fbpx
טכנולוגיה

מחפשת עוזרת בית? הכירי את אפליקציית מיידלה ( MAIDale)

כפי שעולם המוניות עבר מהפכה טכנולוגית, עובר בימים אלו עולם הניקיון מהפכה טכנולוגית משל עצמו.

אפליקציה חדשה, הזמנת מנקה – MAIDale, מושקת בימים אלו ומאפשרת להזמין עוזרת בית בלחיצת כפתור, וכן מאפשרת לעוזרות בית שעבדו עד כה באופן עצמאי להצטרף לשירותי האפליקציה ולשווק את עצמן באמצעותה. עוזרות הבית העובדות באמצעות האפליקציה יזכו לקבל את השכר אותן הן דורשות בתוספת תנאי העסקה מלאים, מה שלא היה קיים עד כה.

MAIDale, פותחה על פלטפורמה מבוססת מיקום המאפשרת בלחיצת כפתור לאתר שירותי עוזרת בית, במגוון מחירים ומיקומים. בשלב ראשון מוצע השירות באיזורים מוגדרים במרכז ובדרום הארץ (כרגע עובדים מגדרה עד חדרה ומעט צפונה).

איך האפליקציה עובדת?

כל משתמש באפליקציה, בוחר את טווח המחירים לתשלום המתאים לו ויכול למצוא את העזרה בתקציב האישי שלו.

לדבריו של עדיאל קייזרמן, היזם העומד מאחורי הפיתוח, MAIDale , "מדובר בקפיצת דרך טכנולוגית משמעותית בענף עוזרות הבית והנקיון. לראשונה ניתן מענה לבעיה המשמעותית בענף והיא העבודה "בשחור" ללא תשלום מיסים. עוזרות בית שעובדות באמצעות האפליקציה מקבלות את השכר שלהן בתוספת תנאי העסקה מלאים, מה שלא היה קיים עד כה בענף. ומה שיביא בעתיד לשדרוג התחום והוצאת אנשים העובדים בו ממעגל עוני בגילאים מבוגרים."

על גבי פלטפורמה טכנולוגית חדישה, מבוססת מיקום גיאוגרפי, עובדים יכולים להציע את עצמם לעבודה ולבחור אצל מי לעבוד. הלקוחות המשתמשים ב MAIDale יכולים בכל רגע נתון לבצע הזמנה להיום או לכל תאריך עתידי בלחיצת כפתור ולבחור ממגוון עובדים מקצועיים שעברו בדיקות מקיפות וסינונים קפדניים. הצדדים יכולים לקיים תקשורת מלאה מתוך האפליקציה ולעבוד גם על בסיס קבוע במידה והדבר מקובל עליהם.

החברה, מאפשרת  לעובדים להציע שירותים נוספים שיכולים להגדיל את הכנסתם הכוללים: סידור ארונות, גיהוץ, קיפול וכביסה, בישול.

MAIDaleהוקמה על ידי עדיאל קייזרמן, 32, בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, שעבד גם הוא בזמן פיתוח המיזם בניקיון על מנת להבין את תהליך העבודה והסוגיות המתקיימות בו.

לדבריו של קייזרמן, "החזון שלנו הוא לדאוג לזכויותיהם של כל עובדי הניקיון בארץ, שלא מקבלים את התנאים שמגיעים להם ומנוצלים לרעה על ידי מעסיקיהם. אף שיכול היה להיות קל יותר כגורם מתווך ,בחרנו להיות המעסיקים, ובכך לוודא שלכל עובד ועובדת יהיה קול שיגן עליהם וידאג לזכויותיהם המלאות. אנו יודעים כי הפלטפורמה שלנו מהווה מהפכה משמעותית וכפי שהתרגלנו לגט טקסי, אני בטוח ש MAIDale תהפוך להיות הלהיט בקרב משקי הבית. "

עוד הוסיף קייזרמן כי החברה נמצאת בשיא תהליך גיוס עוזרות בית והיא תקדם בברכה כל אדם המעוניין לעבוד בתחום.

קישור להורדה – http://maidale.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

  1. חרא אפליקציה !
    לא כדאי להשתמש בה.
    עדיין מחכה שהמנקה יאשר הגעה כשהיה צריך להגיע לפני 8 שעות! בכל מקרה בחרתי מנקה אחר והוא לא עונה ( יש לו 24 שעות לאשר) ואם הוא לא מאשר כשזה מאוחר מידי, מה אני עושה בינתיים מתפלל שיגיב מהר? הרי אם בטלים 48 שעות לפני המועד מחוייבים ב50 אחוז. השארתי 2 הודעות, ובסופו של דבר חזרו אלי והדברים סודרו והוסברו, מקווה שהבאגים יסודרו, אנסה שוב בעוד תקופה.

    גברת בעלת הבלוג, לפני שאת מפרסמת, כדאי שתקראי ביקורות על המערכת הזאת, כי זה משתמע שאת ממליצה על האפליקציה ( אם לא למה את מפרסמת אותה אצלך) – בכל מקרה חרא דבר.

Back to top button
X