fbpx
איפור וטיפוח

ההמצאה של SACARA – לק ג'ל מהפכני: בצעד אחד בלבד !

אם אתן אוהבות למרוח לק כמוני, אתן בטח שונאות שהלק מתקלף אחרי יום (ולצערי יש גם כאלה שמתקלפים אחרי כמה שעות). אבל אז המציאו את הלק ג'ל והעולם התחיל להראות אחרת. פתאום היה ניתן לעשות מניקור, למרוח לק, להכניס את היד מתחת למכונה ולהנות ממראה לק נקי ומדוייק לאורך זמן. הבעיה נוצרה לנו עכשיו – המחיר והעובדה שצריך לחזור למניקוריסטית להוריד אותו.

כאן נכנסת רשת Sacara לתמונה עם המהפכה שלה בשוק הלק ג'ל – לק ג'ל לשימוש עצמי ! כן כן, שימוש עצמי, כך שכל אחת יכולה להיות  המניקוריסטית של עצמה ומשיקה שני מוצרים: לק ONE STEP המכיל למעשה 3 שלבים במוצר אחד, ולק Gel Color Pro. כל אחד מהמוצרים, מוצע ב- 20 גוונים ובנוסף גם בסיס ללק ג'ל וטופ קואוט. הלק ג'ל מבטיח ברק מתמשך של צבע הלק, עמידות הן של הציפורן והן של נראות הלק.

לק ג'ל ONE STEP – כי אין כמו 3 שלבים במוצר 1 (בסיס, לק וטופ)

שלושה שלבים במוצר אחד  ו-20 גוונים אופנתיים בעלי ברק עז. תוצאה מושלמת תוך דקות – ללא צורך בג'ל בסיס וטופ. מקצר את תהליך העבודה באופן משמעותי ומתאים לכל סוגי הבניה ולציפורן טבעית.

הוראות שימוש

  1. הכנה: החליקי את משטח הציפורן העליון באמצעות בלוק שיוף.
  2. מריחה: יש  לנקות היטב את האצבע משומנים באמצעות באפר ואלכוהול. מרחי שכבה דקה מאוד של לק ג'ל One Step בגוון הרצוי לכל אורך הציפורן. התחילי את המריחה ממרכז הציפורן. חזרי על הפעולה בשני צידי הציפורן מבלי לגעת בעור.
  3. ייבוש: יבשי את הציפורן תחת מנורת ייבוש UV עד ל 30 שניות לייבוש מלא. ליצירת מראה אטום ועשיר יותר, מרחי שכבה נוספת של הג'ל באותו האופן ויבשי שנית תחת מנורת הייבוש.

דגשים

  • יש למרוח שכבה דקה מאוד ואחידה על פני כל שטח הציפורן.
  • יש להקפיד שהג'ל לק לא יגע בעור שמסביב לציפורן על מנת להבטיח היצמדות הג'ל לק לציפורן לאורך זמן וכדי למנוע בועות אוויר.
  • יש לוודא סגירה של החומר גם בקצה הציפורן

הסרה

  • להספיג צמר גפן במסיר לק ג'ל
  • להניח על הציפורן, לעטוף עם נייר כסף ולהמתין 10 – 15 דקות.
  • להוריד את נייר הכסף בתנועות מצד לצד.
  • להשלמת הסרת הלק יש להשתמש בדוחף עור.

יתרונות: ללא צורך בשכבת בסיס ושכבת טופ | וצאה מושלמת תוך דקות | מתאים לכל סוגי הבנייה | ברישיון משרד הבריאות

מחיר: 49.90 ₪ | תכולה: 12 מ"ל

לק ג'ל לשימוש עצמי

לק ג'ל Gel Color Pro

ג'ל לק הקיים ב-20 גוונים מרהיבים ואופנתיים בעלי ברק עז, מבריק ויציב ללא קילופים ועמיד במים, סבון וחומרי ניקוי.

הוראות שימוש

  1. הכנה: החליקי את משטח הציפורן העליון באמצעות בלוק שיוף על מנת להסיר את השמנוניות מהציפורן.
  2. מריחה: מרחי "בונדר"  (19.90 ₪) שהוא המקשר בין הלק בסיס לציפורן > מרחי בעדינות שכבה דקה של ג’ל בסיס (39.90 ₪) והכניסי לייבוש במנורת ה UV  עד ל 30 שניות לייבוש מלא > מרחי שכבה של "GEL COLOR PRO" בגוון הרצוי (39.90 ₪)
  3. ייבוש: הכניסי לייבוש במנורת ה UV  עד ל 30 שניות לייבוש מלא.
    ליצירת מראה אטום ועשיר יותר, מרחי שכבה נוספת של הג'ל באותו האופן ויבשי שנית תחת מנורת הייבוש. (הקפידי לסגור את הקצוות כמו שצריך על מנת למנוע התקלפות הלק ג'ל).
  4. סיום: לסיום מרחי טופ קואט ג'ל (39.90 ₪) שנועד לשמור על הג'ל ולתת לו ברק מיוחד. לאחר המריחה הכניסי למנורה בפעם האחרונה עד לייבוש מלא. השתמשי במנטרל ג’ל להסרת הדביקות של הג’ל על הציפורניים

דגשים

  • יש למרוח שכבה דקה מאוד ואחידה על פני כל שטח הציפורן.
  • יש להקפיד שהג'ל לק לא יגע בעור שמסביב לציפורן על מנת להבטיח היצמדות הג'ל לק לציפורן לאורך זמן וכדי למנוע בועות אוויר.
  • יש לוודא סגירה של החומר גם בקצה הציפורן

הסרה

  • ראי שלבים למעלה

לק ג'ל ג'ל פרו ברשת סאקרה

בסדרה קיימים שני מוצרים משלימים

  • מנטרל ג'ל: מיועד לנטרול השכבה הדביקה ולסיום תהליך באופן מושלם. מועשר באלוורה המסייע בהרגעת העור.
    הוראות שימוש: לאחר ייבוש הג'ל, יש להספיג צמר גפן ללא סיבים במנטרל ג'ל ולנגב את הציפורן מהשכבה הדביקה. יש לנטרל את השכבה האחרונה בלבד.
    תכולה: 150 מ"ל | מחיר : 14.90 ש"ח
  • מסיר לק ג'ל: מסיר לק ג'ל במהירות ובקלות מועשר באלוורה המסייע בהרגעת העור.
    הוראות שימוש:  יש להספיג צמר גפן במסיר לק ג'ל ולהניח על הג'ל. לאחר מכן לעטוף מיד את הציפורן עם נייר כסף ולהמתין כ10-15 דק'. לאחר זמן ההמתנה יש להוריד את נייר הכסף התנועות מצד לצד ולאחר מכן , לשם השלמת הפעולה, לעשות שימוש בדוחף עור.
    תכולה: 150 מ"ל | מחיר: 10.90 ש"ח
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

  1. רציתי לשאול למה כשאני עושה לק ג'ל של וואן סטפ לפי ההוראות הרשומות ויש בועות וזה עומד להיתקל מה הסיבה שיכולה לגרום לזה?

      1. היי איריס,
        את מוזמנת לפנות ל-SACARA עם השאלה הזאת. אני סה"כ בלוגרית שכתבה שיש להם לק כזה. אני לא אחראית על התוצאות שלו או על האיכות שלו.

  2. מצטרפת לשאלה של איריס… כבר בפעם הראשונה מרחתי בדיוק כמו שהסבירו לי בחנות וכמו שכתוב בהוראות וברוב היו בועות וזה הולך לצאת.. זה לא נשאר בכלל.. נאמר לי בחנות שהכי פחות שזה נשאר זה שבועיים וחצי..

Back to top button
X