fbpx
טכנולוגיה

"קום והתהלך בארץ, בתרמיל ועם אפליקציות" – אפליקציות טיולים שאתן חייבות להכיר

חג האביב הגיע ואיתו החופשה שהרבה מאיתנו חיכו לה (בכל זאת…לא היה לנו חופש מאז ראש השנה). כמו כל עם ישראל, כנראה שגם אתן תצאו לטייל במהלך החג. חלקכן בטח כבר תכננתן מה תעשו עם המשפחה בכל יום, אבל אם אתן כמוני ועדיין יש לכן חורים בשבוע עמוס פעילויות, אז הנה מספר אפליקציות שיעזרו לכן לתכנן את הטיול הבא ברחבי הארץ.

דרך אגב, אני לא ארחיב במילים על "ווייז" כי זאת אפליקציה שכולנו מכירות ורובנו משתמשות בה כבר ביום יום. למי מאיתנו שלא מכירה, אז תדאגו להוריד אותה ולוודא שאתן מפעילות אותה לפני שאתן נכנסות לרכב 🙂

מטיילים עם אייפון
באדיבות: i2.wp.com

האפליקציות שיהפכו את הטיול שלכן להרבה יותר נוח

EZgoing Family טיולים עם ילדים

אפליקציה שפותחה למשפחות שאוהבות לטייל: במוזיאונים, בתוך העיר או בחיק הטבע. ומכיוון שהאפליקציה מיועדת למשפחות, תמצאו בה מסלולים לא קשים, מעגליים ונוחים גם למשפחות שמטיילות עם עגלת תינוק או ילדים קטנים. מפתחי האתר מציינים כי כל פעילות שמוצעת באתר קיבלה ציון ואף נבדקה באופן אישי על-ידם.

באפליקציה תמצאו:

  • עשרות טיולים ברחבי ישראל, כל הטיולים קלים, לא ארוכים, מעגליים ומתאימים לילדים קטנים.
  • מידע על פארקים עירוניים כולל סוגי המתקנים, רמת הניקיון, אופציה למנגל ועוד.
  • עשרות חופים וחוויות עם כל המידע הנחוץ כמו שעות פתיחה, עלות, טיפים ועוד.
  • סינון נוח וידידותי על פי קטגוריות שונות כמו אזור, עונה, סוג הבילוי, מים, מנגל וחינם.
  • קטגוריה נפרדת לטיולים נגישים לעגלה
  • מפה אינטראקטיבית ממוקדת אזור
  • ניווט אוטומטי ליעד הטיול בעזרת אפליקציית וויז
  • שיתוף מהיר דרך אפליקציית וואטסאפ ושליחת הזמנה
  • שיתוף דרך האימייל, הפייסבוק ואפליקציות נוספות המותקנות על המכשיר
  • יומן טיולים בו תוכלו לתכנן את הבילוי הקרוב
  • ועוד…

להורדה: אנדרואיד | אייפון

מסלולרי – מדריך טיולים בישראל

מדריך טיולים סלולרי שנותן לכן מידע על מסלולים בשטח, כאילו ואתן מטיילות עם מדריך טיולים צמוד. תוכלו לבחור בהדרכה קולית, בוידאו או פשוט לקרוא מידע כמו בימים הטובים 🙂

האפליקציה פותחה ע"י מכון המחקר "מרכז מדע ים המלח והערבה" ומשמשת כרשת חברתית לאוהבי טיולים בארץ.

להורדה: אנדרואיד

TripTips – האפליקציה לניווט חופשה, טיול או בילוי בישראל

Trip Tips אפליקציה חדשנית שמזמינה אתכן לצאת מהשגרה לחוויות חדשות ברחבי הארץ. בלחיצה אחת האפליקציה תכוון אתן במדויק למקום הבילוי המומלץ בכל מסלול בו תבחרו, המלצות וביקורת יעזרו לכן להחליט היכן כדאי לישון, לאכול ולבלות.

אם בא לכן לצאת ולטייל ברחבי הארץ, טיול ספונטני או מתוכנן בקפידה, ותרצו לקבל מידע על אטרקציות חדשות שנפתחו, האם יש אתר מעניין ברדיוס שלכם, ואיך הכל מתאים לתקציב שלכן. שעות פתיחה, לאיזה גילאים מתאים ומה המחיר.

האפליקציה ניתנת להורדה ללא עלות באנדרואיד ובאיפון, ומאופיינת במגוון אפקטים ידידותיים למשתמש, תוך מספר רגעים האפליקציה מזהה את מסלול הנסיעה שלכם ופורשת בפניכן את מגוון החוויות אליהן תוכלו להגיע, בנוסף ניתן לבצע הזמנה מהנייד ולרכוש כרטיסים מוזלים למימוש מידי. באפליקציה תקבלו מידע נרחב על כל אתר כולל קופונים והטבות בלעדיות. האפליקציה מתממשקת גם לארגונים וחברות שמחפשות חופשה קבוצתית. באפליקציה: אטרקציות, מסעדות, מלונות, טבע, צימרים ובקרוב גם טיסות.

להורדה: אנדרואיד | אייפון

טיולי

האפליקציה של האתר הותיק והמוכר. כמו באתר, גם באפליקציה תוכלו למצוא למעלה -200 מסלולי טיול ברחבי הארץ שאותם תוכלו לסנן בהתאם לדרישותכן. על כל מסלול תקבלו מידע מקיף, כולל תמונות, ואפילו תמצאו מידע על אירועים ופסטיבלים ברחבי הארץ. בנוסף, אם תפעילו את ה-GPS, תקבלו גם מידע על מסלולים סביבכן.

להורדה: אנדרואיד | אייפון

מסלולים

מסלולים פותחה ע"י אב ובנו שאוהבים את הארץ ורוצים לגרום לנו להתאהב בה גם כן. באפליקציה תמצאו 1200 מסלולי טיול מקוריים ומגוונים לאורכה ולרוחבה של הארץ, הכתובים באופן יסודי ומדויק, בדיוק כפי שהם בשטח. ההמלצות מתעדכנות מדי שבוע ובהתאם לעונת השנה בה נמצאים. לאוהבות המעיינות והברכות, תמצאו המלצות על מקורות מים שמתאימים לעונת השנה בה נמצאים.
יש גם מסלולי טיול עירוניים: 20 מסלולי טיול בירושלים ו-50 בת"א.

להורדה: אנדרואיד

מלונות בישראל – הוטלס

אם כבר בחרתן מסלולים ואזור בארץ ואתן מחפשות בתי מלון, אז Hotels.co.il יצאו עם אפליקציה שתעזור לכן לחפש בתי מלון בהתאם למיקום ותקציב.

להורדה: אנדרואיד

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X