fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – ספטמבר 2019

עוגיות בריאות לסוכה של מאפיית "דני וגלית"

עוגיות מתוקות ומלוחות של דני וגליתעל מאפיית דני וגלית כבר כתבתי בעבר. אני אישית קונה את העוגיות שלהם (מתוקות ומלוחות) ב"ניצת הדובדבן" באופן קבוע ואני שמחה לכתוב כשיש להם מבצעים או מוצרים חדשים.

דני וגלית פתחו את מפעל העוגיות שלהם אחרי שעשו לא מעט עוגיות בבית המשותף שלהם, בתנור הביתי והקטן שיצר איתם קסמים.
12 שנה אחרי והעוגיות שלהם נמצאות ב-400 נקודות ברחבי ישראל.
לכבוד סוכות הם מציגים את העוגיות הנמכרות והאהובות תוך התחשבות בטבעוניים, נמנעים מגלוטן, סוכרתיים וכמובן אוהבי מתוק בלי מרכיבים לא בריאים. המוצרים שלהם עשויים מ-100% דגנים מלאים, ללא שומן טראנס, חומרים משמרים, ממתיקים מלאכותיים. בקיצור -בריאים!

אז מה תנשנשו בסוכה?

  • עוגיות גרנולה חמוציות וקשיו- עוגיות מקמח כוסמין מלא, שיבולת שועל, חמוציות ברכז תפוחים, קשיו, וניל טבעי, שמן קוקוס בכבישה קרה ועוד. עוגיות טבעוניות, ללא ממתיקים מלכותיים ומתאימות לנמנעים מלקטוז. את העוגיות האלה הבאתי למשרד, כדי שיהיה מה לנשנש ליד הקפה. הן היו אמורו להחזיק לי לפחות שבוע וקצת. מפה לשם, הן חוסלו ע"י החברה' במשרד תוך שעה.
  • עוגיות אניס מרוקאיות – עוגיות מאורכות בסגנון מרוקאי מאניס, עשויות מקמח חיטה מלא, קוקוס, שומשום מלא ועוד. אינן מכילות מרגרינה או סוכר מעובד.
    העוגיות האלה ממש לאוהבי האניס. אני אישית פחות התחברתי אליהם והבאתי אותם לשכנה שמאוד אוהבת אניס והיא עפה עליהם.
  • מקלוני כוסמין וקצח – מקלונים על בסיס קמח כוסמין מלא מתאים לנשנוש לצד מטבל.
  • כדורי שוקולד וחמאת בוטנים – מתאים לנמנעים מגלוטן. כדורי שוקולד וחמאת בוטנים על בסיס שוקולד מריר איכותי ופצפוצי אורז מלא,  הילדים חוטפים אותם. כדורי שוקולד שמתאימים לטבעוניים אבל לא רק.
    בעלי, שלא בקטע של דברים בריאים ולרוב לא מתחבר לעוגיות שהן לא הקבועות שלו חיסל אותן. הוא כ"כ אהב אותן והאמת, גם הילדים ממש התלהבו.
  • חטיפי קוקוס ושוקולד צ׳יפס – חטיפים שקשה לעמוד בפניהם בשילוב של קוקוס ושוקולד צ'יפס. שמן קוקוס בכבישה קרה בתוספת קוקוס טחון ושוקולד צ'יפס.
    ללא ספק הפייבוריט שלי ! פשוט מושלמים וסוגרים פינה כשמתחשק משהו מתוק.

מחיר מומלץ לצרכן:  החל מ-20 ₪ | להשיג ברשתות הטבע, בגרין של השופרסל ומרכולים ברחבי הארץ. לברור נקודת המכירה הקרובה ולרכישה אונליין – https://dvg.co.il

ממרח צוף אורגנית מבית "צוף"

אז כן, יש דבר כזה – ממרח צוף. אני גם הופתעתי כשראיתי את הצנצנת עומדת מולי כי מבחינתי צוף זה משהו שהדבורה מתעסקת בו ופחות אנחנו.

אז מה זה בכלל ממרח צוף?

מותג מוצרי הדבש האורגניים "צוף" משיק ממש בימים אלו, ובמיוחד  לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת מוצרי הדבש האורגניים של החברה: ממרח צוף אורגני.
מדובר בממרח מתוק, ועם זאת ללא תוספת סוכר. הוא עשוי משומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס אורגניים ודבש אורגני. דרך אגב, למי שתהתה מה זה פרחי קוקוס, מסתבר שזה סוכר קוקוס.
מבחינת ערכים תזונתיים הוא עשיר בברזל, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מייצבים ומתחלבים. הוא גם מכיל 17 גרם חלבון ל-100 גרם כך שמי שעושה דיאטה וצריך לאכול יותר חלבונים, זה אחלה של דבר למרוח על לחם טחינה למשל.
ועוד קצת על המרכיבים:

  • דבש – מזון בריאות. מתוק ועם תכולת סוכרים נמוכה.
  • שומשום – עשיר בחבלון וללא כולסטרול.
  • סוכר קוקוס/צוף פרחי קוקוס – עשיר בוויטמינים ומסייע בתפקוד הלב. הוא עשיר בוויטמין B האחראי על משק האנרגיה ותפקוד מערכת העצבים, בחומצות אמינו שהן אבן הבניין של החלבונים השונים, במינרלים כמו אשלגן, מגנזיום, ברזל ואבץ. הערך הגליקמי של סוכר הקוקוס ושל דבש הינו נמוך ולכן בממרח מתוק – זה המתוק הבריא ביותר בנמצא!

אני תמיד מחפשת ממרחים חדשים ובריאים לילדים והממרח הזה בול מה שחיפשתי. גם מתוק וגם בריא. ביום שבת חתכתי פרוסות חלה טריה ומרחנו עליהן את הממרח. הגדול פחות התחבר אליו, אבל הקטנה התלהבה ממנו ממש. נתתי גם לחברה לטעום ושם כל המשפחה התלהבה ולמחרת כבר הלכו לקנות.

ממרח צוף

(דרך אגב, החלווה בדיוק כאן בהמשך…אז תמשיכו לקרוא כי גם היא הייתה חלק מהנשנושים של שבת בבוקר)

​מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪ (350 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות | להשיג  בחנויות טבע פרטיות וברשתות טבע קסטל, זמורה, קסם הטבע, מאיה ועוד

חברת "אחוה" משיקה חלוה חדשה: חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו

חלוה זאת אהבה מבית. גדלתי בבית עם אבא שחולה על חלוה, ועד היום, כשאני מקבלת להתנסות במוצתר חלוה חדש שיוצא לשוק – אני מביאה אותו לאבא ומתנסה בו יחד איתו. וגם הפעם זה היה בדיוק כך.
ההורים שלי חזרו מחו"ל ובאו לבקר אותנו בשבת בבוקר. אז תוך כדי חיתוך חלה ופתיחת ממרח הצוף שדיברתי עליו קודם – הוצאתי גם את החלוה החדשה של אחוה בטעם אספרסו. מיותר לציין שגם אספרסו והפוך היו לצד המאכלים, כי איך אפשר לעבור את שבת בבוקר בלי קפה? 🤷‍♀️

החלוה החדשה היא ללא תוספת סוכר ומכילה 13 גרם חלבון (ל-100 גרם). שילוב מעולה למי שרוצה משהו מתוק אך סוכרתי ספורטאי או שפשוט שומר על המשקל. היא מכילה סידן ו-55% שומשום, שהוא כאמור המרכיב העיקרי בחלוה. אין בה רכיבים מהחי והיא מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים.

הפעם באחוה פונים לאוהבי האספרסו והקפה, והחלוה עשירה בטעם אספרסו. יש לה ארומה מטריפה ממש ועם זאת לא משאירה טעם מריר בפה כמו שלפעמים מוצרים עם טעם של קפה עושים. כתוב כי מומלץ לאכול את זה קר, אבל אנחנו אכלנו את זה בטמפ' החדר וזה היה לא פחות טעים (אח"כ כדאי לשמור עליה בקירור).

מחיר מומלץ לצרכן: 11-13 ₪ (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

חלוה ללא תוספת סוכר בטעם אספרסו אחוה
צילום: יעל האן

חברת "ליב" משיקה טופו בטעם טבעי וטופו אורגני באריזת חיסכון חדשנית

אני יודעת שהדעות לגבי טופו חלוקות. חלק אוהבים (גם אם לא טבעונים), חלק חושבים שהם אוכלים מחק – אבל אני, אני אוהבת. לרוב, כשאני במסעדות ובא לי מוקפץ אני אזמין אותו עם טופו כי זה באמת הכי מתחבר לי והכי טעים לי. בעלי לא שותף בכלל לדעה וגם הילדים פחות, אבל היו לי כמה וכמה חברים שבהתחלה התנגדו לדבר הזה שנקרא טופו, והיום הם עפים על זה.

חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וללא גלוטן, משיקה לרגל ראש השנה מוצרי טופו חדשים ובאריזה שטרם נראתה על מדפי הטופו: טופו בטעם טבעי וטופו אורגני, אשר ישווקו באריזות חיסכון חדשניות של 500 גרם, המחלקת את הטופו לשתי יחידות נפרדות (250 גרם כל אחת), לשמירת הטריות.

אני מעולם לא קניתי טופו הביתה ואין לי באמת מושג איך עובדים איתו, אבל מכיוון שקיבלתי את המוצר להתנסות, החלטתי ללכת על זה ולהכין מוקפץ עם שבבי אורז, ירקות וטופו (בקרוב אפרסם מתכון).

נתחיל מזה שזה באמת היה נוח שיכולתי להשתמש רק בחבילה אחת ולא מעבר. את הטופו חתכתי לקוביות, השרתי מעט בסויה וטיגנתי. אבל שוב – מתכון בהמשך.

המוקפץ יצא מעולה. טעים בטירוף. הבאתי לעבודה וגם כאלה שלא אוהבים טופו, אכלו בהתלהבות.

מחיר מומלץ לצרכן: 15.90 ₪ בטעם טבעי, 17.90 ₪ לאורגני באריזת חסכון | להשיג ברשתות המזון ובחנויות הטבע הפרטיות.

מוקפץ עם טופו אורגני של ליב
אריזת חסכון - טופו אורגני מבית ליב
צילום: שי נייברג

גרנות תחל לשווק פיטאיה תחת מותג "חקלאי גרנות"

פיטאיה אכלתי לראשונה כשהייתי בתאילנד בשנת 2006. לא ידעתי שקיים בכלל פרי כזה. כשראיתי אותו לא הבנתי איך מקלפים אותו ואיך בכלל אוכלים אותו. התאילנדי שחתך לנו אותו חתך בכזאת מהירות שלא הספקתי לשים לב. אני רק זוכרת איך הוא נראה מבפנים – לבן עם נקודות שחורות.
מאז 2006 יצא לי לאכול אותו לעיתים נדירות, כשהיה מגיע איזה מגש פירות למשרד בחגים.אבל עכשיו, כשיש אותו בארץ בצורה נפוצה ונרחבת יותר, כנראה שאנשנש ממנו לעיתים קרובות יותר.

קיבוץ מעברות, ממובילי גידול הפיטאיה בישראל, החל לשווק את הפרי בשיתוף פעולה עם "חקלאי גרנות". יש לו 2 זנים(וונוס ואפולו), והחל מהחודש תוכלו למצוא אותם ברשתות השיווק המובילות.

באנגלית יש לפיטאיה שם ממש מופצץ ומדליק – Dragon Fruit – פרי הדרקון. לדעתי זה בגלל צורתו המדליקה שמזכירה דרקון קוצני. הפרי הוא למעשה קקטוס חסר קוצים שמגיע עד לגובה של 6 מטרים. הקליפה שלו מהממת בצבעה הורוד-סגול (לפעמים גם צהוב), והצורה שלה מזכירה ארטישוק. כאמור, התוכן שלו לבן או סגול ועם גרעינים שחורים קטנים (כמו שיש בקיווי).

הטעם שלו מזכיר מאוד את הקיווי הצהוב למי שיצא לטעום. הוא מתוק ועם זאת חמצמץ. הוא מכיל ויטמין C, סיבים תזונתיים ונוגדי חימצון רבים. לפרי יש הרבה מאוד מיץ, אז לא לשכוח מפית.

מדובר בפרי עונתי ולכן תוכלו להשיג אותו ברשתות השיווק בין ספטמבר לינואר ברחבי הארץ.

ולמי שלא יודעת איך לקלף את הפרי, כמוני, מצאתי סרטון שמראה איך עושים זאת.

פיטאיה אדומה חקלאי גרנות
צילום: יח"צ

מוצרים חדשים מבית "חברת השדה מוצרים אורגניים":

את המוצרים ניתן להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.

רסק תפוחים אורגני 100% טבעי ללא תוספת סוכר

שנה חדשה בפתח וכולם מתכוננים לארוחה המסורתית של ראש השנה, בה מעטרים את השולחן בתפוחים כסימן לחג ומשלבים אותם במאכלי החג. חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה: רסק תפוחים אורגני 100% טבעי המיוצר מתפוחי-עץ אורגניים, ללא תוספת סוכר, שאריות חומרי הדברה וחומרים משמרים.

תפוחי-העץ נמנים בין הפירות המרוססים ביותר בשוק ולכן רסק התפוחים האורגני של השדה הוא בחירה בריאה יותר בהשוואה לרסק התפוחים הקונבנציונלי, במיוחד לתינוקות ופעוטות, 

בשל העובדה שהוא נקי משאריות חומרי הדברה ומחומרים משמרים. בנוסף, המוצר דל קלוריות ואינו מכיל שומן. ניתן לאכול אותו בכפית כפי שהוא, וכן להשתמש בו לאפיה, כתחליף לחלק מהשומן או השמן, או כתחליף לביצים בעוגות בחושות ובפנקייקים. הרסק יכול להשתלב בשייקים ואפשר אפילו להקפיא אותו וליהנות ממנו כקרטיב בריא ומזין.

מחיר מומלץ לצרכן (במבצע לחגים): 10.90 ₪ (360 גרם), 14.90-15.90 ₪ (700 גרם) | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

רסק תפוחים אורגני מבית "השדה מוצרים אורגניים"
צילום: הדס ניצן

מארז עוגיות אורגניות בצורת אותיות מקמח מלא הכולל חוברת פעילות ושלט צביעה לחדר

חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה מארז עוגיות מקמח מלא בצורת אותיות ללימוד האלפבית, הכולל: שתי אריזות עוגיות בצורת אותיות, חוברת צביעה ומשחקים ושלט צביעה מקורי לחדר. 

העוגיות עשויות מקמח חיטה מלא אורגני והן נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים ושומן טראנס. הקמח המלא מכיל יותר חלבון, ועשיר יותר בסיבים תזונתיים מקמח לבן קונבנציונלי הנפוץ בשוק וגם אינו עובר תהליך הלבנה ולכן מהווה בחירה בריאה לילדנו ולנו. 

המארז מגיע עם שלט מקורי לחדר הניתן לצביעה וחוברת הפעלה וצביעה ללימוד האלפבית כהכנה לבית הספר וכן, לפעילות משותפת ומהנה להורים ולילדים.

רכיבים: קמח מחיטה מלא אורגני 59% (מכיל גלוטן), סוכר קנים חום אורגני, שמן צמחי אורגני, גלוקוזה, חומרי תפיחה (אמוניום ביקרבונט, סודיום ביקרבונט), לתת שעורה (מכיל גלוטן), מלח, תמציות טבעיות בטעם חמאה, מעכב חמצון טבעי (שמן רוזמרין).

מחיר המארז: 19.90 ₪ – 21.90 ₪ 

מארז עוגיות אותיות של חברת השדה
צילום: הדס ניצן

חברת VEGA מוצרים טבעוניים מציגה: WannaBee - תחליף דבש טבעוני

אחד המנהגים האהובים בראש השנה הוא אכילת תפוח בדבש. וגה מוצרים טבעוניים מציגה: WannaBee – תחליף דבש טבעוני שישדרג את ארוחת החג ויאפשר גם לבני הבית הטבעוניים ולמי שנמנע מאכילת דבש, ליהנות מתפוח ב-"דבש" בראש השנה. 

תחליף הדבש הטבעוני WannaBee, עשוי מסירופ אורז מלא בתוספת נקטר אגבה ומייפל ודומה לדבש מבחינת המרקם, הטעם והריח. WannaBee מזכיר בטעמו סוכריית דבש וניתן להשתמש בו לאפייה, לרטבים, למרינדות, להמתקת משקאות ועוד. 

המוצר מיוצר תחת ביקורת קפדנית והוא נקי מחומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s). 

רכיבים: סירופ אורז מלא, סירופ אגבה, סירופ מייפל, חומרי טעם טבעיים.

מחיר לצרכן: 27.90 ₪ (400 גרם) | להשיג ברשתות שיווק ובתי טבע ברחבי הארץ

WannaBee - תחליף דבש טבעוני מבית וגה
צילום: הדס ניצן

המותג המוביל "קוקו דיילי" מציג: משקה מי קוקוס 100% טבעי ואורגני

ב-1 בספטמבר הילדים חזרו לגנים ולבתי הספר. אבל מה הם שותים? כדאי להצטייד במשקה מי קוקוס 100% טבעי של קוקו דיילי, המותג המוביל מהפיליפינים למוצרי קוקוס טבעיים. 

מי קוקוס "קוקו דיילי" עשירים בוויטמינים, מכילים אלקטרוליטים אשר מסייעים בתהליכים חיוניים בגוף, כולל בשמירה על מאזן נוזלים תקין, כיווץ ושחרור שרירים ושמירה על רמת החומציות של הגוף. לכן, מומלץ לצרוך את המשקה אחרי פעילות גופנית כדי להחזיר את הגוף לאיזון.

מי הקוקוס דלים בשומן, בקלוריות ובנתרן ומהווים בחירה בריאה יותר להורים שמחפשים משקה טעים ובריא לילדים במקום משקאות עתירי סוכר וקלוריות הקיימים בשוק. כמו כן, האריזה הקטנה משתלבת בקלות בתיק האוכל לבית הספר ולחוגים אחר הצהריים. 

מי הקוקוס של קוקו דיילי מהווים בסיס מעולה לשייקים וסמות'יס, ובזכות הטעם העדין שלהם ניתן לשלב אותם הן עם פירות והן עם ירקות.

המוצר מיוצר תחת ביקורת קפדנית והוא נקי מחומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s). 

מחיר מומלץ לצרכן: ליחידה 8.90 ₪ (330 מ"ל), 16.90-17.90 ₪ (1 ליטר) | כשרות: כשר בהשגחת סטאר-קיי ובאישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ

מי קוקוס של קוקוס דיילי
צילום: הדס ניצן

SPLENDID ORIGIN - עלית

הצרכן הישראלי מבין היום יותר ויותר בשוקולד ומעריך את איכות חומרי הגלם. טבלאות שוקולד ממקור יחיד וייחודי של פולי קקאו מייצרות חווית טעם ייחודית ומעניינת, שהצרכן הישראלי ידע להעריך בשוקולד מריר וגם בשוקולד חלב.

עלית מרחיבה את סדרת טבלאות השוקולד של ספלנדיד עם סדרת טעמים חדשים, טבלאות שוקולד מפולי קקאו הנבדלות בארצות המקור של הפולים:

  • ספלנדיד אוריג'ין מריר 80% מוצקי קקאו מאוגנדה
  • ספלנדיד אוריג'ין מריר 64% מוצקי קקאו מפרו
  • ספלנדיד אוריג'ין חלב 32% מוצקי קקאו ממדגסקר

מותג ספלנדיד הוא המותג מס. 1 בסגמנט טבלאות שוקולד הפרימיום ונמצא בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות. למותג נתח שוק של כ- 40% מכלל שוק שוקולד הפרימיום (סטורנקסט, 2019).

מחיר: 10 ₪ | להשיג ברשת שופרסל

שוקולד ספלנדיד אוריגין
צילום סטודיו שטראוס

בשורה לטבעונים מטבעול: המבורגר ונקניקיות טבעוניות

בשורה לטבעונים מטבעול: המבורגר ונקניקיות טבעוניות

השף אבי לוי ממסעדת "המוציא" משיק סדרת מנות שף מיוחדות לחג במחלקות האוכל הביתי של "חצי חינם"

השף, זוכה העונה ה-2 של מאסטר שף ובעל מסעדת "המוציא" בירושלים, המתאפיין בגישה קולינרית מסורתית ואותנטית, גיבש 12 מנות חג המאפיינות את סגנונו הגסטרונומי עבור מחלקת האוכל הביתי של רשת "חצי-חינם".

רשת 'חצי-חינם' מרחיבה לכבוד החגים את היצע האוכל הביתי שלה עם סדרת מנות שף מיוחדות של השף אבי לוי ממסעדת 'המוציא' הירושלמית. המנות ימכרו במחלקות האוכל הביתי של הרשת עד סוף חודש אוקטובר.

מחלקות האוכל הביתי ברשת "חצי חינם", מהוות מוקד משיכה פופולרי ללקוחות הרשת וקיימות כבר 15 שנה. ניתן למצוא במחלקות אלו למעלה מ-100 מנות שונות, המוצעות כמענה על רצון הלקוחות לצרוך אוכל טרי, בניגוד למזון קפוא ומתועש. בנוסף, מחלקות האוכל הביתי מעניקות פתרון נח וחוסכות זמן למשפחות רבות, מבלי לוותר על מרכיבי הטעם והבריאות.

מחלקות האוכל הביתי ברשת חצי חינם המנוהלות בצורה קפדנית ע"י שף הבית שמעון פרץ, מצויידות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום תוך שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. במחלקות האוכל הביתי ישנו פיקוח של משרד הבריאות, פיקוח וטרינרי ופיקוח משגיח כשרות צמוד.

דוגמה לחלק ממנות השף בסדרת הספיישל:

  • ארטישוק ירושלמי ברוטב של לימון, כוסברה וציר ירקות.
  • לינטריה איטריות ביצים דקות ואורז בציר עגל.
  • לינטריה עם פטריות טריות ובצל.
  • מעקוד פשטידה מרוקאית מתפוחי אדמה וירקות.
  • עופיונים ממולאים בטנזיה ברוטב תפוזים וזעפרן.
  • ארטישוקים ממולאים פרגית ברוטב זיתי קלמטה ומנגולד.

 

המנות ימכרו בסניפים: רח' המרכבה 31 חולון, רח' לח"י 16 ראשון  לציון ובסניף במתחם שרונים הרקון 2, הוד השרון

רוטב פסטו טבעוני של ברילה

ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, משיק  רוטב פסטו טבעוני, איטלקי. הרוטב הינו טבעוני ופרווה, מרוכז וסמיך. מתאים הן לבישול והן למריחה.

רוטב הפסטו מצטרף לסדרת הרטבים המוצלחים של המותג, ומהווה חדשנות של ממש בקטגוריית הרטבים האיטלקיים. מומלץ לבישול רוטב לפסטות, פיצה ולזניה. 

מחיר לצרכן: 12.90-14.90 ₪ (195 גרם) | כשרות: בד"צ פרווה, מנצ'סטר | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

רוטב פסטו טבעוני של ברילה
צילום: יח"צ

ריו מארה משיק: חידושים בטונה באיטליה: סלט אורז וירקות, טונה בשמן זית עם לימון ופלפל ומארז זוגי חדש

ריו מארה, מותג הטונה מספר 1 באיטליה, משיק חידושים בטונה האהובה על אניני הטעם.

הטונה של ריו מארה עשויה מנתחים איכותיים במיוחד. מדובר בנתחי טונה בהירה פרמיום מסוג skipjack tuna שנבחרו בקפידה. נתחי הטונה עוברים תהליך ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים הלא ראויים, מאוחסנים בתוך שמן איכותי ונארזים בתהליך מוקפד השומר על איכות המוצרים.

  • טונה עם אורז וירקות – טעם נוסף המצטרף לסדרת סלטי טונה אינסלטיסימה (ירקות גינה, מקסיקני וקוסקוס). טונה מעולה עם אורז, שעועית שחורה, גזר ופלפלים בטעם פיקנטי. כמו שאר סלטים מהסדרה- נוח לנשיאה לכל מקום, טיולים, נסיעות וכו'. מחיר מוערך לצרכן:  160 גר' – 16.90 ₪
  • טונה בשמן זית עם לימון ופלפל – הטונה מגיעה במארז של שלישייה,  באריזה קטנה, נוחה ואידיאלית לצריכה אישית. מצוין עבור סלטים וסנדוויצ'ים. מחיר מוערך לצרכן לשלשות של 80 גר' – 26.90 ₪.
  • מארז זוגי- טונה בשמן זית במארז זוגי חדש. מחיר מוערך לצרכן: ריו מרה 160 גר' – 16.90 ₪. 


טונה של ריו מרה משדרגת כל כריך,  ואף ניתן לשלב אותה בפסטות וסלטים, אך היא גם טעימה במיוחד בפני עצמה כארוחה קלה או כנשנוש בין הארוחות או ליום עבודה.

ריו מארה הינו מותג פרימיום איכותי ובינלאומי. מפעל ריו מרה הוא הגדול ביותר באירופה ברמת איכות יוצאת דופן ובמגוון חדשנויות נרחבים.

מותג Rio Mare האיטלקי מקפיד לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, החל מבחירת אזור הדיג וכלה באריזתו. דגי הטונה האיכותיים מגיעים ממימי האוקיינוס, תוך הקפדה על אזור דיג מורשה והקפדה על איכות סביבה וקיימות

כשרות: אגדות ישראל | להשיג בכל רשתות המזון

טיב טעם בחגיגת מבצעי בשר לשולחן החג בראש השנה! 

לקראת ראש השנה, רשת טיב טעם יוצאת בבשורה לאוהבי הבשר הכוללת מבצעים אטרקטיביים במיוחד במחלקת הבשר הטרי תחת הקונספט "בשר לחג קונים בטיב טעם!". טרי. איכותי. משתלם. 
בשר איכותי יכול להפוך כל ארוחה מטובה למושלמת וטיב טעם מספקת השנה מבצעים מעולים על מגוון רחב של נתחי בשר.

המבצעים בכל סניפי הרשת ובאתר המכירות "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il. גם בשבת וחג, ויתקיימו בתאריכים 18-29.09.2019. מבצעים לדוגמא במחלקת בשר טרי לחג:

  • נתח סינטה עגל טרי רק 79.90 ₪ לק"ג.
  • שוק טרי טלה עם עצם  רק 59.90 ₪ לק"ג.
  • בשר בקר טרי לבישול (כף, אגוז, צ'ך ויסבארטן) רק  44.90 ₪ לק"ג לחברים.
  • בשר טחון טרי לקבב/המבורגר 33.30 ₪ לק"ג לחברים, בקנית 3 ק"ג בסניפי הרשת ו2 ק"ג בסניפי הסיטי.
  • אוסובוקו בקר טרי 33.30 ₪ לק"ג לחברים, בקנית 3 ק"ג בסניפי הרשת ו2 ק"ג בסניפי הסיטי.
  • חזה הודו נקבה טרי 2 ק"ג ב 49.80 ₪ לחברים.
  • פילה סלמון נורבגי קפוא  רק 54.90 ₪ לק"ג לחברים.
  • סלמון מעושן פרוס פרימיום במשקל  9.90 ₪ ל- 100 גרם לחברים.
  • לשון בקר קפואה רק 24.90 ₪ לק"ג לחברים. 

רשת טיב טעם עובדת לפי תקן ISO תקן איכות בינלאומי המבטיח אבטחת איכות ברמה הגבוהה ביותר.
המבצעים יתקיימו בכל סניפי רשת טיב טעם בארץ, גם בשבת וחג ובאתר האון ליין, טיב טעם בקליק: www.tivtaam.co.il

צילום תמונה ראשית: Artem Beliakin באדיבות אתר pexels.com

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X