fbpx
הורות וילדים

שידת ההחתלה: מוצרים חדשים לתינוקות ופעוטות – יולי 2020

נשכנים פירותיים מבית טוליפס

מותג התינוקות המוביל טוליפס מבית חברת אינטרסן, מציג נשכני קור בצורות מדליקות של פירות קיציים, שמהווים משחק מושך לתינוק, וכן מעסים את חניכיו העדינות, מקלים על השלב הלא נעים של צמיחת השיניים ומסייעים במעבר מיניקה ללעיסה.

נשכנים הם פריט חובה לתינוקות הנמצאים בשלב שלפני בקיעת השיניים, אז חווים לעיתים תחושה של אי נוחות ואף כאב. נשכני הקור מצוידים בג'ל מיוחד אשר עשוי מחומרים עמידים שאינם רעילים וניתנים לשמירה במקרר. הנשכנים נוחים לאחיזת הידיים הקטנות, ובעת השימוש הג'ל המקורר מספק תחושת רוגע נעימה. הנשכנים בסדרה זמינים בשלוש דוגמאות צבעוניות ומושכות את העין של פירות, אבטיח, ענבים ואגס. בעזרת הבליטות והמרקם המחוספס מעסים את החניכיים בצורה עדינה בעת ההכנסה לפה. הנשכנים מגיעים כמוצר בודד באריזה.

מחיר: 14 ₪ | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

נשכנים פירותיים של טוליפס
צילום: אפרת אשל

הנשכן שיקל על כאבי השיניים מבית NUBY

מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY הקיים במעל ל-150 מדינות בעולם, מציג נשכן משולש צבעוני, המיועד לגרות את התינוק להפעיל ולהעסיק את ידיו הצעירות, ובמקביל להמריץ את השפתיים והלשון לצורך סיוע והקלה בתהליך הטבעי של בקיעת השיניים!

הנשכן המשולש החדש הונדס ועוצב על ידי טובי המומחים ויועצי ההתפתחות של המותג כך שיענה על אספקטים וצרכים שונים בחייו של התינוק הרך. אחד השלבים המרכזיים הוא תהליך בקיעת השיניים, המהווה שלב לא פשוט עבור הורים ותינוקות כאחד, המלווה לרוב באי נעימות וכאבים שמובילים לבכי רב. הנשכן הצבעוני שצורתו משולשת מספק תמריץ ויזואלי ועיצובי חכם, המתאים לתפיסה ומשחק בידיו הקטנות של הפעוט. הנשכן מגרה את התינוק לשחק ולהיות פעיל, לאמן את השרירים ולחזקם. מרקמו הרך והמחוספס נועד עסות ולהרגיע את חניכיו העדינות של התינוק ובכך לסייע בעת בקיעת השיניים עד להתפתחותן של שיניים בריאות וחזקות. הנשכן עשוי חומרים עמידים, גמישים וחזקים הבטוחים לחלוטין להכנסתם אל הפה מכל צדדיו.

מחיר: 39.90 ₪ | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

נשכן חדש מבית NUBY
צילום: יח"צ חו"ל

מגבוני הפרימיום של FRESH ONES

הילדים שלי כבר גדולים וגמולים (הגדול בן 5.5 והקטנה בת 3.5) ועם זאת, תמיד תמצאו אצלנו סטוקים של מגבונים. הם סוג של מוצר צריכה בסיסי. יש לי מגבונים בכל מקום: מהתיק, דרך האוטו, דרך התיק ששוכב בארון ולוקחים רק כשיוצאים מהבית וכמובן בחדרי השירותים, על השיש ועל השולחן בסלון. 

מכיוון שיש לי ילדים עם עור רגיש, גם אם המגבונים כבר לא משמשים לניגוב הטוסיק, אני עדיין מקפידה על קניית מגבונים איכותיים כי בכל זאת משתמשים בהם על הידיים והפנים. 

במגבוני פרש וואנס לא יצא לי להשתמש יותר מדי. הכרתי אותם מחברות שהיו משתמשמות על הידיים שלהן, אבל מודה ומתוודה שלבית לא הייתי קונה אותם. 
קיבלתי את המגבונים החדשים שלהם להתנסות ואיפשהו אני קצת מתבאסת שרק עכשיו הכרתי אותם. מדובר במגבוני פרימיום – דאבל קייר Double Care. הם מתאימים לתינוקות כבר מיומם הראשון ומה שמייחד אותם זאת הפורומלה שבהם השתמשו. מדובר בפורמולה עשירה במרכיבי לחות שנבדקה דרמטולוגית ומתאימה לעור רגיש. והאמת, לא סתם כתוב שהם מלאי לחות. הם באמת מלאי לחות. הם כ"כ נעימים למגע, לא גורמים לפריחות מיותרות או גירודים, בימי הקיץ החמים כיף להתנגב איתם ומשהו שמאוד חשוב לי – אין להם ריח לוואי מגעיל.

הם מגיעים באריזה ורודה ומתוקה ועם סוגר חזק ועמיד. גם אם המגבון מרטיב את האזור הדביק של הסוגר – עדיין ניתן לסגור את האריזה וזה ממש חשוב לי כי באוטו, איכשהו תמיד מגבונים עם סוגר כזה היו נשארים פתוחים ומתייבשים, וכאן ממש לא.

עוד משהו שאהבתי זה שהמגבונים עבים ועמידים. הם לא נקרעים תוך כדי פעולת הניגוב וזאת תכונה חשובה, במיוחד כשמנגבים לקטנטנים את הטוסיק 😉. ואיך בדקתי את זה? נאלצתי לנקות לילד את הנסדל שמחוספס בסוליה שלו והמגבון נשאר שלם למרות ששיפשפתי איתו.

מחיר: 25.90 ₪  | להשיג בבלעדיות ברשת שופרסל

מגבוני פרש וואנס פרימיום
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X