fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – ספטמבר 2020

תרחיף ייבוש פצעים מסדרת א-נוקס מבית HL

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, מציג תרחיף ייבוש פצעים מסדרת א-נוקס, הסופח עודפי שומן ומטפל בפצעונים ואזורים בעיתיים בעור הפנים.

סדרת א-נוקס מבית המותג היא סדרה ייעודית לאיזון עור פנים שמן ובעייתי הנוטע לאקנה ופצעונים. התכשירים בסדרה תורמים לטיהור העור, הרגעת מוקדים בעיתיים, הפחתת הפרשת הסבום והשגת מרקם חלק ללא ברק שומני. תרחיף הפצעים סופח את עודפי השומן המצטברים בעור, מרגיע את האזורים הבעייתיים ומונע היווצרותם של פצעים חדשים. בין הרכיבים הפעילים שמכיל ניתן למצוא, חומצה בטא הידרוקסית (סליצילית) הממיסה קרטין, פועלת בשכבות העמוקות של האפידרמיס ומשמשת כרכיב אנטי- דלקתי. קלמין, המשמשת לכיווץ נקבוביות העור, להרגעה ולחיטוי ומניעת זיהומים, וקמפור, חומר בעל תכונות לריפוי דלקות ממגוון סוגים, כמו גם יכולת הרגעה ואלחוש העור ועל כן מתאים לטיפול באזורים מגורים ובאקנה. את התכשיר יש למרוח באופן נקודתי על מוקדים בעיתיים בעור למשך כל הלילה ולהסירו בבוקר למחרת בשטיפה יסודית. לאחר השימוש ניתן לצפות לעור פנים מאוזן יותר, הפחתת הדלקת והאדמומיות, הרגעת מוקדי האקנה ושיפור משמעותי במרקם העור.

מחיר: 160 ₪ (125 מ"ל) | להשיג: אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. לפרטים נוספים באתר:  www.HL-Labs.co.il

תרחיף לייבוש אקנה של המותג HL
צילום: אורי גרון

סדרת שפתונים סדרת COLOR RICHE NUDE מבית לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק בימים אלה סדרת שפתונים המיישרת קו עם מראה השפתיים במסלולי האופנה הבינלאומיים; שפתיים חושניות, מלאות, מטופחות שמעבירות עם מסר – 'התאפרתי אבל לא התאמצתי', או במונח הבינלאומי – MAKEUP NO MAKEUP.

קולקציית השפתונים החדשה, כוללת קשת מרהיבה של גווני הניוד – הטרנד החם –  מאט, בלתי מורגש עם המון נוכחות, המקנה  מראה  אופנתי, נשי  וזוהר

סדרת השפתונים החדשה  מציע שישה גוונים שונים כשכולם על משפחת גווני הניוד. השפתון מעוצב באריזה יוצאת דופן בגווני ניוד בהיר-ורוד עתיק, המשלימה את המראה הנחשק של הניוד, לצד נגיעות של יוקרה ונשיות סקסית עם טבעת זהב שעוטפת את האריזה. 

בעולם, האריזה זכתה לאהדה גדולה בקרב המשתמשות עד כדי שהביאה לקפיצה במכירות בצורה משמעותית, שכן כולם התייחסו לזה 'ליותר מרק אודם', אלא אקססוריז ששווה להשוויץ בו כשאת מוציאה אותו מקיט האיפור. 

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

סדרת שפתוני COLOR RICHE NUDES
צילום: יח"צ

ערכת צביעת שיער ביתית, ללא אמוניה המכיל שמני הזנה לכיסוי של עד *100% שיער לבן מבית גרנייה

אולייה - ערכת צביעה לשיער ללא אמוניה מבית גרנייה
צילום: יח"צ

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה מציג חידוש בערכת צבעי השיער "אוליה"; המגיע בערכת מיני קיט חדשה**. 

צבעי השיער הקבוע של "אוליה" הם ללא אמוניה (נטולי הריח החריף של צבעי השיער), מבוססים על טכנולוגיית שמנים OIL DELIVERY SYSTEM אשר דוחסים את פיגמנט הצבע לסיב השערה ללא צורך בפתיחת הקשקשת (בדומה לאמוניה). טכנולוגיה זו שומרת ומגנה על השיער במהלך הצביעה, עוטפת את השיער ברכות מתמשכת ומעניקה לו כיסוי של עד 100% שיער לבן*. זהו צבע עשיר ועמיד לאורך זמן, המזין את השיער, שומר על החיוניות שלו ומעניק לו מראה מואר וברק אינסופי. 

הערכה החדשה כוללת: קרם צבע, בקבוק מי חמצן תואם, מרכך הזנה, כפפות ועלון הוראות שימוש. כך שלמעשה בערכה אחת יש את כל הרכיבים הדרושים לחוויית צביעה מושלמת ונוחה! 

כחלק מהשינוי, המותג משיק קולקציה חדשה של 5 גוונים כדי לענות על צרכי הלקוחות בישראל.

התוצאה: צבע שיער קבוע ללא אמוניה המעניק עד 100% כיסוי לשיער לבן*. לאחר הצביעה, השיער נעים למגע ורך כמשי. הודות לטכנולוגיית השמנים, השיער נראה טוב יותר צביעה אחר צביעה!

בדומה למוצרי גרנייה אחרים אשר מתחשבים וידידותיים לסביבה, הצבע מכיל שמנים מתמציות פרחים ומעניק תוצאה נפלאה לשיער! 

**הקטנת שפורפרת הצבע ובקבוק החמצן ל- 50 ג' (במקום 60 ג'),  ובקבוקון המרכך ל- 12 מ"ל (במקום 40 מ"ל) מעניקים יתרון סביבתי הודות לשימוש מופחת בפלסטיק ובאריזות נייר. מלבד גוונים 10.1 ו-6.60. 

טיפ לצביעת שיער בבית – להתייחס למפת הגוונים הנמצאת בגב אריזת הצבע – מפה זו מתייחסת לתוצאה בהתאם לגוון השיער הטבעי. חשוב להתאים בין גוון השיער לבין הצבע שבאריזה, על מנת לקבל את הגוון הרצוי. 

מחיר מומלץ לצרכן: 29.9 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X