fbpx
אופנהאקססוריז ותכשיטים

האופנה שתעשה לך את הולנטיין

השנה עברה מהר מדי ולפני שהספקנו לשים לב, אוטוטו ה-14.02.2017 וזה אומר רק דבר אחד – ולנטיין דיי. חג האהבה !
אז לפני שנכנס למוזה ורודה וקיטשית מדי, בואי נדבר על דבר אחד חשוב – אופנה. אם את מתכוונת לצאת לדייט רומנטי אז את בטח כבר התחלת לתכנן את הלוק המנצח לאותו ערב – החל מהלבשה תחתונה, דרך השמלה הסקסית ועד רמת הנעליים, התיק והתכשיט. רוב הסיכויים שרוב (אם לא כל) הפריטים מחכים לך בארון, אבל במידה ועדיין אין לך מה ללבוש או שסתם בא לך לקבל רעיונות לפריטי אופנה חדשים, הכתבה הבאה בדיוק בשבילך!

נתחיל דווקא ממה שקורה מתחת לבגדים…

קולקציית הלבשה תחתונה מיוחדת של המותג Sapph

המותג Sapph, אחד המותגים המובילים באירופה בתחום ההלבשה התחתונה בעשור האחרון, מציג את קולקציית ההלבשה התחתונה לאביב – קיץ 2017. אז נכון שאנחנו עדיין לא בקיץ, ובלילות קר מדי בכדי לחשוב על כותנת סקסית, אבל אם כבר מתכוננים לולנטיין, עושים זאת כמו שצריך מהחזיה ועד התחתונים (ועל הדרך נהנים מפריטים שישארו עדכניים גם בקיץ הקרוב)!

המותג Sapph מקפיד להישאר נאמן לתפיסה שתחום ההלבשה התחתונה – הכולל חזיות, תחתונים, כותנות וחלוקים – הוא חלק אינטגרלי בעולם האופנה והפריטים הם בגדר אביזרים משלימים להופעה אופנתית ולסטייל מעודכן. קולקציית 2017 מתאפיינת בהיבט אופנתי מעודכן וטרנדי ומקפידה לשמור על המוטיב המרכזי של המותג – כל הפריטים תפורים מבדים באיכות מעולה, בסקלת צבעוניות רחבה מאוד הכוללת צבעים והדפסים מפתיעים ומיוחדים וכמו תמיד בחתימה נשית.

את ההשראה לעיצוב קולקציית אביב-קיץ 2017 מקבלים מעצבי המותג ממסלולי תצוגות האופנה, מגזינים מובילים וטרנדים בולטים בבירות האופנה ברחבי העולם. ההשראות לקווים הבולטים בקולקציית אביב-קיץ 2017:

  • קיץ בניו יורק סיטי – החום הלוהט של ניו יורק בחודש יוני, מוניות צהובות מתרוצצות בלב מנהטן, צלילי המבטא הניו יורקי האופייני והניחוחות המשכרים של קוקטיילים ובשמים. Sapph מציגה אוסף של פריטים לאביב- קיץ 2017 שכל כולו מחווה לסטייל המודרני בכלל ולשיק הניו יורקרי בפרט. האוסף לוקח אותנו למסע ברחובות התפוח הגדול עם פריטים בשחור ואפור שברון שמתכתבים עם גורדי השחקים בעיר הגדולה,
  • ליין D.V בעיצוב דיאנה ורילנד בהשראת שכונת הארלם של שנות העשרים בליין, הדפסים ברוח האר- דקו בצבעוניות של אפור-חום, כחול-טורקיז, ורוד-אדום ופריטים במחווה לסצנת ההיכרויות הלוהטת עם שלל צורות גיאומטריות מסקרנות ומעניינות כאחד בשילובי צבעים כמו כחול, אפור, לבן, כתום ושחור.
  • סיור מתובל בזנזיבר – בהשראת היופי של זנזיבר, קולקציית אביב – קיץ 2017 לוקחת אותנו לסיור באוויר המשכר ובחום הלוהט של השמש האפריקנית ומציגה אוסף ברוח התרבויות, הקולות, השווקים, הנופים וההיסטוריה של האי הקסום. האוסף שכולל מגוון פריטים ליום וללילה, הלבשה תחתונה וביגוד חוף, מתאפיין בשילובי צבעים וטקסטורות, מעין קוקטיילים צבעוניים ומרתקים עם גוונים דומיננטיים כמו אפור-חום וכתום הם, הדפסים מנוחשים בירוק ופטל כהה ועוד.
  • תמיד תהיה לנו פריז – האוסף מזמין ללכת לאיבוד, לצאת להרפתקה, לסוף שבוע בבית מלון בוטיק בפריז, לאכול ארוחת בוקר במיטה, לגלות הצד השובב שלך, ולהצית מחדש את הרומנטיקה. זהו אוסף סופר רומנטי וסקסי כאחד שאותו מובילים הצבעים הדומיננטיים אדום, שנהב ושחור. עם אפליקציות של לבבות תחרה אדומים, שובלי תחרה שחורה ופריטים באווירה נאיבית-רומנטית המיועדים, בין השאר, לכלות.

מחירים: חזיות: 199 ₪ ועד 289 ₪ | תחתונים: 99 ₪ ועד 159 ₪ | בגדי גוף: 449 ₪ | חלוקים וכותנות מתחרה וסאטן: 299 ₪ עד 449 ₪ | בגדי ים: 299 ₪ עד 499 ₪

טווח המידות: מקאפ B ועד F, מידות חלק תחתון נעות בטווח של  S-XL

כרגע ניתן להשיג את המותג במתכונת Shop in Shop ב 15 סניפים מרכזיים של המשביר לצרכן – דיזינגוף סנטר, מלחה ירושלים, ככר ציון ירושלים, קריון, גרנד חיפה, הדר חיפה, פתח תקווה, אילת, חדרה, רחובות, ראשל"צ, אשדוד, רננים , קניון להב ב"ש  וקניון הנגב ב"ש.

(צילום: יח"צ)

תאהבי דרך הרגליים עם ניין ווסט

לכבוד חג האהבה הבינלאומי, הוא הוולנטיין דיי, רשת ניין ווסט מציעה מספר פריטים המתחברים לרומנטיקה, רוך ונשיות ומתאימים לחגוג עימם את האהבה בחג עצמו, אשר מצוין ב-14 בפברואר ובכל ימות השנה. הוולנטיין דיי מעניק סיבה נהדרת להציף את הצד הקיטשי שכולנו שומרים עמוק בבטן, ולהתפנק במספר פריטים סקסיים חדשים, שיראו לחצי השני שלכם כמה אתם באמת מוכנים להשקיע.

הקולקציה מציאה ארנקים, תיקים ונעליי עקב נוספות במגוון גבהים. היא מאופיינת בצבעוניות של אדום, כחול ולבן ומשלבת אלמנטים של לבבות במספר גדלים וניתן לשלבה בכל הופעה לדייט רומנטי.

טיפ ללוק מנצח: שמלה שחורה קצרה, נעלי עקב אדומות חושניות ותיק ערב סקסי עם רצועת שרשרת שיעשו את העבודה למראה הנכון למסעדה יוקרתית או כל בילוי אחר, ולוק עשיר.

טווח מחירים:  299.90 ₪ – 549.90 ₪ | להשיג בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ

תיקים של ניין ווסט לולנטיין דיי 2017
צילום: ירון ויינברג

גם תכשיטים מפזרים אהבה, במיוחד קולקציית הולנטיין של תומס סאבו

תומס סאבו , מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי, משיק בישראל קולקציה במהדורה מוגבלת הוולנטין- יום האהבה הבינלאומי שחל ב14 לפברואר . הקולקציה משלבת צמידי כסף וטבעות לגבר ולאישה עם חריטה אישית על גבי התכשיט.

הקולקציה מתאפיינת בקווים נקיים וקלאסיים מלאי סטייל, מה שהופך את התכשיט לעל- זמני. התכשיט יכול לשאת משפט מובנה או משפט חרוט על פי בקשת הלקוח שמהדר בתוכו את אהבת הזוג אחד לשנייה. המשפטים המובנים על גבי הצמידים הם:  "love of my life" , "with love", "love you forever" .המשפטים המובנים על גבי הטבעות הם: "TOGETHER", "FOREVER". בדרך זו התכשיט מהווה כמעיין תזכורת אחד לשנייה שהזוגיות נמצאת איתם בכל מקום!

מחירים: צמיד עם חריטה- 380 ₪ | טבעת עם חריטה- 290 ₪ טבעת אישה , 340 ₪ עבור טבעת גבר (חריטה אישית- בהזמנה מראש)

להשיג בחנות הדגל תומס סאבו, קניון עזריאלי תל אביב, קומה 2

(צילום: יח"צ חו"ל)

הולכות על בטוח עם הנעליים של אן קליין

2017 הולכת להיות שנה של חידושים, התרגשויות וטרנדים מפתיעים השמים דגש על הפרטים הקטנים והפריטים המשלימים לכל הופעה. אין כמו להתחיל להתחדש דווקא בולנטיין דיי, כי בינינו, אין אחת שלא יודעת שהפריט הכי חשוב להשלמת הלוק הם הנעליים – איתם אנו מצהירות הצרה אופנתית ומבטאות את עצמנו.

רשת המותגים הבינלאומיים SHOW/OFF נותנת מענה לכל אישה המחפשת נעליים עם טאץ' מיוחד אשר עומדת בצו האופנה וכמובן נוחות ואיכותיות. הרשת משיקה את אחד ממותגי הדגל ANNE KLEIN אשר בשנים האחרונות הפך לסמל אופנה נחשק בארה"ב. אן קליין היא מעצבנת מוערכת ומצליחה מאוד אשר הייתה הראשונה להרכיב טוטאל לוק ללקוחותיה אשר כלל: בגדים, תיקים, נעליים ועוד.

המותג הקלאסי והיוקרתי אן קליין משיק לכבוד 2017 נעליים יוקרתיות אותן ניתן למצוא ברשת. בשנה החולפת שינה המותג את סמל המותג וכעת ישנו אריה שונה אשר ניתן למצוא אותו על פריטים רבים. מהלך זה שדרג את המותג וכעת הוא מציג גזרות מיוחדות בתיקים דמוי עור עם דגש על הפרטים הקטנים. שילובי צבעים: מנומר עם לבן, אפור עם אדום ועוד. הבשורה החדשה מתבטאת במעבר ממראה קלאסי למראה קלאסי יותר מודרני הנותן קריצה לעבר הטרנדים החמים של עולם האופנה. ניתן למצוא עקבים גבוהים מבעבר, טקסטורות מנוחשות, עקבי סלים, וגם את אלמנט הקטיפה אשר כבש את ישראל בסערה. גזרת המרי ג'יין חוזרת גם העונה לאור הצלחתה הרבה אך הפעם במגוון צבעים חדשים. ומכיוון שתוכלו למצוא מגוון נעלים (מנעלי בובה ועד מגפיים), בטוח שתמצאי את הזוג שיעניק לך את המראה המושלם!

(צילום: ירון וינברג)

תיקים שמכילים אהבה ברשת SCOOP

רשת ההנעלה SCOOP משיקה קולקציית תיקים אופנתית, מרהיבה ובעיקר ורודה לחורף 2017 שיכולים לשמש גם כאקססוריז לולנטיין דיי. בקולקציית התיקים של  SCOOP ניתן למצוא את הטרנדים הכי חמים ובולטים בקטגורית התיקים מבמות האופנה הגדולות בעולם:  תיקי ערב קטנים, תיקים בגודל בינוני המושלמים ליומיום ותיקי כתף גדולים. צבעי התיקים בקולקציה כוללים את גווני החורף: בורדו, שחור, אפור, בורדו, לבן  עם שלל טקסטורות.

בנוסף, הקולקציה מציעה ארנקים נוחים בצבעים פסטליים עדינים , נוחים ופרקטיים המתאימים לכל תיק וסט לבוש: כחול כהה, חום , ברונזה ושחור. טרנד בולט שממשיך איתנו מהקיץ האחרון הוא טרנד הפרנזים, המקשט את תיקי הקרוס הקטנים ומביא את הבוהו שיק לקדמת הבמה.

טווח מחירים: 39.90-129.90 ₪ | להשיג בסניפי רשת SCOOP

(צילום: עמירם בן ישי)

בואי נמשיך עם תיקים שמכילים אהבה ואופנה והפעם – התיקים המרהיבים של המותג Desigual שהגיעו לארץ!

רשת הכל-בו הגדולה בישראל, "המשביר לצרכן", המציעה מגוון רחב של מותגי אופנה, החלה לשווק בימים אלה את מותג התיקים והארנקים המוביל  לנשים Desigual. תיקי וארנקי המותג מחו"ל, ישווקו בשלב הראשון ב-14 סניפים מרכזיים של המשביר לצרכן, והחל מעונת קיץ 2017 בכל חנויות הרשת.

המותג Desigual הוא אחד המותגים המובילים באירופה. המותג נוסד בברצלונה וכיום מצליח ונמכר ברחבי העולם. פרוש השם  Desigual הוא א-סימטרי ומשם נגזרת שפתו העיצובית הנועזת. דגמי Desigual מאופיינים בשילובי הדפסים עזים, גרפיטי ואמנות חדשנית, כתמי צבע ראוותניים ועיצובים א-סימטריים. הדגמים יחודיים, אופטימיים ומבטאים את רוח המותג La Vida es Chula  – "החיים מהממים".

קולקציית התיקים והארנקים הקיימת במשביר לצרכן הינה צבעונית מתמיד, בהדפסים אופנתיים יחודיים. התיקים המרהיבים ישדרגו כל הופעה !

מחירים: 240-480 ₪ | להשיג ב -14 סניפים מרכזיים של המשביר לצרכן – גן העיר, ככר ציון ירושלים, קריון, גרנד קניון חיפה, פתח תקווה, אילת, לב חדרה, רחובות, קניון הזהב ראשל"צ, לב אשדוד, רננים, אשקלון וקניון הנגב ב"ש

(צילום: יח"צ)

לבוש חורפי, אייקוני וסטייליסטי תודות לראלף לורן

מותג האופנה הבינלאומי RALPH LAUREN מככב בכל מקום אפשרי, אפילו בזירה הפוליטית בארצות הברית, בה ראינו את הקרב על נשיאות ארה"ב מלווה בשיק וסטייל מבית היוצר של ראלף לורן, היה נראה כי האאוט-פיטים של הילרי קלינטון ומלניה טראמפ היו הדבר הכי מסוקר ומעניין שם….

קולקציית הנשים החדשה חורף 2017 שהגיעה בימים אלה לחנות הדגל של המותג, בקניון ברמת אביב ונקראת "אייקוניות מודרנית" מביאה אמירה עונתית מכוונות עם תמהיל מיוחד המשלב את הטרנדים החמים בפריטי מורשת אייקוניים. גם העונה, ראלף לורן מציג קולקציה מתוחכמת החושפת נגיעות קלילות של רוח תוססת, בשילוב טאץ' צעיר וסקסי. הפריטים החדשים הם ערבוב בין כל העולמות בחיינו – שילוב בין כפר לעיר, בוקר ועד ערב, הפתעות מול הצפוי, תוך שמירה על חותמת הסטייל השיקית של ראלף לורן.

כל אישה יכולה להתחבר לקולקציה בקלות בעזרת הפרשנויות הרכות של הגזרות האייקוניות אשר משולבות בקלילות עם עיצובים אופנתיים ובדים יוקרתיים שהופכים את הקולקציה לרעננה, צעירה, מחוברת  ומרגשת. "האישה של פולו היא בחורה אופנתית. הבגדים שלה אופנתיים אך מתוחכמים, עם סטייל אקלקטי לא צפוי וייחודי. הקולקציה מבטאת טרנדיות עונתית: מודרני, משודרג ופולו מופתי" אמר ראלף לורן.

קפסולת הצבעים לעונה, ולולנטיין, היא טהורה – אפור, קרמל ושחור עם נגיעות של מתכת עדינה לרמיזה רוקנרולית. הפריטים הבולטים בקולקציה חורף 2017: שמלת ישרה מפייטים כסף המזווגת עם סוודר עבה ומסורבל, ז'קט עור עם פרנזים בכסף מטאלי הוא ציוות מושלם לשמלה סקסית שחורה וחלקה הלבושה מתחת.

להשיג בחנות ראלף לורן קניון רמת אביב וברשת חנויות אמפוריום

(צילום: טל טרי, יח"צ חו"ל)

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X