fbpx
כושר, תזונה ובריאות

חושבות ורוד – חודש המודעות לסרטן השד

כמדי שנה בחודש אוקטובר יציין העולם את חודש המודעות לסרטן השד. השבוע נערכה מבעוד מועד המספרה של המחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בראשותו של אלי כהן מייסדה,  לצלם קמפיין מודעות שיושק לקראת  אירועי "החודש הורוד" המבקש לעודד נשים ללכת להיבדק.

והדרך לגרום לנשים ללכת להיבדק ולהפסיק עם התירוצים… פאות ורודות לראשיהן של ידועניות.

"מטרת קמפיין 'חושבות ורוד' היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים", אומר אלי כהן, מייסד המספרה האונקולוגית.

למה דווקא פאה ורודה?

"אין ספק שאחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי במחלת הסרטן, היא נשירת השיער. נשים שחולות בסרטן מתמודדות מדי יום, לא רק עם המחלה עצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של אובדן השיער וההתקרחות. המספרה הפועלת בתוך כתלי המחלקה האונקולוגית נועדה בראש ובראשונה לסייע לחולות."

"לפני כ-15 שנים כשהקמתי את המספרה עשיתי זאת בעקבות הטרגדיה האישית שלי אובדן הוריי שחלו במחלת הסרטן.  הבחירה במספרה ובפעילות וולנטרית הייתה ועודנה מתוך מקום תומך, דואג ומסייע למתמודדות ולנאבקות במחלה. כידוע, הקרחת "מסמנת" את החולות ומתייגת אותן כמעט באופן אוטומטי כ"חולות סרטן" ולכן החיבור לפאה – אותו פריט שעימו אני מקל על חולות המחלקה במראה החיצוני  – הייתה מבחינתי מתבקשת.  הטוויסט: פיאות  בצבע הורוד –  צבעו הרשמי של המאבק במחלת הסרטן" מסכם כהן.

אמירה בוזגלו חושבות ורוד

אל הקמפיין נרתמו נשים ידועניות. ח"כ קסנייה סבטלובה ("המחנה הציוני") מהרטה ברוך-רון (סגנית ראש עירית תל-אביב-יפו) הזמרת ומנחת ערבי שירה בציבור -עינת שרוף, כוהנת הבישול הבריא – פליס גלזר, שחקנית התיאטרון והקולנוע – אסתי זקהיים, העיתונאית והסופרת – ליהיא לפיד, הזמרת דפנה ארמוני,  פיינלסטית "האח הגדול" – אביבית בר זוהר, הזמרת שזכתה לכינויי איימי ויינהאוס הישראלית – מיכל שפירא, הדוגמניות ומנחות הטלווזיה: מורן איזנשטיין ונטלי עטיה, מאמנת הכושר ומגישת הטלווזיה – ענת הראל, המלהקת אמירה בוזגלו והעיתונאית והסופרת קארין ארד.

זה נחמד שיש סלבס בפאות ורודות, אבל בינינו, נשים יקרות, אם אתן חושדות שמשהו לא תקין, אם יש היסטוריה משפחתית של סרטן השד או אם הגעתן לגיל שממוגרפיה זה כבר חובה ובמסגרת סל הבריאות – דיי עם התירוצים. לכו להיבדק.

 

קמפיין חושבות ורוד

אם כבר הפאות ורודות, אז בואו נטפל בשיער שלנו על הצד הורוד ביותר 🙂

Pink Out Loud של פול מיטשל

מותג טיפוח השיער הבינלאומי פול מיטשל, משיק סדרה במהדורה מוגבלת, שפותחה במיוחד למען חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד המתקיים באוקטובר: Pink Out Loud!

מותג טיפוח השיער פול מיטשל שואף לעורר ולהעצים את הנשים, להיות פרואקטיביות ולהצטרף לשיח על בריאות החזה והשחלות.

מכל מוצר שיימכר מסדרת ! Pink Out Loud, תתרום חברת פול מיטשל 5 שקלים לאגודה למלחמה בסרטן.

מוצרים של פול מיטשל

מוצרי הסדרה

  • סופר סקיני סרום Pink Out Loud – מחליק, מרכך ומאחד קצוות, משאיר את השיער רך כמשי, מבריק וללא פריז בכל מזג אויר. בנוסף, הסרום מאיץ את זמן הייבוש. מידות:150 מ"ל | מחיר מיוחד: 129 ₪
  • קיט Pink Out Loud – המכיל 4 מוצרים במחיר 229 ₪:
    • שמפו יומי לשיער דק ליצירת נפח  Extra-Body, מנקה בעדינות ומעניק נפח לשיער דק עד רגיל, מרכיביו המופקים מחיטה מסייעים בהגנה ומותירים את השיער רך כמשי. מידות: 300 מ"ל.
    • מרכך יומי לשיער דק ליצירת נפח Extra-Body, מתיר קשרים והופך שיער דק למלא נפח ובוהק. מרכיבי המרכך המופקים מחיטה מסייעים במניעת נזק שנגרם על ידי ייבוש בפן ומותירים את השיער חלק כמשי. מידות: 300 מ"ל.
    • נוזל לעיצוב שיער דק ליצירת נפח Thicken up, גורם לשיער דק להיראות ולהרגיש עבה ללא תחושת כבדות תוך הוספת ברק. החומרים המרככים מעבים את השערה וחומרי העיצוב הנקיים יוצרים גוף והגדרה. הנוזל מכיל מרכיבי חיזוק והגנה מפני UV המסייעים להגן על שיער דק. מידות: 200 מ"ל.
    • מברשת לעיצוב Pink Out Loud! – מוצר במתנה – מברשת המתירה קשרים בקלות משיער רטוב או יבש ומעצבת את השיער. המברשת הינה דקה ואידיאלית לפיסול ועיצוב. מתאימה לייבוש בפן וגימור מעוצב.
  • מברשות סדרת Pink Out Loud! – מברשת מטקה- 89 ₪, מברשת לעיצוב- 69 ₪

ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בלבד במהלך חודש אוקטובר ובטלפון מס': 03-6427577

PINK OUT LOUD מוצרי שיער של פול מיטשל לחודש המודעות בסרטן

יוסי ביטון בשיתוף פעולה מיוחד וורוד עם עמותת אחת מתשע

לרגל חודש המודעות לסרטן השד יוצאת חברת Yossi Bitton בשת"פ עם עמותת "אחת מתשע" להעלאת המודעות לסרטן השד בישראל.

במסגרת השת"פ במהלך חודש אוקטובר יוצאת הרשת במבצע – על כל קנייה של שפתון ליפקליק במחיר 88 שקלים, 20 שקלים ייתרמו לטובת עמותת "אחת מתשע". המבצע תקף בכל חודש אוקטובר – חודש המודעות הבינ"ל לסרטן השד – בכל סניפי Yossi Bitton ברחבי הארץ.

לפרטים נוספים: 1-800-303-313 ובאתר הבית –  www.ybmakeup.com

ליפסטיק יוסי ביטון

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X