fbpx
טבעונימנות ראשונות

כדורי אורז וחומוס מטוגנים

המתכון באדיבות מחלקת התזונה של מותג מוצרי החשמל Teka. מתכונים יצירתיים נוספים תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של החברה.

כולנו יודעים שאורז וגרגרי חומוס הם דברים שהולכים נהדר אחד עם השני, אך בעוד שרובנו מכירים את הגרסה המופרדת, מעטים יודעים שקיימת אופציה משודרגת, המחברת את שתי האהבות האלו ביחד לכדי כדורי אורז וחומוס מטוגנים (או אפויים) וטעימים.

מצרכים

🍴 125 גרם אורז
🍴 100 גרם של גרגירי חומוס מבושלים 
🍴 100 גרם סויה
🍴 בצל קטן אחד
🍴 2 שיני שום
🍴 גזר גדול אחד

🍴 גרידת לימון
🍴 כפית אורגנו
🍴 כפית פטרוזיליה
🍴 רבע כפית של אגוז מוסקט
🍴 חצי כפית פלפל
🍴 מלח

ההכנה

1. הכניסו את האורז לתוך סיר עם מלח ומים רותחים והביאו אותו לרתיחה. לאחר מכן, הניחו לאורז להתקרר (ניתן לבשל אותו יום מראש).
2. כסו את הסויה במים רותחים ואפשרו לה לספוג את הנוזל למשך כ-10 דקות. לאחר מכן הוציאו אותה מהנוזלים באמצעות מסננת והניחו לה להתקרר. בהמשך, לחצו על הסויה בעזרת הידיים, כדי להוציא ממנה את המים הנותרים.
3. ערבבו את הבצל הקצוץ והשום בתוך סיר עם שמן זית. לאחר שיתרככו הוסיפו גזר וגרידת לימון, בשלו במשך מספר דקות, כבו את האש והניחו לתערובת להתקרר.
4. מעכו אורז, גרגרי החומוס וסויה, ושימו את כולם בקערה אחת. ערבבו את התבלינים, את גרידת הלימון והוסיפו מלח.
5. הרטיבו מעט את הידיים וצרו מהתערובת כדורים. לאחר מכן הקפיאו אותם. פזרו מעליהם מעט קמח לחם וטגנו במחבת עם שמן זית, או אפו בתנור עד שיקבלו צבע חום מוזהב.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X