fbpx
מתוקים

מולטי קייק + החדש ומתכון מפנק לוופל בלגי

היום אנחנו חוגגים יום נישואים שנתיים. האמת, השנתיים האלה עברו בטיל ובשביל זוג שסה"כ נשוי שנתיים ומכיר שלוש שנים, הספקנו לא רע 🙂
אז מכיוון שהספקנו הרבה דברים במעט זמן, כשהתעוררתי הבוקר וידעתי שיש לי מלא דברים להספיק היום, הייתי חייבת להכין לנו ארוחת בוקר מפנקת. כזאת שמשאירה טעם טוב בפה אבל זמן ההכנה שלה הוא מקסימום 10 דקות. הפתרון – הוצאת המולטי קייק+ מהארון, חיבור הפלטות של הוופל בלגי ו…וולה ! וופל בלגי וניל עם שוקולד צ'יפס טעים מונח לנו על הצלחת. אפילו הכנתי לילד (בן שנה וחודש) את הוופל בלגי הראשון שלו. הצלחה ותאבון נרשמו בהחלט 🙂

מולטי קייק+…מה הפלוס בו?

אם עדיין לא שמעת על המולטי קייק, אז כנראה לא ביקרת בקבוצות פייסבוק שונות של אוכל/מתכונים ואמהות. המולטי קייק נכנס לחיינו לפני כשנתיים ומאז הוא יצר היסטריה מטורפת. כולן וכולם רצו מולטי קייק וזה גרם להרבה חברות ליצור לו חיקויים (וכל מי ששמעתי שקנתה חיקוי, דיי התבאסה שזה לא הוציא תוצרים כפי שהיא ציפתה).

ה-iCake או בשמו המוכר לציבור הישראלי – המולטי קייק, הוא מכשיר אפיה מהפכני שתוך דקות מוציא מאפים עשויים, רייחנים ובעיקר טעימים. הוא מיוצר במיטב המפעלים בעולם תחת פיקוח ובקרה מחמירים, ועם זאת בעל עיצוב ייחודי, נוח ובעיקר פרקטי. עוד דבר שאני מאוד אוהבת, הוא קומפקטי. הוא לא תופס יותר מדי מקום בארון או על השיש. למכשירי המולטי קייק תבניות בעל ציפוי Pfloun המאפשר אפיה נוחה ללא הידבקות המאפים לתבנית וכמובן – ניקוי קל ונוח.

אנחנו קיבלנו את המולטי קייק הראשון (מולטי קייק 4 ב-1) שלנו מהעבודה של בעלי לפני כשנה כמתנה באחד החגים. האמת, בהתחלה התלהבנו מהתבנית של הוופל בלגי והשתמשנו בו רק לזה. עם הזמן, ככל שהילד גדל והיה צורך להכין ארוחות ערב מהירות, וככל שהכרתי עוד ועוד קבוצות פייסבוק שבהן משתפים מתכונים – הלכתי והתאהבתי במכשיר, ופתאום התחלתי להכין גם דונאטס, מאפינס ועוד מאפים מתוקים ומלוחים.

שבוע שעבר התחדשתי במולטי קייק+ דרך האתר של מאמא גורו (לינק לרכישה). המולטי קייק החדש מגיע גם הוא עם 4 פלטות (דונאטס, מאפינס, קייק פופס ווופל בלגי), כאשר ניתן לרכוש 6 פלטות אחרות שחלקן מתאימות אך ורק לא (האמת, שהפלטה של הצליה מעניינת אותי…). מעבר לזה, יש לו טיימר ומתג כיבוי והפעלה, ככה שלא חובה להוציא אותו כל פעם מהחשמל. הוא מגיע גם עם חוברת מתכונים נחמדה. בגלל שהמולטי קייק+ הגיע דרך מאמא גורו, זה נתן לי גם משלוח חינם וגם מתנה נוספת (סט לקישוט עוגיות ועוגות של Food Appeal). מי שרוצה לרכוש תבניות נוספות יכול לעשות זאת דרך האתר של iCake. המחירים סבירים והשירות שלהם מעולה.

תבניות למולטי קייק
התבניות שמגיעות עם המולטי קייק

אם אתן מכירות נשים (או אפילו גברים) שאוהבות אפיה ובא לכן לפנק בחג הפסח – זאת ללא ספק מתנה שכדאי לתת (אפילו לעצמך).

כמה דברים שחשוב לדעת על המולטי קייק+

כאמור, אני משתמשת במולטי קייק כבר שנה, והחל משבוע שעבר במולטי קייק+. המכשיר באמת מדהים ועומד בציפיות אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת (וזה תקף לכל המכשירים):

  • חשוב מאוד להשתמש בספריי שמן לפני כל שימוש. גם אם עכשיו הוצאתן נגלה של מאפינס ואתן מכינות עוד אחת ונראה לכן שנשאר שמן ממקודם – תשמנו שוב.
  • כאשר אתן מוציאות את המאפים מהתבנית, אני ממליצה מאוד להשתמש בכלים מפלסטיק כדי למנוע שריטות בתבנית.
  • אני מהאלה שלא מסוגלות לנקות את התבניות עם מטלית לחה בתום השימוש. אני מרגישה שהשמן נשאר וזה מגעיל אותי. לכן, אני שוטפת את התבניות במים חמים וכן משתמשת בסבון כלים שמסיר שומנים. אני משתמשת במטלית מייקרופייבר במקום בכרית יפנית, כדי למנוע שריטות ונותנת לתבניות להתייבש טוב טוב לפני שאני מחזירה למכשיר.
    דרך אגב, בתום השימוש, אחרי שהמכשיר מחוץ לחשמל והתקרר, אני גם משתמשת במטלית מייקרופייבר לחה לינקוי המכשיר מבחוץ וקצת מבפנים (לא באמצע איפה שנמצא מנגנון החימום) כי כשמרימים ומורידים את המכסה של המכשיר, שמתי לב שלשמן יש נטיה לטפטף לכל מיני כיוונים ואם לא מנקים, אז המכשיר נעשה מאוד שומני ודביק עם הזמן.
  • מומלץ לא למלא את השקעים עד הסוף כי הבלילה גולשת. אני כן ממלאה לפחות 3/4 מהשקע, במיוחד עם המאפינס, אחרת הם לא נעשים מלמעלה.
  • אני אישית ממליצה להשתמש בכפפות קטנות כאשר פותחים את המכשיר, כי ברוב המקרים יש אדים והם רותחים…

מתכון לוופל בלגי וניל עם שוקולד צ'יפס

אני משתמשת במתכון של קרין גורן עם כמה תוספות קלות….
(דרך אגב, ניתן להשתמש במתכון גם לתבניות וופל בלגי רגילות, ולאו דווקא למולטי קייק)

מצרכים לכ-3 וופלים גדולים

  • 2 ביצים
  • 1 כוס חלב (240 מ"ל)
  • 50 גרם חמאה מומסת
  • רבע כוס סוכר
  • 1 שקית סוכר וניל
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1.5 כוסות קמח
  • 1 שקית אבקת אפיה
  • רבע כפית מלח
  • 3/4 כוס שוקולד צ'יפס
  • ספריי שמן

הוראות הכנה

  1. בקערה טורפים יחדיו ביצים, חלב, חמאה, סוכר, סוכר וניל ותמצית וניל.
  2. לקערה נפרדת מנפים את הקמח ואבקת האפיה. מוסיפים את המלח ומערבבים טוב.
  3. יוצרים גומה בתערובת הקמח ולתוכה שופכים את תערובת הביצים והחלב. מערבבים היטב באמצעות מטרפה ידנית. לבסוף מוסיפים את השוקולד צ'יפס ומערבבים קלות.
  4. מרכיבים את תבניות הוופל בלגי על-גבי המולטי קייק ומדליקים. נותנים לו להתחמם כ-2 דקות. מרססים ספריי שמן על 2 התבניות, גם העליונה וגם התחתונה. באמצעות מצקת יוצקים מהבלילה על התבנית התחתונה. מוודאים שהיא כולה מכוסה בבלילה ואין חורים.
  5. אופים כ-6 דקות, מוציאים מהמולטי קייק לצלחת ומגישים עם מייפל, אבקת סוכר, סירופ שוקולד, קצפת… השמים הם הגבול. כל אחד ומה שהוא אוהב 🙂

מתכון לוופל בלגי וניל באמצעות המולטי קייק

מתכון לוופל בלגי עם שוקולד צ'יפס

המולטי קייק הוא בהחלט מכשיר גאוני ואני ממש שמחה שיש לי אותו בבית. אני משתמשת בו בעיקר בערבים, כשחוזרים מהעבודה ורוצים משהו טעים בנוסף לחביתה או למקושקשת.

המלצה חמה לרכישת המוצר דרך מאמא גורו, במיוחד כי הוא מגיע סופר מהר עם משלוח חינם, מקבלים מתנה נוספת, שירות הלקוחות של מאמא גורו שם למקרה הצורך, וכמובן – יש את השירות של iCake – לינק לרכישה. מעבר לזה, כל שנותר לי לאחל לכן זה – התמכרות נעימה ומאפים טעימים 🙂

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X