fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – מרץ 2020

יחיעם עם סדרת נקניקיות גורמה חדשה

אני ונקניקיות לא ממש הולכים יחד.גרתי בברלין 3 שנים ומעולם לא נגעתי בנקניקיה, על אף שכל מי שדיברתי איתו אמר שממש ליד הבית שלי יש את החנות הראשונה שמכרה נקניקיות בברלין ושאני חייבת לטעום את הסחורה שלהם. תמיד היה שם תור ואנשים לא הפסיקו להתלהב אבל אני מעולם לא ביקרתי בה.

באמת שלא תמצאו אצלנו נקניקיות. הילדים שלי מעולם לא טעמו נקניקיות ולמרות שפעם ב… אני יכולה להתפנק עם נקניקיה באיקאה – זה עדיין לא יהיה בראש סדר העדיפות.

שבוע שעבר, ממש לפני שכולנו נכנסו להסגר הגיע שליח עם משלוח מיחיעם. פתחתי את המשלוח וגיליתי 2 סוגים של נקניקיות. בעלי, חובב הנקניקים והבשרים, ראה את המשלוח וישר התלהב – כי סוף סוף יש לו נקניקיות בפריזר. ומפריזר נטול נקניקיות פתאום צצו שם 2 חבילות של נקניקיות גורמה בסגנון ארגנטינאי (צ'וריסו) ובסגנון צרפתי.

ואז נחשו מה קרה? סגרו את הגנים ובתי הספר ואנחנו התחלנו לעבוד מהבית תוך כדי שמירה על הילדים ומפה לשם – הסגר בשל קורונה. אחרי היום הראשון עם הילדים, תוך כדי עבודה של 9 שעות כל אחד מאיתנו, היינו כ"כ רעבים ומותשים שבעלי באוטומט הוציא את הנקניקיות מהפריזר. החלטתי לחרוג ממנהגי ולטעום. 

הכנתי פירה טעים והכנסנו את הנקניקיות לתנור במצב גריל ועל 200 מעלות. תקשיבו – אני בהלם מכמה שזה טעים. ואו, איזה נקניקיות עסיסיות, מלאות בטעם וכשהן נגמרות ממש מתחשק להמשיך לאכול אותן. הופתעתי לטובה ממש כי באמת שלא חשבתי שזה יהיה טעים. פחדתי שזה יהיה שומני מדי, אבל זה ממש לא היה ככה. זה פשוט היה טעים.

אז אם ובמקרה יוצא לכן לראות את הנקניקיות האלה בסופר – קנו הביתה כי זה מסוג הדברים (שמסתבר) שכיף שיש בבית ועוד יותר כיף בזמן הסגר.
הן עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח. הנקניקיות בעלות רמת חלבון גבוהה ומכילות 16% חלבון והן ללא גלוטן.
דרך אגב, הוראות ההכנה ממליצות להכין אותן על האש או במחבת. אנחנו הכנו בתנור, על מצב גריל ו-200 מעלות, ויצא לא פחות ממושלם.

מחיר: כ-22.90 ₪ (280 גרם – 3 נקניקיות באריזה) | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק 

נקניקיות גורמה של יחיעם בסגנון צרפתי ובסגנון ארגנטינאי
נקניקיות גורמה של יחיעם

מוצרים חדשים מבית אחוה

עוגת שמרים בטעם קרמל

אז בהמשך להיותנו שמנמנים בהסגר, אי אפשר בלי איזו עוגה שתהפוך את היום הקשוח למתוק יותר. והפעם נבחרה עוגת שמרים בטעם קרמל של אחוה. 

מה אני אגיד לכן – סכנה להכניס עוגה כזאת הביתה כי לא מפסיקים ליישר אותה. אבל באמת לא מפסיקים. יש לה טעם קרמלי נפלא (ללא טעמי לוואי מוזרים שבד"כ יש לעוגות מוכנות) והיא פשוט רכה, נימוחה ועסיסית. 

ואם ניגש לפרטים היבשים (ובעוגה הזאת אין שום דבר יבש): העוגה עשויה מבצק שמרים, ממולאת בקרם קרמל עשיר (32% מילוי). ניתן לחמם לפני ההגשה, למרות שאנחנו אכלנו אותה ככה והיא הייתה טעימה לא פחות.

בעלי היה בסופר ושאל אותי אם להביא עוד אחת וישר צעקתי ש"לא" כי ידעתי שאני עלולה לחסל אותה לבד. אז אם אתן מחפשות עוגה שתעשה לכן מתוק כשמר לכן – לכו על העוגה הזאת.

מחיר: 9-11 ₪ (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק

עוגת אחוה בטעם קרמל

ממרחים חדשים במיוחד לכבוד הפסח - ממרחים מבוססי טחינה בטעמים מפתיעים

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משווקת לרגל חג הפסח ממרחי שומשום מתוקים, מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא: ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם דבש, ממרח שומשום עם סילאן וממרח שומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר. ממרחי השומשום המתוקים של אחוה בעלי ערכים תזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד, מצטרפים לממרח החלוה האהוב של אחוה. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. 

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "מעכשיו אפשר לשלב בין הטעם המתוק, השוקולדי האהוב, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים. ממרח שומשום עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית. אפשר ליהנות ממצה מתוקה בלי נקיפות מצפון. ממרח כל כך פשוט, בריא וטעים שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנו" 

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 – 11.90 ₪ (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. כשר לפסח בהשגחת בית יוסף | להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 

ממרחי שומשום מתוקים חברת אחוה
צילום: יעל האן

משקאות חדשים מבית פריגת

פריגת סחוט תפוז אדום

חוץ מלהיות בריאים אין באמת דרך להיאבק בקורונה, אבל כשמדברים על בריאות, הדבר הראשון שעולה לי לראש זה ויטמין סי. אז נכון, שויטמין סי הכי מומלץ לצרוך כאשר סוחטים את התפוז בבית, אבל כשאין אפשרות לסחוט תפוז בבית – אין כמו האופציה של פריגת סחוט טבעי. ועכשיו, הם הוציאו טעם חדש שאני חייבת לציין, שלי היה הרבה הרבה יותר טעים מהטעם הקיים והמוכר – תכירו את פריגת סחוט תפוז אדום.

שימו לב כי המיץ יעלה למדפים לזמן מוגבל אז אם יוצא לכן להיות בסופר ואתן רואות אותו – תכניסו אותו לעגלה כי הוא באמת שווה.
תפוז אדום, הידוע בכינוי "תפוז דם", דומים מאוד לערכיו של התפוז הרגיל. התפוז האדום עשיר מאוד בויטמין C ורכיבים מסוג אנטוציאנינים שנותנים לתפוז את צבעו האדום יוצא הדופן בדומה ליין ונוגדי חמצון חזקים. מעבר לכך, הוא עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמין C, מינרלים כמו סידן ואשלגן. ואם כבר אנחנו עוסקות בפרטים טכניים הידעתן כי תפוז אדום בינוני מכיל כמעט 10% מהקצובה היומית למבוגר לסידן וסיבים תזונתיים, ו-100% ויותר מהקצובה היומית לוויטמין C.

מחיר: בהתאם להחלטת הקמונעאי, אך ניתן להשיג את המיץ בבקבוקי משקה של 400 מ"ל ו-2 ליטר, וכן במארז מיוחד של סחוט תפוז קלאסי וסחוט תפוז אדום (2 בקבוקים של 2 ליטר) | להשיג בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ

פריגת סחוט טבעי - תפוז אדום

פריגת 'צלול הדרים' בטעמי תפוזים ואשכוליות

אז מיץ סחוט טבעי יש לנו, ואם כבר מציידים את המקרר במשקאות שווים, אז אתן חייבות לנסות גם את המיצים החדשים מסדרת ה"צלול" של פריגת. 
אצלנו בבית המיצים האלה האהובים בעיקר על הילדים כי אין להם "חלקיקים" בתוך המיץ והם פשוט…צלולים.

אז עכשיו לסדרת "צלול" יש 2 טעמים חדשים: תפוזים ואשכוליות. מה שממש מוזר לי זה לשתות את המיצים, לדעת שהם צלולים אבל להרגיש בטעם עדיין את הטעם של מיץ פריגת הרגיל והמוכר. 

בסדרת צלול 19 קלוריות ל-100 מ"ל משקה, אז זה גם משהו שכדאי לדעת, במיוחד בתקופת בידוד שאנחנו מנשנשות יתר על המידה.

את מהדורת החורף "צלול הדרים" יהיה ניתן להשיג בין היתר במארזי שלישייה של 1.5 ליטר. ואליהם יצורף משקה ה"לימונענע צלול" שפתח את מהדורת החורף לפני כמה חודשים. 
פריגת צלול בטעמי תפוזים ואשכוליות יושקו בבקבוק 1.5 ליטר | מארז פריגת צלול בטעמי הדרים: משקאות תפוזים, אשכוליות ולימונענע יושקו בבקבוקי 1.5 ליטר.

מחיר: בהתאם להחלטת הקמונעאי | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

פריגת צלול הדרים

פתיתים טבעוניים בסגנון פרמז'ן של משומשו

פתיתים טבעוניים בסגנון פרמזן משומשו
צילום: Sell360pro

אתחיל מהתנצלות שהתמונה היא לא שלי, ותמונה שלקחתי מהרשת. פשוט השתמשתי בפתיתים ושכחתי לצלם אותם לפני השימוש 🤦‍♀️.

האמת, אני לא קונה גבינות טבעוניות בשגרה וכשקיבלתי את פתיתי פרמזן להתנסות, לא באמת ידעתי מה לעשות איתם. אבל אז הגיע כל עניין הבידוד והאכילה הביתית ופתאום אני צריכה לחשוב על רעיונות יצירתיים לארוחת בוקר וערב. בוקר אחד בעלי התעורר עם מוזה לאכול שבלולי שום ופרמזן שהכנתי לפני איזה חודשיים. לא היה לי פרמזן מגורד בבית ועם פתיתי עמק זה פחות הולך. פתאום נזכרתי שיש לי את הפתיתים הטבעוניים של משומשו והחלטתי שזה הזמן to put them to the test!

התוצאה: שבלולי שום ופרמזן מושלמים וטעימים (לפי המתכון של אפרת סיאצ'י האלופה) ובעל שבכלל לא הרגיש בהבדל. מרוב שהתלהבתי שהטעם היה כמו המקור – שכחתי לצלם את האריזה.

פתיתי הפרמזן עשויים מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז, ללא סויה וללא חומרים משמרים והטעם ממש כמו המקור. 

מחיר: 18.90-19.90 ₪ (150 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים | להשיג במקררים ברשתות השיווק

מיוצ'ופ (MayoChup) של היינץ

מיוצ'ופ של היינץאז אני מיטל ואני לא אוהבת קטשופ. אני מודה שאני כן אשים קטשופ ומיונז בתוך המבורגר, אבל כאן זה בערך נגמר. בחיים לא תראו אותי שמה קטשופ סתם ככה ומנגבת את הצ'יפס בו. אין לי קטשופ בבית והיו תקופות בחיים כשגרתי עם ההורים שאם אחי היה אוכל קטשופ והיו שאריות בצלחת, לא הייתי מסכימה להרים אותה לכיור או לעזור בשטיפה שלה. אבל מאז התגברתי מהגועל שקטשופ עושה לי ולמדתי להבין שבערך כל העולם, כולל הבת שלי – בשר מבשרי, דם מדמי, אוכלים קטשופ אז כנראה שאני המוזרה.

כאמור, המקום היחידי שאני אוכלת קטשופ הוא עם המבורגר, אז כשאנחנו כן יוצאים ואוכלים, תראו אותי משלבת בין קטשופ למיונז ומנגבת בזה את הצ'יפס. אבל גם אז, אני מערבבת את שני הרטבים כ"כ טוב עד שמתקבל רוטב חדש בגוון רוזה יפה שלא משאיר זכר לקטשופ 😉

קטשופ שלא יורה במערכה הראשונה, חוזר בגדול במערכה השלישית והנה הקטשופ חוזר לחיי ולביתי רק בצורה חדשה – תכירו את אחד הדברים הכי נפלאים שהגיעו לעולם – מיוצ'ופ (MayoChup) מבית היינץ: בקבוק לחיץ גאוני המשלב קטשופ ומיונז יחד. האמת, שראיתי את המוצר הזה כבר לפני חודשיים בקבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך". כל מיני אנשים שטיילו בסופרים בעולם ראו את היצירה הזאת על המדפים וצילמו, ואני כ"כ שמחה שזה הגיע לארץ סוף סוף.

דרך אגב, עצם קיומו של הרוטב הזה הוא ללא ספק תוצאה של מדיה חברתית. בשנת 2018 היינץ השיקו אותו לראשונה בארה"ב והעלו סקר ובו שאלו את האנשים מה דעתם על השילוב והמוצר. הסקר שותף ברשתות החברתיות ולמעלה מחצי מיליון איש הצביעו בעדו. אז הרוטב הושק בארה"ב ובספטמבר 2019 באנגליה. ביום ההשקה באנגליה אנשים כ"כ התלהבו שנוצר תור פסיכי מחוץ לסופר רק בשביל לרכוש אותו. והנה, שנת 2020 נפתחה והרוטב הגיע גם אלינו!

וכן, על אף שהוא מכיל קטשופ – הרוטב קיבל מקום של כבוד אצלנו במקרר. 

מחיר: בהתאם להחלטת הקמונעאי | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

לחמים חדשים של מאפיית אנג'ל

לחם בסגנון אמריקה

ב-6 מילים: איך לא המציאו את זה קודם. אחד הלחמים היותר טעימים שקיימים בשוק. ואו. זה כמו לאכול בריוש, אבל זה לא בריוש. וגם כשהוא קר מהמקרר הוא פשוט טעים. 
תכירו את הלחם החדש של מאפיית אנג'ל – לחם בסגנון אמריקאי. מדובר בלחם בעל פרוסות גדולות ועבות אבל – רכות ואוורירייות בטירוף. בניגוד ללחמים אחרים, ללחם הזה טעם מתקתק. 

ניתן להכין איתו כריכים רגילים, אבל דווקא בגלל הפרוסות העבות והגדולות הוא מושלם לפרנץ' טוסט, להכנת ביצה בקן וטוסטים למניהם (המלצה שלי: שכבה דקה של גבינת שמנת עם שום שמיר, פרוסת גבינת עמק ופרוסת צ'דר אנגלי/לבן – שלמות של טוסט).

הלחם טבעוני ואף נושא תווית Vegan Friendly.

הכנתי לילדים כריך עם קוטג' וזיתים והם עפו עליו. צילמתי אותו ואני מקווה שזה איכשהו ממחיש את העובי של הלחם.

מה שכן, מאז כל עניין הבידוד הזה אני לא מוצאת אותו בסופרים אז אני ממש מקווה שזה רק כי כולם מחסלים אותו והמדפים מתרוקנים ממנו לפני שאני מגיעה (חייבת שהבידוד הזה יסתיים כבר).

מחיר: בהתאם להחלטת הקמונעאי (500 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הבד"צ | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

לחם אנג'ל בסגנון אמריקה
כריך מלחם אמריקאי של אנג'ל

אנג'ל כוסמין וחיטה מלאה במרקם חלק - 100% קמחים מלאים

נכון, הלחם בסגנון אמריקה הוא לחם מפנק אבל מצד שני, צריך לאכול בריא. אבל גם אם אוכלים בריא אין שום סיבה שהבריאות לא תפנק. בדיוק בשביל זה יש את הלחם כוסמין וחיטה מלאה במרקם חלק של אנג'ל. 

אני לרוב אוכלת לחמים מקמחים מלאים, ולרוב זה יהיה מכוסמין, אבל הילדים שלי קצת פחות מתלהבים בעיקר כי בלחמים שאני קונה יש "חלקיקים" לטענתם. מה שטוב בלחם הזה – המרקם שלו חלק ואין "חלקיקים". הם אוכלים ממנו כמעט מדי ערב לארוחת ערב וממש אוהבים אותו, והאמת – גם אני.  אין ללחם טעם לוואי, הפרוסות שלו גדולות (נופלות לקטגוריה "הפרוסה הייחודית"), וגם כשהוא קר מהמקרר ומנסים למרוח עליו משהו כמו חמאה קרה – הוא לא מתפורר ומתפרק. 

הוא עשוי 100% קמחים מלאים: 51% קמח כוסמין מלא ו-49% קמח חיטה מלאה.
הלחם נושא את תו "א.י.ל" של האגודה לסוכרת וגם את תו "אפשריבריא" של משרד הבריאות.

מחיר: בהתאם להחלטת הקמונעאי (750 גרם) | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

לחם אנג'ל כוסמין וחיטה מלאה במרקם חלק

נביעות במהדורה מתוקה של בקבוקים אישיים עם דמויות דיסני

אצלנו שותים הרבה מאוד מים (אני יודעת שזה אולי לא נראה ככה עם כל המיצים שכתבתי עליהם). הילדים למשל שותים מיץ פעם ב (מוגז בכלל לא), כך שמים זה הנוזל העיקרי שנכנס אליהם לגוף. 

בבית הם שותים לרוב מבקבוקי פלסטיק או כוסות, אבל כשאנחנו בחוץ אני משתדלת לקחת איתי בקבוקי שתיה חד פעמיים שתמיד הופכים להיות רב-פעמיים כי אני שוטפת אותם ומשתמשת בהם עד 5 פעמים לפחות. גם לגן הגדול שלי לוקח בקבוקים שכאלה כי איכשהו הם תמיד נופלים מעגלת הבקבוקים ורכיב בהם נשבר, ולכן מצאתי שהבקבוקים האישיים של נביעות הכי עמידים. 

ןעכשיו, נביעות הוציאו מהדורה חדשה של בקבוקים אישיים (To-Go של 500 מ"ל) עם הדמויות של דיסני, וברגע שהילדים ראו את זה – הם קבעו עובדה שזה הבקבוק היחידי שנכנס אלינו הביתה. על גבי הבקבוקים תמצאו דמויות שונות של דיסני כמו מיקי ומיני, אנה ואלזה ודמויות אחרות מ"לשבור את הקרח" כמו אולף. 

אנחנו התחלנו לקנות אותם לפי בקשת הילדים והאמת, מעבר לנוחות השימוש של בקבוק עם פיית ספורט שמאפשרת להם לשתות בצורה נוחה מבלי שהמים ישפכו עליהם, אני אוהבת אותם בעיקר כי הם עושים סדר ואין ויכוחים למי הבקבוק שייך. לפני שאנחנו יוצאים מהבית, כל אחד בוחר דמות והבקבוק עם הדמות שבחר מלווה אותו לאורך כל היום. ככה אנחנו לא צריכים לכתוב שמות עם טוש שאיכשהו תמיד נמחק והם יודעים למי שייך הבקבוק.

את הבקבוקים ניתן למצוא במארזי שישייה של בקבוקי 500 מ"ל .

מחיר: בהתאם להחלטת הקמונעאי | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

מים נביעות - מהדורת דיסני
שותים מים נביעות מהדורת דיסני

חברת כרמית משיקה מגוון ממתקים כשרים לפסח וללא גלוטן

לקראת חג הפסח משיקה חברת כרמית ממתקים, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מגוון מוצרים רחב באריזות צבעוניות וחגיגיות ובכשרות מהודרת. בין המוצרים ניתן למצוא מוצרים קלאסיים כמו: וופלים (אפיפיות) כשרים לפסח ללא גלוטן, אגו מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מגוון טבלאות שוקולד מפנקות – פרימיום ונוגט, מאגדות שוקולד אגו ושוקולד צ'יפס מריר לבישול לאפיה, מגוון טעמי שוקולד אגו ללא תוספת סוכר,  מרשמלו, איגלו שלוקים ואיגלו סטיקס, בכשרויות מהודרות לפסח של בד"צ העדה החרדית, בד"צ איגוד הרבנים וועסטהיים ובד"צ בית יוסף. 
מבין מגוון המוצרים הרחב שהחברה מציעה ניתן למצוא :  

  • סדרת אפיפיות מצופות שאינה מכילה קטניות (הוופל נאפה עם לפתית( וללא גלוטן, בשלושה טעמים – אפיפיות עם קרם בטעם אגוזים מצופה שוקולד חלב, אפיפיות עם קרם בטעם אגוזים מצופה שוקולד לבן ואפיפיות עם קרם בטעם שוקולד מצופה שוקולד חלב. מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 ₪ ליחידה (110 גרם).
  • אפיפית במילוי בטעם שוקולד המספקת מענה גם לקהל הטבעוני וגם לנמנעים מגלוטן (מכילה לפתית). מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 ₪ ליחידה (200 גרם).
  • סדרת כדורי אגו מיקס ללא גלוטן ב- 3 טעמים: כדורי תירס פריכים בציפוי שוקולד לבן, כדורי תירס פריכים בציפוי שוקולד חלב וכדורי תירס פריכים בציפוי שוקולד חלב ולבן. מחיר מומלץ לצרכן: 3.90 ₪ ליחידה (55 גרם).
  • סדרת טבלאות אגו מפנקות לכל המשפחה בטעמים של נוגט אגוזי לוז חלב, נוגט אגוזי לוז לבן ושוקולד חלב מעולה עם שבבי קוקוס. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ליחידה (85 גרם).
  • טבלאות שוקולד אגו פרימיום 70% מוצקי קקאו בטעמים קלאסי, בתוספת שברי שקדים או שברי אגוזים, וכן פרימיום  85% מוצקי קקאו, ללא גלוטן וללא חלב המתאימים גם לקהל הטבעוני וגם לנמנעים מגלוטן. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ליחידה (100 גרם).
  • טבלאות שוקולד אגו ללא תוספת סוכר ב- 3 טעמים: שוקולד אגו מריר, מריר עם שקדים וחלב. המוצרים הינם ללא גלוטן. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ליחידה (85 גרם).
  • איגלו שלוקים בטעמי פטל, לימון וענבים ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 ₪ (מארז 60 יח') .
  • וחדש על המדף – איגלו סטיקס בטעמי פטל, לימון, ענבים ואננס, ללא גלוטן. מחיר מומלץ לצרכן: 5.9 ₪ (מארז 8 יח').

מוצרי כרמית מאופיינים בטעם איכותי ובלתי מתפשר, החברה בעלת תקנים בינ"ל מתקדמים ומחזיקה בתקן GMP המאפשר ייצור מוצרים ללא גלוטן. 

להשיג בכל רשתות המזון המובילות.

תמונה צולמה ע"י Edu Carvalho באדיבות אתר Pexels

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X