fbpx
צרכנות

פורים בדקה ה-90: התחפושות, הטרנדים וכל מה שרצית לדעת על בחירת תחפושת נכונה

חג הפורים כבר כאן, גם אם התאריך הרשמי חל רק בשבוע הבא. אם אתן עדיין מתלבטות למה לחפש את העוללים, או אם עדיין לא מצאתן לגדולים יותר את התחפושת המושלמת – זה הזמן לרוץ לחנויות ולהצטייד בתחפושות ואביזרים. אני חייבת לציין שהשנה היו מחירים מעולים לתחפושות (בין אם ברשתות השיווק הגדולות כדוגמת טויס אר אס, או ברשתות הסטוק השונות), שמעבר לתחפושת "הרשמית" של הגדול שלי (שיחגוג יום הולדת 3 בפורים), קניתי לו עוד 3 תחפושות לארון התחפושות בבית שיוכל להתחפש גם במהלך השנה. דרך אגב, להרבה מהרשתות, כדומת טויס אר אס, יש אפליקציות ושם תמצאו קופונים עם הנחות גדולות עוד יותר.

מנתוני רשת טויס אר אס עולה כי שוק התחפושות בישראל מגלגל כ- 150 מיליון ₪ בשנה, כאשר שיא המכירות הן כחודש לפני פורים. עוד עולה מהנתונים כי למעלה מ-70% מהמכירות מהוות רשתות השיווק והשאר מתחלק בין חנויות פרטיות לבין מכירות באמצעות האינטרנט.

סיגל כספי, מנכ"לית רשת טויס אר אס אומרת: "הרשת מביאה עמה יתרונות רבים לצרכן הישראלי המחפש תחפושות איכותיות ומעוצבות, במחירים השווים לכל כיס וכן נועדה להעניק אלטרנטיבה מצוינת לאלו שנהגו להזמין תחפושות באינטרנט, יש לנו מגוון ענק של תחפושות לגילאי 0 – 15, כל התחפושות שלנו בעלות תו תקו ישראלי, ולא פחות חשוב: אצלנו אפשר למדוד וגם להחליף או להחזיר במידת הצורך". עוד מוסרת כספי כי השנה, מחירי התחפושות ברשת טויס אר.אס נוחים לכל כיס, ובהחלט דומים למחירים בחו"ל. ניתן יהיה בפורים הקרוב להשיג תחפושות איכותיות לילדים, פופולאריות ובעלות תו תקן במחירים, החל מ – 39.90 ₪ ואף תחפושות החל מ 19.90 ₪ מעונות קודמות. לדברי סיגל כספי: "אנו צופים שבפורים השנה מכירות התחפושות והאביזרים, יגדלו בזכות המחירים הנוחים. בנוסף, בשנים האחרונות מתחזקת המגמה לקנות 2-3 תחפושות לכל ילד היות והילדים אוהבים להחליף תחפושות במהלך החג וגם להתחפש כל השנה. לאור ירידת המחירים אפשר לקנות לילד 2-3 תחפושות בפחות מ-100 ₪".

פורים ברשת זול סטוק

רשת הלואו קוסט "זול סטוק" נערכת לחג פורים עם מגוון עצום של תחפושות ואביזרים לחג, במחירים זולים במיוחד. המרדף אחרי הפתרון ה"מושלם" שישלב חווית קנייה בארץ וכמובן במחיר שפוי  – אפשרי יותר מתמיד .

בין התחפושות הפופולריות, בתחום הילדים שולט טרנד החיות המעודנות כמו ארנבונים בצבעי פסטל, לצד התחפושות הקלאסיות שכוללות כבאי, נסיכות וכד'. למבוגרים בעיקר מיני רובוטים מהעתיד, זומבים או תחפושות שמהוות חיבור עולם הדיגיטל עם החג בדמות סמיילים ועוד.

טווחי מחירי התחפושות: תינוקות: 29.90 -59.90 ₪, ילדים:  39.90-79.90 ₪, מבוגרים: 59.90-99.90 ₪.

התחפושות המחופשות ביותר בקרב הילדים

מנתוני רשת טויס אר אס עולה כי ההורים מחליטים היכן תתבצע הרכישה אולם יש להם השפעה מועטה בבחירת התחפושת. מנתוני הרשת עולה  שכבר מגיל 5 ומעלה הילד מחליט איזו תחפושת הוא רוצה, ובקרב הבנות אף מגיל רך יותר. הילדים שלנו יודעים מה הם רוצים, ואני אישית חושבת שזה אפילו הרבה לפני גיל 5 (אני שומעת על התחפושת של הבן שלי כבר מנומבר 🙂 ).

עפ"י נתוני רשת טויס אר אס גם השנה חלק גדול מהתחפושות המבוקשות ביותר הן תחפושות "אופנתיות", אלה שמבוססות על סדרות טלוויזיה, כוכבי ילדים, דמויות של מופעי חנוכה ועוד. הלהיטים בקרב הילדים –  גיבורי העל כמו: ספיידרמן, באטמן, וונדר וומן שהפכה בזכות גל גדות, שגרירתנו בהוליווד, לתחפושת מבוקשת ביותר, וכן גיבורי "הנוקמים" כגון: הענק הירוק, ת'ור, קפטן אמריקה, איירון מן, נינג'ה, וצבי הנינג'ה שחוזרים כלהיטים בכל שנה. חד קרן שהפך השנה לאחד מהלהיטים הגדולים, נסיכת פרוזן – אלזה שעדיין מככבת, נסיכות דיסני (רפונזל, היפיפיה הנרדמת, בל) וגם התחפושות שתמיד נשארות מבוקשות כמו שוטרים, ושודדי ים.

הלהיטים בקרב הילדים הבוגרים יותר: סטטיק ובן אל, נועה קירל, קלאופטרה, אלה יוונית, דמויות מפחידות כמו ליצנים, שלדים וכדומה.

הלהיטים בקרב הגיל הרך – סמי הכבאי, מגוון דמויות של "מפרץ ההרפתקאות", פו הדוב, פיראטים, גיבורי על כגון: באטמן, וונדר וומן, סופר מן, ספיידר מן וכמו בכל שנה גם השנה יככבו מגוון חיות כגון: חיפושית, ארנב, כלבלב ועוד.

קולקציית תחפושות חדשה למותג התחפושות Dress alike

קולקציית התחפושות החדשה של מותג התחפושות "Dress alike" קולצקיית תחפושות home-made מותאמות לאמא ולבת ואפילו לכלב ולחתול שלכם. קולקציית התחפושות החדשה מורכבת ממגוון דגמי תחפושות ותלבושות הנעשות בעיצוב אישי ובתפירה ידנית על ידי הכוריאוגרפית והמעצבת גלי הוד. מגוון דגמים של תחפושות ותלבושות העשויות מבדים קלילים, נוחים וגמישים ובשילובי בד טול. בין הדגמים ניתן למצוא תחפושת של פיה, טווס, במבי, מגוון נסיכות ומלכות ושאר תחפושות מקוריות המתאימות לאקלים המקומי, נוחות ועמידות ועשויות מבדים גמישים במיוחד  לשימוש חוזר  של אותו הפריט בשלל מידות.

גלי הוד, רקדנית וכוריאוגרפית, הקימה את מותג התלבושות Dress alike תחילה עבור  תלמידות הריקוד שלה, אך ההצלחה המסחררת הביאה אותה ליצור  קו תלבושות ייחודי  לאמהות  שיהפכו את חג הפורים למקורי, מהנה ומיוחד.

ניתן להשיג בעמוד האינסטגרם: dress alike בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/WeDr essAlike, ביריד הפורים בקניון השרון בנתניה ובירידי הפורים השונים ברחבי הארץ | טווח מחירים :  החל מ-200 ₪ ועד ל-500 ₪.

קולקציית גלימות בפוקס

אם יש לילדים תחפושת אך חסרה הגלימה, בטוח תשמחו לדעת שלכבוד פורים 2018, FOX השיקה קולקציית גלימות עם גיבורי העל ודמויות האהובות על הילדים: סופרוומן, סופרמן, הנסיכה אלזה ועוד. הגלימות מיועדות לילדים ולילדות בגילאי 3-11, ומהוות אביזר מושלם ליצירת תחפושת מקורית ויפה. מחיר הגלימה: 19.90 ₪.

טיפים לרכישה נכונה של תחפושות

הטיפים באדיבות מומחי רשת טויס אר אס.

  • קודם כל: בדקו שלתחפושות תו תקן.
  • רכשו תחפושת נעימה ולא מסורבלת. על מנת שהתחפושת תהיה נוחה, ודאו שאתן רוכשות אותה במידה הנכונה שתתאים למידותיו של הילד.
  • שימו לב שהריץ' רץ' תקין וניתן לפתוח ולסגור אותו בלי בעיה.
  • מסיכה צוהלת ושמחה היא מסיכה שיש לה פתחי אוורור במקומות הנכונים ושהראייה של הילד אינה מוגבלת, כמו כן בדקו שהיא לא צמודה מדי לפנים ועלולה לחנוק את הילד.
  • שימו לב שאין בתחפושת שרוכים או חוטים שעלולים להיכרך סביב הצוואר של הילד.
  • ודאו שבתחפושת אין כפתורים או חרוזים קטנים שעלולים להוות סכנה בכך שהילד יבלע אותם בטעות.
  • בבוקר לפני בית הספר או הגן מגיע שלב האיפור – אנא בדקו בטרם עת שהאיפור שברשותכן, אינו מכיל חומרים רעילים.
  • אם מדובר על פעוטות –  קחו אותם איתכן לקניית התחפושת. זה אולי יסרבל את הקנייה אבל בהחלט יעזור להבין מה הם אוהבים ומה נוח להם!
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X