fbpx
מאמא בודקת

חדש: מוצץ אוונט (Avent), במידה 0-2 אורתודנטי ומתוק!

לפני 5 חודשים הפכתי לאמא. זה ללא ספק היה הרגע המרגש ביותר בחיי ואליו נערכתי מבעוד מועד כמו כל אחת. הלכתי לאחת מרשתות התינוקות הגדולות, רכשתי חבילת לידה, בחרנו חדר ושבועיים לפני מועד הלידה הצפוי התחלתי לארגן את החדר וכמובן להתחיל לאחסן את כל המוצרים השונים שקנינו, כמו המוצצים.

כיום יש מגוון ע-צ-ו-ם של מוצצים: מוצצים לסרבנים, מוצצים מקושטים, מוצצים מגומי כמו פעם ועוד ועוד ועוד. מה שבטוח זה שעד שהילד לא מתנסה במוצץ, אין לדעת אם ויסכים לקחת את המוצץ ולכן המלצה שלי – אל תקנו הרבה מוצצים על ההתחלה. מקסימום, הילד לא התחבר למוצץ מסוים – תחליפו. אבל אין צורך להכין צי מוצצים מבעוד מועד.

אני מודה שבהתחלה קנינו זוג מוצצים כי לא ידענו אם ויאהב אותם. ואז הגענו לביה"ח ושם אמרו לנו "לא לתת לילד מוצץ עד גיל חודש כדי שידע להבדיל בין הפיטמה שלך למוצץ". אז הזוג מוצצים שקנינו נשארו בקערה. מכיוון שבהתחלה הוא גם ינק וגם שתה מהבקבוק את מה ששאבתי, הבנתי שהוא כן יודע להבדיל בין הפטמה של הבקבוק והפטמה שלי, ואם הוא יודע להבדיל בין שניהם, הוא בטח גם ידע להבדיל בין מוצץ לפטמת השד. וכך, לקראת חגיגות יום הולדת גיל חודש התחלנו להרגיל אותו למוצץ.

מה שהיה לי חשוב במוצץ זה שהוא יתאים למבנה הפה שלו, שלא יהיה גדול או קטן מדי ושיהיה אורתודנטי. אז נכון שהוא לא מוציא שיניים בגיל חודשיים ונכון שיש זמן למוצרים אורתודנטים, אבל אם כבר מתחילים להכניס דברים לפה, שיהיו אורתודנטיים כבר מהתחלה!

אני התחברתי למוצרים השונים של AVENT. רכשתי משוואת חלב ידנית שלהם ואיתה קיבלתי בקבוק (חוות דעת עליו בפוסט נפרד). ברגע שראיתי שהילד התחבר לבקבוק, החלטתי גם לנסות את המוצצים שלהם כי בעיקר התלהבתי מהמגוון, מהצבעוניות ומזה שיש להם מוצצים זוהרים בחושך וזה נהדר, במיוחד כשמחפשים מוצץ כשהוא מתעורר ו/או בוכה באמצע הלילה.

מוצץ אוונט (AVENT) מידה 0-2 חודשים

בתחילת יולי אוונט פיליפס השיקו מוצץ ניו-בורן שאומץ בקרב 86% מהתינוקות. המוצץ בעל פתחי אוויר מיוחדים ובכך האוויר מגיע בקלות לאפו של התינוק ועוזר למנוע גירויי עור מסביב לפה. כמו כן למוצץ ידית אחיזה נוחה ופטמת המוצץ היא דו כיוונית וזה ממש מקל כשנותנים לו מוצץ כי אין חשיבות לאיך יש להכניס את המוצץ לפה (בניגוד להרבה מוצצים אחרים). כמו הרבה מהמוצצים, גם מוצצי הניו-בורן מגיעים עם מכסה וכמובן ניתנים להכנסה לסטרליזטור.

יש מגוון צבעים ואני בטוחה שכל אמא תמצא את הצבע האהוב עליה ועל ילדה.

מחיר מומלץ: 49 ש"ח לזוג (למרות שתמיד יש מבצעים ורק צריך לחפש אותם 🙂 )

מוצץ AVENT ניו בורן

אני מאוד אהבתי את גוף המוצץ, או בשמו המקצועי – החצאית. הוא ממש (!!!) קל וזה מאפשר לבייבי להחזיק את המוצץ בפה בקלות. בגיל כ"כ מוקדם הוא עדיין לא יודע להחזיק את המוצץ עם היד והוא בעיקר נעזר בפה ולכן חשוב שהמוצץ לא יהיה כבד לו, אחרת הוא פשוט יפול. אין ספק שאוונט הבינו את הבעייתיות ונתנו לתינוקת שלנו פתרון לבעיות הראשונות שלהם בחיים.

עוד דבר שהיה לי חשוב זה שהפטמות השונות שאני מכניסה לו לפה לא יכילו חומרים שונים שלא אמורים להיכנס לפה של תינוקות ואפילו של מבוגרים. המוצצים של AVENT עשויים חומרים הבטוחים לשימוש ואינם מכילים ביספינול A וכמובן הגדולה של המוץ – הפטמה האורתודנטית, השומרת על התפחות תקינה של הפה והלסת ועוזרת להקניית הרגלי שינה נכונים כבר מהיום הראשון* .

לסיכום, אם תשאלו את הבן שלי – הוא גילה חבר חדש בדמות מוצץ. אם תשאלו אותי, אני הכרתי משתיק קול חדש 🙂
מוצץ מעולה, הילד לוקח אותו בקלות, קל להכניס אותו לפה של הילד גם באמצע הלילה כשיש חושך (בעירק בזכות הידית הנוחה והפטמה הדו-כיוונית), קל לילד להחזיק אותו בפה הצבעים שלו כיפים ועושים שמח והכי חשוב – בריאות לילד ולפיו.

* חשוב לזכור שתינוק מסוגל ללמוד לישון לבד החל מגיל 5 חודשים, אבל תמיד טוב שיש ברשותנו מוצץ טוב, בריא וכזה שהילד מתחבר אליו כבר מהרגע הראשון.

מוצץ אוונט 0-2

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

  1. אני גם אשמח לדעת איפה אפשר להשיג. יכול להיות שהפסיקו לייצר אותו ? באתר של סופר פארם הוא לא מופיע וגם לא באתרים אחרים.. בחנויות גם לא מצאתי. אולי זה מוצץ מידי טוב אז התינוקות התלוננו לאוונט שיפסיקו לייצר את זה. התינוק שלי מוכן לקחת רק את המוצץ הזה

אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X