fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אוקטובר 2020

D. Immediate Age-Less Serum - סרום למתיחה מיידית מבית SR COSMETICS

יש לי תחושה שמדי חודש SR COSMETICS מוציאים מוצרים חדשים ואני כ"כ שמחה שמדי חודש נופלת בחלקי ההזדמנות להתנסות בהם, כי כל מוצר שלהם פשוט – בול.
גם החודש הם הוציאו מוצר חדש והפעם – סרום למתיחה מיידית. אני כמעט בטוחה שכתבתי על זה בעבר, אבל למרות שאני בת 38 אני מסרבת להאמין שכבר בגיל הזה אני צריכה להשתמש בתכשירי אנטי-אייג'ינג ומתיחה. בפנים אני עדיין מרגישה סטודנטית בת 24 אז מוזר לי להשתמש בתכשירים כאלה.
אבל, פנטזיות לחוד ומציאות לחוד – אני בת 38 עם עור מעורב ואין ברירה אלא להתחיל להכיר בזה. לכן, לאחרונה, אני כן משתמשת יותר ויותר בתכשירי אנטי איג'יינג והמוצרים של SR יושבים על העור שלי בצורה מושלמת, נעימה ובעיקר עושים את העבודה שלשמם הם הומצאו.

אז הנה כמה עובדות על הסרום החדש לפני שאספר לכן את ההתרשמות שלי:

  • הסרום מכיל DMAE וויטמין C אסטר יציב, עם שמן הקנאביס.
  • שמעתן נכון – שמן קנאביס שלו סגולות בעולם הרפואה והקוסמטיקה. שמן הקנאביס שבתכשיר מיוצר מזרעי צמח ה- Sativa, הידוע באיכותו הגבוהה לשימור על ממברנת התאים והפחתה של נזקי העור המתבגרים כמו: יובש, גרד, אדמומיות וקמטים.

ועכשיו להתרשמות שלי: אני משתמשת בסרום שבוע, מדי בוקר אחרי שאני שוטפת את הפנים עם סבון. 
הסרום הוא במרקם ג'ל קטיפתי והוא קצת ירקרק (כפי שניתן לראות בתמונה), אך כאשר הוא נמרח על העור הוא הופך לשקוף ואין זכר לצבע הירוק. יש לו ריח מעולה וכבר בשניה שמורחים אותו מתחילים להרגיש באפקט: העור מרגיש מתוח, זוהר ונעים. יצא לי בעבר להשתמש ב"תכשירי מתיחה" שונים שבשניה ששמתי אותן על העור הרגשתי כאילו ומישהו מרח עלי דבק פלסטיק. כאן זה ממש לא אותו מקרה. העור מרגיש מתוח, אך המגע כ"כ נעים וניתן לעשות כל הבעה או פרצוף שרוצים.
לא שיש לאן להתאפר בימים אלו, אבל כן יצאתי לסופר פארם וזאת מבחיניתי הייתה חגיגה, אז הרשתי לעצמי להתאפר. הנחתי את הסרום מתחת למייקאפ וזה ממש הקל על המריחה של המייקאפ והוא היה נראה הרבה יותר חלק ונעים.
אז נכון, המחיר שלו לא זול, אבל הוא באמת עושה את העבודה. הוראות השימוש לא מחייבות שימוש יומיומי, ולא צריך ממנו יותר מדי כך שהכמות שיש בו מספיקה להרבה מאוד זמן. 

מחיר: 318 ₪ (30 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ | https://www.srcosmetics.co.il

חדש ובלעדי מד"ר פישר: מדקס (Medex) אל-סבון אקטיבי

ד"ר פישר משיקה את מדקס (Medex), אל-סבון אקטיבי, יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. מדקס פותח במעבדות המחקר של ד"ר פישר, על מנת לתת מענה מהיר במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. נבדק במעבדות מוסמכות חיצוניות המתמחות במיקרוביולוגיה ונמצא בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות כנגד החיידקים הנפוצים העיקריים.

מדקס מכיל קומפלקס רכיבים אקטיביים לניקוי יסודי, עדין ויעיל במיוחד לשמירה על היגיינת העור ובריאותו. כמו כן אינו מייבש את העור. מכיל מרכיבי לחות בשילוב ייחודי, מועשר בויטמין E ופרו ויטמין B5 לריכוך ושמירה על גמישות העור והלחות האידיאלית בעור. התכשיר נבדק דרמטולוגית ומותאם לעור רגיש.

מעבדה חיצונית ומוסמכת בדקה ומצאה: מדקס קוטל 99.99% מהחיידקים תוך 5 שניות:

  • E. coli – גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ודלקת קרום המוח.
  • Staphylococcus aureus – גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
  • Pseudomonas aeruginosa – גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים.
  • Streptococcus faecalis – גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה.
  • Enterobacter aerogenes – גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים

רחצת ידיים היא הפעולה החשובה והפשוטה ביותר על מנת להימנע מזיהומים ומחלות. על פי משרד הבריאות הישראלי, שטיפה תכופה של הידיים במים וסבון הינה האמצעי הטוב ביותר להפחתת מספר החיידקים והווירוסים על פני הידיים. בעקבות התפשטות מגפת הקורונה בכל העולם עלתה מאוד המודעות לחשיבות רחצת הידיים במים ובסבון כחלק מהמאבק בנגיף. 

פעולה פשוטה שמצילה חיים: הידיים שלנו באות במשך כל היום במגע עם חפצים ומשטחים המזוהמים עם חיידקים אותם אנו עלולים להכניס לתוך הגוף שלנו כאשר אנו נוגעים עם הידיים בפנים, באף, בפה וכן הלאה. רחיצת הידיים במים וסבון וניגובם במגבת נקייה, מסירים את גורמי המחלות מהידיים. בנוסף לכך, הסבון גם הורג את החיידקים שנמצאים על הידיים אשר יכולים לגרום למחלה. מחקרים מראים כי הקפדה על רחיצת ידיים במים וסבון הפחיתה את שיעור מחלות המעיים והשלשולים ב-31% ומחלות בדרכי הנשימה ב-21%. 

מחיר: 24.90 ₪ ל-1 ליטר, 14.90 ₪ ל-500 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק

סבון MEDEX של ד"ר פישר
צילום: יעל האן

פלור דה-מאיו - בושם בניחוח ספרדי מתוק

אני ממש אוהבת בשמים. יש לי למעלה מ-20 בארון ובכל פעם שאני מוצאת בושם חדש, אני מוסיפה אותו לאוסף.
אין לי קו מנחה בבשמים ואני אוהבת בשמים מתוקים, בשמים עדינים, בשמים לערב ובשמים לבוקר. זה הכל עניין של באיזה מוזה אני נצאת באותו רגע. יש רק 2 בשמים שלא ארכוש ולא אשים עלי, אבל הסוד הזה שמור עימי 🙂

לאחרונה יצא לי להתנסות בבושם חדש. האריזה שלו מיד גרמה לי להבין שמדובר בבושם בניחוח מתוק – היא בצורת סוכריה וזה דיי הסגיר את סוג הריח. אבל לא האמנתי עד כמה המתיקות שלו תהיה עדינה ונעימה על הגוף.

מדובר בבושלם בשם "פלור דה-מאיו" ("הפריחה/הפרחים של חודש מאי") וכבר לפי השם שלו אפשר להבין מהיכן הוא מגיע אלינו – ספרד. מדובר בסדרת בשמים שעשו עליה ממש לאחרונה וכולם בניחוח פרחוני ומתוק.

כל בושם מגיע באריזת ממתק בצבע אחר:

  • ורוד – ניחוח בושם מתוק נוכח, חושני ועז.

  • כחול – ניחוח פרחוני פירותי שנפתח בתווים רעננים של תפוח ירוק בשילוב עץ ארז סיציליאני.

  • כתום – יציאה מפתיעה ורעננה של ארומת יערות אקזוטיים ירוקים.

כולם קטנים ומתאימים לנשיאה בתיק והם מכילים 5-15% שמנים ארומתיים ועל כן עמידים זמן רב יותר ומשחררים ניחוח עז יותר.

הם מתאימים גם לילדות וגם לנשים (כל אחת וסוג הריח שהיא אוהבת), ומה שכיף זה שהמחיר שלהם ממש מצחיק – 20 ₪ ל-25 מ"ל.

לי יש את הבושם הורוד. הוא מתוק ולא כל אחת תתחבר אליו (אמא שלי למשל), אבל מי שאוהבת מתוק – זה בשבילה. הוא מחזיק לי כמעט יום שלם (תלוי כמה פיזית אני באותו יום וכמה רדפתי אחרי הילדים עם האופניים והקורקינטים בחוץ), ומה שממש נחמד לי זה שאני מרססת ממנו בלילה מעט על המסכה החד פעמית ואז עד הבוקר היא רייחנית וכיף לי לשים אותה על הפנים.
דרך אגב, הקטנה שלי בת ה-3.5 בכלל מתה עליו ומבקשת ממני להשפריץ עליה כל הזמן.

מחיר: 20 ₪ (25 מ"ל) | ברשתות הפארם וברשת הפנינג

קפסולת הגוונים האופטימים של CHIC

אין על הלקים של שיק, זה כבר ידוע. ועכשיו, כשאנחנו כבר חודש בתוך הסגר ועוד חגים עברו לא הכי באווירה שמחה, הם כאן כדי לשמח אותנו עוד יותר.

האמת, זה רעיון מדליק – יציקת קפסולת לקים בגוונים אופטימייים שכל אישה יכולה להתחבר אליהם, או לפחות למספר גוונים מתוך הקפסולה.

הקפסולה מאגדת ששה גוונים ביניהם שלושה גוונים נשיים במיוחד של: אדום (420) אלגנטי בדרגת כהות ביניים – אותו גם ניתן לראות כאן בתמונה, כתום אפרסקי (409) וורוד (246) אופטימי נעים. לצדם גוון תכלת ג'ינס (264), כאילו מבקש לשמור על מראה קז'ואל נטול כל הצהרה אופנתית ורלוונטי בכל שעות היום ולכל אירוע. את הקפסולה נועלים שני גוונים בהירים האחד (225) בדומה לנס קפה בהיר עם נגיעה קלה סגלגלה בטקסטורת שימר והשני בגוון חלבי עם נגיעות אפרסק (040) למראה נקי וחגיגי במרקם חצי שקוף.

אני מחכה להגיע לסופר פארם ליד הבית ולחפש את הגוון של הכחול ג'ינס. אני חושבת שהוא מושלם לימי הסתיו ובכלל, אני בד"כ לובשת ג'ינס לעבודה אז ברגע שנחזור לעבודה זה יסגור לי את הלוק לגמרי 🙂

מחיר ליחידה: 19 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות

מסיר איפור מבוסס צמחי מרפא מבית אלונה שכטר

מותג הביוטי אלונה שכטר, המבוסס על שילוב של צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים, מציג מסיר איפור המנתק את הלכלוך ביעילות, מזין את העור בחומרים חיוניים ומתאים גם לאזור הרגיש מסביב לעיניים

מסירי איפור יש בשפע בשוק הקוסמטיקה, אך מעטים הם אלו המתאימים גם לעור רגיש במיוחד וממלאים פונקציות חשובות נוספות כהזנת העור במהלך השימוש. יעילותם של תכשירי האיפור הקיימים כיום נמדדת בין היתר בעמידותם לאורך זמן על העור. עמידות זו המחזיקה לאורך מרבית שעות היום, הופכת אותו גם לקשה להסרה. מסיר האיפור מבית המותג משתמש בחומרים טבעיים, אשר מעבר לניתוק הלכלוך מהעור והסרת האיפור בצורה יסודית, מהירה ויעילה, גם מזינה אותו. המסיר המגיע בצורת קרם, כולל בין מרכיביו העיקריים שילוב בין דונג דבורים, שמן ורדים, שמן חוחובה, שמן נבטי חיטה ותמצית חמאת שיאה. בעת השימוש יש לקחת מעט מהחומר על גבי מגבון לח ולמרוח אותו בתנועות סיבוביות על גבי עור הפנים עד להסרה מוחלטת של האיפור. ניתן ורצוי להשתמש גם באזורים הרגישים והבעייתיים שמסביב לעיניים. אנקדוטה נוספת ביחס לתכשיר, היא כי לקוחות גילו שיעיל ביותר גם לטיפול בתופעת הטחורים, הודות לתרומתו להרגעת האזור ולהקלה על כאבים.

מחיר: 80 ₪ (50 מ"ל) | להשיג באתר www.alonashechter.com ובמרכז ההזמנות בטלפון: 1800-210-210

מסיר איפור מבוסס צמחי מרפא מבית אלונה שכטר
צילום: אורי גרון

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק לראשונה מסכות בד טישו ייעודיות לעיניים להענקת לחות מוגברת

מסכת טישו לעיניים של גרנייה
צילום: יחצ

אי הוודאות והשגרה הבלתי-יציבה האופפת אותנו בתקופה זו, מביאות איתן גם דאגות ומתח נפשי שעשוי להדיר שינה מעינינו. ניתן לזהות זאת מיד על עור הפנים ובמיוחד על העור הדק והעדין שבאזור העיניים. 

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER (גרנייה) משיק  לראשונה שתי מסכות טישו ייעודיות לאזור העיניים, המעניקות מראה זוהר ותחושת רעננות תוך 15 דקות בלבד. אם קווי המתאר של עינייך נראים עייפים ומראים סימנים ראשונים של הזדקנות, מסכות הטישו לעיניים, יעניקו לעורך תחושה רעננה וקורנת.

אפקט קירור נעים – שתי המסכות הן בעלות אפקט קירור העור עד 4 מעלות צלזיוס. יעילות המסכות מוכחת באופן מיידי; אזור מתאר העיניים מקבל תחושה מחודשת, מהודקת ורעננה. המסכה מעניקה תחושת עור גמיש והפחתה במראה של שקיות מתחת לעיניים.

מוצרי הסדרה כוללים:

  • מסכת מי קוקוס & חומצה היאלורונית  – לריכוך קמטוטים מסביב לעיניים. התוצאה: מראה חלק ותחושה מלאה יותר לאזור מתאר העיניים. 
  • מסכת מיץ תפוזים & חומצה היאלורונית – לריכוך העור ולמראה זוהר יותר. התוצאה: הפחתה במראה העיגולים השחורים מתחת לעיניים.  

הוראות שימוש: יש להפריד את מסכת העיניים משכבת המגן. יש להניח את המסכה על עור נקי. יש לשטחה בעדינות על מנת ליצור מגע מירבי עם העור. להשאיר על הפנים במשך 15 דקות, לאחר מכן להסיר את המסכה. לעסות בעדינות את שאריות הפורמולה לתוך העור או להשתמש בצמר גפן על מנת להסיר אותה. 

*אפקט קירור: לאחר השימוש במסכת הטישו טמפרטורת העור יורדת עד 4 מעלות צלסיוס*. לתחושת קור מוגברת יש לאחסן במקרר. נבדק אופתלמולוגית. ללא בישום.

מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪ ליחידה (6 גרם) | ברישיון משרד הבריאות | להשיג את המוצר ברשתות המזון, הפארם והשוק הפרטי

הקרם שמתקן את עור העיניים והצוואר!

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, מציג קרם ייעודי לאזורי העיניים והצוואר, החשופים בעת עטית מסכת מגן, הפועל להזנת ולבנייה מחודשת של מבנה העור.

בתקופת הקורונה וחובת עטית מסכת המגן עולה הצורך בטיפוח האזורים החשופים והנראים לעין, הלוא הם אזורי העיניים והצוואר. הקרם המיוחד הינו מסדרת ביו ריפאר מבית המותג, אשר ייעודית לשיקום עור שניזוק מפגעי סביבה. הסדרה מבוססת על קולגן, אלסטין וריפאר קומפלקס ייחודי המונע ומתקן את הנזקים שנגרמו לתאי העור ופועל להמרצת מנגנוני התיקורן והשיפור הפנימיים של תאי העור. הקרם מתאים למגוון רחב של קהלים ומשלב בחוכמה מספר רכיבים פעילים איכותיים הפועלים יחדיו לשיקום והרגעת עור הפנים. אלו משפרים את גמישותו ומרקמו ומעודדים תהליכים ביוכימיים לשיפור תפקוד התאים. הקרם מכיל אלסטין, חלבון המצוי באופן טבעי בעור ומעניק לו את גמישותו.
סיביו הדקים באופן יחסי פועלים בדומה לגומי ומאפשרים לעור לחזור לצורה המקורית שלו. עוד מכיל, ויטמין E, הפועל לצמצום נזקי קרינת השמש וחיוני לשיפור רמת הלחות ואיבוד מים מהאפידרמיס. קולוגן, החלבון החיוני ביותר, האחראי לשמירה על מבנה העור וחוזקו, וקומפלקס טבעי מתקן הפועל לתיקון נזקים שנגרמו על ידי קרינת UV לתאי העור באמצעות הגברת תהליכי התיקון והשיקום הפנימיים של התא. את הקרם יש למרוח לאחר ניקוי הפנים מסביב לאזורי העיניים ועל הצוואר, לעסות בתנועות סיבוביות ולהמתין לספיגה.

מחיר: 190 ₪ (30 מ"ל) | להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות – www.HL-labs.co.il

קרם עיניים וצוואר מסדרת ביו ריפאר של המותג HL קוסמטיקה מקצועית
צילום: אורי גרון

לרגל חודש המודעות לסרטן השד המוצרים הורודים בחנות האקולוגית "בשבילנו" ימכרו במחיר מיוחד

במסגרת  חודש המודעות לסרטן השד, המתקיים מידי שנה בחודש אוקטובר, נערכת חנות האון ליין "בשבילנו", המתמחה בשיווק מותגים אורגניים וטבעיים,  לפעילות בנושא, במטרה לעורר מודעות וגיוס תרומות. 

פעילות "בשבילנו" תיערך במהלך חודש אוקטובר, במסגרתו יעוצב האתר מחדש, בצבע ורוד, כולל מבצע על 6 מוצרים ורודים אשר  10% מהמכירות יעברו כתרומה לעמותת "נושמים לרווחה" – עמותה המפעילה חדרי מדיטציה בבתי חולים  למתמודדי סרטן ולצוותים הרפואיים. 

המוצרים שימכרו באתר כתרומה הם  כל המוצרים הוורודים, בניהם:  מוצרי מותג הטיפוח : ecoLove שמפו טבעי, מרכך טבעי, סבון גוף טבעי, סבון שמן זית אורגני, סוכריות אורגניות בטעם פירות אדומים ותחבושות   100% כותנה.  

לדברי שרונה רומנו לזר, מנכ"ל חברת אורגניקזון המפעילה את אתר בשבילנו: "כחברה המתמחה בייבוא ושיווק מותגים אקולגיים, טבעיים וידידותיים לסביבה, אנו נושאים דגל חברתי ורואים חשיבות רבה בחודש המודעות לסרטן השד ולגילוי מוקדם הנחשב כמציל חיים. לדבריה: "מידי שנה מאובחנות בישראל מעלה מ-5,000 נשים ואנו ניקח חלק בפעילות זו במטרה  לעורר מודעות ולגייס תרומה לעמותה הפועלת בנושא". 

"בשבילנו" היא חנות אקולוגית שקמה במטרה לתת פתרון לאנשים המעדיפים להשתמש במוצרים ידידותיים לגוף, לנפש ולסביבה. החנות מציעה מוצרים שמציבים חלופות אקולוגיות למוצרים הרגילים הקיימים בשוק.

את החנות המקוונת  מנהלת ומתפעלת חברת אורגניקזון   יבואנית ומשווקת של מגוון מוצרים אורגניים ואקולוגיים.

עמותת "נושמים לרווחה" מפעילה חדרי מדיטציה בבתי חולים ובזום למתמודדי סרטן ולצוותים רפואיים. מטרת העמותה להנגיש לחולים בסרטן ולצוות הרפואי, לימוד ותירגול מדיטציה במטרה להביא להם כלי יעיל להתמודדות עם לחצים, רגשות הרסניים וכאבים.

לקראת חודש המודעות לסרטן השד: רשת "נייל סטודיו" יוצאת בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע"

רשת נייל סטודיו בקמפיין מודעות לסרטן השד
צילום: יח"צ

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד אשר מצוין בישראל ובעולם בחודש אוקטובר, יוצאת רשת בתי הספר למקצועות היופי "נייל סטודיו" בקמפיין משותף עם עמותת "אחת מתשע", במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד. שיתוף הפעולה כולל קמפיין רשת עם סלבריטאיות ומובילות דעת קהל, אשר יאותגרו במניקור ורוד הכולל את הסרט המזוהה עם העמותה, פעילות הסברתית בתקשורת לצד תרומה כספית לעמותה.  

רשת נייל סטודיו, המובילה בתחום לימוד מקצועות היופי והציפורניים – היא היבואנית הרשמית בישראל של מספר מותגי לקים מהמובילים בעולם כגון OPI. כרשת שנוסדה על החזון להעצמת נשים, פועלת מדי שנה פועלת הרשת להעלאת מודעות ותרומה עם מיטב העמותות בישראל המקדמות אג'נדות חברתיות, בריאותיות ונשיות.

בריאן לדן, מנכ"ל "נייל סטודיו" מוסר: "זהו שיתוף פעולה בעל משמעות רבה כשמטרת העל היא העלאת המודעות למחלה ולגילוי המוקדם בקרב ציבור הנשים, כדי להציל חיים. רשת בתי הספר "נייל סטודיו" הכשירה כבר למעלה מ 70,000 נשים למקצועות היופי, והחיבור הישיר לקהילת נשים עצומה בישראל מאפשרת לנו להעביר את המסר באופן ישיר וקל" .

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע" אמרה כי: "מידי שנה מאובחנות כ-5,400 חולות חדשות בסרטן השד, ולמעלה מ- 90% יחלימו מהמחלה אם יגלו אותה מוקדם. לכן, המאמצים הבלתי פוסקים להגביר את המודעות למחלה ולגילוי מוקדם חשובים מאין כמוהם. אנו מודות לנייל סטודיו על ההירתמות למאמצים שלנו למען נשים בריאות וחולות כאחד. זו עזרה משמעותית שיכולה להציל חיים!" העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות.

זו לא רק סיסמא, גילוי מוקדם מציל חיים ביותר מ-90% מהמקרים.  

עמותת 'אחת מתשע', המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד. מגיל 40 לבקש הפנייה לבדיקת ממוגרפיה .

חדשנות בעולם הקוסמטיקה: אבחון דיגיטלי של מצב העור ומוצרים בהתאמה אישית עד הבית בטייק אווי

חברת הקוסמטיקה ביופור, יזמה  בצל הקורונה אבחון עור על ידי קוסמטיקאית מוסמכת באמצעות וידאו צ'ט בווטס אפ, התאמת מוצרים אישית ושליחתם באמצעות שליח עד לבית הלקוח.

לדברי רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית חברת הקוסמטיקה ביופור: "חברת ביופור זיהתה את הצורך של טיפול קוסמטי ללא יציאה מהבית ויכלה לייצר מענה אופטימלי כיון שמוצרי ביופור עשירים בחומרים פעילים ויכולים להוות טיפול קוסמטי בפני עצמו, בכך הם נותנים מענה ומאפשרים לטפל בבעיות עור שונות גם בבית, ולהגיע לתוצאות מהירות נראות לעין. לדבריה: "מדובר ב ONE STOP SHOP – המוצרים מותאמים באופן אישי על ידי קוסמטיקאית מוסמכת ומעניקים מענה לצורך אינדיוידואלי, זהו פתרון מלא ללא יציאה מהבית." 

איך זה עובד?

  • בוחרים – נכנסים ללינק: www.getbeauty.co.il שמרכז קוסמטיקאיות נבחרות, בוחרים קוסמטיקאית ומתקשרים אליה.
  • מאובחנים – הקוסמטיקאית מאבחנת את העור אונליין בווטס אפ צ'ט וממליצה על מוצרים לטיפול כולל פרוטוקול עם הוראות טיפול ומעקב אחר התוצאות. (המעקב יכול להיות שבועי, דו שבועי או חודשי לפי האיבחון ומתבצע בחינם על ידי הקוסמטיקאית).
  • מקבלים את המוצרים – משלמים אונליין על המוצרים ומקבלים אותם באמצעות שליח, בתאום מראש עד הבית.   

טווח מחירי המוצרים: 130-385 ₪  | להשיג ב-www.getbeauty.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X