fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אפריל 2020

מסטיק Airwaves משיק זוג מסטיקים בטעמים חדשים ומרעננים: מנטה ומלון ומנטה ודובדבן

הסגר הזה ללא ספק היווה נקודת מפנה באיך שאנשים מתייחסים ומסתכלים על המטבח. אני מכירה כאלה שלא בישלו מעולם, שפתאום הפכו להיות שפים בחודש וחצי האחרון. ויש את אלה שנכנסים למטבח ויוצאים ממנו עם מגוון נשנושים, חטיפים וממתקים. 

כדי לשמור על המשקל אני מצאתי את עצמי חוזרת ללעוס מסטיקים. זה מעביר לי את החשק לנשנוש וגם עושה ריח טוב בפה (תלוי במסטיק כמובן). התחלתי את הסגר עם מסטיקים של בזוקה ללא סוכר, אבל כשקלטתי שהטעם נגמר יותר מדי מהר הרגשתי צורך להחליף למשהו שהטעם יחזיק וכך גם לא אסיים חבילה ביום.

ממש בשבוע האחרון מסטיק Airwaves השיק 2 טעמים חדשים: מנטה מלון ומנטה דובדבן. עד היום הייתי אמיצה מספיק לטעום רק את ה-Airwaves הסגול (אוכמניות) והוא קבוע אצלי בתיק ובמגירה בעבודה. אבל עכשיו הגיע הזמן לנסות את 2 הטעמים החדשים.

מסקנות: טעמי המנטה המוכרים של Airwaves משחקים גם כאן משחק חשוב. הם מורגשים וללא ספק יש רעננות בפה (כששותים מים קרים אחרי לעיסת המסטיק זה מרגיש שקרחון מאלסקה נכנס לפה). אבל, פתאום, תוך כדי הלעיסה מגיע גם טעם של מלון או דובדבן. לא עוד טעם מלאכותי כזה של תרופה, אלא טעם אמיתי של מלון ודובדבן וכמובן שהם ללא סוכר. ומה שיפה ממש זה שהטעם גם מחזיק מעמד ! אני תמיד לוקחת 2 יחידות מסטיק (מהריבועים הקטנים) וזה בול מה שהייתי צריכה כשהתחשק לי משהו מתוק אחרי ארוחת הצהריים. 

המסטיקים מגיעים בקופסה רב פעמית שטובה לתיק, לאוטו, למשרד, לבית וגם אח"כ תלך לחדר משחקים ו/או לגן של הילדים (לכשיחזור) כי הוא אחלה ל"מכולת" (או כפי שבגן קוראים לזה – פינת הצרכניה).

מחיר מומלץ לצרכן: 10.9 ₪ | להשיג בכל רשתות השיווק

מסטיק AIRWAVES בטעם מנטה מלון ומטה דובדבן

חברת רפאלס משיקה: סדרת קרקרים עשויים בעבודת יד

חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור מוצרי מזון טבעיים, משיקה סדרת קרקרים בעבודת יד העשויים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא שמרים אשר פותחה מתוך אמונה שמזון צריך להזין את הגוף.

הסדרה כוללת 4 טעמים עשירים המבוססים על שיבולת שועל, בתוספת קמחים שונים כגון: שיפון, חומוס, כוסמין מלא וחיטה מלאה. בכל חבילה יש 4 אריזות אישיות לשמירת הטריות. המוצרים ללא תוספת סוכר, מהווים מקור לחלבון ויש בהם רק 29 קלוריות ליחידת קרקר. 

סדרת  המוצרים החדשה, מספקת פתרונות מגוונים וטעימים, הן כתחליף ללחם והן כהצעה לאירוח מושלם ובנוסף, נותנת מענה לכל אותן ארוחות קטנות, והפסקות במהלך היום, האריזה נוחה ומתאימה גם לנשיאה בתיק לכל טיול או פיקניק. המוצרים כשרים בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪ (120 גרם) | להשיג ברשתות המזון המובילות

רפאלס - סדרת קרקים עשויים עבודת יד
צילום: סטודיו כרמית

טבעול מחזירה את ההמבורגר חלפינו במהדורה מוגבלת ועוד מוצרים במיוחד ליום העצמאות

חגיגות יום העצמאות יצוינו השנה במתכונת שונה בשל מגבלות הקורונה, את ההופעות החיות יחליפו כנראה רכבי בידור עם מוסיקה ניידת ואת תרסיס הקצף יפזרו הילדים ברחבי הבית.

ובכל זאת עם ישראל יחגוג את יום העצמאות ה- 72 למדינה, אך יעשה זאת הפעם בבתים עם המשפחה הגרעינית. את המנגלים בפארקים הציבוריים יחליפו ארוחות בבתים, במרפסות ובחצרות, עם שלל מטעמים בפיתה שניתן להכין במחבת, בתנור או על המנגל.

מגמת המזון הצמחוני והטבעוני מתרחבת משנה לשנה, במיוחד בישראל, וכך גם היצע המוצרים שעל המדף. הצרכנים מחפשים כל העת אחר גיוון המנה העיקרית ומקורות לחלבון מן הצומח, בין אם מתוך בחירה בתזונה טבעונית או כחלק מתזונה מאוזנת ומגוונת.

השנה מציעה טבעול פתרונות טעימים בלחמנייה או בפיתה:

  • בגזרת ההמבורגרים מחזירה טבעול לכבוד יום העצמאות את המבורגר חלפינו במהדורה מוגבלת. מדובר בהמבורגרים חריפים המספקים ביס בעל מרקם בשרני, חריף ומהנה, ומתאים להכנה על המנגל או במחבת. כל יחידה מכילה 12.6 גרם חלבון.
    מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ (504 גרם)
  • פלאפל טבעוני מסדרת ירקות וקטניות: כדורי פלאפל טעימים ומזינים המבוססים על ירקות וקטניות ומכילים מעל 50% חומוס, קישואים וגזר.
    מחיר מומלץ לצרכן: 29.9 ₪ (590 גרם)
  • שווארמה טבעונית מסדרת הבישולים: מוצר מוביל  שדומה מאוד בטעמו לדבר האמיתי, מכיל 31.6 גרם חלבון ל-100 גרם.
    מחיר מומלץ לצרכן 29.90 ₪ (450 גרם)

כשרות: בעל"ז | להשיג בכל רשתות המזון

EasyLight - מדליק פחמים אקולוגי

מותג מדליקי הפחמים EasyLight (איזילייט) מבית חברת אינטרסן, מתכונן ליום העצמאות ה-72 למדינת ישראל, לפתיחת עונת המנגלים הרשמית ולמנגל הבייתי בעצמאות בימי הקורונה, ומציג מדליק פחמים אקולוגי חדשני המיועד להקל על הדלקת הפחמים בצורה קלה, מהירה ונוחה ובמקביל אקולוגי וידידותי לסביבה!

מדליק הפחמים האקולוגי מבית המותג הינו האידיאלי לעונת המנגלים הלאומית שמגיעה באביב. המדליק מהווה אמצעי אולטימטיבי להדלקת אש בעת בילוי, תוך כדי שמירה על האוויר והטבע. בין אנו אם מעוניינים לעשות על האש עם משפחה וחברים או לצאת למחנאות כשהמגיפה תעבור, איזילייט הוא הפתרון שיספק אווירה מספק הדלקת אש במינימום זמן ומאמץ. מדליק הפחמים האקולוגי עשוי מסיבי עץ הטבולים בשמן צמחי, חומרים טבעיים ההופכים אותו לידידותי במיוחד לסביבה. המדליק חסכוני יעיל וקל לשימוש, לא נדרש נייר או כל חומר עזר אחר להדלקת אש. 

מחיר: 4.50 ₪ (32 יחידות של חומר מצית פימים ועץ) | להשיג ברשתות השיוור המובחרות

איזילייט - מדליק פחמים אקולוגי
צילום: אפרת אשל

מטהרי אוויר רייחנים מבית הוסטס

המותג הוסטס מבית חברת אינטרסן, המוביל בתחום הכלים החד פעמיים, מוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והגיינה, מציג מגוון רחב של מטהרי אוויר ריחניים הזמינים בשלל ריחות אביביים מרעננים ומתאימים לריסוס בכל חללי הבית. 

עונת האביב היא תקופה ההתחדשות והרעננות. בימים אלו של הסגר בהם שוהים יחדיו כל בני המשפחה הגרעינית בין כותלי הבית, גובר הצורך בניקיון, סדר וריענון הבית באופן דחוף יותר מהרגיל. השהות התמידית בבית גוררת תחושת מחנק הבאה לידי ביטוי גם באוויר אותו אנו נושמים. סדרת מטהרי האוויר מבית המותג מיועדת בד בבד לניטרול ריחות לא נעימים ולהפצת ניחוחות מבושמים בכל חללי הבית. בסדרה ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של ריחות אביביים וארומטיים לבחירה, בניהם לבנדר, גן ורדים, אוקיינוס, שושן צחור, גן פרחים, לימון ברגמוט ועוד, הנשארים זמן רב לאחר הריסוס. מטהרי האוויר יכניסו את ניחוחות הטבע הנעימים אל פנים הבית ויהפכו את השהות לנעימה ומזמינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 6.90 ₪ ליחידה | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

מבשמי אוויר עם גז מבית הוסטס
צילום: אפרת אשל

איגלו סטיקס – חטיפי קרח קשיחים וארוכים במיוחד מבית כרמית

חברת "כרמית"- מובילת שוק חטיפי הקרח משיקה לקיץ 2020, סדרת איגלו סטיקס, ב-4 טעמים חדשים שילדים אוהבים: פטל, לימון, ענבים ואננס. ללא ממתיקים מלאכותיים, וללא צבעי מאכל.

סדרת איגלו סטיקס – חטיפי שלוקים קשיחים ארוכים במיוחד, שניתן לחלוק עם חבר מגיעים באריזה שקופה המאפשרת לראות את המוצר עצמו.

איגלו סטיקס משווקים במארז של 8 יחידות של 100 מ"ל כל אחד , ומתאימים לאחר הקפאה להתרעננות הילדים ולכל המשפחה. האריזה נוחה לאחיזה ביד, לא מטפטפת ולא מלכלכת ומהווה פתרון מושלם לימי הקיץ חמים.

הטעמים החדשים בסדרת איגלו סטיקס מצטרפים לסדרת מוצרי חטיפי קרח של איגלו בטעמי  פטל, ענבים ולימון וגם לטעמי הגזוז – קולה, ליים ותותית.

מחיר מומלץ לצרכן: 4.90 ₪ (מארז של 8 יחידות) | כשרות: המוצר הינו פרווה, בכשרות מהודרת של בד"צ עדה חרדית | להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הנבחרות. 

חטיפי קרח איגלו סטיקס
צילום: דנה ברק
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X