fbpx
גברים

טיפים לקניית חליפה

הפריט הכי חשוב בארון הגברים הוא החליפה. החליפה האלגנטית, אשר הייתה הכרחית בקרב אנשי העסקים והחתנים, הפכה בעשור האחרון לפריט החם בארונו של הגבר הישראלי המאמץ את הלוק המתוחכם ומצטייד בחליפות לאירועים שונים. אז כשאת/הגבר שלך רצים לקנות חליפה  – כדאי לדעת איך לעשות זאת נכון.

מותג האופנה הבינלאומי POLO RALPH LAUREN השיק לאחרונה בישראל את קולקציית החליפות "אינפינטי". חליפות אל-זמניות עם טאץ' האופנתיות של מעצב העל בגזרת סלים פיט אופנתיות, בבדים קלים ונושמים ובמראה צעיר ושיקי אשר מתאים לצעירים ולמבוגרים כאחד.

החליפות האופנתיות של המותג ראלף לורן מאפשרות ללבוש את הפריטים גם לחוד MIX &  MATCH  ולשלבם עם ג'ינס ופריטים יומיומיים וגם כחליפה קלאסית.

בעת קניית החליפה יש להקפיד על התאמתה למבנה הגוף תוך מתן דגש על רוחב הכתפיים, היקף חזה ואורך השרוול למראה מדויק ומוקפד. על הג'קט להיות מרווח ונוח לתזוזת הידיים על מנת שתוכל לנוע בחופשיות. את הצווארון יש להתאים לצוואר, עליו להיות צמוד לעורף. באשר למכנסיים הכי חשוב למדוד עם הנעליים אותם תנעל עם החליפה ועל המכנסיים להיות קצת מרווחות מהגוף אך לא מידי.

איזה צבע לבחור? הצבעים הפופולאריים הינם כחול נייבי ואפור עכבר מפני שאלה מחמיאים לגברים, ורסטיליים מאוד, משדרים כוח ועוצמה מחד וקלאסיים מאידך. במידה ולבך עם השחור, יש להוסיף טוויסט לחליפה באמצעות צבע החולצה או העניבה, על מנת שהלוק לא יראה פורמלי מידי.

מחירים לצרכן:

  • ג'קט חליפה 2,850 – 3,650 ₪
  • מכנסי חליפה 1,050 – 1,150 ₪

ניתן להשיג בחנות פולו ראלף לורן קניון רמת אביב

(צילום: יח"צ חו"ל)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X