fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אוגוסט 2020

בושם בניחוח זוהר ויוקרתי - Bright Amber מבית SPRING

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק בושם לחג בניחוח זוהר וקורן ועונה לשם – Bright Amber.

  • תווי הראש: רקפות ,תאנה ופריחת הדרים
  • תווי הלב: פריחת פרנג'יפני וחבצלות
  • תווי הבסיס: אמברוקסן צלול,  קוקוס ואפרסק לבן

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪ (100 מ"ל) | להשיג ברשת אפריל, סניפים נבחרים של סופר פארם, פרפומריות ברחבי הארץ ובאתר הרשמי. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il.

בושם בושם בניחוח זוהר ויוקרתי- Bright Amber מבית SPRING
צילום: יח"צ

לוריאל פריז משיק טכנולוגייה המחליפה את הטסטרים לבחירת מייק-אפ - היגייני, בטוח וללא מגע

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק פתרון חדשני למציאת גוון המייק אפ המושלם, המותאם למציאות הקורונה. הפתרון נועד לספק מענה לצרכניות המעוניינות להגיע להתאמה מושלמת של גוון המייק אפ ולהחליף את ה'טסטרים' המוכרים בעמדות האיפור בנקודות המכירה – באופן בטוח, היגייני וללא מגע!

מחשבון המרת גוון המייק אפ הוא כלי דיגיטלי חדשני, המאפשר לצרכנית למצוא את גוון המייק המתאים ביותר עבורה בסדרת מייק אפ אינפליבל מאט קאבר החדשה.
INFAILLIBLE MATTE COVER הוא מייק אפ חדש עמיד וידידותי למסכה, לכיסוי מלא בגימור מאט המנטרל מראה שומני, לתחושת נוחות מקסימאלית עד 24 שעות. הסדרה כוללת 17 גוונים להתאמה מושלמת.

איך זה עובד? הצרכנית מזינה את גוון המייק הנוכחי שבו היא משתמשת ממגוון מותגים (גם בקרב מותגים מתחרים), ומקבלת את הגוון המקביל בסדרת אינפליבל החדשה. מחשבון הגוונים מכיל בסיס נתונים המחשב ביעילות את הגוון המתאים ביותר עבור הצרכנית, מבלי "להמר" על הגוון הנכון. 

למחשבון >>> http://www.hellobeauty.co.il/LPRS_colorgenerator

מוצרים חדשים מבית ECOLOVE

מארז טיפוח אורגני לראש השנה

מותג הטיפוח האורגני: ecoLove (אקו לאב) משיק לרגל ראש השנה  מארז מפנק לחג, הכולל 4 מוצרים אורגניים, טבעיים, בינהם: ג'ל ניקוי פנים ומסכת בוץ מינרלי – מקולקציית ניקוי הפנים החדשה המכילים תמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל. סבון גוף וקרם ידיים, מהקולקציה הסגולה – המכילה תמציות פירות אורגניים: אוכמניות ענבים ולבנדר. 

המוצרים מיועדים לנשים וגברים, מתאימים לכל סוגי העור, ללא פטרוכימיקלים וללא בישום. מנקים ומטהרים את העור בזכות פורמולה ייחודית מאוצרות ים המלח ואמא אדמה – המתנה המושלמת לשנה החדשה.

מארז החג מגיע בעיצוב חגיגי, אריזות הקרטון ידידיות לסביבה ומאושרות בתקן לניהול יערות בר קיימא, אריזות השפופרות מקנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש, באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית.

מחיר: 129 ₪

ECOLOVE מארז ראש השנה
צילום: יח"צ

סדרת מוצרים טבעיים לניקוי הפנים

מותג הטיפוח האורגני: ecoLove (אקו לאב) משיק לראשונה קולקציית מוצרים טבעיים לניקוי הפנים, מתמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל. 

הקולקציה החדשה עשוייה מתמציות אורגניות מאושרות של אלוורה, מלפפון וקמומיל וכוללת 3 מוצרים איכותיים ואפקטיבים המיועדים לניקיון יסודי של עור הפנים ותחושת רעננות טבעית: 

  • ג'ל ניקוי פנים – מסיר מעור הפנים שאריות שומן ולכלוך. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.
  • מיסלר מי ניקוי והסרת איפור – בתוספת מי ורדים להסרת איפור פנים, עיניים ושפתיים,  ללא צורך בשטיפה. מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪.
  • מסכת בוץ מינרלי – מנקה ומטהרת את עור הפנים בזכות פורמולה ייחודית מאוצרות ים המלח ואמא אדמה. מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪. 

מוצרי הקולקציה מתאימים לכל סוגי העור, ללא SLS, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים וללא בישום. אריזות המוצרים מקנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש, אריזות הקרטון מאושרות בתקן לניהול יערות בר קיימא (PEFC), באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית. 

ניתן להשיג את מוצרי הקולקציה החדשה ב: ניצת הדודבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, עדן טבע מרקט, טיב טעם, פוליצר, סטופ מרקט, בתי טבע ובתי מרקחת נבחריים, אתר סופר פארם ובאתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה'.

סדרת מוצרים טבעיים לניקוי הפנים של ECOLOVE

אהבה ממבט ראשון: קולקציית 'מילאנ'ו החדשה של OPI

מדי שנה מותג הלקים המוביל OPI בוחר יעד בעולם ומקדיש לו קולקציה. בעבר הגוונים סחפו אותנו למקסיקו ועוד מקומות. הפעם, החברה' ב-OPI החליטו להקדיש קולקציה לעיר שנפגעה מאוד במהלך הקורונה – מילאנו. 
נכון, כל איטליה נפגעה אבל איכשהו על מילאנו שמענו הכי הרבה. יש לי חברה שמתגוררת במילאנו ובמהלך התקופה שוחחתי איתה כמה פעמים רק כדי לשמוע על הדכאון שהאיטלקים חווים, על זה שלא ניתן לצאת מהבתים (מלבד לסופר וחנויות חיוניות כאלה ואחרות), על הסגרים שיש על הרובעים השונים והתסכול שלא לראות את ההורים וכמובן – על כל המוות שיש מסביב. אז נכון, גם אנחנו היינו בסגר באותה תקופה אבל זה כלום לעומת מה שהיה שם.

והנה אנחנו כבר בחודש אוגוסט ועדיין הקורונה איתנו. לפי איך שזה נראה בשנה הקרובה היא לא תשחרר אותנו וטיולים מסביב לעולם זה משהו שאנחנו יכולים לדמיין או לראות בערוצי טלוויזיה.

קולקציית "מילאנו" של OPI היא אחד הדברים היותר מרעננים שנחתו לנו על הציפורניים מאז פרוץ הקורונה והאמת, אולי הכי קרוב לחו"ל שנגיע בתקופה הקרובה.

הקולקציה מגיעה ב-12 גוונים (רגילים וג'ל), כאשר הם מחולקים ל"קטגוריות" וכל קטגוריה מאפיינת רובד אחר של העיר מילאנו: החל ממאט אטום ומבריק עד מטאלי ושימרי, כולם כווריאציות מודרניות בהשראת גווני וינטאג' שמעניקים תחושת רטרו. גווני הקולקציה משלבים חומים, כחולים וסגלגלים מבריקים ומתכתיים, בהשראת תעשיות הפלדה של העיר.

הקולקציה באה לתת כבוד לעיר שעברה לא מעט בחודשים האחרונים ולחזק את התושבים. לי אישית לא יצא עדיין להגיע למילאנו (הייתי ברומא ואין ספק שגם מילאנו ברשימת ה-TO DO שלי), והגוונים האלה עושים לי חשק עז עוד יותר להגיע לשם וכמה שיותר מהר.

ולפני שנפרד ממילאנו ונחזור חזרה לארץ, הנה רשימת 12 הגוונים כדי שתדעו מה לבקש במניקור הבא שלכן 😀 :

  • Fall-ing for milan – להתאהב במנעדי הברונזה היישר ממסלול תצוגות האופנה.
  • Have Your Panettone and Eat it Too– כמו התענוג המתוק והאיטלקי פנטונה, מאפה שמרים מפנק, כך גם הצבע הזה – מתוק מנחם וכיפי.
  • My Italian is a Little Rusty– גוון אדמה עשיר וערמוני.  
  • Drama at La Scala  – צרו סצנה עם גוון כחלחל שגונב כל הופעה.   
  • This Color Hits all the High Notes – הצטרפו למקהלת OPI ושירו את הגוון הפנינתי היפה ביותר בקולקציה.  
  • Duomo Days, Isola Nights – גוון כחול ספיר עמוק שמהדהד את היופי ורדת הלילה במילאנו.
  • Suzi Talks with her Hands – גוון אפור ודרמטי, ליצירת מראה מושלם.
  • OPI Nail the Runway – גוון אפור גרניט מבריק שמתאים לכל לוק. 
  • Galleria Vittorio Violet – גוון אמטיסט סגול מבריק ליצירת גלאם וזוהר.  
  • Addio Bad Nails, Ciao Great Nails – היי מהממת! גוון הלבנדר החיוור הזה ינצח כל מניקור עד היום!
  • Leonardo's Model Color – גוון סגול מנצנץ שמהווה השארה לכל אמן.
  • Complimentary Wine – גוון בורדו יין עמוק וקטיפתי, בהשראת פירות יער. 
הגוונים של קולקציית מילאנו מבית OPI
@maytalah

הקולקציה הידשה לסתיו חורף 2020/1 !של מותג הלקים OPI - מילאנו! ##opi ##nailpolish ##nails ##ציפורניים ##לק ##newcollection2020

♬ Mia nonna - Ipantellas

לוריאל פריז משיק: קרם אנטי-אייג'ינג לטיפול בקמטים ואמפולות לטיפול אינטנסיבי והפחתת כתמי עור תוך 7 ימים

רויטליפט לייזר - קרם ואמפולות מבית לוריאל פריז
צילום: יח"צ

על פי מחקר העוסק בהשפעות השמש על סימנים גלויים של הזדקנות העור, נמצא כי סימנים קליניים להזדקנות מושפעים בעיקר מגורמים חיצוניים ובינהם בעיקר חשיפה לשמש. וכן, נראה כי חשיפת UV אחראית ל- 80% מסימני ההזדקנות של הפנים.

מעבדות מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיקות שני מוצרים חדשים לטיפול בהזדקנות העור. הגיל הכרונולוגי, נזקי הסביבה והשמש (קרינת השמש גורמת עד ל-80% מסימני הזדקנות העור) ומצבי לחץ נפשיים משפיעים גם על עור הפנים שנראה עייף ובעל כתמי עור, גוון עור בלתי אחיד אשר מתחיל להתקמט. כדי להילחם בסימני הגיל הבולטים ביותר, לוריאל פריז משיקה שני מוצרי אנטי-אייג'ינג לטיפול ביתי.

מוצר ראשון – REVITALIFT LASER SPF20- (רויטליפט לייזר קרם מתקדם ליום SPF20): קרם אנטי-אייג'ינג מתקדם לשימוש יומי המכיל מקדם הגנה 20SPF. הפורמולה מכילה ™️3% + פרו-קסילן מרוכז – פטנט רשום של רכיב אנטי-אייג'ינג פעיל ממעבדות לוריאל פריז בצרפת, להפחתת מראה הקמטים ומיצוק עור הפנים, ורכיב LHA– רכיב פילינג המסייע ביצירת מרקם עור אחיד. בנוסף, הקרם מכיל 20SPF להגנה מפני קרני UVA ו-UVB ומסייע במניעת הופעת כתמי פיגמנטציה כתוצאה מחשיפה לשמש.

התוצאות: 

  • באופן מיידי: העור מוזן ומוצק יותר.
  • בשימוש מתמשך: מראה הקמטים מפוחת, מרקם ומראה העור אחיד יותר- הפחתה של עד 30% מכתמי העור על הפנים. 

הוראות שימוש: מרחי את הקרם על גבי עור וצוואר נקיים מלכלוך ומאיפור, תוך עיסוי בתנועות סיבבויות מהצוואר כלפי מעלה. 

מחיר מומלץ לצרכן:  110 ₪ 

מוצר נוסף –  REVITALIFT LASER AMPOULES (רויטליפט לייזר אמפולות):  אמפולות לאפקט פילינג המעניקות זוהר, מראה עור חלק ומשפרות את מראה כתמי העור. האמפולות מכילות ריכוז גבוה של 10% חומצה גליקולית טהורה – רכיב הנמצא בשימוש מרכזי בטיפוח העור. מסייע בהסרה יעילה של תאי עור מתים, ומייצר אפקט של עור מחודש תוך 7 ימים בלבד. 

האמפולות מגיעות במארז של 7 אמפולות לשימוש ב-7 ימים, על מנת לשמור על הרכיבים הפעילים סגורים הרמטית במינון אחיד, ובכך לשמר את טריות ואיכות הפורמולה.

התוצאות: 

  • לאחר שימוש באמפולה אחת – עור הפנים נראה קורן יותר ומרגיש חלק יותר.
  • לאחר טיפול של 7 אמפולות – מראה עור הפנים קורן יותר, מראה קמטוטי העור מופחת וסימנים כהים נראים בהירים יותר.

הוראות שימוש: יש להשתמש בלילה ולהשלים את הטיפול עם מקדם הגנה (SPF) בבוקר שאחריי. 
מורחים במשך 7 ימים אמפולה אחת ליום, בבוקר או בערב, על עור נקי לחלוטין.

  1. מחזיקים את החלק הצר למעלה ומקשים עליו על מנת לוודא שכל הפורמולה נמצאת בגוף האמפולה. 
    אוחזים היטב בגוף האמפולה ושוברים את החלק העליון והצר.
  2. יוצקים את הפורמולה לתוך כף יד נקייה ומורחים על הפנים והצוואר. המתינו מספר שניות עד לספיגה מלאה והמשיכו כרגיל עם שגרת הטיפוח שלכם. מומלץ למרוח את האמפולה אחרי ניקוי העור ולפני שגרת הטיפוח היומיומית הקבועה.
  3. לא לשכוח למרוח מקדם הגנה (SPF>15) בבוקר שאחרי מכיוון שחומצה גילוקלית יכולה להעלות את רגישות העור לשמש.

מחיר מומלץ לצרכן:  110  ₪ 

להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק 

מייבלין ניו-יורק משיק קולקציית איפור בעיצוב קומיקס במהדורה מוגבלת

הקומיקס של שנות ה-80 מגיע במשב רוח קייצי. טרנד דמויות גיבורי העל (מארוול) כבש בשנים האחרונות את לבם של הצעירים (והמבוגרים) והצליח לשגע את זירות הלייפסטייל לאורך השנים. מותג האיפור מייבלין ניו יורק, משיק לראשונה מהדורה מוגבלת של מוצרי איפור בעיצוב חדשני ומפעים של גיבורי העל האהובים.

מוצרי האיפור המוכרים, המובילים וה-BEST SELLERS של המותג זוכים לפריחה רעננה ומחודשת עם עיצובים והדפסים צבעוניים ומרגשים של גיבורי העל. 

הקולקציה כוללת : 

  • שפתון עמיד SUPER STAY MATTE INK של מייבלין ניו-יורק: שפתון נוזלי עמיד המעניק לשפתיים גימור מאט מושלם ונשאר עד 16 שעות, פיגמנט אינטנסיבי למראה עוצמתי ומושך. למברשת צורה מחודדת ההופכת את המריחה למדויקת, קלה ונוחה! במרכז המברשת גומה הלוכדת את החומר ומאפשרת כיסוי מלא במריחה אחת, ללא צורך בטבילה נוספת.
    מחיר לצרכן: 42 ₪ ל-5 מ"ל
  • מסקרה קולוסאל BIG SHOT לנפח עוצמתי של מייבלין ניו-יורק: מברשת בעלת סיבים גליים ייחודיים להענקת נפח מלא מהשורש עד הקצה, למראה דרמטי כשל דמות קומיקס בעלת כוחות על.
    מחיר לצרכן: 40 ₪ ל-9 מ"ל
  • קונסילר IAR לכיסוי מושלם של מייבלין ניו-יורק: מעלים ברגע כל מה שרוצים להסתיר, מוחק מיידית עיגולים שחורים מתחת לעיניים, מחליק את מרקם העור ומטשטש נפיחויות . כיסוי מלא, ספוגית מחוברת למוצר למריחה קלה ונוחה.
    מחיר לצרכן: 45 ₪ ל -6 מ"ל 

להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם ובאתר סופר-פארם אונליין

קולקציית מארוול של מייבלין ניו-יורק
צילום: יח"צ

מייבלין ניו-יורק משיק קולקציית איפור בעיצוב קומיקס במהדורה מוגבלת

בית האופנה גולברי משיק לקראת החגים קולקציית בישום חדשה, המשלבת ארבעה ניחוחות עם נגיעות ותערובות של רעננות, עוצמה, פרחוניות וקלאסיות עם ארומה אוריינטלית.

הבשמים החדשים מגיעים בבקבוק מעוצב בסגנון יוקרתי, המתאים גם כמתנת חג, ונוזל בשקיפות ורדרדה ואפרסקית. כל ארבעת הניחוחות משדרים אלגנטיות, תחכום ועדכניות, במטרה שכל אישה תמצא  את הניחוח המתאים לה. 

ארבעת הריחות החדשים: 

  •  JOLI – ניחוח עם קטע אוריינטלי, המשלב תערובת פרחונית ופירותית, המעניק תחושה של עוצמה נשית.
  • EMOTION – ניחוח פרחוני – מאסק שמעניק תחושת רעננות למשך כל היום.
  • ANGE  – ניחוח פרחוני-פירותי בשילוב אמבר המעניק זוהר שמעורב בתחושה של קטיפה.
  • BISOU – ניחוח ייחודי המשלב פטצ'ולי עם פירות ווניל שיוצר ניגודיות.

לרגל החגים וההשקה מחיר מיוחד: 149.90 ₪ במקום 199.90 ₪ (100 מ"ל) | להשיג בחנויות גולברי ובאתר golbary.co.il

בשמים חדשים בניחוחות אוריאנטלים של גולברי
צילום: ניר יפה

מייבלין ניו-יורק משיק קולקציית איפור בעיצוב קומיקס במהדורה מוגבלת

אני לא יודעת מה אתכן, אבל מאז שהמסכות נכנסו לחיינו האיפור קצת יצא מחיי. בהתחלה זה עוד היה בסדר כי גם ככה היינו בסגר בבית אז אין באמת צורך להתאפר, אבל מאז "החזרה לשגרה" ואיתה החזרה לעבודה ולמסגרות הלימודים – אני יותר ויותר מחוץ לבית והמסכה יותר ויותר זמן על הפנים.

עד שהתחיל החום הגדול עוד איכשהו הייתי בסדר: מתאפרת בבוקר, שמה מסכה לכמה דקות שאני בחוץ והיא הייתה מתלכלכת מהמייקאפ. אבל אז הגיע החום הגדול של אוגוסט ואיתו הלחות הנוראית ולשים מייקאפ שינזל לתוך המסכה – כבר לא בא בחשבון.

אז הפסקתי עם המייקאפ ועברתי לעיפרון עיניים ומסקרה אבל המסכה עדיין שם הורסת כל תא נורמלי של עור פנים שיש לי סביב הפה. אני שוטפת פנים עם סבון כל בוקר ובכל ערב, אבל עדיין יצאו חצקונים קטנים ועור הפנים לא נראה קורן…

הציעו לי להתנסות בערכה החדשה של PROMISE. קוראים לה MaskneKit ובשניה שקיבלתי אותה התלהבתי מהלוגו המהמם שעשו לה עם סימני הניקוד והצבע הסגול של פרומיס.

המוצרים בקיט מאפשרים לנהל שגרת טיפוח שכוללת ניקוי, רענון והרגעת העור תוך שימוש ברכיבים טבעיים ועדינים כמו: בוץ ים המלח, שמן קוקוס ותירס, תמצית אוכמניות, תמצית אלוורה, תמצית צבר ושמן מרווה.

בערכה תמצאו 2 מוצרים: סבון פנים ומסכה. המסכה מגיעה עם ספוגית סיליקון למריחה.
את שני המוצרים ניסיתי בשבוע וחצי האחרון ואני כבר רואה תוצאות – עור הפנים חזר להראות נורמלי והוא מחייך אלי חזרה כאשר אני מורידה את המסכה.
אתחיל מהסבון. הוא מגיע בבקבוק עם פומפה, וכאשר לוחצים עליו הוא יוצא כקצף. הוא מאוד עדין ונעים. הוא לא מייבש את העור בסיום הרחיצה וגם לא צריך כמות גדולה ממנו. אני השתמשתי בו פעמיים ביום – בוקר וערב.
ונעבור למסכה – LIQUICK המהפכנית – אהבת חיי החדשה. כאמור, היא מגיעה עם ספוגית מסיליקון למריחה. אני השתמשתי בספוגית פעמיים מתוך ה-4 פעמים שהשתמשתי בה. יש מצב שהיא נוחה לאחרים, אני פחות התחברתי והעדפתי להשתמש באצבעות שלי למריחה. 
מדובר במסכה נוזלית מהירה, משמע, ברגע שתשימו אותה על העור – היא מתחילה להתייבש לכן כדי למרוח אותה מהר יחסית. חשוב לזכור לנער טוב טוב לפנ השימוש. 
אני החלטתי שלמסכה יש ריח של נענע, וזה אחד הריחות היותר עדינים ונעימים שיש. היא מותירה את העור סופר נעים וממש מרגישים שהוא עבר ניקוי וחיטוי. במסכה השתמשתי כמובן אחרי ששטפתי את הפנים עם הסבון.
לאחר המסכה (וגם לאחר השטיפה עם הסבון) שמתי קרם לחות וזהו – העור מוכן!

מחיר: 174 ₪ | להשיג באתר הרשמי של פרומיס – https://promise-cosmetics.co.il/products/maskne-kit

@maytalah

גם אתן סובלות מעור לא להיט בגלל המסכה. זאת הערכה שתחזיר אותו לקדמותו! שיחקו אותה בPromise ##פנים ##איפור ##טיפוח ##skincare ##promise ##facecare

♬ Mask - Khroor

מוצרים חדשית מבית HL

סרום מרגיע לעור הפנים

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, מציג סרום ייחודי להרגעת העור המכיל מיליקפסולות האוצרות בתוכן ויטמינים בריכוז גבוה במיוחד ומתאים לבעלות עור רגיש.

סדרת תכשירי קאלם דרם מבית מותג הקוסמטיקה המקצועי בכללותה והסרום הייחודי בפרט, פותחו על מנת לספק מענה לנשים בעלות עור הנוטה לאדמומיות, קופרוזי ורגיש. הסרום הייחודי מכיל ויטמינים מסוגים H, E ו- F האצורים בריכוז גבוה בתוך מיליקפסולות. אלו נפתחות רק בעת לחיצה ויציאת הנוזל מהבקבוק, לצורך שמירה על טריות ואפקטיביות מקסימאלית. בנוסף להרגעת העור, הסרום יעיל גם במקרים של תסמינים הנובעים ממחלות עור דלקתיות, כדוגמת פסוריאזיס, סבוריאה, אסתמה של העור ורוזציאה, בהן יפחית את הגירוי והדלקת. הסרום מומלץ לשימוש יומיומי, בוקר וערב, לאחר ניקוי הפנים ולפני מריחת תחליב. הוא יתרום להעלאת רמת הלחות והפחתת תהליך הזדקנות עור הפנים.

מחיר: 220 ₪ (30 מ") | להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. לפרטים נוספים ומציאת קוסמטיקאית הקרובה לביתך באתר: www.HL-labs.co.il

סרום מרגיע לפנים מבית HL
צילום: אורי גרון

קרם עיניים אפקטיבי מסדרת דרמה לייט

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, מציג קרם עיניים אפקטיבי מסדרת דרמה לייט, הפועל לטשטוש שקיות, כהויות והפחתת קמטים עמוקים.

בימים טרופים אלו בהם ישנה חובת עטיית מסכת מגן, הפך נושא טיפוח העיניים לחשוב ובוער במיוחד עבור נשים רבות. קרם העיניים המקצועי מסדרת דרמה לייט, המהווה סדרה טיפולית עוצמתית להבהרת כתמים והיפר פיגמנטציה, פועל לטיפול נקודתי ויעיל בבעיות קוסמטיות המטרידות נשים רבות, בניהן הופעתם של שקיות, כהויות וקמטים עמוקים. קרם העיניים מכיל שילוב של חומרים פעילים בריכוזים גבוהים במיוחד, בניהם קפאין, תמצית קינואה, קומפלקס נחושת וויטמין סי, המטפלים נקודתית בבעיות אלו ומעניקים מראה עור אחיד וקורן. הקרם מגיע בשתי גרסאות לבחירה, עם או ללא מייק אפ. בעת השימוש יש למרוח כמו קטנה בטפיחות קלות סביב אזור מתאר העין ולהמתין לספיגתו.

מחיר: 220 ₪ לקרם עיניים ו-240 ₪ לקרם עיניים משולב מייקאפ (15 מ"ל) | להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.

קרם עיניים אפקטיבי מסדרת דרמה לייט של HL
צילום: אורי גרון

מוצרים חדשים מבית מותג הביוטי אלונה שכטר

קרם ידיים צמחי מרגיע

מותג הביוטי אלונה שכטר שמוצריו מבוססים על שילובים של צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים, מציל את כפות הידיים מיובש האלכוג'ל ומציג קרם ידיים עשיר ואיכותי השומר על כפות ידיים עדינות ובעלות מגע רך ומלטף.

על אף שיובש בכפות הידיים היא תופעה נפוצה דווקא בחודשי החורף, ניקיון הידיים הרב הנדרש לצורך שמירה על היגיינה מקסימאלית בימי הקורונה הנוכחיים והשימוש הדחוף באלכוג'ל, מזיקים ומייבשים את העור. קרם הידיים מבית המותג מכיל צמחי מרפא ששילובם נועד להקל על יובש וסדקים בידיים ולהותיר את העור רך ונעים למגע. בין מרכיביו העיקריים של הקרם ניתן למצוא חלבון קינואה, שמן רוזמרין, תמצית אלוורה, תמצית גינקו דו עונתי, תמצית חמאת שיאה, תמצית מרווה, תמציד סרפד ותמצית קמומיל. מרקם הקרם אינו שמנוני ולכן השימוש בו אינו משפיע על פעילות היומיום והוא מתאים לכל סוגי העור באשר הם. הקרם נספג בקלות ומשאיר תחושה של רעננות מתמשכת. קרם הידיים ארוז באריזה מיוחדת הנוחה לנשיאה לכל מקום בתיק מבלי חשש שישבר או יישפך.

מחיר: 30 ₪ (50 מ"ל) | להשיג באתר אלונה שכטר- www.Alonashechter.com ובמרכז ההזמנות: 1800-210-210

קרם ידיים מרגיע מבית אלונה שכטר
צילום: אורי גרון

מור ולבונה - תכשיר רב תועלתי לעור מגורה

מותג הביוטי אלונה שכטר, המבוסס על שילוב של צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים, מציג את מור ולבונה, תכשיר רב תועלתי המהווה פיתוח ייחודי של החברה שמסייע בהקלה על עור גוף מגורה, במגוון רחב של בעיות עור ובחידוש התאים והזנתם!

מור ולבונה בלזם מהווה תכשיר רב שימוש שנועד להקל במגוון רחב ביותר של בעיות עור, החל מבעיות קלות המתבטאות בעור מגורה כתוצאה מעקיצות, גרד, שפשפות, כוויות, פטריות ואלרגיות, דרך טיפול בעור יבש וסדוק בכפות הרגליים ועד בעיות עור ממשיות כדוגמת פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס וסבוראה. התכשיר מכיל שילוב של חומרים טבעיים וצמחי מרפא המטיבים עם העור ויעילים להרגעתו, בניהם דונג דבורים, מלח מים המלח, שמן עץ התה, שמן רוזמרין, תמצית אלוורה, תמצית מור ותמצית קמומיל. אלו יחדיו מסייעים בנוסף גם לשימור המראה, שיפור במרקם העור, ואף מקלים ומונעים את תסמיניהן של בעיות עור טורדניות מגוונות. להקלה מיידית יש למרוח את התכשיר לפחות פעמיים ביום על עור נקי. מור ולבונה בלזם זמין בשני גדלים לבחירה.

מחיר: 120 ₪ ל-50 מ"ל ו-360 ₪ ל-250 מ"ל | להשיג באתר www.Alonashechter.com ובמרכז ההזמנות 1800-210-210

מור ולבונה מבית אלונה שכטר
צילום: אורי גרון

משיק: קרם רגליים משקם לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק לקיץ 2020: קרם רגליים משקם, המיועד  לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי. מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מעניק לעור לחות להרגעה והקלה על היובש תוך קילוף עדין של העור, מרכך את העור ומשפר את מרקם העור הפגום. מאושר ע"י האגודה הישראלית לסכרת.

קרם הרגליים פותח במיוחד לטיפול בכפות רגליים יבשות במיוחד משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים, הזהים לסרמידים הטבעיים הקיימים בעור. סרמידים אלו מוחדרים לעור דרך מערכת הולכה חדשנית – טכנולוגיית MVE של CeraVe. טכנולוגיה ייחודית זו מסייעת בהחדרת הסרמידים החיוניים אל העור ומעניקה לחות לאורך כל היום. סרמידים, אשר מצויים באופן טבעי בעורנו, פועלים בכדי לסייע לשמור על שלמות שכבת ההגנה הטבעית של העור ע"י יצירת שכבת מגן אשר מפחיתה את אובדן הלחות, ומגינה מפני נזקים הנגרמים מזיהום סביבתי ומגורמים תוקפניים סביבתיים אחרים. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים להוריד את רמת הסרמידים בעור ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים, מסייעים לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות. 

טכנולוגיית ה-MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים ל-CeraVe  את האיכות והיעילות שלו.

מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 ₪ (88 מ"ל) | להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים

סרווה קרם רגליים משקם לעור יבש
צילום: מוטי פישביין

INFAILLIBLE MATTE COVER - מייקאפ עמיד וחזק מבית לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק חדשנות ומתאים את מוצריו לאקלים הישראלי עם סדרת המייקאפים החדשה : INFAILLIBLE MATTE COVER (אינפליבל מאט קאבר). 

המייק אפ החדש מכיל פורמולה ייחודית עשירה בתערובת שמנים, פיגמנטים מינרליים ומולקולות מים, המעניקה לו מרקם קליל וחלק, מראה טבעי ופחות "מסכה". 

המייק אפ עמיד בפני זיעה ולחות, מנטרל מראה שומני תוך תחושת נוחות מקסימאלית עד 24 שעות. הסדרה החדשה מעניקה כיסוי מלא בגימור מאט מוחלט לאורך זמן תוך התאמה מושלמת לגוון עור הפנים מתוך 17 (!) הגוונים שבסדרה. 

בנוסף, המייק אפ עמיד וידידותי למסכה (mask friendly), אינו נמרח ועם מינימום הכתמה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות – http://www.loreal-paris.co.il/

מייקאפ עמיד לוריאל אינפליבל
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X