fbpx
בע"ח

איכות חיים גם לבעלי החיים – הכירי את מזון Wellness Core

אני אמא לכלב מגזע פאג סיני העונה לשם בו. הוא יחגוג 5 באפריל וכיאה לפאג הוא שמנמן, אוהב לישון ומאוד לא אוהב לטייל (במיוחד בימי הקיץ החמים). מכיוון שברגע שהוא נושם הוא עולה במשקל, אנחנו מאכילים אותו אך ורק במזון יבש לכלבים, הוצאנו את החטיפים מהבית והוא לא מקבל טעימות מאיתנו (אלא אם נופל לילדים ואז הוא דואג לשאוב את האוכל לפני שהם מספיקים להרים).

מזון לכלבים בוגרים CORE WELLNESS בטעם סלמון וטונה
צילום: יח"צ

את המזון שהוא אוכל אנחנו קונים בהמלצת הוטרינרית שלנו ומדובר במזון שמיועד לבע"ח עם בעיית משקל. הוא אוכל פעמיים ביום, מנות קצובות. המלצה חמה שקיבלנו מהוטרינרית היה על מזון Wellness Core המיובא לארץ ע"י חברת Contipet, ומכיוון שמדובר בחברים הכי טובים של האדם – אנחנו נעדיף מזון בריא כדי לשמור עליהם בריאים.

כאמור חברת Contipet מייבאת מוצרי מזון איכותיים לכלבים וחתולים והיא היבואנית הבלעדית של מותג המזון האמריקאי Core מבית Wellness. וולנס הינה חברה אמריקאית ותיקה מאוד בשוק המזון לחיות מחמד והיא מתמחה בפיתוח מיני מזונות איכות לבעלי חיים. בחברה צוות פיתוח הכולל דיאטנים, וטרינרים ומומחים בתחום המזון.

מוצרי המזון של Core טבעיים לגמרי ומכילים רכיבי מזון היפו-אלרגניים וללא דגנים, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, מוצרי חלב, חומרי צבע מלאכותיים וחומרי טעם וחומרי טעם וחומרים משמרים. כמו כן, תהליך הייצור של מוצרי Core עשויים בדרך המונעת הכללת דגנים במזון ומסייעת להעלות את רמות החלבון והשומן, בדומה לנעשה בטבע. עוד עשירים המוצרים בפרוביוטיקה המגדילה את מספר החיידקים הטובים במעי ויוצרת סביבה נהדרת לספיגת חומרים מזינים.

החברה' ב-Wellness מאמינים כי כלבים וחתולים, בהסתמך על מוצאם הקדמוני, משגשגים על תזונה המורכבת בעיקר מבשר ולכן כל פורמולה מכילה ריכוז גבוה של חלבון מן החי באיכות גבוהה, כגון בשר, הודו או סלמון, בשילוב תערובת ייחודית של ירקות ומזונות בריאים, תוספים צמחיים וערכים תזונתיים גבוהים. כל זאת בכדי לספר את התזונה הטובה ביותר עבור חיות המחמד שלנו.

מוצרי ה-Wellness של Core נמכרים לכלבים וחתולים בוגרים וגורים ומגיעים בגדלים שונים בין 1.5 ל-10 ק"ג בטווח מחירים: 99-389 ₪.

להשיג בחנויות המובחרות בלבד, לבירורים: http://www.contipet.co.il/about

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X