fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אפריל 2019

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת SILVER לשיער כסוף ומשיקה מרכך ומסכה לשיער

ד"ר פישר - סדרה לטיפוח שיער כסוףד"ר פישר מרחיבה את סדרת SILVER לשיער כסוף ומשיקה לצד השמפו גם מרכך ומסכה לשיער ומעניקה בכך פתרון מקיף, ייחודי ומעמיק לבעלי שיער כסוף ובעלי שיער בגווני בלונד פלטינה.

טרנד השיער האפור והכסוף כבר נמצא כאן כדי להישאר! יותר ויותר נשים וגם גברים מחליטים שלא לחכות לזמן ולהופעתו הטבעית של השיער האפור וצובעים את שיערם. בנוסף, קיימת מגמה חדשה בקרב נשים וגברים  הגאים בשיערם האפור/ הכסוף הטבעי.

מעבדות ד"ר פישר פיתחו את סדרת SILVER הכוללת שמפו, מרכך ומסכה לשיער, המסייעים בנטרול הגוון הצהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. הסדרה מסייעת בהעמקת גווני שיער כסופים ובהעמקת הברק הטבעי של השיער.

הסדרה מיועדת לבעלי שיער –אפור/כסוף אשר מעוניינים לשמור ואף להעמיק את גווני השיער ולבעלי שיער בגווני בלונד פלטינה המעוניינים לשמור על צבע השיער ולסייע בהארכת חיי הצבע ומראהו האחיד.

  • שמפו SILVER של ד"ר פישר הינו מוצר אהוב ומצליח המכיל נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה ובהעמקת גווני שיער כסופים.
    מחיר: 29.90 ₪ (400 מ"ל)

עתה מצטרפים אליו שני מוצרים חדשים נוספים:

  • מרכך לשיער SILVER של ד"ר פישר המסייע בהתרת קשרים, הזנה וריכוך השיער. המרכך מכיל נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. המרכך מועשר בתמציות שקדים, קמומיל וג'ינסנג ובפרו ויטמין B5 ובויטמין E, למראה שיער חזק, בריא, חיוני ומלא ברק.
    מחיר 29.90 ₪ (400 מ"ל)
  • מסיכת הזנה SILVER של ד"ר פישר לטיפול אינטנסיבי, להזנה ולריכוך השיער. מכילה נוסחה עשירה, המשלבת פיגמנטים ייחודיים, המסייעת בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. הנוסחה הייחודית משלבת סרמידים, סיליקונים ותמציות שקדים, קמומיל וג'ינסנג. מועשרת בפרו ויטמין B5 ובויטמין E להזנת השיער, לסיוע בריכוך ולהעשרה בלחות. למראה שיער חזק, בריא, חיוני ומלא ברק.
    מחיר 39.90 ₪ (300 מ"ל)

ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות.

קמדיס מציגה את Calming Lotion

תסמיני מזג האוויר מעידים על סיום עונת החורף, מה שמסמל על תחילתו של האביב ונראה לי גם שאפילו של הקיץ. תקופה של התחדשות ופריחה הן מבחינת התחזית והן מבחינה דרמטולוגית. המעבר בין החורף לקיץ אידיאלי לטיולים, וזו סיבה מספיק טובה להצטייד עם תכשירים שיעזרו לצלוח בשלום את תנאי מזג האוויר והשלכותיו על עורנו.

חברת קמדיס היא מהמובילות בעולם המערבי לפיתוח ושיווק מוצרי דרמו -קוסמטיקה המבוססים על תרכובות צמחים מהרפואה הסינית המסורתית, אשר הוכחו קלינית ואף עוגנו בפטנטים, מציגה את- Calming Lotion תחליב להרגעת העור מעקיצות וגירויי עור שונים מסדרת RELIEF.

התחליב ג'ל נועד להקלה והרגעה מידית של עור מגורה בעקבות עקיצות יתושים וגירויים אחרים. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס המעניק לו גם את הגוון הטבעי הייחודי לו. התחליב מפחית ביעילות אדמומיות וגרד הנלווים לעקיצות וגירויי עור שונים ומסייע במניעת התפתחות דלקת. מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל ששה חודשים, אינו מכיל סטרואידים או פראבנים ונטול בושם.

מחיר: 31.20 ₪ (30 מ"ל) | לרכישה באתר: https://www.kamedis.co.il

קרם לעור מגורה של קמדיס

קרם אנטי אייג'ינג להזנה ולחות מבית חברת מאג'יריי

קרם אנטי אייג'ינג להזנה ולחות מבית חברת מאג'ירייחברת הקוסמטיקה MAGIRAY – מאג'יריי השיקה קרם עשיר במיוחד להזנה, לחות והחלקת עור יבש עד רגיל, רפוי ומבוגר: אקסטרה ריץ' קרם, נלחם בסימני הזדקנות העור המוקדמים, משפר את גמישות העור ומועיל במיוחד לשמירה על לחות ועל יכולות ההגנה הטבעיות של העור. הקרם תורם להפחתת עומק הקמטים ולהאטת סימני ההזדקנות של כל סוגי העור.

שימוש באקסטרא ריץ' של מאג'יריי מועיל במיוחד לשמירה על לחות העור ולהזנה עמוקה. שילוב מושלם בין פפטידים פעילים  תורמים בשימוש מתמיד להפחתת קמטי הבעה, מיגור סימני עייפות, והידוק של העור. כל אלה משוועים לעור מראה רענן וצעיר.

עוד חשוב לדעת:

  • יכולת הקרם להגביר את רמת המיום של העור.
  • פועל להזנה עמוקה התורם למרקם רך, חלק ונעים של עור הפנים.
  • מרגיע גירויים כתוצאה מיובש.
  • מזין ומשקם את רקמות העור.

רכיבים פעילים הקסהפפטיד 8, חומצות אמינו, טריפפטיד GHK-Сu, נַנוֹ–ליפיד רֵסְטוֹר®, חמאת שיאה, שמני נבט חיטה, סויה וזית, תמציות נבט חיטה, לוצרן וברוקולי, רטינול, חומצה היאלורונית, ויטמינים A, E ו5B

הוראות שימוש: למרוח על עור נקי

מחיר: 219 ₪ (30 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג. לרשימת הקוסמטיקאיות www.magiray.info

קרם העיניים EYE TREATMENT מבית "תפוח טכנולוגיות"

קרם העיניים EYE TREATMENT מבית "תפוח טכנולוגיות"הקרם מועשר בלחות להפחתת קמטוטים ולהפחתת כהויות סביב העיניים. הוא נספג במהירות, מעניק הזנה ומשפר את גמישות העור סביב העיניים. המרקם קליל ונעים נספג במהירות ואינו מותיר תחושת כבדות ודביקות. בעל ניחוח עדין במיוחד. הקרם אינו מכיל פארבנים ומשמש גם כבסיס לאיפור.

נוכחותם של מינראליים מים המלח לצד חמאת שיאה המכילה חומצות שומן שמעודדות צמיחה והתחדשות של תאי העור, מרגיעה ומגנה על העור מפני קרני UVB כמו גם משפרת את מרקמו ותורמת לאלסטיות שלו.

רכיבים פעילים:

  • חומצה היאלורונית – מסייעת בשיפור השכבה החיצונית של העור. מפחיתה קמטוטים בשל היותה מרכיב המושך מים. משמשת בסיס לחלבונים כגון: קולגן ואלסטין המעניקים לעור נפח וגמישות.
  • תמצית קינואה – תמצית זו מסייעת לטשטוש הכהויות סביב העיניים.
  • דימיתיקון – פולימר מבוסס סיליקון-הידוע כממלא קווים עדינים בעור.
  • קרוספולימר – מגן ועוזר לשמור על לחות ברקמה הדקה המצוייה סביב העיניים.
  • טוקופרל אצטט – נגזרת ויטמין E – הידועה בתכונותיה נוגדות החמצון, כמו כן מסיית בהגנה מפני חומרים מזיקים ומרדיקלים חופשיים.

אופן השימוש: למרוח סביב העיניים ולהחדיר בטפיחות קלות. יש לחזור על הטיפול פעמיים ביום-בוקר וערב.

מחיר: 165 ₪ (30 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות "תפוח טכנולוגיות" . לבירור הקוסמטיקאית הקרובה 1700-70-74-78

Kiko Milano עכשיו בישראל!

Kiko Milano, מותג האיפור המוביל באיטליה, עם מומחיות, ידע וסמכות שאין שני להן במוצרי קוסמטיקה במשך למעלה מ-21 שנים, הנגיש את היופי האיטלקי לעולם באמצעות קולקציות איפור מהנועזות והמגוונות ביותר, על מנת שכל אחת ואחת תוכל לבטא בחופשיות את היצירתיות הפנימית שלה.

עם מורשת איטלקית שהגדירה יופי אוניברסלי במשך זמן ארוך יותר ממה שרוב היסטוריונים יכולים לזכור, ומתוך נאמנות למקום הולדתו של המותג, המוצרים הצבעוניים של kiko מיוצרים 100% באירופה, כשרובם המכריע מיוצר באיטליה, והם משלבים טכנולוגיה מובילה ואיכות, עם יצירתיות אינסופית.

Kiko Milano מובילה טרנדים ומגמות, יוצרת מגוון עצום של מוצרים באיכות גבוהה במחירים תחרותיים, מביאה את החלום של יופי איטלקי לכול אחת ואחת, ובו בזמן נחשבת לאחד המותגים המוערכים בעולם בקרב המאפרים המקצועיים ומובילי דעת הקהל ברחבי העולם.

ברוכות הבאות לעולם של Kiko Milano, בואו לשחרר את חזון היופי שלכן! מוצרי המותג נטולי פרבנים, לא נוסו על בעלי חיים, נטולי SLS, נון קומדוגניים  נבדקו דרמטולוגית ובטוחים לשימוש לכל סוגי ומצבי העור. המותג דואג להתחדש בשש קולקציות מרהיבות בשנה, ומציע מגוון עשיר של כ-1,600 פריט איפור, טיפוח ואביזרי יופי לכל גיל.

סניפי דגל ראשונים: קניון איילון ר"ג- נפתח במרס 2019, קניון מלחה י-ם- בקרוב, קניון עיר ימים נתניה- בקרוב | אתר – https://www.kikocosmetics.co.il

מוצרים המיוצרים בישראל בגווני כחול לבן במיוחד ליום העצמאות

בהיותו כבר חלק בלתי נפרד מקוד הלבוש בחגים, עולם הקוסמטיקה והטיפוח משתלט אט אט והופך למאסט אצל ישראלים רבים במיוחד במועדים חגיגיים. באביב ובפרט ביום העצמאות, הגוונים המנצחים הם כחול ולבן .
מה קורה כאשר החגיגה היא כפולה ? מוצרים שמיוצרים בארץ שגם גווני כחול לבן? האם יש מוצרים כאלו כיום ? התשובה היא כן !

חוגגים עצמאות בביוטיקייר

  • צללית בגוון פנינתי מס' 13 –  צללית העשויה מטכנולוגית אפייה המאפשרת שמירה על ריכוז פיגמנט גבוה ואפקט ברק עז ועמיד למשך זמן רב. בסדרת הצלליות האפויות ישנם 12 גוונים כאשר בכל הגוונים הבהירים ניתן להיעזר כהיילייטר.  ליום העצמאות מומלץ להשתמש בגוון פנינתי או כחלחל. מחיר: 6.00 ₪
  • מפיץ ריח חשמל יבעיצוב אלגנטי המחליף צבע בחושך – כידוע, הרשת דואגת לעדכן את מוצריה בהתאם לתקופה, והפעם בחרה לחדש את תחום הבישום לקראת החגים ולרענן את המדף במפיץ ריח אשר יבטיח ניחוח אביבי בכל חללי הבית השונים. עיצוב ייחודי בצבע לבן המתחלף בחושך. מחיר 39.90 ₪.
  • סדרת לק ג'ל בגווני כחול לבן כדגל המדינה – הרשת מחוללת שינוי ומאפשרת כיום לכל אחד ליהנות מיתרונות הג'ל כפתרון לכל כיס וציפורן – 3-Step soak off UV LED Gel Polish.  המארז כולל- ג'ל בסיס, לק וטופקוט. ייבוש הפורמולה מהיר ואינו אורך מעל דקה וחצי תחת מנורה ייעודית לייבוש. מחיר לק ג'ל – 9.90 ₪ / מחיר בסיס –  10.90 ₪ / מחיר טופקוט- 10.90 ₪.
  • קרם כפפה ליד ולרגל בלחות מוגברת במיוחד ליום אביבי למנגל הישראלי – קרם כפפה ליד ולרגל + סיליקון בתוספת מיקרו קפסולות של ויטמין  E .נוסחה חדשה ובלעדית שפותחה על מנת לספק לחות מוגברת והגנה על אזור כף הרגל והידיים. בנוסף, מכיל שמן זית לריכוך העור. מחיר 9.90 ₪.
  • איליינר כחול לעין חתולית בערב העצמאות – איליינר נוזלי Dip Eyeliner חזק ועשיר בפיגמנט, עמיד לאורך היום, במים ואינו מתקלף. בעל מברשת קצרה לאחיזה נוחה ולדיוק מקצועי. הפתרון המושלם לאיפור לאירוע חגיגי. מחיר 8:00 ₪

את מוצרי ביוטיקייר ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ או באתר – https://www.beautycare.co.il

מוצרי ביוטיקייר ליום העצמאות
צילום: יח"צ

מותג הדרמו-קוסמטי הישראלי קמדיס מציג חגיגות מוצרים ומדינה

  • קרם טיפולי חדש – TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM– מדובר בפורמולה חדשה עשירה ומזינה, שמטרתה העיקרית היא הרגעת עור מגורה ואדמומי והקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור). הקפדה על שימוש קבוע יסייע בריכוך העור, תחושת הקלה על הגרד ובהשגת מראה בריא יותר. האריזה בצבעי כחול לבן המתאימה לחגיגות העצמאות.  מחיר 90 ₪ ל150 מ"ל.
  • קרם לחות לידיים מסדרת  DRY SKIN – קרם לחות עשיר ומזין ידיים אשר מטרתו העיקרית להרגיע מידית עור ידיים יבש, מגורה ואדמומי. שימוש קבוע יסייע בריכוך עור מחוספס וסדוק ובהשגת מראה עור חלק יותר. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס ומסייעת בשיקום עור הידיים כמו גם בהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. בעל אריזה בצבעי דגל ישראל, משתלב ביום העצמאות. מחיר 30 ₪ ל100 מ"ל.

את מוצרי קמדיס ניתן להשיג באתר – https://www.kamedis.co.il

מוצרי קמדיס ליום העצמאות
צילום: יח"צ

Palmer’s מציג: סדרה של קרמים לגוף מרכיבים גולמיים וטבעיים לעור מפנק

המותג Palmer’s מציג סדרה של קרמי גוף עשירים בוויטמינים ומינרלים, ביניהם, קרם גוף שמן זית וקרם גוף שמן קוקוס.

חברת Palmer’s מציעה מגוון רחב של מוצרים לנשים, גברים ותינוקות. המוצרים נותנים מענה לשלל שימושים –  סימני מתיחה, לחות לפנים, קרמי גוף, מוצרי תינוקות, טיפוח השיער ומוצרי ניקוי וטיפוח לאמבטיה.

סדרת קרמי הגוף מורכבת מפורמולות המכילות את הרכיבים העשירים והאיכותיים ביותר של הטבע:

  • קרם שמן הזית מכיל ויטמין E, שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, נטול פרבנים, שמן מינרלי וגלוטן.
  • קרם שמן הקוקוס מכיל שמן קוקוס ומונולי (טהיטי), בתוספת בישום עלי כותרת גארדניה. קרם שמן הקוקוס מכיל גם הוא ויטמין E, נטול שמן מינרלי וגלוטן ובנוסף, יוצר ממרכיבים שהופקו בהקפדה על שימור הסביבה.

המרכיבים הגולמיים בקרמים מכילים רמות גבוהות של חומצות שומן טבעיות וחלבונים החיוניים לשמירה על מראה אור קורן ובריא. הקרמים בעלי ריח קליל ואוורירי, נספגים בקלות ומעניקים תחושת רכות וגמישות לעור.

מחיר: 38.17 ₪ (250 מ"ל) | לפרטים נוספים:  https://www.epharma.co.il או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

L'ORÉAL ישראל מעמיקה את אחיזתה בשוק הדרמו-קוסמטיקה המקומי ומשיקה את CeraVe

מותג CeraVe, אשר נרכש ע"י קונצרן לוריאל בשנת 2017, הושק בקצב מואץ ברחבי העולם בשנת 2018 ובמאי 2019 המותג יושק גם בישראל. ההתרחבות המהירה היא תוצאה של הצמיחה האדירה של המותג בצפון אמריקה (CeraVe הוא המותג מס' 1 של קרמי לחות בארה"ב) ושל ביקוש עולמי גובר למוצרי טיפוח עור פרה-רפואיים במחירים נגישים המעניקים חווית מרקם איכותי.

סדרת מוצרים cerave מבית לוריאל
צילום: מוטי פישביין

"קיים קו דק בין אלגנטיות קוסמטית ובין יעילות טיפולית בקטגוריית קרמי הלחות. לעיתים קרובות, הקרמים הקלילים לא מספיקים, והקרמים היעילים הם כבדים ושומניים. CeraVe  בולט כדוגמה עוצמתית של הטוב בשני העולמות: קליל ולא שומני אבל עם יכולת הזנה עצומה. זה לא מפתיע שקרם הלחות הפך לבחירה הברורה לרבים." – פיטר א. ליו, M.D דרמטולוג מומחה ומרצה באוניברסיטת Northwestern.

המותג מציע מגוון מוצרים מקיף ורב שימושי, לגוף ולפנים, הכולל קרמי לחות ותרחיצי ניקוי. כל המוצרים משלבים פורמולה המכילה 3 סרמידים חיוניים- 1, 3, ו- 6-II, על מנת לסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, וטכנולוגיית MVE להענקת לחות מתמשכת לאורך כל היום.

קרם הלחות הינו מוצר הדגל העולמי והפך להיות קרם הלחות המומלץ ביותר ע"י דרמטולוגים בארה"ב. הקרם מתאים גם לילדים, היפואלרגני, ללא בישום, ללא פראבן.

המוצרים הנמכרים בישראל

  • קרם לחות לפנים ולגוף לעור יבש עד יבש מאוד – מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מתאים למבוגרים ולילדים. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן.
    מחיר: 54.90 ₪ (177 מ"ל), 94.90 ₪ (340 גר'), 114.90 ₪ (454 גר')
  • תחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד – מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. מתאים למבוגרים וילדים. ללא בישום. ללא פראבן.
    מחיר: 69.90 ₪ (236 מ"ל), 99.90 ₪ (473 מ"ל)
  • קרם ידיים משקם לידיים מחוספסות ויבשות במיוחד – מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. אינו משאיר תחושה שמנונית.
    מחיר: 34.90 ₪ (50 מ"ל)
  • קרם רגליים משקם לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי – מעניק לעור לחות להרגעה והקלה על היובש תוך קילוף עדין של העור, מרכך את העור ומשפר את מרקם העור הפגום. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור ללא בישום. ללא פראבן. היפואלרגני.
    מחיר: 44.90 ₪ (88 מ"ל)
  • תחליב ג'ל לניקוי והזנת העור בלחות לעור רגיל עד יבש – מנקה ומזין את העור בלחות מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף היפואלרגני. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן.
    מחיר: 54.90 ₪ (236 מ"ל), 79.90 ₪ (473 מ"ל)
  • ג'ל מקציף לניקוי לעור רגיל עד שמן – מנקה ומוריד את עודפי השומן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים והגוף. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן. לא קומודוגני.
    מחיר: 54.90 ₪ (236 מ"ל), 79.90 ₪ (473 מ"ל)
  • תחליב לחות לפנים לעור רגיל עד יבש – מעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. ללא בישום. ללא פראבן.
    מחיר: 69.90 ₪ (52 מ"ל)
  • תחליב לחות לפנים עם SPF25 לעוררגיל עד יבש – מעניק לחות לכל אורך היום ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, ללא בישום. ללא פראבן. לא קומדוגני.
    מחיר: 69.90 ₪ (52 מ"ל)
  • קרם עיניים משקם – מפחית את מראה העיגולים השחורים ואת הנפיחות סביב העיניים. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. ללא בישום. ללא פראבן.
    מחיר: 74.90 ₪ (14 מ"ל)

להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, וקופות החולים ברחבי הארץ.

גוון של קורל חיוני לצד סגלגל פסטלי של פרח הכרכום היא נקודת הזינוק לאביב 2019  של המאפר בועז שטיין

צללית קורל עם סגול של בועז שטיין
צילום: אלון גנון

בועז שטיין מאפר מקצועי ובעל מותכ הנושא את שמו, השיק לקראת האביב צללית דואו המאגדת את שני גוונים אופנתיים באותה האריזה.

הגוונים מוצעים בטקסטורת סאטן מבריקה בעוצמתיות ובצבעוניות מעודנת בדרגת כהות בינונית עד בהירה.

הצלליות מורכבות מאבקת משי, שמן צמחי, סיליקה, מיקה (מינראל נציץ) ורכיבים הדוחים מים וזיעה שיתרמו לעמידותן ויסייעו בהיצמדות ואחיזה טובה של הפיגמנטים לעפעף.

"הגוונים הללו יכולים לשמש כגווני רקע באופן עצמאי, על כל שטח העפעף לצד תיחומים קלים של העין באמצעות אייליינר ומסקרה מודגשת – והתוצאה: מראה מאופר אוורירי, נקי ושטוח המהווה מענה מצויין לאיפור ביום אביבי שמשי וחמים. בשל העובדה כי אלה משתלבים נהדר עם גוון כהה ומעושן של חום/אפור, הדגשת זווית העין החיצונית לצדם תעניק תוצאה של איפור אלגנטי ומרשים", מסכם בועז שטיין.

מחיר: 90 ₪ (2.5 גרם) | להשיג בביוטי סטופ "בועז שטיין" בקניון מול הים בחדרה, אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג ובפרפומריות ברחבי הארץ.

רשת SACARA משקיה לקיץ: סדרת טיפוח לגוף בעלת פורמולה מיוחדת, לתחושת רעננות מוגברת

מארז קיץ של רשת SACARA
צילום: ניר יפה

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה סדרת טיפוח לגוף, בעלת פורמולה מיוחדת, לתחושת רעננות מוגברת. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים:

  • מי גוף מבושמים –  בניחוח עדין, המיועד לבישום ורענון הגוף. מעניק ניחוח למשך כל שעות היום ולתחושת רעננות, לאורך זמן.
    מחיר: 9.90 ₪ (125 מ"ל)
  • קרם גוף – במרקם קליל, הנספג במהירות. מכיל תמצית קמומיל המעשירות את העור בלחות חיונית. אינו משאיר הרגשה שמנונית. מותיר את העור קטיפתי, רענן ומעניק תחושת רכות מיוחדת, לאורך זמן.
    מחיר: 8.90 ₪ (200 מ"ל)
  • קרם ידיים – מכיל נוסחה ייחודית מעושרת בסיליקונים, ויטמין E ואלוורה, המיועדים למניעת יובש העור. הקרם נמרח בקלות ונספג במהירות, מזין את העור ומעניק תחושת הקלה מיידית לכפות ידיים יבשות. הקרם מותיר את הידיים רכות, נעימות ובניחוח נפלא.
    מחיר: 4.90 ₪ (100 מ"ל)

ניתן לרכוש את הסדרה כמארז מתנה בתוספת תיק איפור בשווי 36.60 ₪ בלבד.

סדרת מוצרי "לקטופיל" לטיפול בעור יבש, סדוק ומגורה מבית "כצט"

לקטופיל הנה סדרת מוצרי טואלטיקה טיפולית מבית חברת התרופות כצט, המהווה פתרון מצוין לתופעת העור היבש, הסדוק והמגורה. סדרת לקטופיל כוללת 5 מוצרים: תחליב סבון טיפולי, תחליב גוף טיפולי, קרם ידיים טיפולי לידיים עובדות ושמפו ומסכה נגד קשקשים.

זוהי סדרת מוצרי הטואלטיקה הטיפולית היחידה שמוצריה הם בעלי רמת  p.H 3.5 – רמת חומציות המסייעת לשיקום יכולת ההגנה הטבעית של העור ושמירה עליה. מוצרי לקטופיל מבוססים על שילוב ייחודי של חומצה לקטית ומרכיבי לחות המופקים מחלב. סדרת לקטופיל כולה מאושרת ע"י א.י.ל – האגודה הישראלית לסוכרת.

עור בריא הוא עור חומצי

עור גופנו מגן על עצמו באופן טבעי ע“י שמירה על רמת החומציות. המדענים מודדים את החומציות בערכים של מתחת ל 7- מראים על חומציות ואלה מעל 7 מעידים על בסיסיות. .רמת ה- pH הנורמלית של העור נעה בין 4-6. כאשר פוחתת החומציות מתרופפים תאי השכבה החיצונית והיא מאבדת את יעילותה כמגנה על העור, העור הופך רגיש יותר לזיהומים וגם יופיו ורכותו נפגעים מכך.

לחומציות העור שני תפקידים עיקריים: הגנה טבעית על העור מחיידקים הגורמים לזיהומים ומחלות, והשתתפות בתהליך התחדשות תאי העור.

היתרונות הבולטים ברכיבי החלב במוצרים לעור:

  • Lactic acid (חומצה לקטית): מהווה 70% ממעטה ההגנה החומצי של העור. הגוף מפריש את החומצה הלקטית בזמן פעילות שרירים מואצת, כמו גם בכל תהליך ריפוי של רקמות בגוף. החומצה הלקטית מחזקת את המעטפת החומצית של העור ובכך יוצרת סביבה קוטלת מזהמים. כמו כן, היא מחזקת את תנגודת העור לחיידקים, פטריות ונגיפים.
  • Lactoserum (לקטוסרום): מעשיר את העור בחומרי הזנה, בעיקר לקטוז המספק אנרגיה לתאי העור ותורם להתחדשות ושיפור מראה העור.
  • Lactowax (לקטווקס): מעשיר את העור באלמנטים הידרוליפידים ולכן שומר על הלחות והאלסטיות של העור.

המוצרים בסדרה

  • תחליב סבון טיפולי היחיד ברמת pH3.5 לשימוש יומיומי עבור כל המשפחה ובמיוחד לבעלי עור  יבש, סדוק ומגורה. מתאים גם לתינוקות הסובלים מתפרחת חיתולים. תחליב סבון לקטופיל אינו מכיל דטרגנטים המיועדים להקצפה בלבד, הוא היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. מחיר: 59.90 ₪ .
  • קרם ידיים טיפולי לידיים עובדות פותח במעבדות חברת כצט, מכיל נוסחה מיוחדת של מרכיבי לחות וחומצה לקטית המופקים מחלב. במיוחד לעור ידיים עובדות, עור יבש וסדוק. היחיד ברמת pH3.5 שומר על לחות וגמישות העור, עוזר בשיקום סדקים בעור הנגרמים מיובש, עבודה ופגעי אוויר. הקרם הוא היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. מחיר: 34.90 ₪ .
  • קרם גוף טיפולי קרם גוף טיפולי פותח במעבדות חברת כצט, מכיל נוסחה מיוחדת של מרכיבי לחות וחומצה לקטית המופקים מחלב. נבדק ואושר היפואלרגנית ולעור רגיש. היחיד ברמת pH3.5  המסייע ליכולת ההגנה הטבעית של העור. מתאים לשימוש יום יומי המסייע בשיקום סדקים בעור הנגרמים מיובש ופגעי אוויר, שומר על לחות וגמישות העור, מרגיע ומשפר את עור הגוף ומעניק לו הגנה, רכות, גמישות והזנה.. מחיר: 39.90 ₪

את סדרת הטואלטיקה הטיפולית לקטופיל ניתן להשיג בכל מחלקות הטבע ברשתות הפארם ובכל בתי המרקחת.

סדרת מוצרי "לקטופיל" לטיפול בעור יבש

המהפכה בלק הג'ל: אין צורך במנורה – אסי משיקים לק ג'ל עם נוסחא ייחודית ללא צורך במנורה לשימוש בייתי

essie אסי ג'ל קוטור
צילום:" יח"צ

מותג הלקים הניו-יורקי האייקוני ESSIE, המתמחה בטיפוח ציפורניים, משיק לצד המגוון הרחב של צבעי הלקים האופנתיים, את סדרת לק-ג'ל בייתי המבטיחה לוק מושלם לציפורניים ועמידות של עד 12 ימים- ג'ל קוטור.

התוצאה: מניקור מושלם עם יתרונות הלק הרגיל והאהוב.

GEL COUTURE – טכנולוגיה חדשנית

הסדרה החדשה עוצבה בהשראת אופנת ההוט קוטור השולטת בעולם האופנה  והסדרה משלבת בין טכנולוגיה וחדשנות לאיכות עילית.

גווני הסדרה עמידים עד 12 ימים עם ברק מושלם דמוי ברק הג'ל. איך כל הקסם הזה קורה?

מריחת הלק נעשית ב-2 שלבים:קודם מורחים 2 שכבות של צבע ולאחר מכן שכבה אחת של טופ-קוט (ללא צורך במנורת UV או לד).

הסדרה כוללת מבחר של 26 גוונים טרנדיים, איכותיים וסופר עמידים המגיעים בבקבוק בעיצוב חדשני המחקה את הפיתולים והסיבובים של שמלת ערב שנתפרה באופן מושלם. המברשת של הסדרה מהפכנית עם מוט מפותל, עם פטנט אשר צורתו נהיית צרה ודקה בסופה על מנת להבטיח מריחת צבע מושלמת.

הסרה קלה – אין צורך בהשריית הציפורניים. הסרה רגילה עם אציטון או מסיר לק.

קולקציית הצבעים נוצרה בהשראת בתי האופנה הגדולים והיא מתכתבת עם הצבעים השולטים בתצוגות האופנה לצד צבעים קלאסיים אהובים ועל-זמניים.

מחיר: 49.90 ₪ (13.5 מ"ל) | להשיג בסניפי סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

MATTE INK – השפתון הנוזלי העמיד של מייבלין ניו-יורק

מייבלין ניו יורק שפתוני מאט אינק
צילום: יח"צ חו"ל

לאחר שכבש את העולם, את הקהל הישראלי ואת הרשתות החברתיות, MATTE INK – השפתון הנוזלי העמיד של מייבלין ניו- יורק, שאין מאט ממנו, מגיע לישראל בגוונים נוספים. סדרת גווני ניוד חדשה ומדוברת, המוכרת לקהל בשמה UN-NUDE, מצטרפת לגוונים הקיימים והופכת את מאט אינק לאחת הסדרות הרחבות ביותר, עם לא פחות מ-17 גוונים. כל שפתוני הסדרה מעניקים כיסוי מלא בגימור מאט; עמידות עד ל-16 שעות, מבלי לייבש את השפתיים; והצהרת FASHION אמיתית שכל כך קל  לאמץ.

התוצאה: שפתיים בגוון אינטנסיבי ומאט למראה עוצמתי ומושך.

סופר סטיי מאט אינק- טכנולוגיה בשרות האופנה:

  • פורמולה בטכנולוגיית "elastic ink" המכילה פיגמנטים אינטנסיביים בעלי כיסוי גבוה במיוחד.
  • מרקם נוזלי חלק שעוטף את השפתיים ומתקבע במהירות
  • מברשת בעלת  צורה מחודדת ההופכת את המריחה למדויקת, קלה ונוחה – בעלת גומה במרכז: לוכדת את החומר ומאפשרת כיסוי מלא במריחה אחת, ללא צורך בטבילה נוספת.

הוראות שימוש:

  1. יש לבחור גוון שמתאים ל-VIBE שלך היום, מתוך 17 גווני סדרת MATTE INK, המקיפים קשת מטורפת של גוונים: אדום, בורדו, פוקסיה, כתום, סגולים דרמטיים וניודים חדשים שאי אפשר לפספס.
  2. יש למרוח  את השפתון לפי הצורה הרצויה לכם,  מהחלק הפנימי של השפה כלפי חוץ.

מחיר השקה מיוחד לחודש ההשקה מאי 2018: 42 ₪ (5 מ"ל) | להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות – https://www.maybelline.co.il

ד"ר פישר משיק – GENESIS DIGITAL AGE

מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר מציגות את GENESIS DIGITAL AGE – סדרה חדשה ופורצת דרך המסייעת בהגנה מקרינת האור הכחול המזיקה שמקורה במסכים דיגיטליים.

מהי קרינת האור הכחול?

התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות הביאה לעליה דרמטית בשימוש במכשירים דיגיטליים הפולטים אור כחול (BLUE LIGHT) כדוגמת: סמארטפונים, מסכי מחשב, טלוויזיה וטאבלטים.

בשנים האחרונות פורסמו מחקרים רבים המצביעים על ההשפעה המזיקה של קרינת האור הכחול על העיניים ופגיעה במנגנוני השינה והערות. מחקרים עדכניים אשר בדקו את השפעת קרינת האור הכחול גם על העור, הראו כי חשיפה ממושכת ומוגברת לאור כחול גורמת ליצירת רדיקלים חופשיים מזיקים  הגורמים לנזקים בעור ולהזדקנות מוקדמת של העור המתבטאת ברפיון עור, מראה עייף, קמטים, קמטוטים, כתמי עור וירידה בגמישות העור.

סדרת GENESIS DIGITAL AGE, פיתוח חדשני ובלעדי ממעבדות המחקר של ד"ר פישר, מסייעת בהגנה מפני הזדקנות מוקדמת של העור שמקורה גם באור הכחול הנפלט ממסכים דיגיטליים – DIGITAL AGING.

סדרה ייחודית הנותנת מענה מיטבי לכל שעות היום ולמגוון סוגי העור – 2 קרמי יום מגנים המותאמים לסוגי העור השונים,  קרם לילה משקם ופריימר סרום. כל תכשירי הסדרה עברו בהצלחה בדיקת לחות ל – 24 שעות.

כל תכשירי הסדרה מכילים את רכיב ה- Blumilight™, קומפלקס פטנטי וחדשני בריכוז פעיל המכיל תמצית מזרעי פולי הקקאו הלבן (Criollo Porcelana) מזן מובחר ונדיר שמקורו בפרו. רכיב זה בעל פעילות אנטי-אוקסידנטית אינטנסיבית במיוחד כנגד רדיקלים חופשיים מזיקים הנוצרים גם כתוצאה מחשיפה לאור הכחול.

הקומפלקס מסייע בצמצום ובטשטוש מראה הקמטים והקמטוטים ובשיפור מרקם, גמישות ומראה העור, למראה עור בריא וצעיר יותר.

הרכיב נבדק במעבדות מובילות בצרפת ונמצא מסייע בהפחתת ייצור רדיקלים חופשיים מזיקים, ROS (Reactive Oxygen Species). בנוסף, בבדיקה קלינית בקרב נבדקים שנחשפו למכשירים דיגיטליים נצפתה הפחתה ניכרת במראה הקמטים והקמטוטים ושיפור במרקם העור.

שילוב אפקטיבי ייחודי של רכיבים פעילים:

  • Aquaxyl™ – רכיב חדשני המעניק לחות אידאלית ומסייע בשמירת מאזן הלחות של העור.
  • חומצה היאלורונית המעניקה לחות אופטימלית לעור ותורמת למראה עור חלק וקורן יותר.
  • מי ים המלח ופרו-ויטמין B5 להזנה וריכוך, לסיוע בחידוש העור ולשמירה על גמישות ולחות העור.
  • ויטמין E – אנטי אוקסידנט המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ובמניעת נזקי סביבה ואקלים.

קרמי היום בסדרה משלבים את טכנולוגיית BST (Broad Spectrum Tech), טכנולוגיה מתקדמת ביותר הייחודית לד"ר פישר בעלת מערכת מסנני קרינה בהרכב אופטימלי להגנה גבוהה ורחבה מקרינת (SPF30) UVB, מקרינת UVA וכן מסייעת בהגנה מפני קרינת IR, מקרינת האור הכחול (BLUE LIGHT) ומהזדקנות מוקדמת של העור. קרמי היום בסדרה בעלי UVA/UVB Balance.

לקבלת תוצאות אופטימליות מומלץ לשלב עם ג'נסיס דיגיטל אייג' קרם הלילה העשיר במיוחד ברכיבי לחות והזנה חיוניים שאבדו לעורך במהלך היום. קרם הלילה המכיל את הרכיב הפעיל Blumilight™ מסייע לעור לשקם את הנזקים שנגרמו לו מחשיפה ממושכת לאור כחול במהלך שעות הפעילות.

לקבלת תוצאות אופטימליות מומלץ לשלב עם פריימר סרום כבסיס אפקטיבי מתחת לקרם הלחות וכדי להעצים את פעולת קרם היום והלילה. ניתן לשלב עם כל קרם פנים וליהנות מסיוע מהגנה מקרינת האור הכחול.

התכשירים בסדרת GENESIS DIGITAL AGE הייחודית:

  • קרם יום מגן לעור הפנים, הצוואר והמחשוף, לעור רגיל-יבש | סנסיטיב, ללא פראבנים, נבדק דרמטולוגית
  • קרם יום מגן לעור הפנים, הצוואר והמחשוף,  לעור מעורב-שמן | סנסיטיב, ללא פראבנים, נבדק דרמטולוגית, נון-קומדוגני, OIL FREE
  • קרם לילה משקם לעור הפנים, הצוואר והמחשוף, לכל סוגי העור | סנסיטיב, ללא פראבנים, נבדק דרמטולוגית
  • פריימר סרום, לעור הפנים, הצוואר והמחשוף | סנסיטיב, ללא פראבנים, נבדק דרמטולוגית, OIL FREE

ד"ר פישר GENESIS הינה סדרת אנטי-אייג'ינג מתקדמת מסוגה המשלבת למעלה מ- 50 שנות מומחיות דרמטולוגית יחד עם מומחיות מדעית מהשורה הראשונה בפיתוח תכשירים להגנה משמש. הסדרה מציעה הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש UVA+UVB וכוללת מקדם הגנה 30SPF לפחות בכל אחד מקרמי היום והעיניים וסיוע בהגנה מקרינת IR.

מחיר: 159.9 ₪ | להשיג ברשת סופר פארם

אסנס אייג' קונטרול לגוון עור אחיד (Age Control Even Tone Essence) מבית AHAVA

אהבה אייג' קונטרול אסנס
צילום: מוטי פישביין

האסנס הוא השלב הראשון והחשוב ביותר הפותח ומייעל את שגרת הטיפוח היומית. מכיל ריכוז פעיל של מרכיבי טיפוח לליחוח, ריכוך, ואיחוד גוון העור. השימוש היומיומי באסנס מרכך את מרקם העור ומסייע בספיגת מוצרי הטיפוח הנמרחים מידית מעליו ובכך מעצים את האפקטיביות של מוצרי הטיפוח לטובת עור רווי, נינוח ואחיד במראה.

אסנס לפנים הוא ללא ספק ריטואל הטיפוח המוביל והחשוב ביותר ביותר שמקורו בקוריאה וביפן. במשך עשרות שנים, האסנס נחשב לסוד היופי השמור לנשות אסיה, ולראיה, האסנס היה ונשאר עד היום הכוכב הבלתי מעורער בשגרת טיפוח העור שלהן. בשנים האחרונות, בעיקר עם התחזקות טרנד ה KBeauty בעולם, התקבע השימוש באסנס כשלב טיפוח פנים חיוני ולגיטימי גם עבור לקוחות ארה'ב ואירופה.

השימוש באסנס מוסיף למעשה עוד שלב של לחות ורכות לעור, והוא ממוקם כמוצר הטיפוח הראשון לאחר ניקוי העור. רציונל הטיפוח עליו מבוסס האסנס הוא שיותר טבעי ואפקטיבי למרוח את מוצרי הטיפוח על עור לח ולא על עור יבש. כשעור לח , רווי ורך הוא  קולט ומספיג באופן יעיל יותר את המרכיבים הפעילים הנמצאים במוצרי הטיפוח הנמרחים מעליו – סרום, קרם מסכה וכדומה.

התועלות שמעניקה תוספת האסנס לשגרת הטיפוח היומית מעניקה לעור:

  • שומר על רכות העור ורמת לחות אופטימלית
  • מגביר את האפקטיביות של כל מוצרי הטיפוח הבאים מעליו
  • מתחזק את העור כנגד הופעת סימני גיל מוקדמים

מרכיבים:

  • Harmoniance™ – תמצית בוטנית המופקת מכל חלקי צמח הלוטוס (מופק מהפרח, גזע, עלה, שורש) השימוש בתמצית מתועד ברפואה העתיקה והיווה השראה למחקרי עור מודרניים שהוכיחו את התרומה לעור בשיפור רמת הלחות, החלקת מרקם העור ואיחוד גוון העור.
  • Gatuline® Renew – תמצית טבעית של ניצני עץ ארז יפני, עשיר בפיטוכימיקלים המסייעים להתחדשות האפידרמיס, ותורמים משמעותית להחלקה וריכוך מרקם העור.
  • Natriance Brightener™ – תמצית פרוטאין חיטה, מסייע לחשוף את הזוהר הטבעי של העור ותורם לגון עור בהיר ואחיד יותר.
  • 3D™קומפלקס – קומפלקס המכיל את המינרלים הטבעיים מים המלח (Osmoter™ ) עם תמצית תמר ואצת דונליאלה סלינה. פטנט בלעדי של AHAVA כנגד תהליכי חמצון ורדיקלים חופשיים, לשיפור רמת הלחות והחלקת מרקם העור.
  • חומצה היאלורונית – פורמט של חומצה היאלורונית מסיסה בעלת מבנה מולקולרי קטן וכבד  המאפשר ליחוח אינטנסיבי ומהיר של שכבת העור העליונה

אופן השימוש: על מנת ליהנות מכל יתרונות האסנס, מומלץ לטפטף כמה טיפות לתוך כפות הידיים ולעסות ישירות על פנים וצוואר נקיים. יש להמשיך ולמרוח את שאר מוצרי הטיפוח מייד לאחר מכן כל עוד העור לח עם נוכחות האסנס. לשימוש פעמיים ביום – בקר וערב, לאחר שלב ניקוי העור.

מחיר: 199 ₪ (100 מ"ל) | להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת נבחרים.

מייבלין ניו-יורק משיק את המסקרה עם הפורמולה החדשנית למראה נפח נקי וטבעי – SNAPSCARA

סנאפסקרה - מסקרה צבעונית של מייבלין ניו יורק
צילום: יחצ מייבלין ניו יורק

הזמן קצר ואין כוח להשקיע בבניית נפח עם המסקרה, וגם אין ממש חשק להסיר את האיפור בסוף היום, עם כל השפשוף והלכלוך השחור הכרוך בזה! מייבלין ניו יורק מותג האיפור מס' 1 בעולם* משיק את סנאפסקרה: מסקרה המקצרת את זמן האיפור ומוחקת את הצורך לשפשף את העיניים והריסים בסוף היום.

"סנאפסקרה": "סנאפ" זה המהיר החדש. במריחה אחת של המסקרה בעלת המברשת הייחודית והמעוקלת,  מקבלים לוק בעל נפח טבעי. סנאפסקרה מגיעה ב-3 צבעים מהפנטים: כחול, חום דובדבן ושחור, כך שניתן לאמץ בכל יום לוק ריסים שונה, אדג'י ומגוון!

סנאפסקרה לא מתפוררת במהלך היום ולא יורדת כך סתם; היא תוסר בקלות ובמהירות רק כאשר נחליט לעשות זאת! צמר גפן טבול במיים חמימים יסיר אותה מיד, זאת הודות לפורמולה ייחודית ללא ווקס, שתשאיר את הפנים נקיות לאחר ההסרה המהירה.

הוראות שימוש: יש למרוח לאורך הריסים מהשורש עד הקצה. מומלץ להניח את המברשת בבסיס הריסים ולסרק בתנועת גלגול כלפי מעלה. טיפ: למראה אדג'י במיוחד, הברישו את מניפת הריסים העליונה בעזרת סנאפסקרה שחורה, ואת מניפת הריסים התחתונה בעזרת סנאפסקרה בצבע כחול רויאל.

מחיר: 35 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות

(תמונה ראשית באדיבות: collective-evolution.com)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X