fbpx
טכנולוגיה

רווקה? הכירי את אפליקציית ההיכרויות החדשה – AppDate

תרשו לי לפתוח פוסט זה עם ציטוט מתוך השיר "בדידותי הנהדרת" של דקלה (הממהמת):
"זה הזמן שלך לצאת, ללכת לדרכך
לזכור אותי אוהבת
על כל דקה וכל שנייה שהיית נאמנה
אני לא מצטערת
על כל המנגינות שהיית שומעת בסוף לילה
איך שרצית אותי רוקדת
איך שנסחפתי אחרייך
ולא די לך ולא די לך"
למי שלא מכירה את השיר, מדובר על מישהי שכותבת שיר פרידה לבדידות, שיר פרידה לעולם הרווקות כי היא סוף סוף מצאה אהבה. על אף שרק לפני 4 שנים הכרתי את בעלי והשבוע חגגנו יום נישואים שלישי (הוא הציע דיי מהר ושנה ויומיים אחרי שהכרנו התחתנו), כשאני שומעת את השיר הזה, אני נזכרת באותם רגעים שידעתי שזה, זה זה – שמצאתי את האחד ואני יכולה להיפרד מהבדידות, מהרווקות.

אני לא אומרת שכל מי שרווקה בהכרח בודדה. שלא תבינו לא נכון, כשהייתי רווקה נהנתי. ביליתי, הכרתי אנשים. היו תקופות שממש לא חיפשתי להיכנס למשהו מחייב (למשל בתקופת העומס של התואר השני), אבל למרות הכל תמיד הייתי מחוברת ל"עזרים" לחיפוש בן זוג: חברות ומכרים, רשתות חברתיות, אתרי היכרויות וככל שהסמארטפונים התקדמו – גם אפליקציות.

האפליקציות הפכו לחלקנו לחלק בלתי נפרד מחיפוש הבן זוג המושלם. הן מבוססות מקום וקל יותר "להיפגש" סתם ככה אם רוצים, הן מבוססות אלגוריתמים חכמים שאמורים להראות לנו מי באמת מתאים לנו, הן קלות לשימוש אך בעיקר זמינות. אני בעצמי השתמשתי במספר אפליקציות בזמנו, אך בסופו של יום הכרתי את בעלי באתר היכרויות (נטול אפליקציה ייעודית).
אם הייתן שואלות אותי אם אכיר את בעלי באתר היכרויות לפני שנרשמתי לכמה מהם (ובמיוחד אחרי שיצאתי עם כמה טיפוסים הזויים שהכרתי דרכם), הייתי אומרת לכן בוודאות – "לא!", אבל היום…אני מציעה את האופציה הזאת לכל מיני חברות רווקות או גרושות כי הפכתי להיות a believer.

ולכן, למרות שאני לא בסצינת ההיכרויות כבר 4 שנים, אני שמחה להכיר לכן אפליקציית היכרויות חדשה שעשתה עליה לארץ הקודש (בעלות של חצי מיליון ש"ח), שדואגת לבטחונכן האישי, אך בעיקר תעזור לכן למצוא את האחד או האחת!

שוברים את הקרח ואת הרווקות עם AppDate

האפליקציה שמה את הנשים וביטחונן האישי בראש סדר העדיפויות בכך שמאפשרת זיהוי קולי של הגברים, גישה לדף הפייסבוק והתייעצות עם חברות על הדייט הפוטנציאלי רגע לפני תחילת הצ׳אט.

האפליקציה החדשה AppDate מציעה קונספט חדש ובטוח בתחום ההיכרויות – צפייה בהזמנות אמיתיות לדייטים, שהועלו על ידי גברים אמיתיים (לא משתמשים מזויפים ולא רובוטים) בסביבתה של המשתמשת. בנוסף, לכל משתמשת ישנה אפשרות לקבל הודעה קולית מהגברים, לגשת לעמוד הפייסבוק על מנת לבדוק פרטים ולהתייעץ עם חברות על הדייט הפוטנציאלי. רק לאחר שהמשתמשת מקבלת מידע אמין לגבי הבחורים היא יכולה לבחור עם מי היא מעוניינת לפתח שיחה ולהמשיך הלאה.

האפליקציה פותחה לשוק הבינלאומי (ארה"ב, אנגליה, אוסטרליה וקנדה) עם מספר פוטנציאלי של כ–50 מיליון משתמשים.

האפליקציה נותנת מספר כלים לשמירה מקסימאלית על ביטחון הנשים

  • בקשה מובנית באפליקציה מהבחור לשתף את דף הפייס שלו – שם ניתן לראות תמונות נוספות, חברים, פוסטים ועוד.
  • תמונות מהחיים – באפליקציה מעלים משתמשים תמונות שלהם ברגעים אמיתיים בחיים, עם חברים, משפחה, בבית, בעבודה ועוד. פיצ'ר זה מאפשר לכן ללמוד המון על משתמשים אחרים דרך חיי היום יום שלהם.
  • פיד התאמות – מבט מהיר על ההתאמות הפוטנציאליות של כל משתמש עם מיונים לפי גיל, שם, מרחק, אחוז התאמה ועוד. לכל בן/בת זוג פוטנציאלי יש קישור לפרופיל עם מידע נרחב, תמונות ,וכפתורי לייק וצ'אט
  • פיצ'ר ייחודי! ב-AppDate מבינים כי המשתמשות הן הרבה יותר מפרופיל באתר ומחפשות מעבר להיכרויות: הן מחפשות תכנים, אירועים וחברים. האפליקציה נותנת מידע על אירועים, פעילויות ומקומות בילוי חמים, בהם יכולות המשתמשות להיפגש אופליין עם רווקים/ות אחרים בעלי תחומי עניין דומים, לבלות, ליהנות ואולי גם להכיר בן/ת זוג.
  • בקשה מובנית באפליקציה מהבחור לשלוח הודעה קולית עדכנית.
  • בקשה מובנית באפליקציה לחבר/ה לחוות דעה.
  • צ'אט מלא הכולל תמונות וקול כך שניתן לבקש מהבחור לשלוח תמונת סלפי עדכנית.
  • זיהוי המקום של הבחור (על ידי ה-GPS של המכשיר).

פיני רוזן, יזם האפליקציה: ״הבעיה הגדולה ביותר באפליקציות היכרות היא חוסר התאמה בין מה שמוצג באפליקציה למציאות ופעמים רבות מה שנראה כמו ׳נסיך החלומות׳ באפליקציה מתגלה כ׳צפרדע׳ בחיים האמיתיים..". "לפני 3 שנים הכרתי את אישתי באפליקציה להכרויות וכיום יש לנו 4 ילדים.. היה לי חשוב לשנות את כללי המשחק ולהציע לנשים חוויה חיובית ובטוחה יותר.״

אז לפני שאתן מתייאשות ממציאת האביר עם הרכב הלבן או שסתם נמאס לכן מהאפליקציות הקיימות, תנו ל-AppDate הזדמנות. היא מתאימה גם לאייפון וגם לאנדרואיד וניתן להוריד אותה בקלות ובחינם: אפל סטור | גוגל פליי

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X