fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – אוגוסט 2020

עוגת דבש ב-5 ₪ בלבד וממרח שומשום ודבש - אחוה

איך יודעים שראש השנה בפתח? יש יותר מדי פרוסמות לבשמים בטלוויזיה ובכל מקום מוצאים פתאום מוצרים המכילים רימונים ודבש. אז הנה שני מוצרים מבית היוצר של "אחוה" הנפלאים ובמחירי רצפה.

עוגת דבש

אני מחכה כל שנה לעוגת הדבש של אחוה ולא בגלל מחירה המצחיק (5 ₪), אלא בגלל שלדעתי היא אחת מעוגות הדבש הקנויות הכי טעימה שאכלתי.
היא עסיסית במידה הנכונה, לא מתוקה מדי, לא יותר מדי דביקה בידיים, אין לה גרגירים מוזרים שמרגישים בעוגות דבש אחרות והיא ללא ספק סוגרת פינה ליד הקפה.
וכן, המחיר שלה מצחיק ביותר והם עושים את המבצע הזה מדי שנה והאמת, במחיר הזה אפשר לקנות כמה אריזות ולשמור במזווה לשעת משבר או סגר…מה שיגיע קודם.

ממרח שומשום ודבש

על ממרח השומשום ודבש של אחוה יצא לי לכתוב בעבר. הוא אחד ממבחר ממרחי השומשום שלהם והוא מושלם. הוא פתרון מדהים לכריכים לבית הספר או אפילו על לחם קל כאשר רוצים לשמור על המשקל אך בכל זאת רוצים לאכול מנת ביניים משביעה, בריאה ובעיקר טעימה.

הוא עשוי מטחינה משומשום מלא, ללא שומן טראנס, ללא כולסטרול, עשיר מאוד בסידן, דל בנתרן, אינו מכיל צבעי מאכל ובקיצור – מה שאתם רוצים במזווה שלכם.
יש לו טעם נפלא של חלבה (בכל זאת שומשום ודבש), ונכון שהוא פתרון מגניב לתקופת ראש השנה, אבל לטעמי הוא מוצר חובה בבית לאורך כל השנה.

מחיר:עוגת דבש – 5 ₪ לעוגת דבש (400 גרם),ממרח שומשום עם דבש –  8 – 11 ₪ (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים |להשיג ברשתות השיווק המובחרות

עוגת דבש אחוה

קפסולות אריאל Allin1

לפני כמה חודשים חמותי הביאה לי קופסה עם קפסולות של אריאל לכביסה שהיא קיבלה מתנה באחת מהקניות בסופר. מכיוון שאני משתמשת באבקת כביסה, הנחתי אותם בארון והאמת שכחתי מהם.

לפני כמה ימים דפק לי שליח בדלת עם הקפסולות החדשות של אריאל – Allin1. הסתכלתי עליהם ואמרתי לעצמי "נו טוב, עוד קפסולות לאוסף" והנחתי בארון הכביסה. אני מודה ששכחתי מהם ליומיים הבאים. 
אל תשאלו אותי למה לא התחברתי לקפסולות אבל משהו בהם הרגיש לי פחות נקי. אף פעם לא הצלחתי להבין איך כמות החומר הקטנה שיש בתוך קפסולה באמת משתלטת על הכביסה והכתמים. 

ואז הגיע יום שבת ואיתו השעה לעשות מכונה. פתחתי את הארון והסתכלתי על הקפסולות. זהו – אני מנסה!
נתחיל מזה שהן מגיעות בשקית רב פעמית שנסגרת ונפתחת בקלות ועם זאת הסגירה בעלת מנגנון מיוחד להגנה מפני ילדים. בשניה שפתחתי את השקית ריחף לכיווני ריח מושלם של ניקיון. הריח היה כ"כ ממכר והצבעוניות של הקפסולות פשוט עשתה לי את זה.

מסתבר שקפסולות הכביסה החדשות של אריאל Allin1 עושה שימוש בטכנולוגיה בלעדית חדשה, העונה לשם Purezyme והיא עושה שימוש באנזימים מיוחדים  להסרת הכתמים הקשים ביותר, גם אלו שלא נראים ובכך מבטיחה  שמירה על היגיינה ונקיון עמוק לצד שמירה על הבגד. ועם שני ילדים מתחת לגיל 6 – תהיו בטוחים שיש לא מעט כתמים להסיר.

ועכשיו לתוצאות: פעלתי לפי ההוראות וזרקתי קפסולה לתוף המכונה ומעליה העמסתי את הכביסה המלוכלכת. הוספתי מרכך בתא הרגיל והפעלתי. המכונה הכילה בגדים בצבע ורוד של הילדה (כן, יש הרבה ורוד בבית והצבע זוכה למכונה משלו) והתוצאה הייתה מדהימה. הריח של הקפסולה שיפר את הריח של המרכך והכביסה יצאה פשוט נקיה ונעימה. הכתמים שהיו שם באמת הוסרו (בכוונה לא השתמשתי באבקה נגד כתמים שאני בד"כ משתמשת). בואו נאמר שאני לא חוזרת אחורה וממשיכה להשתמש בקפסולות.

דרך אגב, השליח הביא עימו גם מרכך כביסה חדש של לנור לעור רגיש. עוד מוצר מושלם שגורם לכביסה להריח נפלא ועליו תוכלו לקרוא כאן. 

מחיר:  33 ₪ לאריזת 27 יחידות,  40 ₪ לאריזת 35 יחידות ו-66 ₪ לאריזת חיסכון של 55 יחידות | להשיג בפארמים וברשתות השיווק

קפסולות אריאל

צ'ונגו מבית "עוף טוב" - תתכוננו ללקק את האצבעות

אתן בטח חושבות מה כבר יש לחדש בשניצל. האמת, גם אני. אבל אז הוזמנתי להשקה של השניצל החדש של "עוף טוב" – צ'ונגו.

נתחיל מהשקות בעידן הקורונה – הן מתקיימות בזום. קשה מאוד להבין את טיב המוצר דרך זום. נכון, "עוף טוב" הוא מותג מוכר ואיכותי, אבל איך אפשר להתלהב משניצל מבלי להריח אותו, לטעום, לחוש. תתפלאו לשמוע – זה אפשרי ואני כבר אספר לכן.

אז מה זה צ'ונגו?
מדובר בשניצל חדש, למעשה רצועות עוף, ב-4 טעמים שונים. כל חבילה מכילה טעם אחד. מה שמייחד את השניצל הזה, הוא שמדובר ברצועות סופר עסיסיות וקראנצ'יות. מסתבר שב"עוף טוב" עלו על טכנולוגיה מיוחד שממצליחה להשאירה את פירורי הלחם קריספיים. 

אז איך מעבירים טעם וריח בהשקת זום? הביאו מישהי תותחית עם מתכונים שווים והיא למעשה בישלה עבורנו מאכלים שונים המשלבים את הצ'ונגו. מה שכיף היה לראות זה שמדובר במנות קלות, טעימות ומתאימות למנה עיקריות ו/או ראשונות.

את המתכונים תוכלו למצוא כאן.

ועכשיו להתרשמות אישית – הטעם שהכי אהבתי היה השומשום. הטעם האהוב על בעלי – חריף מתוק. הטעם האהוב על הילדים – צ'יפס. הטעם שהכי פחות התחברנו אליו – גריל (חברה שלי לעומת זאת אמרה שזה הטעם הכי טעים).
אנחנו אופים אותם בתנור בתבנית אפיה שמרופדת בנייר אלומיניום ומעל נייר אפיה ובטמפרטורה של 200 מעלות לכ-20-25 דקות. 
אני לא חובבת שניצלים מוכנים אבל השניצל הזה פשוט מוש. הוא קריספי בדיוק כמו שאמרו, עסיסי וטעים ממש. אני אישית ניהנת לתבול אותו במיונז אבל כל האחרים בבית אוכלים אותו ככה, כמו שהוא.
מאז שטעמנו אותו הוא הפך להיות בן בית בפריזר ואין שבוע שאנחנו לא מזמינים אותו בקניה השבועית. 

מחיר: 29.90-32.90 ₪ (900 גרם) | כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות | להשיג ברשתות השיווק

חליטות קרות מפירות וצמחים ללא תוספת סוכר, ללא קפאין, ללא קלוריות - פומפדור

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור מבית טיקנה (TEEAKNNE), מציג חדשנות בעולם התה ומשיק לקיץ 2020 סדרת חליטות צמחים חדשה להכנת תה קר, המתכתב עם טרנד הבריאות העולמי. הסדרה במהדורה מוגבלת של שלושה טעמים חדשים ומפתיעים: תות שדה-תפוז, מוחיטו-פירות יער ואפרסק-פסיפלורה עם יתרונות בריאותיים: ללא קפאין, ללא קלוריות וללא סוכר. 

זהו המוצר היחיד בישראל שייעודי להכנת תה קר!

ההכנה קלילה: להכניס שקיק למים קרירים, להמתין 5-8 דקות, להוסיף קרח לפי הטעם  ולהינות  ממשקה נפלא, מרענן וקיצי, עם מתקתקות קלילה בסכות עלי הסטיביה.

  • חליטות קרות בטעמי אפרסק ופסיפלורה  – מכילות תפוח עץ, ורד הבר, היביסקוס, עלי סטיביה, אפרסק ופסיפלורה.
  • חליטות קרות  בטעמי תות שדה תפוז – מכילות היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז.
  • חליטות קרות  בטעמי מוחיטו ופירות יער – מכילות היביסקוס, תפוח, מנטה, ורד הבר, עלי סטיביה, ליקריץ, אוכמניות וקליפות ליים.

חליטות הקרות  של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: חליטה עשירה בטעם באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 ₪ (משקל : 18 שקיקים *2.5 גרם = 45 גרם משקל נטו) | כשרות: בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר בני ברק באישור רבנות הראשית לישראל | להשיג ברשתות השיווק

פומפדור - תה קר
צילום: אסף לוי

סדרת עוגיות בצק עלים טבעוניות מבית VEGA

סידרנו לכן משהו מתוק ליד הקפה, עוגיות בצק עלים טבעוניות ללא חמאה המיוצרות בשילוב מסורת טוסקנית לתהליכים מודרניים כשהאתגר היה להוציא את החמאה מהבצק ועדיין לשמור על איכות ופריכות העוגייה, כאילו הרגע יצאו מהתנור.

חברת וגה מוצרים טבעונים משיקה סדרה של שלושה סוגי עוגיות בצק עלים טבעוניות: ונטליני – הידועה בשם העממי "עוגיות אוזני פיל", ספוליאטינה – מקלות בצק עלים ופיורנטינה – כיסוני בצק עלים ממולאים בריבת משמש.

העוגיות מיוצרות בתהליך ה-"למינציה", תהליך של קיפול שכבות דקיקות של בצק זו על זו, נעשה באופן ידני. העוגיות כולן נטולות שומן טרנס ושומנים מוקשים וללא הנדסה גנטית, אינן מכילות כולסטרול וכשרות פרווה.

כמו קפיצה קטנה לאיטליה, מבלי לעלות על מטוס, אין כמו ונטליני, ספוליאטינה ופיורנטינה עם כוס קפה משובח וחברים טובים, רק עכשיו תגידו את השמות במבטא איטלקי.

מחיר: 21.90-22.90 ₪ (160 גר' לאריזה) | להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.

עוגיות מבצק עלים טבעוניות מבית VEGA

LOVE CRUNCH - סדרת גרונולות אורגניות מבית Natures Path


Love Crunch היא שילוב אורגני של פינוק מחמם לב עם טעמים נפלאים. כל הגרנולות מסדרת Love Crunch מיוצרות מחומרי גלם אורגניים איכותיים שנבחרו בקפידה והן ארוזות בשקית נוחה לשימוש וניתנת לסגירה חוזרת. כל ביס, מלא בשילוב טעמים שלא ניתן לעמוד בפניהם, משוקולד מריר איטלקי עשיר, תותים מתוקים, פטל ועד קוקוס טרופי. לבחירתכם:

  • לאב קראנץ' – גרנולה אורגנית עם שוקולד מריר ופירות יער – פתיתי שיבולת שועל מלאה עם שברי שוקולד מריר, שבבי קוקוס, תות שדה ופטל מיובשים
  • לאב קראנץ' מקארון – גרנולה אורגנית עם שוקולד מריר וקוקוס – פתיתי שיבולת שועל מלאה עם שבבי קוקוס ושברי שוקולד מריר
  • לאב קראנץ' – גרנולה אורגנית בטעם קראמבל תפוחים – פתיתי שיבולת שועל מלאה עם פקאנים, תפוחים, צ'יה וקינמון
    הסדרה Love Crunch נולדה בהשראת האהבה של בנם של מייסדי נייטשר פאת' ארג'אן ואשתו רימג'ים. הכל התחיל כשהזוג שילב ביחד את כל המרכיבים הדקדנטיים והמפנקים האהובים עליהם כדי ליצור גרנולה טעימה במיוחד שחולקה לאורחים בחתונה שלהם. האורחים אהבו את זה – וסדרת לאב קראנץ' יצאה לדרך. נסו זאת בעצמכם!

סדרת Love Crunch מיוצרת באישור אורגני, בקפידה ובאהבה עמוקה ומובטח שתשמח את הגוף והנפש. 

כל מוצר מסדרת Love Crunch עוזר להחזיר משהו לעולם באמצעות תוכנית Bite4Bite, כאשר על כל אריזת לאב קראנץ' שנרכשת, נייטשר פאת' תורמת לבנק המזון כמות שווה של מזון או את שוויה בכסף, עד 1 מליון דולר בשנה. ככה זה כשאוהבים.

מחיר: 32.90-34.90 ₪ | להשיג: בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.

לאב קראנץ - גרנולה אורגנית
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X