fbpx
הורות וילדיםצרכנות

כשמתיקות פוגשת בובה: היירדורבלס

השנה עילאי נכנס לגן עירייה ויחד עם המעמד המרגש התחילו גם מסיבות ימי ההולדת. עד עכשיו, הוא חגג רק במסגרת משפחתית וגם כשהיו חגיגות לילדים אחרים במשפחה, הם כללו בעיקר משפחה והיו נטולי חברים מהגן או ממסגרת אחרת. אבל פתאום הוא גילה את העולם המופלא של ימי הולדת, חגיגות ומפעילים, בעוד אני גיליתי את העולם המופלא של קניית מתנות. הוא מאוד נהנה (במיוחד כשהוא חגג עם הגן לפני כמה ימים וקיבל הרבה מתנות ותשומת לב), אני…ניהנית קצת פחות.

יש את הילדים שאני כבר יודעת מראש מה לקנות להם, ואלו בעיקר הילדים ממין זכר כי יש לי בבית בן בגילם. מאוד קל לי לחפש משהו של ספיידרמן, הענק הירוק או איזשהו רכב…בקיצור, משהו של בנים. אבל לבנות, קצת יותר קשה לי. נכון, יש לי גם בת בבית, אבל היא בת שנתיים ואני מניחה שבנות בנות 4 ומעלה מעדיפות דברים אחרים 🙂

לפני כשבוע הכרתי מוצר חדש שמעבר לעובדה שהוא הכי גירל פאוור שיש, הוא פשוט מתוק ואני יודעת שהייתי שמחה לקבל את המוצר אם הייתי בת 4, 5 או אפילו 8 ואתן יודעות מה…גם עכשיו 🙂

תכירו את היירדורבלס – מהמילים hair (שיער) ו-adorable (חמוד/מתוק) – בובות עם שיער רך ויפה, כאשר לכל בובה/דמות יש סיפור משלה והיא מגיעה עם אקססוריז ייחודיים לה.
הבובות הן למעשה חברות וכל המותג הזה בא לקדש את נושא החברות והתמיכה בין בנות ונשים, ככה שיש להן דגש רב על גירל פאוור ובאמצעות המשחק איתן הן גורמות לילדה להאמין בעצמה וביכולות שלה.

אז כן, כל בובה מגיעה ב-3 וריאציות, ואין לדעת איזו בובה מקבלים עד שלא פותחים את הקופסה. כל הקונספט של בובה בהפתעה מייחדת את המותג ואישית, אני חושבת שזה ממש מגניב ועוד יותר מעורר את יצר הסקרנות והרצון לקבל ולאסוף עוד היירדורבלס. יש 12 דמויות וסה"כ 36 בובות שניתן לאסוף. כל מארז מגיע עם 11 הפתעות: שני אביזרים הייחודיים לבובה עצמה, מסרק, נעלים, ארבע מדבקות, תעודת זהות של אותה בובה, קטלוג איסוף שבו ניתן לסמן איזה בובה קיבלתן וכמה עוד נותר לאסוף וכמובן – הבובה עצמה.
המארז עצמו מדמה ארון בגדים וניתן לשמור אותו ולאחסן בתוכו את הבובה והחפצים שהגיעו עימה אבל…אצלי הוא לא שרד יותר מיום והבובה והחפצים עברו לאיחסון בקופסה שקופה 🤷‍♀️

בארה"ב יש כבר קהילה שלמה של בנות עם בובות היירדורבלס, הן מחליפות ביניהן וממש מנהלות שיח על הבובות. יש גם סרטונים ביוטיוב וזאת קהילה של בנות שהולכת וגדלה בכל העולם המושתת על אהבה, שיתוף, תמיכה ואיכפתיות. יש גם עמוד פייסבוק ישראלי להיירדורבלס ואינסטגרם שבהם ניתן להתעדכן על כל מה שחדש.

ניתן להשיג את הבובות בחנויות ורשתות הצעצועים המובחרות ומחירים כ-90 ₪.

הבאנו לאחת הילדות שבגן של עילאי בובת היירדורבלס ליום הולדת ואמא שלה התקשרה אלי למחרת לספר כמה שהילדה התלהבה ולא מפסיקה לשחק איתה. הייתי חייבת לנסות גם על עילאי. אז נכון שהוא פחות בקטע של בובות, והיא מיועדת לקהל יעד של בנות ולא של בנים, אבל עדיין – התחשק לי לנסות. את ההתלהבות מפתיחת הקופסה והוצאת הבובה והאקססוריז תוכלו לראות בעצמכן בסרטון, אבל אני יכולה להגיד שהוא ממשיך להתלהב ממנה גם אחרי שהוציא מהקופסה. הוא אומר שזה של בנות, וחושב בכלל שזאת מתנה שאחותו קיבלה והוא עזר לה לפתוח אבל הוא מתלהב מהשיער שלה, מזה שיש לבובה טאבלט והוא אפילו ישן איתה במיטה. מילה, הקטנה שלי בת השנתיים, עדיין לא מבינה את הקונספט ממש אבל היא כן אוהבת בובות וכל כמה דקות מנסה לקחת לו את הבובה ואומרת "בובה" ומסרקת לה את השיער בהתלהבות.

בובת הפתעה לבנות - היירדורבלס
וזאת הבובה שקיבלנו !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X