fbpx
איפור וטיפוח

מראה האיפור של ליזה ביך ומייבלין ניו-יורק לסתיו 2019

אם לא שמעתן עדיין על ליזה ביך כנראה שאתן מנותקות מהרשתות החברתיות. ליזה ביך, היא אושיית רשת וכוכבת יוטיוב מהמובילות בישראל, המשתתפת בימים אלה בסדרת פורמט ריאליטי של מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק, המשודר באינסטגרם TV.

לרגל עליית סדרת התוכן האינסטגרמית make_it_in_nyc# של המותג מייבלין ניו יורק, משתפת ביך במראה האיפור שלה, צעד אחר צעד, ותראו שגם אתן יכולות להיראות זוהרות כמו הכוכבות – הלוק הנכון לסתיו 2019!


כבסיס השתמשה ליזה במייק אפ בעל גימור מאט. גווני המאט  מחמיאים מאוד לגוון העור הטבעי, משתלבים בו ומנטרלים הברקות מיותרות. 

על הלחיים, הניחה ליזה עירוב של שני גוונים מפלטת ברונזרים:  גוון חום בהיר, עם גוון השימרי הפנינתי הבהיר. התוצאה: זוהר טבעי וגלאם של כוכבת. 

ליצירת מראה עיניים חתוליות, הניחה על העפעף שכבה מלאה של שימר מנצנץ, מתוך פלטת צלליות וללכסון העין, מתחה מעל הצללית ובצמוד לקו הריסים, קו מחודד ודק של אייליינר שחור שנותן תוצאת צבע אחידה במשיחה אחת, מתייבש מהר ולא זז כלל לאורך היום. 

להשלמת המראה החתולי שימוש במסקרה המעניקה לריסים נפח נקי ללא גושים. 

ואם דיברנו על אבק כוכבים – איך אפשר  השפתון הנכון שיככב בעונה הקורבה: הגוון הכתמתם, בעל גימור מאט. מתאים לכולן, ויושב מושלם על כל גוון עור.

איפור לסתיו 2019

  1. כבסיס השתמשה ליזה במייק אפ בעל גימור מאט. גווני המאט  מחמיאים מאוד לגוון העור הטבעי, משתלבים בו ומנטרלים הברקות מיותרות.
  2. על הלחיים, הניחה ליזה עירוב של שני גוונים מפלטת ברונזרים:  גוון חום בהיר, עם גוון השימרי הפנינתי הבהיר. התוצאה: זוהר טבעי וגלאם של כוכבת.
  3. ליצירת מראה עיניים חתוליות, הניחה על העפעף שכבה מלאה של שימר מנצנץ, מתוך פלטת צלליות וללכסון העין, מתחה מעל הצללית ובצמוד לקו הריסים, קו מחודד ודק של אייליינר שחור שנותן תוצאת צבע אחידה במשיחה אחת, מתייבש מהר ולא זז כלל לאורך היום.
  4. להשלמת המראה החתולי שימוש במסקרה המעניקה לריסים נפח נקי ללא גושים.
  5. ואם דיברנו על אבק כוכבים – איך אפשר  השפתון הנכון שיככב בעונה הקורבה: הגוון הכתמתם, בעל גימור מאט. מתאים לכולן, ויושב מושלם על כל גוון עור.
פלטת the blushed nudes של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ
שפתון עמיד של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ
סנאפסקרה - מסקרה צבעונית של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ
ליזה ביך בלוק למייבלין ניו יורק
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X