שמסתפקים בלחלק דמי חנוכה עשויים שוקולד, יש כאלה שנותנים כסף ויש את אלה שהולכים ומחפשים מתנות. נראה לי שבסופו של יום זה דיי תלוי גיל, והגילאים הקטנים מעדיפים מתנות מוחשיות (בנוסף לשוקולד ולסופגניות) ופחות כסף.

לכן, אני שמחה להכיר לכן כמה משחקים וצעצועים, הלהיטים של חג חנוכה 2019. שנצא לדרך?

אנימלוסט

חית מחמד זה דבר מקסים. לנו יש כלב מסוג פאג סיני ולמרות שאני מתבאסת על השיערות או על העצלנות יתר שבה הוא זכה במיוחד כשיוצאים לטיולים, אני שמחה שהילדים שלי גדלים עם חית מחמד בבית.

אנימלוסט הינו צעצוע חדשני שכולל חיה "מלוכלכת" ובכדי לגלות איזו חיה באמת יצאה לנו, הילדים יהיו חייבים לרחוץ אותה טוב טוב ולתת לה חום ואהבה. היא מגיעה בקופסה קטנה (סוג של תיבת עץ, ק מקרטון) ומכילה שקית הפתעה שבתוכה נמצאת החיה, ו-2 אביזרים אקראיים (לנו יצא מסרק פצפון וקערה לאוכל/מים).

הערה קטנה לפני שממשיכים: המוצר מתאים לגילאי 4+ כי הוא מכיל חלקים קטנים וזה סכנת חנק. כמו כן, "הלכלוך" שעל הצעצוע הוא סוג של שעווה אז פחות מומלץ להכניס אותו לפה.
הקטנה שלי בת 2.9, היא פחות מ-3. היא מאוד בוגרת לגילה ולא מכניסה דברים לפה ולכן, ובהשגחתי המלאה, איפשרתי לה לפתוח את המוצר ולשחק איתו.

כאמור, החיה "מלוכלכת" (מצופה בשעווה), ויש לנקות אותה מתחת למים זורמים. צריך להשתמש בציפורניים, או אם קיבלתם מסרק אז בו, כי השעווה דורשת שפשוף ומכיוון שהבובה לא ישרה וכן יש לה זוויות וצריך לנקות גם שם, זה דורש מאמץ. שימו אותה תחת מים זורמים ואחרי 1-2 דקות של שפשופים – החיה החמודה נקיה!

מחיר: 29.90 ₪ או 49.90 ₪ לזוג במהדורה מוגבלת | מתאים לילאי 4+ | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

אנימלוסט

היירדוז

עוד מוצר מדליק שמביאים לנו החברה' בפלפוט ומתאים לבנות שאוהבות לעצב שיער לבובות שלהם. הפעם מדובר בליין ייחודי של בובות "היירדוז". הן מלאות בסטייל ומגיעות עם תסרוקות מדליקות וצבעי שיער ניאון מטריפים. למרות שהן כבר מגיעות עם תסרוקת, תמיד ניתן לפרק ולעשות תסרוקת חדשה ואני חייבת לציין שהשיער שלהן ממש נעים למגע וקל לתסרוקות.

אז מה מיוחד בבובה? היא מגיעה בתוך בקבוק שנפתח בסיבוב. כאשר תפתחו את הבקבוק תגלו ראש של בובה שיושב על כסא. יש לבובה גוף, אך הוא מוסתר ע"י "שכמיה" כמו זאת ששמים לנו כשאנחנו הולכות להסתפר והספרים לא רוצים ללכלך אותנו. ברגע שמסירים את השכמיה מגלים את יתר הגוף של הבובה וכל בובה עם בגדים ופוזה אחרת על הכסא.
את רגל הכסא ניתן לפרק ולהניח על פקק ואקום שאותו ניתן להצמיד לכל משטח חלק (שולחנות חלקים, חלונות, מראות…). מה שלדעתי מייחד את הבובה זה באמת השיער הייחודי והצבעוני/ניאוני שלה, שם זוהר בחושך.

המוצר מתאים לבנות בגילאי 4+. הקטנה שלי עוד מעט בת 3 אבל כל היום רק רוצה לעשות צמות וקוקו לבובות שלה (או לי), אז היא כן התלהבה מהבובה וכמובן שהיא פתחה אותה ומשחקת בה תחת השגחה.

מחיר: 59.90 ₪ | מתאים לגילאי 4+ | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

ליגת האלופות MATCH ATTAX

המוצר הבא הוא ללא ספק המתנה המושלמת לבנים שחולים על כדורגל, או לאבות שלהם 😆

מדובר באוסף הרשמי של קלפי ליגת האלופות לעונה 2019/20, אך הפעם הילדים ימצאו גם מדבקות שמתלוות לאוסף בפעם הראשונה. בנוסף, הפעם השתכללו והילדים יוכלו להוריד אפליקציה חדשה בשם Match Attax 19/20 שזמינה גם לאנדרואיד וגם ל-iOS. איך משתמשים בה? פשוט, בכל חבילת קלפים מופיע קוד שאותו יש להזין באפליקציה. ברגע שמזינים אותו מקבלים קלפים דיגיטליים ייחודיים ובלעדיים ובאמצעותם ניתן לשחק במשחקי האפליקציה. הקלפים סוג של "מתעוררים לחיים" בתוך האפליקציה. בנוסך, באמצעות האפליקציה ניתן לשחק מול ילדים בכל העולם ובהתאם לניצחונות ניתן לאסוף קלפים נוספים חדשים. אז נכון שזה לא בדיוק חוברות ואוספי המדבקות שהיו לנו כשהיינו ילדות, וזה כן מערב ישיבה מול הנייד, אבל כל עוד זה מוגבל בזמנים ותחת השגחה, אני דווקא חושבת שזה יכול להיות נחמד במיוחד אם משחקים מול ילדים בכל העולם ואולי גם מפתחים את האנגלית 😊

וכן, המוצר הזה ללא ספק מתאים לזמן איכות בין אבות חולי כדורגל לילדים כמו אצלנו בבית. איך שבני החל לפתוח את המדבקות, בעלי ישר הצטרף לחגיגה. בני התלהב כשיצא לו מדבקה מנצנצת של מסי, ובעלי התלהב יותר מהמדבקה המנצנצת של רונאלדו. מפה לשם החל שיח על מי יותר טוב, תוך כדי הדבקת מדבקות והורדת אפליקציה. לילד ולבעלי שלום, לכאב ראש שלי משיחות על כדורגל קצת פחות…

מחיר: 6-74.90 ₪  | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

Funlockets – קופסת הפתעה סודית

קופסת הפתעה סודית המשלבת בין עולם חדרי הבריחה לעולם האספנות. הילדים צריכים לעקוב ולמצוא איזה מפתח מתאים לאיזו דלת, לפתוח את המגירות ולגלות צ'ארמס שניתן לענוד. כל קופסה כוללת 18 הפתעות- קופסת תכשיטים עם מראה, תיקי אורגנזה, מפתח לב, מפתחות סודיים, תליון לב, צמיד או שרשרת, עוד. מלבד הקופסה Funlockets  מציעים גם טבעת סודית הכוללת טבעת, מפתח, צ'ארם וקונפטי זהב מושלם (יש מעל 30 צ'ארמס לאיסוף בטבעות) 

מחיר לקופסה:  59.90 ₪, מחיר לטבעת: 19.90 ₪  | מתאים לגילאי: 4+ | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

FUNlockets- קופסת הפתעה סודית של פלפוט
צילום: סטודיו פלפוט

משחקי קופסה חדשים מבית קודקוד

סוף סוף הילד גדל ואפשר להתחיל לשחק משחקי קופסה יחד. נכון, זה עדיין לא פשוט: הוא לא אוהב להפסיד, הוא לפעמים מאבד סבלנות ולפעמים הקטנה מחליטה "להצטרף" ובעיקר עושה בלאגן. אבל, גיליתי את עולם משחקי הקופסה מחדש ואת ההנאה שיש בלשחק אותם עם הילדים. לכן, אשמח להמליץ לכם על כמה משחקים חדשים מבית קודקוד שיצאו ובאמת שווה לקנות או לבקש מתנה 😀

תן חיוך

המשחק מתאים לילדים מגיל 4 עד גיל 9-10 לדעתי. הוא מתרכז במשהו שחשוב מאוד להורים אך פחות חשוב לילדים – היגיינת הפה וצחצוח שיניים.

מדובר במשחק לוח (2-4 משתתפים) ובו מאכלים/משקאות טובים/פחות טובים לשיניים, כאשר במרכז הלוח יש את רופא השיניים והכסא שלו. המשחק מאפשר לילדים להבין בין המאכלים שטובים יותר/פחות לשיניים ובהתאם לזה להתקדם על המסלול: כל עוד נפלת על משבצת עם אוכל בריא – הרווחת אסימון (באותו הצבע של המאכל), ואם נפלת על משבצת עם דבר מתיקה (לרוב בצבע אדום), אז "מרוויחים" שן שבורה ועצובה.
מי שצובר 2 שינים עצובות צריך לגשת לרופא שיניים ולמעשה מפספס תור. המטרה של המשחק, לאסוף 2 אסימונים מאותו צבע (יש 4 צבעים סה"כ, משמע, 8 אסימונים) ולא להיות עם שיניים עצובות.

סיבוב אחד לקח לנו בערך חצי שעה והייתי המומה שהילד החזיק מעמד ולא נשבר באמצע. להפך המחשבה שיש לו שיניים עצובות הניעה אותו להיפטר מהן ולנסות להשיג את כל הצבעים שהוא היה צריך. היה מדהים לראות איך הוא משחק יפה ונהנה מכל רגע.
 
מחיר: 98 ₪ | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

יאמי יאמי

המשחק מתאים לילגים מגילאי 6 ומעלה וניתן לשחק בו 2-4 משתתפים. הגדול שלי עוד מעט בן 5 ושיחקנו אותו עם השכנים שגדולים ממנו באיזה שנה וחצי. הם נהנו, הוא קצת פחות כי היה לו קשה עם עניין המהירות וזה כל מהות המשחק.

בגדול, במשחק הילדים למעשה עובדים במאפיה שהמאפים בה נמכרים כמו לחמניות חמות. משמע, מהר. יש הזמנות וחייבים להכין קופסה שבה יש 9 עוגיות בדיוק כמו שהלקוח הזמין.

המשחק מגיע עם אסימונים, כאשר על כל אסימון מצוייר מאפה מסוג אחר ועם פעמון שמזכיר מאוד סופגניה ולכן עוד יותר מתאים כמתנה בחנוכה. בנוסף, יש 30 קלפי הזמנה שונים.

בכל פעם יש לסדר את האסימונים כך שיתאימו לקלף ההזמנה. ברגע שמסיימים את ההזמנה יש לצלצל בפעמון ומהר לקחת עוד קלף. הראשון שזוכה/מסיים ב-4 קלפי הזמנה מנצח במשחק. אבל…מי שטועה צריך להחזיר קלף הזמנה לקופה.

המשחק מדליק ביותר ועובד על תיאום עין יד ומהירות. באיזשהו שלב הילדים הגדולים יותר שיחקו כ"כ מהר שגם אני קצת איבדתי אותם. המשחק מאוד צבעוני וכל המאפים בתמונות עושים חשק לרדת למאפיה השכונתית לקנות משהו. בקיצור, משחק מדליק ושווה ביותר לילדים שאוהבים מהירות ומאפים 🥐.

מחיר: 90 | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

בריקס

בניגוד למשחקים אחרים, המשחק הזה מתאים ל-2 משתתפים בלבד, ולילדים מגיל 7.

זה משחק אסטרטגיה ייחודי ולי זה הזכיר שילוב של "4 בשורה" ו"איקס עיגול". המשתתפים עורמים בתורם את הלבנים על מנת לבנות קיר לבנים, כאשר המשתתף הראשון שמצליח ליצור רצף של 4 עיגולים עם הסמל/צבע שלו (איקס/עיגול כחול/אדום) מנצח. הבעיה היא שכל לבנה כוללת גם את הצבע של היריב, כך שכל פעם שמוסיפים לבנה חדשה, עוזרים ליריב לנצח. מתוחכם משהו 😏

אז כמו שיש משחקים לגדולים, אמרנו לילדים שזה המשחק של אמא ואבא. מה אני אגיד לכם…היה קשה, היה מתיש. בעלי יריב קשוח. שיחקנו פעמיים, פעם אחת הוא ניצח ופעם אני. אבל כל פעם זה היה מלווה בחשיבה ואמוציות אז הפסקנו אחרי המשחק השני.
דרך אגב, יש כמה משחקים (למתחילים/מתקדמים), אז כדאי להסתכל בהוראות אילו קומבינציות צריך להשיג כי זה מה שהופך את הכל למאתגר.

משחק סופר מאתגר שמתאים מאוד לילדים שאוהבים אסטרטגיה. הקונספט מאחוריו מגניב לאללה ובאמת באמת מומלץ.

מחיר: 120 | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

בריקים מבית קודקוד
בריקים מבית קודקוד

יד על הדג

משחק מדליק שבו צריך למצוא ולתפוס דגים זהים לפני היריב/ים. הבעיה מתעוררת כאשר מגיע דב הקוטב הלבן כי אז למעשה המשחק מסתיים.
המשחק מתאים לילדים מגיל 6 ומעלה ול-2-6 משתתפים. מבחינת חוקי המשחק, המשתתף הצעיר ביותר הוא זה שמתחיל וקובע למעשה מאיפה "השעון" מתחיל כי אז ההמשך הוא בכיוון השעון.
כל משתתף בתורו לוקח קלף מהקופה ומניח אותו באמצע קלפי מעלה, כך שכולם רואים את הדגים המצויירים עליו. ברגע שמישהו מהמשתתפים מזהה שני קלפים או יותר שבהם יש דג אחד או יותר זהים, הוא חייב לתפוס אותם במהירות. בהוראות המשחק יש ממש פירוט איך צריך להניח את הידיים ולהראות לכולם מה נתפס. כמו כן, יש הסברים מה קורה אם יותר ממשתף אחד מניח ידו על קלף. יש גם קלף של אסקימואי שהוא למעשה ה"ג'וקר" של המשחק.
אם מישהו פותח את הקלף של דב הקוטב – המשחק מסתיים במידי. ואז, כל אחד מתפנה לספור את הקלפים שלו. זה שיש לו הכי הרבה קלפים מנצח. ואל דאגה, יש הסבר מה קורה אם יש תיקו 🙂

המשחק מגיע בקופסת פח חמודה ממש, שהקטנה הצליחה למצוא בארון, לרוקן אותה מתכולתה ולהחליט שזו קופסה לבובות שלה. לקח קצת זמן, אבל כל הקלפים חזרו לביתם בשלום. 😁

מחיר: 58 | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

ספיד בריבוע

המשחק הזה ממש מגניב. הוא מתאים לילדים מגיל 7, אבל גם מבוגרים יכולים לשבור איתו את הראש וליהנות ממנו. יכולים לשחק בו 2-4 משתתפים והאמת, אני ניסיתי לשחק עם הילד ולמרות שהוא עוד לא בן 5 זה זרם קצת כי פשוט ניסיתי לבחור את הקלפים היותר קלים לביצוע. מי שיש לו ילדים גדולים יותר ממש יהנה לשחק איתם את המשחק ואני מחכה בקוצר רוח לשחק איתו כשיהיה קצת יותר גדול.

כאשר תפתחו את הקופסה תגלו ריבועי פלסטיק ב-4 צבעים, קלפי אתגר דו-צדדיים וזמזם.
שימו לב כי הקלפים ממוספרים מ-1-100, כאשר 1 מהווה את האתגר הקל ביותר וככל שתתקדמו ל-100 זה רק ילך וייעשה קשה יותר.

כל משתתף לוקח 12 מסגרות, אחת מכל צבע וגודל ומניח אותן לפניו בהתאם לדוגמה שמפורטת בהוראות.
את הזמזם מניחים במרכז השולחן באופן כזה שכל משתתף יוכל להגיע אליו. לידו מניחים את קלפי האתגר, הלא היא – הקופה.  אחד המשתתפים צריך להיות מוגדר כ"אחראי קופה", והתפקיד שלו זה להפוך את הקלפים בסיום כל סבב.

בגדול המטרה של המשחק היא לבנות את הצורה שמופיעה בקלף שפותחים באמצעות המסגרות השונות שנמצאות ברשות המשתתפים, כל אחד והמסגרות שלו. הראשון שמצליח לבנות, לוחץ על הזמזם. אם באמת יצר נכון, מקבל את הלקף. אם לא, עליו להחזיר קלף מהקלפים שברשותו לקופה ואם אין לו קלפים, אז בסבב הבא הוא מאבד תור. הראשון שצובר 10 דוגמאות/קלפים הוא הזוכה.

מעבר לקלפי האתגר, כן חשוב לשחק עם ההוראות כי שם מפורטות דרגות הקושי. למשל, אם מחליטים לשחק בדרגת הקושי הקלה ביותר, אז מבצעים את קלפי האתגר על השולחן במאוזן. לעומת זאת אם מחליטים לשחק בדרגת קושי 3, אז את קלפי האתגר יש לבצע במאונך לגובה. בקיצור, מאתגר ממש ולטעמי סופר מגניב לשחק עם לפחות 3 משתתפים.

מחיר: 110 | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

שחמט למתחילים

אז נעים מאוד, שמי מיטל, ואין לי שמץ של מושג איך משחקים שחמט. אני יודעת שיש דמויות של מלכה/מלך/רץ אבל אין לי שמץ של מושג איפה ממקמים אותם על-גבי הלוח ו/או איזה צעדי מותר להם לעשות. פעם, כשהייתי קטנה, אני זוכרת שהיה לנו במחשב משחק שחמט וניסיתי לשחק שם, אבל…גם לא צלח.

והנה הגיע לו שחמט למתחילים של קודקוד ונראה לי שהתלהבתי יותר מהילד. אז נכון, הוא קטן (למרות שבטוח שיש מקומות בעולם שבגיל 5 (כמעט) כבר יש אלופי שחמט), אבל אמרתי לעצמי אולי ננסה ללמוד יחד. סיפרתי לו שאמא לא יודעת לשחק בכלל ועכשיו אני והוא נלמד יחד.

המשחק מתאים לילדים מגיל 6 ומכיל לוח דו צדדי: בצד אחד לומדים לשחק ובצד השני כבר משחקים וזה הלוח הקלאסי (כל הכבוד לקודקוד על היצרתיות בלוח דו-צדדי שחוסך מקום). כמו כן, תמצאו 32 כלי שחמט קטנים וחמודים מפלסטיק בשני צבעים, כחול ולבן. והדבר הכי חשוב – הוראות. כי אי אפשר ללמוד לשחק מבלי לקרוא את ההוראות.

ההוראות נראות מאיימות בהתחלה: יש גם הרבה מלל וגם כל מיני איורים של מהלכים שניתן לעשות באמצעות הכלים, אבל בפועל כאשר נכנסים לזה, זה באמת פחות נורא מכפי שזה נראה בהתחלה.
כאמור, הילד פרש (ולא, לא כלי השחמט) אחרי 6 דקות בערך אבל אני המשכתי לקרוא ולנסות לבצע מהלכים עם עצמי.

אני רחוקה מלהיות שחקנית שחמט אבל לפחות לראושנה בחיי הבנתי את החוקים השונים של המשחק. המשחק נהדר להורים שרוצים לשחק עם הילדים או ללמד את הילדים איך ניגשים ומשחקים במשחק.

מחיר: 94 | להשיג ברשתות הצעצועים ברחבי הארץ

שעונים דיגיטליים חדשים לילדים מבית G-Baby ו-G-Shock

מותגי השעונים המובילים G-BABY ו- G-SHOCK מציעים שעונים דיגיטאליים לילדים, גדושי פונקציות משוכללות, שזמינים במגוון רחב של דגמים ובשלל צבעי הקשת לבחירה, בדיוק בזמן כמתנת חג חנוכה נפלאה!

שני המותגים האהובים שמגיעים מבית ענקית השעונים היפנית CASIO פונים גם לקהל הילדים, בנות ובנים, עם דגמים רבים של שעונים דיגיטאליים מעוצבים ומשוכללים שיוכלו לענוד בגאווה על ידם הקטנה. שעוני המותג ידועים בעמידותם הגבוהה מפני חבטות ונפילות ועל כן מתאימים ללא חשש גם להשתובבויות של ילדים. מלבד עיצובם הספורטיבי והצבעים הרבים שזמינים בהם, השעונים גדושים מגוון פונקציות שימושיות המזוהות עם המותג, כדוגמת עמידות במים עד לעומק של 200 מטרים, תאורה פנימית, סטופר, טיימר, תאריכון אוטומטי מלא, זמן עולמי ב-48 ערים מרכזיות בעולם, סינגל שעה עגולה ותכונות פרקטיות ושימושיות רבות נוספות.

מחיר: 115-568 | להשיג בחנויות השעונים ברחבי הארץ

משחקי חשיבה וצעצועים של אקספלור toys

הבובות החדשות בסדרת מועדון ה-WinX 

בובות מועדון ה-Winx החדשות מגיעות לקראת חג חנוכה. הבובות בעלות אופנה ייחודית להן, מעוצבות ומרהיבות ביופיין. המארזים של הבובות כוללים גם אביזרים כמו מברשת שיער, חיות המחמד של ה – WinX, ערכת קסמים ועוד. הבובות החדשות הן : ווינקס פשן סטייל, ווינקס רוק סטייל, ווינקס סטאר פשן ו- ווינקס קוסמיקס פיירי. מועדון ה-  Winxזוהי סדרת אנימציה לילדים המשודרת ב-130 מדינות מסביב לעולם וזוכה לאהדה גדולה.

הבובות מתאימות לגילאי 4-9 | מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-99.00 ₪ 

דגמים חדשים במשחק ההרכבה PlusPlus 

פלוס פלוס – משחק ההרכבה עם אין ספור אפשרויות, מציע מגוון דגמים חדשים לסדרה. החלקים מגיעים במגוון רחב מאד של צבעים שמאפשרים להרכיב המון מבנים יצירתיים, לדוגמא: טיובה פלוס פלוס- 240 חלקים ו- 520 חלקים שמגיע באורך של 1 מטר. הטיובה הוא אחד המוצרים האוהבים על הלקוחות .

המשחק מאפשר להרכיב במימד אחד, שני ממדים ותלת מימד, כל שצריך זה שימוש בדמיון והאפשרויות הן אינסופיות. הילדים יכולים למשש את החלקים ולהשתמש בחלקים כחלק מפיתוח יכולות המוטוריקה שלהם (במובן בהשגחה של ההורים). החלקים מתחברים בקלות אחד עם השני ומאפשרים גם לילדים קטנים לחבר בין החלקים. פלוס פלוס עשוי מ PVC – חומר פלסטי נטול BPA . החלקים של פלוס פלוס מאפשרים לעצב צורות מעגליות וחיבורים שלא ניתן לחבר במשחקי הרכבה דומים. זה פותח בפני הילדים עולם שלם של הרכבה.

המשחק מתאים לילדים מגיל 3 ועד 99 | מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪ ל- 65.00 ₪, הטיוב הגדול – 99.99 ₪ – 120.00 ₪ 

משחק חשיבה – צוות מנצח 

צוות מנצח הוא משחק שיתוף פעולה שימכר אתכם לפני שתספיקו לשים לב. הרעיון הוא פשוט: ערמו בלוקים על גבי משטח. המטרה : לערום אותם בצורה הכי קומפקטית שאפשר. המשחק הוא מעיין פזאל בשיתוף פעולה, קל ללמידה ומחזק את הפן החברתי והשיתופי של הילדים. 

איך משחקים: שולפים קלף מחפיסת הקלפים – הקלף מציג צבע? בחרו בבלוק בצבע הדומה – הקלף מציג צורה? בחרו בבלוק עם הצורה הזהה-  מקמו את הבלוק שנבחר על גבי המשטח בצורה מושכלת 

בצעו את הפעולה שוב ועבור כל קומה שהושלמה תזכו ב 5 נקודות. 

המשחק מתאים למשחק קבוצתי מגיל 7 עד 99 | מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ₪ 

אופני איזון RACER של Q-play

אופני איזון מאפשרים לילדים קטנים החל מגיל שנה וחצי ללמוד לרכוב על אופניים דו גלגלים. הם מאפשרים מעבר חלק ומהיר לאופני רכיבה עם פדלים, מאפשרים לכל ילד להתקדם ולהשתפר בקצב שלו. אופני איזון מאפשרים לילדים לפתח את יסודות האיזון, הישענות והיגוי. אופני איזון מלמדים את הילדים איך לתרגל שיווי משקל שנדרש לרכיבה על אופניים דו גלילים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 349 ₪ 

הקיפוד המתגלגל 

מתחת עצי היער הקיפודים ממהרים בחזרה לביתם החם והנעים. גלגלו את הקיפוד הקוצני לאורך דמת היער על מנת לאסוף תפוחים, עלים ופטריות מסקוץ' המאפשרים לכם להתקדם לאורך השביל. 

עליכם לעזור לקיפוד שלכם להגיע לבית שלו, על ידי גלגול הכדור הפרוותי ואיסוף מאכלי יער כגון עלים, תפוחי עץ ופטריות. ניתן לשחק את המשחק בשני אופנים: במשחק שיתוף הפעולה כל השחקנים עוזרים לקיפוד אחד לברוח מהשועל שעוקב אחריהם.  המטרה: להוביל את הקיפוד הביתה לפני שהשועל יתפוס אותם.

במשחק התחרותי הקיפודים של השחקנים מתחרים זה בזה. המטרה של כל שחקן היא להביא את הקיפוד שלו הביתה ולהגיע ראשון!

המשחק מתאים מגיל 4 ומעלה | מחיר מומלץ לצרכן: 129.90 ₪ 

אבידות ומציאות 

איבדתם משהו? אין בעיה! במשחק הזה עליכם להיות מהירים וזהירים: זיכרו את התמונות, הפכו את הקלף והכריזו את שם החפץ שהופיע באותו רגע לפני שהיריב שלכם יעשה זאת. הודות למגוון דרגות הקושי, גם הורים וגם ילדים יצליחו ליהנות מ- "אבידות ומציאות". הצד הקדמי של הקלף מציג מס' חפצים. בצד האחורי מופיע חפץ נוסף. האם תוכלו לזהות איזה חפץ נמצא הרגע? מטרת המשחק- להיות השחקן הראשון שמוצא את החפץ האבוד, שהופיע על גבי הצד האחורי של כל קלף.

המשחק מתאים מגיל 5 ומעלה | מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪ 

ניתן לרכוש בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות 

משחקים חכמים לילדים יצירתיים מבית חברת יצירה אורדע

סדרת הקוף החכם

סדרת המשחקים "הקוף החכם" מסייעת לילדים לפתח מיומנויות אריתמטיות בסיסיות ויכולות תפיסה כמותית, שיניחו את הבסיס לפיתוח ידע מעמיק יותר בעתיד. סדרת "הקוף החכם" מלמדת את הילדים שלמידה יכולה להיות תהליך מהנה, ובמיוחד בתחום כמו מתמטיקה  שלעיתים נתפס כמאיים עבור ילדים רבים במערכת החינוך. הילדים יכולים לשחק במשחקי הסדרה  לבד או עם חברים, לקבל משוב על עבודתם באופן עצמאי, ולתרגל מיומנויות חשבון בסיסיות בדרך מהנה.

  • הקוף החכם אלוף הידע – ערכת חשיבה מתמטית המאפשרת לילדים לענות על שאלות מורכבות בהתאמת צורות, שייכות, צבעים, חיות, אותיות ועוד – והקוף מאשר לנו את התשובה הנכונה. בסדרה 10 לוחות עבודה שונים, המאפשרים לילדים לפתח מיומנויות של מיון והתאמת רכיבים, קוארדינציה עין יד, ומוטוריקה עדינה.
  • הקוף החכם אלוף המשקל – דמותו של הקוף המקסים היושבת על מאזניים מאפשרת לילדים להתנסות בחישובים מתמטיים ולקבל תשובה אמיתית לגבי נכונות הפתרון. מטרת המשחק ללמד ולתרגל מיומנויות חשבון בסיסיות בדרך מהנה
  • בסדרה בנוסף גם  "אלוף החיבור", "אלוף החיסור" ו- "אלוף הכפל" 

מושלם לגיל 4-5 והכנה לכיתה א'.

מולטי קומבינציה

מולטי קומבינציה הוא משחק הכנה לקריאה, כתיבה ומוכנות לחשבון של 36 משחקים שונים.

המשחק משמש כלי ידע מקיף לילדים בני 3-7 ולמבוגרים שמנחים אותם לרכישת בסיס ללימוד קריאה, כתיבה ומוכנות לחשבון באמצעות משחקי התאמה, זיהוי והבחנה. מתאים לגילאי 3-7, החל מגיל הגן ועד לחיזוק מיומנויות לתלמידי כיתה א.

ערכות כימיה

ערכות הכימיה החדשות של חברת "משחקי יצירה" מאפשרות היכרות מוקדמת עם העולם המרתק של הכימיה לבני ה8 שעדיין לא לומדים אותה בבית הספר. הערכות יעודדו את הילדים להתעניין ויספקו שעות של הנאה לכל בני המשפחה. בסדרה ארבע ערכות:

  • מולקולות וקשרים כימיים (הערכה כוללת מקלות חיבור ומבחר של חרוזים על מנת לייצור מבנים מולקולריים מורכבים וכן דפי הסבר על סוגי הקשרים המולקולריים שונים)
  • עולם הצבעים (בעזרת הערכה יוכלו הילדים לחקור את הדרך שבה אנחנו רואים צבעים באמצעות ניסוים בפיגמנטים ואור)
  • אלקטרו כימיה (בעזרת הערכה לומדים שהסוללות הן מקור לחשמל, מבצעים ניסוי כימי כדי לבצע בדיקת חומציות ומכינים נוזל עתיר יונים טעונים שיהפוך לסוללה רטובה שתדליק מנורת לד)
  • ערכת חומצות ובסיסים (הערכה מאפשרת לבצע חקירה בנייר לקמוס באמצעות עריכת ניסוים בתמיסות ביתיות ולתעד את הממצעים). 

סדרת פיזיקל

מדע ופיזיקה הם תחומים מרתקים ואנחנו ביצירה רוצים שהילדים יתחילו ליהנות מהם מגיל צעיר. במיוחד לצורך כך יצרנו בשבילם את סדרת "מדע בפעולה" שמיועדת לגיל 8 ומעלה כדי להראות לילדים עד כמה מדע בכלל ופיזיקה בפרט יכולים להיות מעניינים. "מדע בפעולה" היא סדרה של ערכות מדע חינוכיות בשיטת "עשה זאת בעצמך" שתוכננו על מנת שילדים יוכלו להרכיבם בקלות ובהנאה. במהלך המשחק הילדים יפתחו את הבנתם בתיאוריות פיזיקליות בסיסיות וגם ההורים ילמדו דברים חדשים ומרתקים! בסדרה מספר מוצרים וביניהם:

  • מסלול בחלל, הצייר האוטומטי, קליעה למטרה ובמטווח.
  • בנוסף סדרת המדע והטכנולוגיה ערכות בגדלים שונים שמרכיבים מבוכים חשמליים, רכבות הרים, מרוצי גלגלים, מופע אורקולי ועוד.

ערכות אופנה ותפירה ייחודיות

בחברת משחקי יצירה מפתחים ומייצרים ערכות אופנה ותפירה ייחודיות, תכשיטים בסגנונות שונים המותאמים לאופנות העכשוויות, מלאכת יד ויצירה ופעילויות אומנויות מרהיבות.

בסדרות החדשות:

  • סדרת חד קרן – את דמותה הייחודית והאהובה של חד הקרן ניתן יהיה למצוא בשלל ערכות חדשות המושקות לחג כגון חד קרן אוריגמי, מכונת מדבקות חד קרן, פאזלי רצפה ועוד.
  • סדרת עיצוב תכשיטים – לקראת החג ניתן למצוא עשרות ערכות חדשות המאפשרות עיצוב צמידים בכל סגנון אופנתי שנרצה – חרוזים, חוטים צבעונים, גומיות, קשרים ועוד.
  • עיצוב שיער – בסדרה החדשה 8 ערכות המאפשרות לעצב ולסגנן את השיער במגוון של צבעים, עיצובים, תוספות מדליקות ועוד.
  • לימוד אופנה –  לומדים להיות מעצבי אופנה באמצעות הערכות המתקדמות של משחקי יצירה. מערכות מכונת התפירה, ועד עיצוב תלבושות על בובות, לימוד יכולות סריגה, תפירה עדינה, רקמה ועוד.

בנוסף, מציגה החברה מספר חידושים

עט מדפסת 3D המאפשר עיצוב עצמאי של מכוניות מרוץ, אוירון, דרקון ואף עיצובי אופנה מתקדמים.

ערכת "מסיבת אוזניות" המגיעה עם אוזניות אמיתיות בערכה שניתן לקשט ולעצב

החידושים לחנוכה לקטנטנים

בחברת יצירה שמים דגש על פיתוח משחקים מעשירים גם לגילאי שנתיים ומעלה. "ישנם שלושה דגשים בכל פיתוח משחק חדש שעולה על המדף – פיתוח קוגנטיבי, מוטורי ופיתוח ידע. הפרופיל של כל משחק הוא בעצם תעודת הזהות שלו" אומרת גולדשטיין. "דרך הצפייה בילד ובתהליך המשחק עצמו, תוכלו לראות ולהבין את הערך העצום שמקנה המשחק לילד". 

  • אום ובורג – משחק אינטראקטיבי לקטנטנים המפתח מיומנויות של מוטוריקה עדינה  והעשרת הידע. מתאימים את הברגים לאומים לפי הצורות והצבעים בכרטיסיות העבודה או לפי הדמיון. משפרים את הזיכרון ואת יכולת הריכוז, מפתחים שליטה מוטורית ויכולות קוגניטיביות בתיאום עין-יד ותפיסה חזותית במשחק של למידה והנאה.
    "אום ובורג סופר סט" מכיל 80 אומים וברגים מפלסטיק ב-5 צבעים וב-4 צורות הנדסיות שונות, ו-16 כרטיסיות עבודה ברמות קושי שונות ללמידה ולתרגול.
  • "דקדקים בכייף" – משחק בנייה והרכבה המפתח את הדמיון, היצירתיות והיכולת הקוגנטיבית. "דקדקים" מכיל 120 חלקים מפלסטיק ב-5 צבעים בעלי קצוות משופעים המתחברים זה לזה בקלות, ומאפשרים ליצור מגוון רב של צורות ומבנים. המשחק מסייע לילדים לפתח את החשיבה המרחבית והיכולות המוטוריות וכן לחקור את העולם המרתק של סימטריה וצבע במשחק חוויתי ומהנה.
  • הקסוגני (לקטנטנים) – משחק הרכבה לגיל הרך המתאים מגיל 2+ שבו  מחברים את משושי הפלסטיק זה לזה לפי הדמיון או בהתאם לכרטיסיות ויוצרים צורות. המשחק מסייע לילדים לפתח את החשיבה המרחבית והיכולות המוטוריות וכן לחקור את העולם המרתק של סימטריה וצבע במשחק חוויתי ומהנה. המשחק כולל 48 משושי פלסטיק ו20 כרטיסיות עם רעיונות ליצירת צורות.

ניתן לרכוש בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות 

החידושים לחנוכה – פליימוביל

פליימוביל הינו מותג הצעצועים הנמכר ביותר בעולם. בכל שנה מושקים עשרות עולמות חדשים, המעוניינים את הילדים לשחק בתוך עולמות דמיון מופלאות וייחודיות. 

פליימוביל 1-2-3

ערכות ייחודיות המתאימות לקטנטנים, עם חלקים גדולים במיוחד, וצבעים בהירים, המתאימים לגילאים הקטנים. בסדרות החדשות: ערכת פליימוביל תחנת משטרה שהופכת למזוודה נישאת, ספינת פיראטים צפה במים, טירה לגיל הרך וערכת גן חיות מורחבת הכוללת מתחמי קופים ופינגווינים עם נדנדות, מגלשות ומערות.

השנה הושק על האקרנים סרט פליימוביל שהיה פופולארי מאוד – ובעקבותיו הושקו בישראל מגוון עולמות חדשים הלקוחים מהסרט כגון דמויות איסוף מהסרט, ערכת מארלה בארמון הפיות, ערכת רובוטיטרון עם מטוס, ערכת רקס דאשר ומשימת הפורשה ועוד.

סדרת מפות המשחק של פליימוביל

ערכות משחק הכוללות מפות המותאמות לדמויות, הנפתחות בקלות ומאפשרות משחק מרחיב ותלת מימדי.

החידושים לחנוכה מבית הסברו

פליידו

מותג הבצק פליידו מציג השנה מספר ערכות חדשות לילדים שכוללות ערכות עיצובי שיער מדליקות, ערכות לימוד מספרים, ערכות חדשות של אנה ואלזה מהסרט החדש ועוד.

NERF

מותג הרובים הפופולארי בעולם נרף משיק מספר דגמים חדשים לקראת החגים – רובה היורה מכוניות מרוץ המתאים לגילאים הקטנים יותר, רובי ענק המסוגלים לירות מספרי סוגי חצים שונים, נרף חץ וקשת, נרף עם חצי קסם שניתן לכתוב עליהם פתקים סודיים ועוד.

דרך אגב, אתר https://www.amigo.co.il מציג לקראת חנוכה מבצעים והנחות אטרקטיבים על מגוון צעצועים ומוצרים ובין היתר על רובה נרף Rebelle Mesenger:
נרף Rebelle Messenger בלאסטר אשר יכול להעביר כל מסר בסודיות מוחלטת. מגיע עם עט מיוחד המוחבא בידית ודקודר לפענוח מסרים.
● יורה מסרים סודיים על חיצי ספוג
● מגיע עם 5 חיצים
● עט מיוחד המוחבא בידית
● דקודר לפענוח מסרים סודיים
● ירי למרחק של כ23 מטרים

מתאים מגיל 8 | מחיר באתר אמיגו: 59.00 ₪

היירדורבלס – Hairdorables

להיט Hairdorables ממשיך לחנוכה עם השקת סדרה מספר 1: הבובות של Hairdorables – Big Hair Don’t Care! הן סדרה של בובות הפתעה אופנתיות עם שיער רך ומשגע המגיעות באריזת מתנה סגורה בצורת ארון בגדים ובו מגירות עם 11 הפתעות מדליקות. לכל אחת מהדמויות סיפור רקע מפורט המספר על כישרון ותחביב מעניין כמו כדורגל, השאיפה ליישב את מאדים, אפייה ותכנות.  חברות ההיירדורבלס אף חולקות ערוץ יוטיוב פופולארי, שהקימה נועה ההיירדורבל הראשית.

"היירדורבלס שמות דגש על רעיונות החברות וגירלפאוור על מנת לחזק את הילדות המשחקות בהן ומסייעות להן להאמין בעצמן וביכולות שלהן" אומרת גולדשטיין.  

כל אחת מ 12 הדמויות קיימת בשלוש וריאציות, המגיעות באריזת הפתעה סגורה כך שאי אפשר לדעת מי ההיירדורבל שבפנים.

מחיר מומלץ לצרכן: 79-99 ₪

בנוסף, ממשיכה החברה לשווק את הלהיטים המוכרים בדמים חדשים כגון דמויות כוח פיג'יי, בלייד בלייד, גיבורי העל של מארוול, נסיכות דיסני ועוד.

את כל המוצרים ניתן לרכוש בחנויות הצעצועים המובחרות (הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים, צומת ספרים, סטימצקי ורבות נוספות).

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X