fbpx
צרכנות

רעיונות למתנות לראש השנה 2017

בעוד כשבועיים נשב סביב שולחן החג עם המשפחה האהובה ואוכל טוב. אבל חוץ מאוכל ומשפחה, החגים מביאים איתם מבצעים טובים ומתנות. אז כדי להמנע מתורים ארוכים בחנויות ממש בערב החג, הנה רעיונות למתנות לנשים, לגברים, לילדים ואפילו לבית – כדי שלא תתקעו בדקה ה-90. שיהיה לנו חג שמח ושנה מהממת מלאה בבריאות, ובחוויות טובות ומרגשות!

נשים

מארזי טיפוח חדשים ומפנקים מבית ביוטיקייר

מארז Nature

רשת ביוטיקייר, הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי לואו קוסט, מציגה מארז טיפוח חדש ומפנק העונה לשם Nature. על המוצרים של המארז תראו את הכיתוב "דבש וזיתים" שאמורים לרמוז על ריח המוצרים, אבל בכנות – אני אישית לא הרחתי זיתים או דבש. להפך, יש למוצרים ריח של הבושם "Chloe", אז אם אתן מכירות מישהי (או אפילו עצמך) שאוהבת את הבושם – היא תאהב את המארז.

מה תמצאו במארז? 3 מוצרים המבוססים על ניחוחות מהטבע, המיועדים לשימוש יומיומי: תחליב גוף, דיאודורנט וקרם ידיים:

  • תחליב גוף: תחליב עשיר בשמנים ותמציות צמחים להענקת לחות לעור. מכיל 200 מ"ל בשפורפרת לחיצה ונוחה לשימוש.
  • דיאודורנט: דיאדורנט ספריי ללא אלומיניום וללא אלכוהול, מבושם בניחוח מתקתק ומונע ריחות לוואי לאורך כל שעות היום. התכשיר מכיל טריקולסן למניעת ריח גוף לא נעים, ללא חסימת נקבוביות ומבלי להותיר הרגשת צריבה או דביקות. מועשר במינרלים של ים המלח המסייעים להקלה ולטיהור העור. ניחוח הבושם היוקרתי והמוכר של הדיאודורנט משלים את הטיפוח. מכיל 200 מ"ל.
  • קרם ידיים: מכיל רכיבים חיוניים כגליצרין ושמן זי, שילוב התורם לסיכוך העור היבש, לטיפוח ולהגנה מהשפעות האקלים. מכיל 100 מ"ל.

מחיר המארז – 29.90 ₪ | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט www.beautycare.co.il

מארז מתנה של ביוטיקייר

ערכת Dead Sea

הסדרה מבוססת על מרכיבים טבעיים פעילים, מכיל 5 צמחי מרפא, פרו ויטמין B5, מסנן קרינה ומינרלים מים המלח ומכילה:

  • שמפו: מבוסס על מינרלים מים המלח ומכיל: (*) שמן אובליפיחה להזנת הקרקפת, האצת צמיחת השיער (*) ויטמין E אשר מונע את הנזקים הסביבתיים הנגרמים לשיער כתוצאה מחשיפה לשמש ומסייע לשמור על גוון השיער  (*) גליצרין מלחח את השיער, מעניק רכות וברק (*) תמצית ג'ל אלוורה להקלה על עור הקרקפת.
  • מרכך: מעניק לשיער מראה רך ומבריק
  • תרחיץ פנים: לניקוי עמוק של העור, פורמולה המשלבת גרגירי חוחובה עדינים עם פולימרים לקילוף והסרה של התאים המתים ושאריות והאיפור
  • פיליניג: מכיל גרגירי אפרסק המסירים את העור הקשה, עתיר במינרלים מים המלח ובשמנים המרככים עור יבש ומחליקים אותו.
  • אבן שיוף: להחלקת כף הרגל

מחיר המארז – 48.50 ₪ | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט www.beautycare.co.il

מארז Dead Sea של ביוטיקייר
צילום: יח"צ

מארזי טיפוח לפנים ולגוף של AHAVA

עוד מותג שאני רוכשת לו אהבה (תודו ששיחקתי אותה עם משחק המילים ) ובעיקר כבוד בשל היותו מוצר כחול-לבן, יוצא עם מספר מארזים לחג. לכל מארז ייחודיות משלו ואני בטוחה שלא משנה איזה מארז תתנו (או תקבלו), תעלו חיוך על הפנים.

AHAVA מציגה ארבעה פריטים מפנקים לטיפוח עור הפנים והגוף שיעטפו אתכן בכל האהבה הזו מן האלמנטים של ים המלח: מי ים המלח הקסומים, צמחי מדבר שורדים,בוץ עשיר ומרגיע ומלח מים-המלח.

כל הפריטים מכילים את המוצרים האהובים ביותר של AHAVA לפנים ולגוף. בכל מתנה תוכלו להעניק את סגולות הטיפוח אותם אנו מפתחים כבר כמעט 30 שנים.
כל המוצרים מועשרים ב- OSMOTER™,תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ופועלת כנגד סימני הגיל הניראים לעין.

וכמובן, כמו תמיד, חוץ מההשקעה במוצרים עצמם, יש גם השקעה באריזות החג המהודרות.

אז אלו מארזים תוכלו להעניק ולקבל?

  • מארז לטיפוח עור ידייך – כל מה שאת צריכה כדי להשיב לחות ורעננות לידייך לאחר יום עבודה מפרך – קרם ידיים מינרלי במגוון ניחוחות מרעננים. קרם ידיים מינרלי בניחוח קקטוס ופלפל ורוד 40 מ"ל. קרם ידיים מינרלי בניחוח מינרלי קלאסי 40 מ"ל. קרם ידיים מינרלי בניחוח צבר ומורינגה 40 מ"ל.
    מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪
  • תחליב גוף במהדורה מוגבלת – תחליב גוף המינרלי בניחוח הדגל המעודן של AHAVA, במהדורה מוגבלת ובגודל מיוחד, במקום 250 מ"ל – מיכל בעיצוב יוקרתי בגודל מיוחד 500 מ"ל.
    מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪
  • מארז DERMUD – שלושה מוצרים במרקם עשיר, המזין מרכך ומחייה את העור עם הפטנט הרשום DERMUD המבוסס על הבוץ המינרלי העשיר. קרם גוף מזין DERMUD לעור יבש ורגיש 200 מ"ל. קרם רגליים DERMUD לעור יבש ורגיש 100 מ"ל. קרם ידיים DERMUD לעור יבש ורגיש 40 מ"ל.
    מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪
  • מארז פנים מפנק – מארז טיפוח מלא הכולל את כל מה שאת צריכה כדי לקבל עור פנים נקי, קורן ורענן. קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל, מסיכת בוץ מטהרת 50 מ"ל, קרם ידיים DERMUD לעור יבש ורגיש 40 מ"ל.
    מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, ברשת סופר פארם, בחנויות DUTY FREE ובפרפומריות נבחרות

צילמתי לכן את מארז DERMUD ואת המארז לטיפוח הידיים, וכן צירפתי תמונות יח"צ (צילום: מוטי פישביין) שלקחתי מהאתר שלהם.

מארזי טיפוח חגיגיים במיוחד לכבוד עונת החגים של דרמלוג'יקה

דרמלוג'יקה, המותג המוביל בתחום בריאות העור מזה 30 שנים, מציג כחלק בלתי מפרד משגרת טיפוח יומיומית – מארזים חגיגיים ויוקרתיים המכילים את תכשירי הטיפוח האהובים של המותג. במרוצת השנים התבססה האסטרטגיה המצליחה של דרמלוג'יקה לבריאות העור על קונספט ייחודי בעל שלושה עקרונות מנצחים:

  • אבחון מצב העור וצרכיו באמצעות שיטת אבחון Face Mapping Skin Analysis
  • טיפול פנים מותאם ע"י דרמתרפיסטית מוסמכת.
  • הקפדה על שגרה בריאה ויומיומית באמצעות תכשירים מותאמים לעור.

לא בכדי סוחפת אחריה החברה את מיטב הידוענים מכל העולם ביניהם שרה ג'סיקה פרקר, אופרה ווינפרי, בריטני ספירס, ג'ניפר אניסטון, ליב טיילר, וגווינית' פלאטרו.

לקראת ספטמבר והחגים דרמלוגיקה משיקה שני מארזי חג מהודרים ומפוארים הכוללים תכשירים מובילים בגודל מלא ועוד שני תכשירים בגודל מיוחד:

  • מארז 'דיינמיק סקין ריקברי' – 552 ₪ – מארז יוקרתי המכיל, כמרומז בשם, את קרם הלחות היומיומי והיוקרתי של המותג – 'דיינמיק סקין ריקברי' בגודל מלא (50 מ"ל) . התכשיר מבוסס מקדם SPF50 להגנה אופטימלית של העור מפני השפעתם של קרני השמש ומכיל נוסחה מוגנת בפטנט להגנה מפני רדיקלים חופשיים הגורמים לסימני הזדקנות מוקדמת בעור הפנים.
    לצדו מתווספים במארז שני תכשירים בגדלים מיוחדים: סקין ריסוקפייסינג קלינסר (30 מ״ל) – תחליב בעל פעולה כפולה של ניקוי ופילינג. מכיל חומצה לקטית לניקוי אפקטיבי ושיפור דרמטי של מרקם העור. אנטי אוקסידנט הידרמיסט (30 מ״ל) – סרום חדשני בספריי להגנה ושיקום של עור הפנים ולהפחתה של סימני הזדקנות מוקדמת בעור. סרום בעל תכונות פעילות להגנה מפני השפעות מזיקות מהסביבה, כגון זיהום אויר, סטרס, ועוד.
  • מארז 'דיילי סופרפוליאנט'  – 354 ₪ – כשמו כן הוא, המארז מתהדר בתכשיר אבקת הפילינג המבוסס פחם שהשיק המותג לאחרונה-דיילי סופרפוליאנט בגודל מלא (57 מ"ל). התכשיר מיועד להילחם בסימני הזדקנות מוקדמת הנגרמים מחשיפה לזיהום אויר.
    לצדו במארז שני תכשירים בגדלים מיוחדים: מסכת מולטי ויטמין (10 מ״ל) – מסיכה אנטי דלקתית, ממצקת ומשקמת. מכילה ריכוז גבוה של ויטמינים, אצות ורטינול . דיינמיק סקין ריקברי (15 מ״ל) – קרם לחות יומיומי עם מקדם SPF50 להגנה אופטימלית המכיל נוסחה מוגנת בפטנט להגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ותהליכים ביוכימיים טבעיים הגורמים לסימני הזדקנות מוקדמת בעור הפנים.

הטיפולים והתכשירים של Dermalogica הם הבחירה המועדפת בארץ עולם בקרב דרמתרפיסטיות, רופאים, מכוני קוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא. בנוסף, מככבים ברשתות הספא היוקרתיות בכל העולם ובמלונות האקסקלוסיב של רשת ישרוטל בישראל.  תכשירי דרמלוג'יקה נמכרים בשילוב ייעוץ מקצועי במקום, לצד מגוון טיפולי קוסמטיקה מקצועיים ע" מטפלים מוסמכי החברה. התכשירים פותחו במכון המחקר הבינלאומי לבריאות העור International Dermal Institute, ונחשבים לחלוצים ביצירת נוסחאות לטיפול בעור שהינן נטולות צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, לנולין, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. כל תכשירי דרמלוג'יקה מעולם לא נוסו על בעלי חיים.

את תכשירי המותג והטיפולים ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה, במכוני קוסמטיקה נבחרים (לא רק אצל קוסמטיקאיות פרטיות), בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספאים של רשת הולמס פלייס ועוד.
לבירור נקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30 או באתר: www.dermalogica.co.il

 

מארזים מפנקים של Toesox

TOESOX – מוציאים במיוחד בשבילך מארז מפנק לחג: גרביים ליוגה, פילאטיס, ריצה, ריקוד וטיולים, חותלות מפנקות, כפפות, גרבי 5 אצבעות ועוד!

מארזים לדוגמא:

  • מארז שני זוגות גרביים  החל מ – 124 ₪
  • מארז שלוש זוגות גרביים  החל מ– 186 ₪
  • חותלות וגרביים החל מ – 151 ₪
  • מארז שלושה זוגות גרביים ארוכות החל מ – 213 ₪
  • מארז שני חותלות וזוג גרביים החל מ – 240 ₪

ניתן להרכיב מארז משלל הדגמים שמופיעים באתר שלנו www.toesox.co.il

 

מארזים מפנקים של לאוקסיטן

L'OCCITANE מציעה לכבוד ראש השנה מגוון ערכות מפנקות וריחניות.

  • ערכה לטיפוח הגוף בפאוץ' יפיפה: שמפו לשיקום שיער יבש ופגום 35 מ"ל, קונדישנר לשיקום שיער יבש ופגום 35 מ"ל, תחליב גוף 3 שמנים אתרים 35 מ"ל, ג'ל רחצה 3 שמנים אתרים 35 מ"ל, פרשס קרם אימורטל 8 מ"ל, שמן ניקוי פנים ומסיר איפור אימורטל 30 מ"ל, תרסיס לכרית ארומקולוג'י וקובית הפתעה לאמבטיה.
    מחיר: 129 ₪
  • ערכת סיטרוס וורבנה לטיפוח הגוף בתיק איפור: שמפו 50 מ"ל, קונדישנר 50 מ"ל, ג'ל מקלחת 50 מ"ל, חלב גוף 50 מ"ל, סבון מוצק 25 גרם, ומגבון מרענן.
    מחיר: 99 ₪
  • סלסלה עם מוצרי וורבנה: שמפו 50 מ"ל, קונדישנר 50 מ"ל, ג'ל רחצה 50 מ"ל, חלב גוף 50 מ"ל, או דה טואלט 10 מ"ל וסבון מוצק 50 גרם.
    מחיר: 129 ₪
  • מארז לבנדר בפאוץ': ג'ל רחצה 75 מ"ל, קרם גוף 75 מ"ל, קרם ידיים 10 מ"ל, ג'ל לחיטוי הידיים 30 מ"ל, קרם ידיים 10 מ"ל.
    מחיר: 119 ₪
  • מארז חמאת שיאה בפאוץ' יפיפה: שמפו 50 מל, קונדישנר 50 מ"ל, קרם רחצה 50 מ"ל, קרם גוף 50 מ"ל, קרם פנים 8 מ"ל, שמן ניקוי לפנים 30 מ"ל, קרם ידיים 10 מ"ל וקרם רגליים 10 מ"ל.
    מחיר: 129 ₪
  • ערכת פריחת הדובדבן בתיק איפור: ג'ל רחצה 75 מ"ל, קרם גוף 75 מ"ל, קרם ידיים 10 מ"ל, או דה טואלט 7.5 מ"ל וסבון מוצק 75 גרם.
    מחיר: 119 ₪

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.loccitane.co.il

קולקציית תכשיטים מהודרת לרגל חגי תשרי עם אלמנטים למזל וברכה – תומס סאבו

תומס סאבו , מותג צמידי הצ'ארמס המוביל, משיק קולקציה מהודרת וחגיגית לקראת תקופת החגים בצבע לבן, כסף לבן ורוז גולד קלאסית ואלגנטית עם אלמנטים של מזל וברכה: חמסה, עין כנגד הרע, סמל תפוח ועוד.

הקולקציה מציעה מגוון רחב של תליונים,עגילים וצמידים בניהם: כאלו הנושאים את סמל העין כנגד הרע שמזמן הפכו לטרנד אופנתי. העיצוב המינימליסטי והמדויק הוא זה שנותן את השינוי המרענן. זאת ועוד.

הקולקציה העונה עושה שימוש ניכר באייקון של "חמסה" או באנגלית – Hand of Fatima  הידוע באופיו כישראלי -יהודי, על גבי שרשרת גדולת מימדים מה שהופך אותה לאייקון אופנתי. בנוסף, המותג מציע את צמידי החוליות צ'ארמס הקלאסי ושרשראות תליון  עם מגוון בידים צבעוניים לבחירה המקנים מראה אלגנטי, קז'ואל ונשי. עם כזו קולקציה מגוונת, כל אישה תמצא לעצמה את המענה לתכשיט הנכון לחג ב"תומס סאבו"!

מחירים: להלן מבצעי החג בתומס סאבו:

  • שרשרת+ ביד צבעוני לבחירה ב- 89 ₪ במקום ב- 199 ₪
  • שרשרת ותליון  נוצץ וחגיגי ב- 199 ₪ במקום ב- 399 ₪
  • כל סוגי צמידי הצ'ארמס- קונים צמיד ב- 349 ₪ ומקבלים צ'ארם לבחירה במתנה

תכשיטי תומס סאבו ניתן להשיג  לחנות הדגל תומס סאבו קניון עזריאלי ת"א קומה 2, באימפרס עיר ימים נתניה ובחנויות המורשות

My Gift Card – גיפט קארד המתאים לחנויות בקבוצת רולטיים

גיפט קארד של רשת אימפרס
צילום: יח"צ

ואם אתן לא יודעות מה אתן רוצות לחגים – הכי פשוט לבקש גיפט קארד. לקראת ראש השנה וחגי תשרי, בהם עם ישראל מעניק ומקבל מתנות בעלות משמעות,  קבוצת רולטיים המפעילה את רשת אימפרס (Impress) המייבאת ומשווקת מותגי שעונים ותכשיטים, רשת שעוני סווטש, רשת תכשיטי האופנה תומס סאבו וחנות סמסונייט בעזריאלי, משיקה לראשונה: גיפט קארד אחד הכולל את כל חנויות הקבוצה– כרטיס שי נטען.

הגיפט קארד של קבוצת רולטיים מעוצב ככרטיס יוקרתי,  בצבעי זהב ושחור וניתן לרכוש עמו תכשיטים ושעונים של המותגים המובילים בעולם, ביניהם: אומגה, גוצ'י, קלווין קליין, טיסו, אוריס, סווטש, קומטה, תומס סאבו, סמסונייט, אן קליין, ואת קולקצית תכשיטי הזהב והיהלומים של רשת אימפרס ועוד.

 

על מנת לרכוש או לממש את הגיפט קארד יש להגיע לאחת מחנויות הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ. הכרטיס ניתן למימוש בכל חנויות רשת אימפרס, רשת סווטש ובחנות סמסונייט בקניה אחת או במספר קניות והוא כולל כפל מבצעים והנחות. הכרטיס מכובד גם במרכז השירות של רולטיים לתיקון שעונים. כמו כן בקרוב תהיה אפשרות לרכישת גיפט קארד דיגיטל באתר של אימפרס או בעמוד הפייסבוק של המותגים השונים ללא צורך להגיע לחנות!

בין הפריטים שניתן לרכוש ברשת אימפרס: שעונים ותכשיטים לגברים ולנשים, ברשת סווטש: שעוני ילדים, בני נוער, נשים וגברים וכן משקפי שמש, ברשת תומאס סאבו: תכשיטים לנשים ולגברים ובסמסונייט מזוודות, תיקים ואקססוריז

לפרטים נוספים ומותגים שאותם ניתן לקנות באמצעות הגיפט קארד – www.impress-stores.co.il

ילדים

מצעים למיטת מעבר עם דמויות של דיסני ושמיכת טריקו Fisher Price – מבית לורה סוויסרה

אין כמו לחדש את מלאי מוצרי הטקסטיל במיוחד לראש השנה ולעונת המעבר. נכון, שזאת מתנה המיועדת לקטנטנים שלנו, שלא בהכרח מבינים כמה זה כיף לישון על מצעים חדשים, אבל את האמהות זה מלהיב.

לי אישית יש גם את הסט וגם את השמיכה בגוונים של בנות (ורוד ומיני מאוס), אבל כמובן שניתן להשיג אותם בעוד גוונים/ציורים. אני גם צילמתי את האריזות כי הם עדיין מחכים לי בסל כביסה ולא הזדמן לי לכבס עדיין, אבל הבד שלהם סופר נעים ורך ותוסיפו להם ריח של מרכך כביסה וזה בכלל מושלם.

שמיכת טריקו – נעימה, רכה ומפנקת מבית Fisher Price הענקית. השמיכה מבית היפואלרגני ומיועדת למיטת תינוק, לעריסה ואפילו לעגלה. כמובן שהיא עשויה 100% כותנה והיא בגודל 75/100 ס"מ. היא מגיעה במגוון צבעים/דוגמאות כגון: ורוד לבבות, ורוד חיות, תכלת מכוניות, בז' חיות ואפור-לבן אריה.
מחיר – 59 ₪

שמיכה לתינוק של לורה סוויסרה
השמיכה כפי שהיא נראת ארוזה

אלו כבר תמונות יח"צ מהאתר כדי שתוכלו לראות את מגוון הדוגמאות:

סט מצעי מעבר של דיסני – סט העשוי 100% כותנה ומתאים למיטת תינוק ומיטת מעבר. הסט כולל ציפה (100X150 ס"מ), סדין (130X70 ס"מ) וציפית (50X70 ס"מ) ומגיע בדמויות הבאות: מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדב ומכוניות.
מחיר – 169 ₪

ושוב, הנה הסט כפי שהוא לפני שפתחתי את האריזה, ולמטה תמונות יח"צ מהאתר.

ניתן להשיג בחנויות תינוקות ברחבי הארץ וכן מהאתר www.laura-swisra.com)

קולקציה חדשה ל"ילדותי"

מותג ילדותי בקולקציה חדשה
צילום: יח"צ

הקולקציה החדשה של ילדותי מאופיינת בבדים קלילים, נוחים ומלטפים, איכותיים וטבעיים. המחשבה מאחורי עיצוב המוצרים מגיעה בהשראה מינימליסטית כאשר הדגש הוא על הפרטים הקטנים והאיכות הגבוהה. בקולקציה החדשה ניתן למצוא חיתולי פלנל במגוון צבעים ודוגמאות המוצרים עשויים 100% כותנה רכה ומפנקת.

מחירים החל מ- 34.9 ₪ | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט – www.baby-star.co.il (משלוח חינם מעל 250 ₪)

רשת בייבי סטאר מתמחה בשיווק מוצרים איכותיים מהמותגים המובילים בעולם ובחנויות הרשת ניתן למצוא מותגים ביבוא ישיר מחו"ל שלא ניתן למצוא בארץ, וכן מוצרים איכותיים תוצרת הארץ. הרשת מציעה מגוון עצום של מוצרים במחירים נוחים לכל כיס לדוגמא: מוצצים, עגלות וטרמפיסט לעגלה, אביזרי האכלה, חדרי תינוקות, כסאות אוכל, צעצועי התפתחות, מנשאים, תיקים, כלי בטיחות ומוצרים משלימים לחדרי תינוקות. הרשת מתמחה בייבוא מוצרים ממותגים מוכרים בלבד.

מוצרים חדשים לתינוקות מבית טף טויס

מובייל מוזיקלי עם צעצועים רכים מסדרת "גינה" של טף טויס

מובייל מוזיקלי עם צעצועים רכים מסדרת "גינה" של טף טויס
מובייל מוזיקלי עם צעצועים רכים מסדרת "גינה" של טף טויס

רוני הארנב, ציפור ותות. תנועת מובייל עדינה ומנגינות קלאסיות יעזרו בהירגעות ובהרדמת התינוק, לשינה קלה יותר ולהורות קלה יותר. כולל קופסא מוזיקלית המנגנת 30 דקות של מוזיקה קלאסית מותאמת לתינוקות. 8 מנגינות קלאסיות מאת מוצארט, ויואלדי, באך, פילד, צ'ייקובסקי, שופן, שומן ואלגר. כולל 6 חלקים, להרכבה קלה. הפעלה פשוטה בשני לחצנים – לחצן להדלקה, הנמכת עוצמת שמע וכיבוי ולחצן להעברת מנגינה קדימה.

מחיר החל מ-179 ₪ | להשיג בחנויות תינוקות

 קשת תזמורת לעגלה טף טויס

קשת גמישה לעגלה, טיולון, סל-קל וטרמפולינה. כוללת הפעלות המשמיעות צלילים שונים – קוף מאראקס רעשן, אננס מצילתיים, צעצוע צלילי פעמון רוח עם נשכן ורעשן. מתחבר כמעט לכל מקום. בתפסני פלסטיק חזקים, בצורת הברגה.  תינוק המשחק עם ההפעלות השונות, בידיו או ברגליו, ילמד להפעיל צלילים שונים ללימוד עקרון סיבה ותוצאה ולפיתוח חושים ויכולותמוטוריות.

מחיר החל מ-159 ₪ | להשיג בחנויות תינוקות

מוצרי Must Have במארז מתנה אופנתי ומעוצב מבית SUAVINEX

המארז כולל: 2 בקבוקים בנפח 150 מ"ל, 2 בקבוקים בנפח 270 מ"ל ,מחלק מנות, מוצץ בעל פטמת סיליקון סימטרית ושרשרת מוצץ תואמת

מחיר  לצרכן – 219.90 ₪ | להשיג בסניפי שילב ברחבי הארץ

מארז מתנה אופנתי ומעוצב מבית SUAVINEX
מארז מתנה אופנתי ומעוצב מבית SUAVINEX

קופסת אוכל ייחודית עם טוויסט – נעמן

קופסת אוכל מתקפלת של נעמן
צילום: שירה רז

בכל הקופסאות הקיימות היום יש מספר תאים (במקרה הטוב) מרובעים. בנעמן חשבו ופיתחו קופסת אוכל מתקפלת בעלת 3 תאים שאחד מהם מתאים בול לצורה ולגודל הלחמנייה הישראלית (פיתוח עולמי ובלעדי של נעמן).

הקופסה חוסכת מקום אחסון יקר בזכות מנגנון הקיפול שלה המצמצם את גודלה לכשליש בלבד, עשויה מסיליקון איכותי, ניתנת לשטיפה במדיח כלים ולשימוש במיקרו ללא מכסה.

הקופסה היא חלק מסדרה מהפכנית של נעמן – מקופלים+: כלי מטבח ואביזרים שונים שימושיים ואיכותיים העשויים מסיליקון שמתקפלים בקלות ומצטמצמים לכדי 1/3 מגודלם ולפיכך תופסים פחות נפח ומקום בארונות ובמגירות שבמטבח. מדובר בקטגוריה חלוצית בארץ הכוללת מגוון רחב של אביזרים כגון: סירים בגדלים שונים, קומקומים, קערות לסלט ומסננות שלרוב תופסות נפח קופסאות אחסון של מזון בגדלים שונים, דליים וגיגיות לכביסה שניתן לקפל ולהניח בין מכונת הכביסה לארון, מייבשי כלים שמתקפלים וכשאינם בשימוש גם לא תופסים מקום, פומפיות שמתקפלות ומשתטחות ועוד. וגם מספריים מיוחדות עם משטח חיתוך צמוד שמאפשר בעזרתן לגזור בקלות ירקות (מלפפון, גזר וכד') לסלט, למרק ולכל תבשיל.

מחיר לצרכן – 39.9 ₪ | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

אינטרסטאר – הלהיט הישראלי החדש

חברת הצעצועים סקאל טויס, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTE, המשווקת משחקים האהובים על הילדים של המותגים הכי נחשקים: ברבי, תומס הקטר, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד, מציגה את הלהיט הישראלי החדש שיכבוש כל ילד וילדה: אינטרסטאר.

אינטרסטאר הוא משחק הרכבה אשר חלקיו מעוצבים ומיוצרים בישראל המציגים עולם של הנאה, לימוד ויצירתיות אשר משתלבים יחדיו בכל עולם אשר ניצור. חלקי ההרכבה של האינטרסטאר מגיעים במגוון צבעים וצורות ומהווים כלי חינוכי המפתח חשיבה, דמיון וקואורדינאציה אצל ילדים. ישנם אין סוף אפשרויות לחיבור בין החלקים השונים וכך הילדים נחשפים לעולם בלתי מוגבל של יצירה בשילוב הנאה ועשייה.

החלקים עשויים מפלסטיק עמיד ואיכותי במיוחד ועומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר של אירופה ושל ארה"ב. כל החלקים והאלמנטים המיוחדים נהנים מגימור משובח במיוחד ללא חלקים חדים ולא פיסות קטנות.

מתאים לגילאי 2 ומעלה | מחירים החל מ: 39.90 ₪ לבין 259.90 ₪ | ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות

ממצמ

גברים

מארז טיפוח גברי של ביוטיקייר

גם אם הגבר שלכן הוא לא המטרוסקסואל המצוי, הוא עדיין יעיריך את המתנה הזאת: מארז טיפוח מפנק לגבר המכיל ג'ל גילוח, סכין גילוח, דאודורנט ג'ל ,סבון גליצרין וקרם לחות לאחר הגילוח – כל הסדרה בניחוחות משכרים ונעימים.

מחיר : 48.50 ₪ | | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט www.beautycare.co.il

מארז טיפוח לגבר של ביוטיקייר
צילום: יח"צ

"שעון המפקד" – סימאסטר- Seamaster M300 – מבית OMEGA

שעון המפקד של חברת OMEGA
צילום: יח"צ חו"ל

מותג שעוני היוקרה, אומגה, משיק מהדורה מוגבלת של "שעון המפקד" – סימאסטר M300 – השעון המזוהה עם ג'ימס בונד. השעון מיוצר במהדורה מוגבלת של 7,007 יחידות בעולם ולארץ יגיעו 15 מתוכן.

בשנת 2017 מציינים שלושה ימי שנה ראויים לאזכור מיוחד עבור חברת ההפקות EON, חברת ההפקות של אלברט ר. ברוקולי ומטרו גולדווין מאייר שמחזיקים בזיכיונות של סרטי ג'ימס בונד (MGM): יובל ה-50 ליציאת הסרט "אתה חי רק פעמיים", חגיגות ה-40 ליציאת הסרט "המרגל שאהב אותי" ויום השנה ה-20 להשקת הסרט "למות ביום אחר". בכל אחד מהסרטים הללו ג'ימס בונד לובש את מדי הצבא הרשמיים שלו. בכדי לציין מועדים אלו ולהעניק הצדעה של כבוד לג'ימס בונד, אומגה עיצבה וייצרה שעון ייחודי המעוצב בהשראת צבעי האדום, לבן וכחול המאפיינים את הצי הבריטי המלכותי.

אומגה הינה גם הבחירה של ג'ימס בונד מאז 1995, כאשר הוא, המרגל המפורסם ביותר בעולם ענד שעון Seamaster בסרט "גולדן איי". השניים חוו כל הרפתקה על המסך הגדול ביחד וכך הפכו שעוני אומגה ודמותו של ג'ימס בונד למזוהים יחדיו.

שעון המפקד – Seamaster – עשוי מפלדת אל חלד ועוצב בהשראת צבעי הצי המלכותי.  לוח השעון עשוי מקרמיקה לבנה, המחוגים בצבע כחול ומחוג השניות בצבע אדום עם הלוגו המפורסם של "007".

המכסה האחורי של השעון הינו שקוף וניתן לראות את מנגנון השעון וסמל חיל הים המלכותי. השעון מגיע עם שתי רצועות שונות: רצועת נאט"ו בצבעי כחול, אדום ואפור וגם עם צמיד מתכת .מנגנון השעון הינו ייצור בלעדי של אומגה   Co-Axial2507. השעון מיוצר במהדורה מוגבלת של 7,007 יחידות ברחבי העולם, מתוכן יגיעו לארץ רק כ-15 יחידות.

מחיר: 19,490  ₪ | להשיג ברשת אימפרס ובחנויות המורשות

מותג התכשיטים האיטלקי COMETE מציע מתנה מושלמת לרגל החג

כולם אוהבים שמפנקים אותם, גם גברים! איזו דרך טובה יותר יש להפתיע את הגבר שאת אוהבת מאשר להעניק לו את המתנה שהוא יאהב?

לרגל עונת החגים שבפתח, מותג התכשיטים האיטלקי, הידוע – COMETE, מקבוצת Muraro Lorenzo (המחזיקה גם במותג היוקרתי לגברים המובילBARAKA ) מציע מגוון פריטיBEST SELLERS  מלאי שיק גברי הכוללים צמידים ושרשראות  בהשראת עולם הספורט, רכב והשיט.

קולקציית התכשיטים של COMETE כוללת צמידים ושרשראות, בהשראת אלמנטים מרכזיים מעולמות תוכן שונים, בניהם: עולם הרכב – קולקציה שמרכזה הרחוב והמנוע, עולם הספורט – קולקציה שעוצבה במיוחד עבור הגבר חובב הספורט המושבע, שנהנה להפוך את המאמץ לאושר גדול וקולקציית השיט –שהינה בהשראת השמש, הרוח, צבעי מעמקי הים, מפרשי הסירות והיאכטות, לצד אוהבי המראה הקלאסי והאלגנטי.

התכשיטים מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד עם מאפיינים אנטי אלרגניים, הכוללים בעיקרם פלדת אל חלד, קרמי, כסף טהור, לטקס וסיבי פחמן. מאפיינים אלו מעניקים לגבר שדרוג למלתחה והופכים כל לוק למראה הכי נכון.

מחירים: שרשראות החל מ -390 ש"ח עד 1290 ש"ח, צמידים החל מ-390 ש"ח עד 1490 ש"ח | להשיג ברשת החנויות אימפרס, בתומס סאבו עזריאלי ובחנויות המורשות ברחבי הארץ

בית ושונות

מארזי בישום לבית בעיצוב נוצץ, חגיגי ומהודר ובשלושה ניחוחות נפלאים מבית SPRING

מארז זהב לחג מבית SPRING
צילום: יח"צ

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק לכבוד ראש השנה מארזי בישום לבית בעיצוב שכולו זהב, בשלושה ניחוחות מענגים:French-Musk, White Flower ו- Patchouli-Lavender-Vanilla.

  • ניחוח White Flower – ניחוח זוהר ומתוחכם המעניק זר מרהיב של פרחים לבנים. חבצלת, יסמין, שושנת העמקים וטוברוז חושפים את ניחוחות השמש הממכרים . לב תוסס זה עטוף בתות שדה לבן ועצים לבנים המותירים שובל מהפנט.
  • ניחוח French Musk – השילוב של מאסקים בהירים וטהורים עם תווים של רקפות יוצר ניחוח מלטף.
  • ניחוח Patchouli Lavender Vanilla – ניחוח מענג המשלב בין רמיזת לבנדר רעננה ומשובבת נפש לבין חושניות של פטצ'ולי ווניל.

מארז החג כולל 3 מפיצי ריח בגדלים שונים המתאימים לכל חדרי הבית (סלון, חדר שינה, שירותים ומטבח) מפיץ ריח 100 מ"ל , מפיץ ריח 225 מ"ל, דקנטר מהודר 700 מ"ל

מחיר: 295 ₪ | להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר www.myspring.co.il

עמותת אנוש מציעה מתנות לחג שמיוצרות על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית

מרכזי התעסוקה של עמותת אנוש לבריאות הנפש מציעים מתנות שמיוצרות על ידי מתמודדי נפש במסגרת מודל שיקומי בעמותה, בו הם מקבלים הכשרה וכלים שיעזרו להם להשתלב בשוק התעסוקה. הרווח ממכירות המוצרים, מועבר ישירות למתמודדים כתגמול על עבודתם ומקדם את פרנסתם.

בין המתנות לחג שניתן לרכוש:

  • מגש הכול דבש: מגש אינגליש קייק מקרמיקה בעבודת יד, עם שוליים לאחיזה נוחה, בצבעים ירוק / שמנת. מחיר: 68 ₪
  • שנה טובה בצנצנת: מארז בצנצנת לשנה החדשה הכולל מעדן חלבה דבש, צנצנת דבש, מארז סוכריות דבש וקרמל, מתלה חמסה ייחודי, פותחן מעוצב בצורת תוכי ו- 2 כפיות עץ עם ברכה. מחיר: 65 ₪
  • אבני הרגש: בתוך קופסת עץ תמצאו 5 חלוקי נחל עם טוש שאינו מחיק. קחו לכם כמה דקות בשקט וחישבו על אנשים שחשובים לכם שאתם רוצים להעניק להם את המחשבות שלכם, את הרגש שלכם במתנה. קופסת עץ הכוללת: 5  אבנים חלקות,  5 שקיות אורגנזה לעטיפה, ו- 3 טושים צבעוניים לציור על האבנים. מחיר: 35 ₪
  • סימניה לכל עת: סימניה עשויה מפליז בצורת תפוח/ רימון/ דבורה. מחיר: 42 ₪

לרכישת מוצרים אלה או אחרים: "אנושופ" החנות המקוונת בה ניתן לרכוש את כל המוצרים שמציעים מרכזי התעסוקה: www.enosh.org.il/he/ shop, להזמנה טלפונית: 054-9299522

בישולים בסבא-בא, מאת: יואל ריפל ושנית ריפל

בישולים בסבא בא - ספרבתחילת ספטמבר יצא לאור ספרם החדש של יואל ושנית ריפל בהוצאת סטימצקי "בישולים בסבא-בא". יואל ושנית ריפל נשואים מזה 43 שנה, הם עורכי דין החולקים משרד משותף ולהם 3 בנות ושלושה נכדים.

עתה הם חוברים יחד לראשונה בכתיבת ספר מתכונים פרי עטה של שנית, המתובל בסיפורים משעשעים פרי עטו של יואל, על זוגיות, משפחה, העדה הרומנית והפולנית והסבאות ועוד. כל סבא וסבתא ימצאו בסיפורים אמיתות ואירועים יום יומיים המתוארים בחיוך רחב ורגישות.

שנית ידועה בהצטיינותה בבישוליה ומאכליה. המתכונים שבספר הפכו לשם דבר בקרב בני המשפחה והחברים. בספר כללה שנית מתכונים למאכלים פופולאריים מהמטבח הרומני (אותם למדה מחמותה) והפולני (אותם למדה מאימה) כמו צ'ולנט, קוגל, ממליגה, מרק צ'ורבה וצימעס ומתכונים רבים אחרים מהמטבח הישראלי אותם אספה לאורך השנים ביניהם מתכונים לחגים, לארוחות שבת, קינוחים ועוד.

הסיפורים בספר הינם סיפורים המוכרים מחיי כולנו, אשר מתארים סיטואציות שרבים יכלים להזדהות עמן הכתובות בנימה החריפה והמשעשעת האופיינית ליואל ריפל.

בין הסיפורים ניתן למצוא סיפור על טיול השורשים ברומניה (במהלכו הוא חיפש את שורשיו היהודיים באתרי מורשת ושנית חיפשה את השורשים היהודיים של לב לבייב בקניון), על הביקור הראשון עם הנכדה בפסטיגל (שכלל שלוש שעות בפקקים וחמש דקות בלבד באולם והסתיים בצרחות "הביתה"), על נזקי הצ'ולנט לבני המשפחה, על הסבתא היהודייה, על השאלה הנצחית של "איפה אתם בליל הסדר" ועוד.

עד כה פרסם יואל ריפל שלושה ספרים בהוצאת סטימצקי, "אנחנו הרומנים" שהפך לרב מכר, "אנחנו הישראלים" ו "צ'ה פאצ'י".

בד ובד עם עבודתו כעורך דין, כתב ריפל  שירים ומערכונים לכוכבי בידור רבים ביניהם: דודו טופז, חנה לסלאו, מיקי קם ציפי שביט, טוביה צפיר ואחרים, השתתף בתוכניות טלוויזיה ורדיו פופולריות ושעשועוני בידור דוגמת"  תשע בריבוע", "זה הסוד שלי", "זהו זה! " ועוד.

השיר הידוע ביותר שכתב הוא "לילה בלי כוכב" ללחן של עוזי חיטמן בביצוע שימי תבורי.

בימים אלו מעלה ריפל מופע סטנד אפ שנקרא "נוסטלגיה לעתיד טוב יותר" בהשתתפות נתן נתנזון וארתור גורביץ.

מחיר הספר : 86 ₪ וניתן יהיה להשיגו ברשת חנויות סטימצקי

מתנות ב-20 ₪ בקנינוני עופר ברחבי הארץ

קבוצת קניוני עופר יוצאת במבצע לקראת ראש השנה, במסגרתו מגוון מתנות לחג יימכרו בעשרות חנויות (רשתות ופרטיות) בקניוני עופר ברחבי הארץ ב-20 ₪ בלבד!
המבצע כולל עשרות רשתות וחנויות פרטיות. דוגמאות למבחר מתנות ב-20 ₪:

  • דלתא – מארז גרביים ממותגות 2-4 במארז, במקום ב-35 ₪
  • IL MAKIAGE – מג'יק גלוס במקום ב-109 ₪
  • כיתן – מגוון כריות נוי במקום ב-79 ₪
  • ורדינון – כרית travel with במקום 79.90 ₪
  • עונות & Jump – חולצות בייסיק במבחר צבעים במקום ב-59.90 ₪
  • צ'ילדרנס פלייס – חולצות גרפיק קצרות במקום ב-49.90-39.90 ₪
  • בוניטה דה מאס – מגוון חזיות  AMANDA, T BRA וחזיות ספורט במקום ב-199 ₪
  • אפרודיטה – מגוון חזיות עם ריפוד קל וסגירה מקדימה במקום ב-180 ₪
  • מאניה ג'ינס – טי שירט בייסיק במגוון צבעים במקום ב-59.90-79.90 ₪
  • סבון – פילינג גוף 320 גרם על בסיס מלחים מים המלח במגוון ניחוחות במקום ב-83 ₪
  • מיכל נגרין – עגילי דוקרן מהקולקציה החדשה במקום ב-59 ₪
  • Wesoes – נעלי בלוש פיש במקום ב-79.90 ₪
  • אפריל – מסקרה של סטודיו מייק אפ במקום ב-69 ₪
  • נעמן – 2 תבניות זכוכית במקום ב-94.90 ₪
  • סולתם – תבנית אינגליש קייק (30 ס"מ) במקום ב79 ₪
  • סטימצקי – בובת ריצ'רצ'ים זוללות הדאגות במקום ב-69 ₪
  • צומת ספרים – 2 ספרי ילדים במקום ב-40-184 ₪
  • קולומביה – תיק רחצה במקום ב-69 ₪
  • ללין – קרם גוף בשפופרת במקום ב-69.90 ₪

המבצע יתקיים בין התאריכים 10-20.9.2017 | המבצע יתקיים ב-17 קניונים ברחבי הארץ: עופר סנטר – נצרת עלית, עופר הקריון – קריות, עופר גרנד קניון – חיפה, חוצות המפרץ אאוטלט, עופר לב חדרה, עופר השרון – נתניה, עופר הקניון הגדול –  פ"ת, עופר סירקין –פ"ת, עופר חונים קונים – ראשון לציון,   עופר מרום – רמת גן,  עופר הגבעה – גבעת שמואל,  עופר קניותר – נס ציונה,  עופר רחובות,  עופר בילו סנטר אאוטלט, עופר לב אשדוד, עופר אדומים – מעלה אדומים, עופר גרנד קניון – באר שבע.

מבצעים והטבות למתנות ומארזי חג בקניון הדר ירושלים

קניון הדר ירושלים, חוגג את ראש השנה באחד עשר ימים של מבצעים אטרקטיביים במיטב חנויות הקניון, אשר יציעו לרגל החג רעיונות למתנות ומארזים בלעדיים במחירים מיוחדים, בכך יחסכו את ההתלבטות מה לקנות השנה למארחים התורנים, למשפחה ועוד.

המבצעים יתקיימו בין התאריכים 10-20.09.2017 במגוון רחב של חנויות הקניון. דוגמאות לחנויות ומבצעים המשתתפים ביריד :

  • גולף – חולצת בייסיק נשים במגוון צבעים ב- 59.9 ₪  במקום 99.90 ₪, מכופתרת לגבר במגוון צבעים ב- 79.9 ₪ במקום 199.90 ₪ מימוש ההטבה בהצגת העלון
  • איל מקיאג' – מסקרה ICON ועיפרון עיניים מינראלי ב-139 ₪ (במקום 233 ₪) לא כולל הטבת יום הולדת
  • בון ספורט – שעון ילדים Hot tuna  ב- 25 ₪ במקום 50 ₪
  • ישראל הצורף – 50% הנחה על כל תכשיטי המעצבים GB
  • יגאל אשור – 20% הנחה על שרשראות ותליונים
  • מגנוליה – מגוון סטים שרשרת + תליון + עגילים ב-98 ₪
  • בודי שופ – ערכה לאישה מסדרת Milk & Honey ב- 75 ₪ במקום 128.7 ₪, ערכה לגבר מסדרת Men's ב-63 ₪  במקום 146.7 ₪,  ערכה לילדות  מסדרת Marshmallow Fairy ב-47 ₪  במקום 80.9 ₪
  • מור עדיקא – מבחר סטים זהב, כסף וגולדפילד ב- 399 ₪ במקום 699 ₪
  • קרייזי ליין –  צעיף מתנה בקניית תיק מקולקציית חורף 2018
  • זיפ – מכופתרת לבנה לגבר ב-49 ₪ במקום 140 ₪
  • הפיראט האדום – 25% הנחה על כל משחקי לגו בהצגת העלון
  • מגוון אלסקה – מפות שולחן דוחות כתמים במגוון צבעים ומידות ב- 45 ₪ במקום 89 ₪
  • לגיול – 12 סכיני סטייק/בשר מנירוסטה איכותית ב- 20 ₪ במקום 99 ₪
  • אקווה קוסמטיקה – קרם ידיים/רגליים ופילינג ב-50 ₪ במקום 100 ₪
  • קיווי – חולצה מודפסת לבייבי וגדולים ב-20 ₪
  • אפרודיטה -פיג'מת חורף + 2 מבשמי גוף ב- 99 ₪ במקום 207 ₪
  • קופיצינו – מקציף חלב ידני – 30 ש"ח במקום 70 ₪,  מקינטה להכנת קפה איטלקי ב-99 ₪ במקום 149 ₪
  • נעלי נמרוד – 2 נעלי ספורט ב-200 ₪ במקום 119-169 ₪ (מחיר לזוג אחד)
  • ניו מתנות – דבשיות – זכוכית מחוסמת + כפית בעיצוב ישראלי ב- 69 ₪  במקום 99 ₪
  • סבון – סבון חלב אמבט בריח שקים  300 מ"ל ב- 25 ₪ במקום 48 ₪, קרם ידיים חמאתי בריח שקדים 75 מ"ל  ב- 20 ₪ במקום 55 ₪
  • מי–טל הקסם שבעיצוב – צעיף/סרט + סיכה לכיסוי ראש ב- 49 ₪ במקום 70 ₪
  • & קפה – פלטת פירות בינוני 169 ₪ /גדול 249 ₪
  • וזאת הברכה – זוג פמוטים קריסטל מבית קראשי ב- 99 ₪ במקום 220 ₪, תחתית סירים של ענמאול ב- 59 ₪ במקום 89 ₪
  • סילבריו – שרשראות גולדפילד ב- 99 ₪ במקום 299 ₪
  • רולדין – מארז: עוגת דבש, צנצנת דבש, יין ב- 65 ₪ במקום 90 ₪
  • דלתא – מארז פיג'מה מבוגרים להרכבה עצמית ב 99.90 ₪ על כל המלאי הקיים בשולחן, בנוסף -ברכישת 2 מארזים ומעלה, אביזר לבחירה ב 19.90 ₪ לחברות מועדון ומצטרפות חדשות
  • הרמוניה לבית – 40% – 60% הנחה על כל מלאי החנות, המבצע לחברי מועדון ומצטרפים חדשים
  • פוקס – מכנסי גינס נשים/גברים ב-99.90 ₪ במקום 119.90 ₪ אין כפל מבצעים הנחות והטבות מועדון
  • דניאל מעבדה סלולרית – מגיני skech לכל סוגי המכשירים ב- 99 ₪ במקום 150 ₪
  • סופר-פארם – לייף סט מקרון קרם גוף + בודי מיסט + קרם ידיים ב- 29.90
  • ווישוז – 20% הנחה על קולקציית חורף 2018, על הקנייה הראשונה והצטרפות למועדון ללא עלות – ללא כפל מבצעים והנחות מועדו
  • לורד קיטש – חולצות בייסיק במגוון דגמים וצבעים ב- 35 ₪ במקום 69.90 ₪
  • צומת ספרים – ספר פו הדב ב- 10 ₪ במקום 64 ₪
  • הום סטייל – מארז 6 מגבות ידיים ב- 29.90 ₪ במקום 69 ₪

לפרטים: קניון הדר ירושלים – פייר קניג, 26, תלפיות ירושלים, טלפון: 02-6726660

מתנות חמודות לבית מרשת זול סטוק

הנה מספר רעיונות למתנות מרשת זול סטוק. אני חייבת לציין שאני בעצמי קניתי את המגש לעוגה ואני מתכננת להכין עוגת דבש ולהביא אותה למשפחה באחד מימי החג (קרדיט צילום: יח"צ)

מזוודה עם מערכת כלי בישול של סולתם

מי לא רוצה לסיים את ארוחת החג ולצאת לחופשה שניה אחרי? חברת 'סולתם' מפנקת אותך עם האפשרות לעשות זאת ויוצאת במבצע ארצי לחגים: מתנת מארז הכולל מזוודת טרולי קשיחה לעליה למטוס ובתוכה מערכת כלי בישול 5 חלקים.

המזוודה מסדרת Bon Voyage מתרחבת, עם 8 גלגלים מסתובבים, מנעול  ובעלת תא הפרדה. והפעם … סולתם מזמינה אתכם להסתכל גם במה שיש בקנקן: המזוודה מכילה סיר 24 ס"מ, מחבת 24 ס"מ  וסיר 20 ס"מ מסדרת Mineral Stone . אין צורך לסחוב, את המתנה הזו תוכלו לגלגל למארחת עד הפתח

מחיר ערכת כלי הבישול והמזוודה: 399 ₪ (עד ה-15.10.2017) | להשיג ברשת חנויות סולתם וברשתות השיווק המובחרות

מזוודה עם סירים של סולתם
צילום: יח"צ

מפות מהודרות לשולחן החג ברשת הרמוניה לבית

רשת "הרמוניה לבית" מציעה, לקראת חג ראש השנה מפות מהודרות דוחות כתמים לשולחן החג.

המפות איכותיות ומעוצבות ויוצרות חגיגה על כל שולחן חג. מפות השולחן המוצעות ברשת עשויות מ- 100% כותנה או- 100% פוליאסטר , המפות מגיעות במידות של  1.40 X 2.50 מ', 1.40 X 3.00 מ', 1.40 X 3.50 מ', 1.40 X 4.00  מ'. המפות קיימות במגוון צבעים , לבן, שמנת, וצבעי פסטל,

המחיר החל מ: 49.90 ₪ ועד 149.90 ₪ | להשיג בסניפי רשת הרמוניה לבית הפרוסה ברחבי הארץ | www.harmonya-l.co.il

מגוון מתנות לבית ולמשפחה

מארזים קולינריים מתובלים לחגים של חוות דרך התבלינים

החגים מתקרבים אלינו בצעדי ענק ואיתם המשימה הקבועה שמגיעה מדי שנה – מה נקנה לחברים או לבני המשפחה במתנה? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעה את המתנה המושלמת לחג: מארזים קולינריים מתובלים. המארזים שימושיים, מגיעים ארוזים בצורה יפהפייה  ומתאימים לאווירת ארוחת החג. ניתן לבחור בין מגוון מארזים:

  • קערה ותבלינים – מארז המכיל קערה לסלט, שמן זית, מיני פומפייה ו-3 תערובות: תערובת שפע לסלט, תערובת לאורז צימוקים ושקדים ותערובת לשקשוקה. מחיר: 119 ₪
  • קרש חיתוך ותבלינים – מארז המכיל קרש חיתוך, סכין שף ו-3 תערובות: פילדלפיה לבשר, תערובת לדגים בתנור ותערובת לתפוח אדמה ובטטה.
    מחיר: 175 ₪
  • פלטת גריל ותבלינים – פלטת צלייה מסדרת השיש השחור, שמן זית ו-6 תערובות: תערובת לבשר על האש, תערובת לצ'ימיצ'ורי, תערובת לאנטיפסטי, תערובת לאורז צימוקים ושקדים, תערובת פילדלפיה לבשר ותערובת לפרגיות.
    מחיר: 235 ₪
  • סיר ותבלינים – סוטז' מסדרת השיש השחור, טחינה אתיופית, ממרח פלפלים ו-4 תערובות: תערובת לעוף בגריל, תערובת לתפו"א ובטטה, תערובת לחומוס וטחינה ותערובת אורז ים סוף.
    מחיר: 289 ₪

להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, ובסניפי הרשת. טל': 04-9533405, לאתר: www.derech-hatavlinim.co.il

מתנות מעוצבות מבית תומיק

על תומיק יצא לי לכתוב מספר פעמים בעבר והנה מספר רעיונות למתנות מיוחדות ומעוצבות אשר תוכלו לרכוש בסטודיו במושב עין ורד או דרך אתר מרמלדה – market.marmelada.co.il/tomik1piece

סדרת תיקי המחשב GaurdIT של סמסונייט

לקראת החגים ולקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמאית, מציע המותג הבינלאומי לתיקים ומזוודות סמסונייט את סדרת תיקי-המחשב/עסקים GUARDIT בהנחה אטרקטיבית של 25%.

הסדרה במגוון רחב של דגמים וגדלים, בהתאמה לצרכי- אנשי עסקים ולסטודנטים-  תיקי-גב ותיקי-צד המיועדים לנשיאת מחשבים / טאבלטים  ותאים נוספים המתאימים ל- A4 , תא ארגונית ובתיקי הגב- תא לבקבוק שתיה. עם מאפיינים נוחים וחכמים לשימוש יום-יומי, ללקוח המודע לצרכיו השוקל את הנוחות ביום עבודה/יום הלימודים (ושילוב שניהם כמובן). הסדרה מספקת ללקוח ערך מוסף לנוכח ההכרה והתחשבות בעיצוב הנוח והמשקל הקל של התיק עם ארגון ותכונות חכמות.

  • התיקים בסדרה בצבעים: שחור, אפור-כהה.
  • לכל מוצר אחריות בינלאומית מטעם היצרן לשנתיים.
  • בסדרה קיימים 9 סוגי תיקים: 4 סוגים של תיקי יד צד, 3 סוגים של תירי גב ו-2 סוגים של תיקים עם מנגנון/גלגלים.

מחירים:

  • תיקי-צד: לפני הנחה – 210 ₪ – 265 ₪ | לאחר הנחה – 155 ₪ – 199 ₪
  • תיקי-גב: לפני הנחה – 280 ₪ – 340 ₪ | לאחר הנחה – 210 ₪ – 255 ₪
  • תיק-מחשב על גלגלים: לפני הנחה – 620 ₪ | לאחר הנחה – 465 ₪
  • תיק-גב-מחשב על גלגלים: לפני הנחה – 650 ₪ | לאחר הנחה – 490 ₪
תיקי מחשב של סמסונייט GAURDIT
צילום- יח"צ חו"ל

סדרת הזהב מבית גלריית 1of135 במארז מתנה מהודר

גלריית 1of135.com מציגה: מתנה לחג במבצע חגיגי ושווה במיוחד! יצירות מסדרת הזהב הנחשקת 24K GOLD בארבעה עיצובים שונים בטכניקת הטבעת זהב ייחודית (גודל תמונה: 15X20 ס"מ).
מחיר חגיגי לאחר הנחה: 298 ₪ כולל מע"מ (במקום 410 ₪) לתמונה במסגור אלומיניום זהב איכותי ומגיע במארז מהדור.

להזמנות: גלריית 1of135.com טלפון 036090802 (עד ה-15.10.2017)

מסגרות מזהב של גלריית 1OF35
צילום: אירית חיון
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X