fbpx
מאמא בודקת

תיק ההחתלה של toTs

לפני שילדתי את הגדול שלי לפני שנתיים ו-4 חודשים, לא באמת ידעתי עד כמה תיק החתלה משמעותי. הייתי בטוחה שמספיק שיהיו לו יותר מ-3 תאים (מפוזרים), הוא טוב. כחצי שנה לפני הלידה טסנו לחו"ל ובאחת החנויות ראיתי תיק החתלה חמוד ביותר, יוניסקס, נראה כמו תיק אופנתי לכל דבר והתלהבתי. הוא גם היה זול (בכל זאת ארה"ב) וכך הוא מצא את דרכו לתוך המזוודה.

קופצת חצי שנה קדימה. יולדת את עילאי וכעבור שבועיים יוצאים מהבית לראשונה – להורים. מתחילים להכניס דברים לתיק: מנות חלב שאובות במיני צידנית, בקבוקים, בגדים להחלפה, חיתולי טטרא, חיתולים, מוצצים ועוד. אז הבנתי איפה טעינו – התיק אמנם היה יפה אבל…לא היה בו מקום. מעבר לזה שהוא לא היה נוח: היה נתלה רק על הכתף, לא הייתה יכולת לתלות אותה על העגלה וכשהרמתי את התיק הכבד רק על הכתף+הילד…זה היה ממש לא נעים.
סחבנו איתו חודש וחצי בערך ואז עם מגוון תלושים שקיבלנו לשילב קנינו תיק החתלה חדש: אחד ענק (ממש), שנתלה על הכתפיים+עגלה, יש לו תאים במיוחד לבקבוקים ועוד עשרות תאים אחרים, גדולים וקטנים. בהתחלה התלהבנו מהגודל שלו. היינו יוצאים איתו מהבית לא מעט, אבל ככל שהילד הלך וגדל, השימוש בו הלך והתמעט כי הוא פשוט היה גדול מדי. נכון, עדיין היו בקבוקים (אחד למים ואחד או יותר לתמ"ל), חיתולים, בגדי החלפה ואפילו הצטרפו חטיפים, מחלק מנות ועוד. אבל בהתחשב לכמות שהיינו צריכים לסחוב כשהוא היה קטן יותר, זה היה כלום. ואז התבאסנו עליו וקנינו תיק קטן יותר, שנתלה על העגלה ואני מודה שבו השתמשנו עד הלידה השניה ואת הענק שקנינו איחסנו במגירה.

לפני 4 חודשים נולדה הבת ושוב הוצאנו את התיק הענק מהמגירה אבל משהו בו הציק וחיפשנו תיק חדש. בכנות, אין לי מושג אם יהיה ילד שלישי ואולי זה לא הכי חכם לקנות תיק החתלה חדש בילד שני (אלא אם הקודם ממש טוטאל לוס), אבל אם גם ככה היא מקבלת צעצועים יד שניה – לפחות שתקבל תיק יד ראשונה 🙂
לקח לי זמן למצוא תיק שרציתי. הסתכלתי בחנויות וכולן החזיקו בעיקר את אותו מותג של התיק הענק, שאין ספק שהוא מותג איכותי, אבל לא רציתי לחזור להיסחב עם מזוודה על הגב. ואז הגיע מייל ממאמא גורו ובו מסופר על המותג החדש שהגיע אליהם – Tots.

מותג ישראלי שסוף סוף מגיע הביתה – toTs

את toTs הכרתי לפני שנתיים וחצי, באותו ביקור בארהב שסיפרתי עליו. חברה שלי ילדה וכשהגענו לבקר אותה התלהבתי מסט מצעים שהיה לתינוק במיטה. ואז היא סיפרה לי שפתחו איזה בוטיק לתינוקות ליד הבית שלה, בפאולו-אלטו בקליפורניה, ושם היא ראתה את המצעים והתלהבה. היא התלהבה מהצבעים ובעיקר מהאיכות אבל לא הכירה את המותג. המוכרת סיפרה לה שמדובר בחברה ממקום שנקרא ישראל וחברה שלי, ישראלית שנמצאת שם ברילוקיישן, התלהבה וקנתה.

את חברת האם של Tots אתן בטוח מכירות – סמארט טרייק, כן אותם אופניים שכמעט לכל אמא יש בבית ואיכשהו תמיד מקבלים מתנה לגיל שנה. סמארט טרייק החליטו לצאת לכיוון חדש עם מוצרי טקסטיל לתינוקות והקימו את Tots. ועכשיו Tots עושה עליה, בעצם…תושב חוזר 🙂 מי שנכנס איתם לראשונה לשוק היו הבנות המקסימות של מאמא גורו ודרך האתר תוכלו לרכוש מצעים, חיתולי טטרא, תיק החתלה ועוד.

תיק החתלה Infinity

אם הייתי יכולה לסכם אותו לפני שאני מספרת עליו אז אומר שהוא תיק קומפקטי ענק. כן, נשמע מוזר שמצד אחד אני אומרת שהוא קומפקטי אך מנגד ענק, אבל זה ממש ככה. הוא נראה קטן ולכן כיף להסתובב איתו, ומנגד הוא בכלל לא קטן ויש בו מקום להכל. בהמשך אשתף אתכן בסרטון של כמה גדול הוא בעצם וכמה מקום ופריטים ניתן להכניס לתוכו, אבל לפני כן – הפרטים היבשים:

  • יש לו כיסים מבודדי קור/חום משני צידיו, ולכן ניתן לקחת בקבוקים ולדעת שטמפ' המים תשמר.
  • הוא עשוי בד רך, נעים ואיכותי. אני לא יודעת איך קוראים לסוג הבד אבל הוא סופר נעים ויותר מזה הוא עמיד למים. לקחנו אותו איתנו ליום כיף בימית2000 לפני כ-3 שבועות וכשהוצאתי לילד מגבת מתוך התיק הוא פשוט עמד מעליו וטפטף וטפטף. התיק היה ממש ספוג, כאילו וירד גשם, אבל התכולה נשארה יבשה. כמובן שהוא התייבש במהירות כי בכל זאת מיליארד מעלות בחוץ, ויש מצב שבחורף יקח לו טיפונת יותר, אבל גם בחורף תוכלו להיות רגועות שהתכולה שתכניסו אליו תשאר יבשה.
  • מגוון כיסים פנימיים וחיצוניים, כאשר החיצוניים מוסתרים ומקשים על כייסנים לפתוח אותם.
  • יש לו תיק פנימי: ניתן להשתנש בתיק כעוד כיס גדול וסוג של ארגונית בתוך התיק, או אם אתן צריכות תיק קטן יותר – פשוט לנתק אותו מהתיקתקים ולחבר את הרצועות.
  • אם הכיסים המבודדים החיצוניים לא הספיקו יש לו עוד נרתיק מבודד חום/קור המתאים לבקבוק או אפילו למנות אוכל.
  • במידה ואת מעדיפה לחתל על משטח החתלה מרופד ולא על משטח חד פעמי כשאת יוצאת מהבית, אז גם כזה מחכה לך בפנים. ואם את רוצה, תמיד ניתן לשלב ולהניח משטח החתלה חד פעמי מעל הרב פעמי של התיק (ממליצה על משטחי ההחתלה של האגיס).
  • יש לו רצועות שניתן לחבר ע"מ לתלות על העגלה או הכתף. דרך אגב, ניתן גם לתלות את התיק על הכתפיים, כמו ילקוט.
  • מידות:  45 *14 *32 ס"מ | נפח: 18 ליטר.

לפני שאסיים עם תמונות וסרטון אני חייבת לציין שעד כמה שלא רציתי תיק ענק, התיק הזה ענק אבל כמו שאמרתי – קומפקטי (ללכת עם, להרגיש בלי). כשאני תולה אותו על הגב או על העגלה אני לא מרגישה שאני תולה מקרר. אני מהאלה שגם אם אני מנתקת את התיק הפנימי ומוציאה אותו ע"מ שיהיה עוד מקום – תמיד מחזירה אותו בתום השימוש, סתם כדי למנוע בלאגן במגירה. למה אני מספרת את זה? מכיוון שהוא תמיד נמצא בתיק הגדול – קורה שאני מכניסה דברים מבלי להוציא אותו ותמיד אבל תמיד יש מקום !
כשהתחלנו להשתמש בתיק, התחלנו גמילה עם הגדול, כמובן שהכנסנו לתוכו גם בגדי החלפה לקטנה אבל בעיקר בגדי החלפה ותחתונים לגדול. נכון שטי-שרט ומכנס במידה 3 לא תופסים יותר מדי מקום, אבל כשמדובר בכמה סטים של טי-שרטים ומכנסיים…זה תופס. ולמרות זאת, עדיין היה מקום למחלק מנות של 4 מנות, בקבוקים לקטנה (משתמשת בטומי טיפי 260 מ"ל, אם חשוב לדעת את הגודל) ובקבוק מים של 330 מ"ל לגדול. כמובן שלפעמים נכנסים אליו חטיפים לגדול, וחיתולים לקטנה תמיד (מינימום: 5 חיתולי האגיס, כרגע מידה 3, 2 משטחי החתלה חד פעמיים של האגיס, שקיות של סופר כדי שיהיה איפה לזרוק את החיתוך המלוכלך ומשחת החתלה בגודל קטן, כאלה שמקבלים בביהח כשיולדים). השיא היה שהצלחתי להכניס לתוכו לפטופ, כפי שתראו בסרטון, ואף מנשא בייבי ביורן ONE (בנוסף ליתר הדברים שהיו בתוכו). ככה שבאמת – השמים הם הגבול ותרגישו להיות יצירתיות עם מה שתכניסו לשם.

ועכשיו, לפני שבאמת אסיים כי נראה לי שחפרתי כאן קצת יותר מדי, הוא נרכש דרך מאמא גורו (לינק לכלל המוצרים של toTs ושם תוכלו לראות אותו ותיקי החתלה מדגמים וצבעים נוספים) והוא הגיע אלינו, באמצעות משלוח חינם עד הבית, בערך יומיים אחרי. סופר מהיר וסופר נוח כי בחום הזה לא כיף לצאת מהבית, במיוחד עם תינוקות קטנים. הוא עולה 499 ₪ ויש שיגידו שזה יקר, אבל בכנות, אלו המחירים של תיקי החתלה בארץ (כנסו לשילב, בייבי סטאר, מוצצים ועוד רשתות ותראו שתיקי החתלה של מותגים אחרים, ידועים יותר וידועים פחות, נמכרים באותו מחיר וחלק אפילו יקר יותר). יש אותו במגוון צבעים והוא מגיע בשקית גדולה ומדליקה שעכשיו משמשת אותי לאיחסון צעצועים 🙂

ועכשיו לתמונות ולסרטון

התמונות הבאות צולמו ממש ביום שקיבלתי את התיק (27.06.2017):

את הסרטון צילמתי יום לאחר קבלת התיק, אחרי שחקרתי אותו מכל כיוון והיינו בדרך החוצה:

את התמונה הבאה צילמתי ביום שבת האחרון, כשיצאנו אבל לא היה לנו כח להיסחב עם העגלה:

מנשא בייבי ביורן ONE בתוך תיק החתלה TOTS
הצלחנו להכניס מנשא לתיק!
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X