fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – פברואר 2021

אוזני המן של חברת אחוה

שנה שעברה הספקנו לחגוג את פורים כשברקע שמענו שמועות על נגיף מוזר שהגיע אלינו מסין ולא דרך עלי אקספרס.  השנה, אנחנו כבר "חוגגים" את פורים באווירה וצורה אחרת לגמרי: בצורה פחות כיפית, פחות שמחה ואני אישית מקווה שהילדים יחזרו לגן, גם אם זה חגיגה בקפסולות – רק כדי שהם ירגישו שהם "מיצו" את התחפושות שלהם (אנחנו עיר כתומה והילדים עדיין בבית…כבר חודשיים). 

על אף שהקורונה שינתה לנו את אופן החגיגות, היא לא שינתה את אוזני המן הטעימים שאוכלים בפורים, וגם השנה תמצאו מגוון סוגים, טעמים וצורות (טוב נו, לא צורות כי בכל זאת לאוזן המן יש צורה מוגדרת, אבל הבנתן אותי…). ועם זאת, יש אוזני המן שאני חוזרת אליהן מדי שנה – האוזני המן של אחוה. 

המאפים האלה מגיעים בכמה טעמים (שוקולד, תמרים ופרג, כאשר אצלנו בבית השוקולד מככב אצל הילדים והתמרים אצל ההורים) והכי חשוב – הטעם והמרקם שלהם מושלם! אני גם אוהבת את זה שהקופסה אטומה ושומרת טריות, כך שגם אם מכינים משלוחי מנות ואני משתמשת באוזני המן האלה – זה טרי ומרגיש כאילו אפיתי אותם באותו יום (ראיתי בחנויות שגם ניתן להשיג אותם ביחידות בודדות ארוזות וזה נראה לי פצצה לתקופת הקורונה כי אם מכינים משלוח מנות גדול, הידים של כולם לא עוברים על כל המאפים).

מחיר מומלץ לצרכן: 8-10 ₪ לאריזת 450 גרם; 10-12 ₪ לקרטונית 700 גרם | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

חוגגים את הוולנטיין עם שוקולד ריטר ספורט

ולנטיין מחר ולמרות שהקורונה כאן ואין מקומות בילוי, עדיין אפשר לבלות בבית עם בן/בת הזוג והילדים. כל מה שצריך זה אוכל טוב, משהו לשתות (גם קפה או שוקו חם הולך) ובעיקר – אהבה.

אז בעלי ואני חוגגים את הולנטיין בבית, עם הילדים והחלטנו הפעם להתפנק במשהו שכל בני המשפחה אוהבים: שוקולד. 
אני אוהבת כמה סוגי שוקולד, אבל יש שוקולד אחד ספציפי שאני אוהבת יותר ואני כ"כ שמחה שבשנים האחרונות אפשר למצוא אותו בכל סופר בארץ, למרות שלדעתי עדיין הנוכחות שלו טעונה שיפור ובעיקר מגוון הטעמים שיש כאן.
אז למי שעדיין לא הבינה על איזה שוקולד אני מדברת – ריטר ספורט. שוקולד גרמני מושלם ובתור אחת שהתגוררה בגרמניה, זה שוקולד שהוא חובה.

גרתי בברלין 3 שנים אחרי הצבא. אחת התקופות הטובות בחיי. שם הכרתי את ריטר ספורט. בכל סופר, קיוסק, דוכן שיש בתחנות רכבת – תמצאו ריטר ספורט. יש מגוון טעמים מטורף ואם הייתי צריכה לבחור את הטעם האהוב עלי אז הייתי הולכת על זה עם הצימוקים וזה עם המרצפן. מאז שחזרתי לארץ אני משתדלת כל שנה-שנתיים לטוס לביקור (חוץ כמובן מ-2020/1 כי מי יודע מתי הקורונה תתפוגג והטיסות יחזרו), וכשאני שם אני מבקרת באופן קבוע ב"ריטר ספורט קפה" ומתפנקת שם.

אז לכבוד הוולנטיין, לכבוד הגעגועים ולכבוד האהבה – אנחנו בוולנטיין 2021 מתפנקים עם ריטר ספורט ואני ממליצה גם לכן.

הערה קטנה על הסרטון באינסטגרם של הקופסה המתפוצצת שמופיע גם כאן: אין להשיג אותה בחנויות, אבל כן ניתן להכין קופסה כזאת ולמלא אותה בריטר ספורט טעים. הנה סרטון שמסביר איך עושים זאת.

והנה כמה תמונות מהימים בברלין "בריטר ספורט קפה" (למי שיצא להגיע לשם אז הכתובת היא: Französische Straße 24, 10117 Berlin , ממש 2 דקות הליכה מ-Gendarmenmark, איפה שהכנסיה הגרמנית והצרפתית).

בתוך הריטר ספורט קפה, ברלין
הכנת שוקולד - ריטר ספורט
הדב של ברלין בריטר ספורט קפה

פֶּדינו פטה בסגנון יווני של ישרקו

ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון של מותגים  בינלאומיים,  מרחיבה את קטגוריית הגבינות ומשיקה בישראל את פדינו פטה בסגנון יווני. הליין החדש מצטרף ל-100 הגבינות המיובאות על ידי החברה, כדוגמת: גאודות הולנדיות בטעמים, צ'דרים אנגליים, ברי קממברט ואמנטל מצרפת, גרוייר ואמנטל משוויץ, פרמז'ן ,גראנה פדאנה גורגונזולות מאיטליה ועוד.

פדינו החדשה בעלת צבע לבן חלבי ומרקם חלק. מבוססת על חלב בקר, בתוספת שומן צמחי. לאוהבי הפטה המחפשים טעמים עדינים ומעודנים יותר, ניתן לשלב. הפדינו מתאימה גם לממרחים, למילוי, סלטים ואפיה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 4.90 ₪ (100 גרם) | כשרות: הרבנות הראשית לישראל | להשיג במעדניות טיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות ברחבי הארץ

גבינת פטה פדינו בסגנון יווני של ישרקו
צילום: יחצ

רטבי קארי מוכנים לשימוש - מאסטר שף

המותג הקולינארי מאסטר שף מציע לראשונה בישראל רטביי קארי מוכנים לשימוש (קרם הקוקוס כבר בפנים).  הרטבים החדשים מגיעים בשני טעמים: קארי ירוק וקארי אדום –  רק להוסיף למוקפץ  והמנה מוכנה! 

עד היום על מנת להכין מנת קארי, היה צורך להשתמש גם במחית קארי וגם בקרם קוקוס, תחילה לטגן ו"לפתוח" את מחית הקארי ולהוסיף לה בהדרגה קרם קוקוס.
לראשונה מאסטר שף מציע רטבי קארי מוכנים לשימוש: הרטבים כבר מכילים 50% קרם קוקוס, קארי ותבלינים. המוצרים החדשים מהווים פתרון קל ומהיר לבשלנים ולחובבי בישול, ומנגיש בצורה מושלמת את המטבח האסיאתי.  כעת כל אחד יכול להכין תבשיל קארי בקלות ובמהירות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ₪ (340 גרם) | כשרות: בית יוסף | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון 

רטבי קארי של מאסטר שף
צילום: אסף לוי

תוכנית הקיימות של נסקפה (טייסטרס צ'ויס): המשך סיוע לחקלאים ואריזה מתחשבת בסביבה

טייסטרס צ'ויס של נס קפהעד כמה אני אוהבת קפה? אוהבת ממש. עד כמה אני אוהבת טייסטרס צ'ויס? אוהבת מאוד. אבל עד כמה אוהבת? בואו נאמר שיש לי 4 צנצנות בבית, בשגרה…כדי שבטעות לא יגמר ולא יהיה לי ספייר 🤭.

נסקפה הוא אחד ממותגי הקפה הפופולאריים בעולם – אחת מכל שבע כוסות קפה בעולם היא של המותג נסקפה. תחת המותג נסקפה בישראל נכללים מגוון מותגים כגון: נסקפה טייסטרס צ'ויס – מותג הקפה הנמס המוביל בישראל: נסקפה רד מאג; נסקפה גולד; נסקפה קפוצ'ינו ועוד.

חקלאות קפה

חקלאי קפה רבים חיים בחוסר ודאות היות שהגידולים שלהם והכנסתם הנובעת מהם נמצאים בסכנה קבועה. לפני כעשר שנים, השיקה נסקפה תכנית לשיפור חיי החקלאים בחוות הקפה. התכנית סייעה בשיפור הכנסות החקלאים והפחיתה את ההשפעה הסביבתית של חוות הקפה והמפעלים. כמו כן, הגבירה את הרווחה של קהילות כפריות במדינות גידול הקפה.

נסקפה השקיעה בתכנית 350 מיליון פרנק שוויצרי מאז הקמתה. על סמך ההתקדמות המשמעותית בפעילות זו במהלך העשור האחרון, נסטלה התחייבה השבוע להגדיל את מאמצי הקיימות שלה: עד שנת 2025, נסקפה מתחייבת לייצר קפה שעומד ב-100% אחריות סביבתית וממקורות בני קיימא. כמו כן, נסקפה מתחייבת להפחית את פליטת הפחמן במקורות הקפה ובמהלך ייצור הקפה ולקדם מעבר לשימוש באריזות מתחשבות בסביבה.

באמצעות יישום תכנית נסקפה מאז 2010, נסטלה השיגה את הדברים הבאים:

  • נכון לעכשיו, 75% ממוצרי נסקפה עומדים באחריות סביבתית.
  • בשנת 2020, רכשה נסקפה יותר מ-649,000 טון קפה שעומד באחריות הסביבתית.
  • הפצה של 235 מיליון צמחי קפה גבוהים ועמידים למחלות, דבר שתרם לשיפוץ של כמעט 120,000 דונם של חוות קפה ברחבי העולם.
  • פיתוח והוצאה לאור של 15 זנים חדשים של פולי קפה ערביקה ורובוסטה בחמש מדינות: מקסיקו, קולומביה, אקוודור, פיליפינים ותאילנד.
  • העברה של יותר מ-900,000 אימונים לחקלאים בנושא של שיטות עבודה חקלאיות טובות יותר במטרה לייעל את התפוקה והעלויות וכן, לשפר את האיכות ולהפחית את טביעת האצבע הסביבתית באמצעות שיטות השקיה יעילות או טכניקות גיזום.
  • העצמה של יותר מ-10,000 נשים וחקלאים צעירים באמצעות תוכניות מנהיגות והכשרה בנושא תכנון כלכלי למשק הבית.
  • חיזוק הכישורים העסקיים של יותר מ-10,000 איכרים עם התמקדות באוריינות פיננסית ויזמות.

נסטלה תפרסם עד סוף 2021 מפת דרכים חדשה להמשך תוכנית הקיימות של נסקפה, ותמשיך לפעול באופן נמרץ לקידום הקיימות בעולם הקפה. ועד שהיא תעשה זאת, אני אכין לי עוד כמה כוסות קפה 😉

בכירי טיב טעם משיקים סניפים בפורמט חדש: טיב טעם DELI (דלי)

בכירי הנהלת טיב טעם, בראשם  חגי שלום – מנכ"ל קבוצת טיב טעם, שהגיע בליווי רעייתו גליה ובתו חן, יוסי שליו –  סמנכ"ל סחר ושיווק, ירון זפרני, מנהל סניפי טיב טעם DELI דלי, אלון אשכנזי סמנכ"ל תפעול,  ואלונה וולפסון – מנהלת הסניף השיקו בחמישי האחרון (11.2)  את פתיחת הפורמט החדש של הרשת: חנויות DELI – סניפים בגודל בינוני שיפתחו בערים מרכזיות ברחבי הארץ. 

האירוע נערך בסניף הראשון שנפתח בקונספט החדש, בהשקעה של 6 מיליון שח, במרכז המסחרי ברחוב איינשטיין 10  בתל-אביב.  האירוע המצומצם נערך  בהתאם להנחיות התו הסגול  והחל בקוקטייל חגיגי, טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט והרמת כוסית. 

חגי שלום  פתח ואמר לאורחים: "הפורמט החדש יפעל במתכונת חנויות בגודל בינוני הפועלות  24/7 ומשלבות בין התמחור והמגוון של סניפים הגדולים ברשת לאלה שבחניות הסיטי.  כמו כן הסניף החדש יציע לצד הקופות ה"רגילות" גם קופות בשירות עצמי". 

לדבריו: "בפתיחת הסניף, השקענו משאבים רבים במטרה להציע חווית  קניה קולינרית  המשלבת  מחלקות שירות כמו מעדניית נקניקים וגבינות ודגים מעושנים, דגים טריים, קצביה איכותית ובית מאפה שיציעו מגוון רחב של מוצרים טריים ומוצרים מיובאים מכל העולם."

לרגל השקת הפורמט החדש תצא טיב טעם  בקמפיין בשווי 150 אלף ₪, תחת הסיסמא: "לאנשים עם טעם – סניף חדש של טיב טעם הגיע לאזור".

מעדני יחיעם משיקה מוצרי נקניק ונקניקיות בכשרות מהודרת של "קהילות" ו"עטרה בית יוסף"

יצרנית מעדני הבשר "מעדני יחיעם", בבעלות קיבוץ יחיעם שבגליל, מרחיבה את  פעילותה בתחום המהדרין. החברה תחל לשווק מוצרים בכשרות מהודרת של "קהילות" ו"בית יוסף עטרה", בהם מגוון נקניקי סלמי, פסטרמה ונקניקיות.  המוצרים ישווקו באריזות נוחות של 300 ו-400 גרם, באריזות משפחתיות ובצמדים וימכרו ברשתות המזון המהודרות בהן אושר עד, יש חסד, ברכל, האחים יעקובי, ח.כהן, מזוז אליהו ועוד. 

סדרת מוצרי יחיעם בכשרות מהדרין כוללת מבחר נקניקים ונקניקיות בהם סלמי תה, פסטרמה ברביקיו, פסטרמה של פעם, מעודנת על האש, מעודנת עם פפריקה, סלמי גלילי מעושן, נקניקיות עוף ועוד. לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, שתי הכשרויות מהוות פתרון מעולה לקהלים רחבים המחפשים הכשר גבוה. המוצרים עוצבו באריזות חדשות עם בולטות מיוחדת לסוג הכשרות וימכרו במחירי מבצע עד לאחר יום העצמאות. 

שנת 2020 חלפה כשמפעל מעדני יחיעם פעל בצל הקורונה. המפעל, אשר הוגדר כמפעל חיוני, המשיך לייצר תחת תנאים מחמירים, במטרה להמשיך ולספק לשוק  וללקוחות מוצרים באופן שוטף, וכן לשמור על בריאות עובדי המפעל. מנתוני סטורנקסט לסיכום 2020 עולה כי מכירות שוק מוצרי הצריכה הכוללות מזון, משקאות, טיפוח וניקיון, צמחו בשנה החולפת ב- 9.2% והסתכמו ב-51.8 מיליארד שקל.

מעדני יחיעם משיקה מוצרי נקניק ונקניקיות בכשרות מהודרת של "קהילות" ו"עטרה בית יוסף"

כיום הצרכנים  הישראלים מחפשים את המוצרים הטובים ביותר לבריאותם. יותר ויותר צרכנים ישראלים עוברים למזון אורגני.  שוק האורגני נמצא בצמיחה של 10.9%+ מול 2019 (ללא ירקות, פירות ובתי מרקחת).  
מחקרים בארץ ובעולם מראים ששימוש במזון אורגני מגדיל את השיכחות למחלות כרוניות, הפרעות קשב וריכוז, אלרגיות, מגרנות ואף מחלות סרטן.

פומפדור, מותג התה והחליטות, מהמובילים בעולם, משיק לראשונה בישראל, סדרת חליטות אורגניות, ב-3 טעמים מובילים. הסדרה עשוייה מרכיבים טבעיים ואורגנים, המגיעים מאזורי הגידול האיכותיים בעולם ובסטטנדרטים הגבוהים ביותר. התה האורגני של פומפדור גדל בסביבתו האקולוגית הטבעית, ללא שימוש בחומרי הדברה או דשן כימי.

הסדרה האורגנית מושפעת מהלך הרוח במהלך היום: חליטת  סטארט יור די – חליטה מושלמת לפתיחת היום שילוב של מאטה עם טעם המרענן של לימונית ונענע, ג'ינגר לימון –  שילוב מרענן של ג'ינגר , כורכום, לימונית וקליפת לימון זה הזץ המיוחד הזה שלפעמים פשוט צריכים במהלך היום, וקאלם אנד רילקס – שילוב מנצח לסגירת היום עם קמומיל, מליסה ויערת הדבש. 

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪ (אריזה של 20 שקיקים) | להשיג ברשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ 

חליטות אורגניות של פומפדור
צילום: יחצ פומפדור
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X