fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

אם כבר החלקת על הראש – תשמרי עליו עם לאסיו

לפני כחודשיים החלטתי שהגיע הזמן לעשות משהו עם השיער שלי. ידעתי שאני חייבת להסתפר (בטח אחרי שילדתי אם רציתי שהנשירה תפסיק), אבל מלבד תספורת שקלתי טיפול קארטן. כשבוע לפני התור אצל הספר, החלטתי שאני חייבת לקחת את הביקור אצל הספר צעד אחד קדימה וביקשתי ממנו לעשות טיפול משולב – החלקה יפנית בשילוב טיפול קראטין.

יצא לי לעשות מספר פעמים בעבר טיפולי קראטין. אבל השיער שלי כ"כ עבה שידעתי שתוך חודשיים אני לא אראה כאילו והרגע יצאתי מהמספרה. לכן, החלטתי שאני מוכנה להשקיע את הזמן והכסף ולעשות החלקה יפנית אך לסיים אותה עם טיפול קראטין ע"מ להחיות את השיער שלי ולתת לו את המינרלים והוויטמנים שהוא צריך, במיוחד אחרי החלקה "מאסיבית".

וכך, מצאתי את עצמי אצל הספר המעולה שלי (למי שממש רוצה לדעת – אבי שמואל בראשון לציון), מבלה קרוב ל-6 שעות על הכסא: מסתפרת, מחליקה ומטפלת. אלו היה ה-6 הארוכות ביותר בחיי, גם כי זה באמת לקח זמן להתעסק עם השיער שלי וגם כי ממש רציתי לראות איך אראה בסוף. התוצאה הייתה מהממת וכל מי שראה אותי רק התלהב ולא הבין איך השיער כ"כ חלק ומבריק (אני יודעת שהתמונה כאן לא באמת יכולה להעיד על איך שבאמת השיער היה נראה, אבל כשחיפשתי תמונות גיליתי שכנראה צילמתי רק אותה).

החלקה יפנית ומשולבת

כל מי שעשתה טיפול קראטין יודעת שחייבים להשתמש בשמפו ומרכך או שמפו ומסכה ללא מלחים, אחרת הטיפול נהרס. את השמפו לרוב אנחנו קונות אצל הספר, על אף שיש כל מיני אופציות גם ברשתות הפארם השונות. גם אני קניתי שמפו ומסכה אצל הספר.

שבוע לאחר הטיפול קיבלתי שיחת טלפון מפתיע מלאסיו ישראל (בהמשך קצת עליהם) והם סיפרו על המוצרים השונים שלהם המיועדים לשיער שעבר טיפול קראטין ומכיוון שבדיוק עברתי אחד כזה, הסכמתי להתנסות במוצרים. אבל, לפני שאספר לכם על חוויית השימוש במוצרים במשך חודש וחצי מאז, הנה כמה עובדות שבטח לא ידעתן על קראטין.

מה זה קראטין?

קראטין הוא חלבון ביולוגי המהווה 65%-95% מהרכב השיער ותפקידו העיקרי הוא לחבר בין שכבות השערה הצומח מזקיקי השיער. קראטין הוא החומר ששומר על איכות השערה, עובייה, חוזקה וצבעה הטבעי.
טיפול קראטין מעניק לשיער ברק, חיוניות וחוזק רב המסייע להתמודדות עם המפגעים היומיומים המשפיעים לרעה על זקיקי השערה.

הכירי את לאסיו ישראל (Lasio)

לאסיו ישראל הוקמה על-מנת לזהות חידושים עולמיים בתחום מוצרי השיער ולהנגיש אותם עבור מעצבי השיער הישראליים. מאחורי החברה עומדת קבוצת Sense Distribution, הפועלת בתחום סלוני היופי ברחבי העולם כדוגמת: ארה"ב (מרכז היופי Pini Salon), אנגליה (חברת H.S.N.F) ובישראל (מרכז יופי ותדמית Sense).

לאסיו פתחה את סדרת מוצרי Lasio שהפכו להיות אימפריית הקראטין בניו-יורק, כאשר כל המוצרים עברו סדרת בדיקות קפדניות בישראל ואף עומדים בתקנים המחמירים ביותר ומאושרים הן ע"י משרד הבריאות הישראלי והן ע"י ה-FDA האמריקאי (וכולנו זוכרות את התחקירים בנושא טיפולי הקראטין שהיו כאן לפני שנתיים ועד כמה חשוב לעשות טיפולים כאלה עם חומרים מאושרים).

כאמור, לאסיו מייצרת הן את הטיפולים שהספרים מורחים לנו על השיער, וכמעט בכל מספרה בארץ תוכלו למצוא את המוצרים הנלווים שלהם כדוגמת שמפו, מרכך ומסכות טיפוליות.

כיצד עובד טיפול הקראטין של לאסיו?

הטיפולים משקמים ומחליקים את השיער, מסירים פריזיות באופן מלא והופכים קצוות שבורים לשיער מבריק וקל לעיצוב. הטיפול עובד באמצעות ציפוי קצוות השיער בחומר הקראטין, החלפה של קשרי חלבון לא תקינים, וחיזוק השיער ע"י הוספת שכבה נוספת של קראטין.

המוצרים שלהם נמצאים ברוב המספרות בארץ ואחרי שלאסיו יצרו איתי קשר וביקשו שאתנסה במוצרים הנלווים שלהם, ביררתי וגם הספר שלי השתמש בקראטין של לאסיו על השיער שלי.

  • הנוסחאות של לאסיו מבוססות מים ומכאן שריסוסם ישירות על השיער חותך את זמן היישום בחצי, מצמצמת משמעותית את תהליך החמצון ומונעת בזבוק התכשיר.
  • יש חסכון של כ-75% בזמן היבוש בפן.
  • זמן השפעת התכשיר הוא פחות מ-24 שעות ולכן ניתן לחפוף את השיער מוקדם יותר ולמזער את החשיפה ללחות ולנתרן במהלך פרק הזמן הקריטי בטיפול.

ההתרשמות שלי ממוצרי לאסיו

הרגלי החפיפה שלי – אני חייבת לחפוף מדי יום אחרת למחרת אני לא מסוגלת לתפקד ומרגישה שהשיער שלי מלוכלך. מעבר לעובדה שאני חופפת מדי יום, אני מאוד אוהבת לראות קצף. כשאני חופפת את השיער אני אוהבת לראות איך השמפו מקציף את השיער וככה אני מרגישה שהוא באמת נקי. המוצרים שבהם משתמשים לאחר טיפולי קראטין והחלקות הם ללא מלחים ומכאן שאין את אפקט ההקצפה וזה משהו שתמיש מציק לי באופן אישי. אני יודעת שהשיער נקי אבל לא מרגישה כך.

ללאסיו סדרת מוצרים משלימים המועשרים בחליטות קראטין שנועדו להארכת אפקט הטיפול – HyperSilk ונועדו לשימוש יומיומי. הסדרה לא רק מתאימה לסדרת הקראטין של לאסיו שבה הספר משתמש, אלא גם לסדרות אחרות שבהן הספר משתמש וגם מהווה את הפתרון הטיפולי הטוב ביותר עבור נשים שרוצות להחזיר או לשמר את בריאות שערן.

בסדרת המוצרים ניתן למצוא:

  • שמפו ומרכך לשיקום השיער – מציעים טיפול יוקרתי לשיער יבש ופגום.
  • שמפו ומרכך לטיפול בשיער צבוע – המנקים ביסודיות ומזינים את השיער ללא נזק לצבע או לברק. הנוסחה הייחודית של המוצרים מונעת את דהיית הצבע ומעניקה לשיער לחות ויכולת צמיחה.
  • Smoothing Balm – תחליב המגן בפני חום ובעל נוסחה המעלימה פריזיות. מומלץ למרוח לפני השימוש במייבש השיער.
  • Advanced Serum – סרום המעניק לשיער ברק קליל ומרענן.
  • ספריי להעשרת נפח – תרסיס עמיד בפני לחות, בעל אחיזה גמישה בשיער לעיצוב והענקת נפח לאורך זמן.
  • Revitalizing Mask – מסכה בעלת נוסחה ייחודית המחייה ומשקמת את השיער.

מוצרי HYPERSILK של לאסיו ישראל

קיבלתי להתנסות בשמפו ובמרכך לשיער רגיל ובמסכה לפני כחודש וחצי.

משהו שמאוד אהבתי במוצרים כבר במבט ראשון, עוד בכלל לפני שהשתמשתי בהם – הם ניידים. הכוונה שלי היא שהם מגיעים בבקבוקים ובמיכלים שניתנים לסגירה ונשיאה ולא בשמפו מבוסס משאבה שאין באפשרותך לסגור ולקחת איתך בנסיעות. זה היה בול מה שחיפשתי כי בדיוק באותו הזמן נסענו לטיול מהעבודה לאילת ואת השמפו והמסכה שקניתי אצל הספר שבוע קודם לכן – לא יכולתי לקחת איתי. דבר נוסף שאהבתי עוד טרם השימוש – העובדה שיש גם שמפו וגם מרכך, ולא רק שמפו ומסכה. בהרבה מקרים בעבר, כשקניתי מוצרים ללא מלחים אצל הספר, נאלצתי תמיד לקחת שמפו ומסכה כי לאותה סדרת תכשירים לא היה מרכך. כאן יש הכל ואני יכולה להחליט אם להשתמש במרכך אחרי החפיפה, לוותר וללכת רק על מסכה או לשים את שניהם יחד (כמובן שלא בו זמנית 🙂 ).

כבר מהשימוש הראשון בשמפו ובמרכך נדלקתי על הריח. הוא נעים מאוד, נשאר איתי ואין לו הרגשה שהרגע שמתי חומר כימי על השיער שלי כמו שמוצרים אחרים גרמו לי להרגיש ולהריח בעבר (תשאלו את בעלי שהיה מתלונן על הריח כל פעם שסיימתי לחפוף, ואין דבר יותר מעצבן מלצאת נקיים ורייחניים מהמקלחת ולשמוע מישהו מתלונן על הריח שלך). מעבר לריח הנעים, השמפו מקציף!! מקציף הרבה ! ואין דבר שיותר משמח אותי מקצף כשהשמפו על הראש.

בתום החפיפה והשימוש במרכך ובמסכה לסירוגין, הסירוק היה קל ונוח. ברוב המקרים לא ייבשתי את השיער עם מייבש שיער ועם זאת השיער התייבש כאילו ועשיתי פן. לא הפסקתי לקבל מחמאות על איך שהשיער נראה. כמובן שזה גם קשור לידיים הנפלאות של הספר והאופן המקצועי שבה הוא עשה את ההחלקה והטיפול קראטין, אבל ללא ספק זה גם קשור למוצרים המשלימים כי בסופו של יום אלה המוצרים שבהם משתמשים על בסיס יומיומי והם מה שישמרו או לא ישמרו על הטיפול שעשינו.

כשפנו אלי ואמרו לי שתוך 30 יום אני אראה הבדל במראה השיער ובאיך שהוא מרגיש, לא באמת האמנתי. אני בחורה ואני יודעת איך סיסמאות שיווקיות עובדות עלינו. בכל זאת החלטתי לנסות ואני שמחה שהכרתי את המוצרים האלה. התאהבתי בהם ואף חזרתי לפני כשבוע לספר ורכשתי את השמפו והמרכך כי נגמר לי. ללא ספק הם המוצרים שבהם אשתמש מעכשיו והלאה כל עוד והשיער שלי יעבור טיפול קראטין.

טיפול קראטין לשיער של לאסיו ישראל

מבחינת מחירים – ממה שהבנתי זה משתנה ממספרה למספרה אז מומלץ מאוד לבדוק אצל הספר הקרוב לביתכן. ולצערי לא ניתן ללכת לאחת מרשתות הפארם ולקנות שם, אלא ניתן להשיג את המוצרים השונים רק במספרות הנבחרות (בלינק תוכלו למצוא את המספרות המורשות – http://lasio.co.il/hairdressers-allowed).

ניתן לפנות לאתר שלהם למידע נוסף – http://lasio.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

      1. מתה על החומר הזה,,,בחיים לא היתה לי החלקה כזאת מושלמת בלי לגעת בפאן שיער משי….פשוט מושלם

Back to top button
X