fbpx
מוזיקה

אהוד בנאי במופע המיוחד "קשר לאחד" ב-24.06.2015

גדול זמרי הפולק, הטרובדור אהוד בנאי מגיע למופע במסגרת ליין המופעים "מאסטרו – הופעות גדולות מול קהל קטן" של פארק נחשונית. בנאי יופיע במופע ייחודי:  "קשר לאחד" ובו ישיר מלהיטיו הגדולים כשהוא מלווה עצמו בגיטרה ובמפוחית הפה.

"המופע "קשר לאחד" מעניק הזדמנות נדירה לפגוש מחדש שירים שהתחבאו להם במהלך השנים, לצד שירים מוכרים ואהובים. "במופע קשר לאחד אני חוזר אל נקודת ההתחלה, אל המקום ממנו צמחו השירים, אל הלילות הארוכים והשקטים בוואדי הגלילי, יושב לבד ומנגן, מגלה שבילים חדשים על צוואר הגיטרה, מחפש את מפתח הלב, את הקשר לאחד" אומר אהוד בנאי.

לפני המופע (החל מהשעה 20:00), יוכל הקהל להגיע וליהנות ברחבת אולם המופע מתפריט עשיר ובר משקאות, שיחה בניחותא כשברקע מוזיקה מנעימה את ההמתנה באוויר הפתוח, באווירה אינטימית, מתחת לצמרות העצים. לאחר מכן יכנס הקהל למופע אשר יתקיים בישיבת תיאטרון – בעת המופע ייסגר הבר ולא תותר אכילה ושתייה בזמן המופע.

ירון הדר, מנכ"ל פארק נחשונית, מסר: "המופע של אהוד בנאי האגדי, חותם עונה מוצלחת ביותר של הופעות משובחות בליין המאסטרו – ליין חדש שזה אך נולד בחורף האחרון". עוד הוסיף הדר ואמר: "בקרוב נתחיל לקיים הופעות של ליין המאסטרו באמפי הפארק, תחת כיפת השמיים מה שיעצים את החוויה התרבותית והנעימה שהליין מציע".

מחיר כרטיס: 110 ₪ בקופת הפארק בערב המופע.

כרטיסים מוזלים ניתן להשיג דרך אתר האינטרנט של פארק נחשונית, משרד הכרטיסים זאפה, ובועדי העובדים.

המחיר אינו כולל אוכל ושתייה. מספר המקומות מוגבל.

להזמנת כרטיסים ופרטים נוספים: 03-9386444  www.nachshonit.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X