fbpx
טכנולוגיה

הטענת אופניים חשמליים עלולים לגרום לשריפה

"סכנה ! הטענת אופניים חשמליים  עלולה לגרום לשריפות", אומר ד"ר שמואל נתנאל יו"ר NFPA ישראל – העמותה הישראלית למיגון מפני אש, שהושקה בימים אלה.

לדבריו: "אופניים חשמליים הפכו להיות כלי תחבורה נפוץ בקרב מבוגרים וילדים, והציבור הרחב, כמו גם המחוקקים מתייחסים לסכנה  בדרכים – האם מותר לרכוב  בכביש או במדרכה ומאיזה גיל?, אך קיימת התעלמות מנושאי בטיחות הקשורים לסיכון הנובע מהטענת האופניים".

אופניים חשמליות גורמים לשריפהכך לדוגמא, מנתונים שנאספו על-ידי נציבות כבאות והצלה עולה כי רק באזור ת"א עלו באש בשנת 2015 43 דירות ! כתוצאה משימוש בסוללת ליתיום להטענת אופניים חשמליים.

"הסיבה  לכך היא שלעיתים קרובות מתבצעים שינויים בסוללות באופן הנוגד את הדרישה של מכון התקנים לאחר הרכישה. שינויים אלה מובילים להתחממות הסוללות ולדליקה במקום ההטענה. לכן, חשוב לרכוש רק סוללות המורשות על-ידי מכון התקנים", כך דברי שמואל נתנאל.

העמותה הישראלית למיגון מפני אש – NFPA ישראל שהושקה בכנס ב – 1.12.16, הוקמה להעמקת הידע המקצועי, החינוך והמודעות להתמודדות עם סיכוני דליקות, חינוך ילדים למניעת דליקות, חינוך מודעות לבטיחות, מודעות ציבורית, הצלת חיים ומניעה. העמותה נוסדה על ידי בכירים העוסקים בתחום  הן מהסקטור הפרטי והן מהסקטור הציבורי. בין החברים: יו"ר העמותה המהנדס ד"ר שמואל נתנאל ; ראש אגף בטיחות אש וחקירות ברשות לכבאות והצלה – טפסר בכיר חיים תמם;   מפקד מחוז מרכז ברשות לכבאות והצלה –טפסר בכיר  אייל כספי וכן נציגים של חברות מובילות בתעשייה ומכון התקנים;

העמותה הישראלית הצטרפה ל-NFPA, ארגון בינלאומי שנוסד בארה"ב לפני 120 שנה, וחברים בו מעל 65,000 חברים מרחבי העולם. הארגון  שם לו למטרה לפרסם סטנדרטים להצלת חיים ומניעה מפני אש.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X