fbpx
הריון ולידה

מתנות לידה שכיף לתת ועוד יותר כיף לקבל

ביום ראשון, ה-05.03.2017, הבלתי יאומן קרה ובתום 39 שבועות ו-6 ימים, ילדתי את בתי, מילה, אחות לעילאי בן השנתיים. הלידה הייתה מהממת. למרות שעבר שבוע וקצת מאז, אני עדיין בשוק מהלידה המהירה ונטולת הקרעים/חתכים שהייתה. אני זוכרת את הלידה הראשונה (שנגמרה בואקום ותפרים), משכחי כאבים, הליכה של ברווז במשך כמעט שבועיים – ואני בהלם מאיך שהרגשתי עכשיו. אני בהלם שיכולתי ללכת בלי לקחת אופטלגין כל 4 שעות, שיכולתי לשכב/לעמוד/לשבת בקלות, שללכת לשירותים לא הייתה חוויה לא נעימה. גם בעלי והמשפחה בהלם מהתפקוד עכשיו לעומת לפני שנתיים. לסיכום, היה כיף !

קיבלתי מגוון מתנות ללידה ממשפחה וחברים, ושמחתי מאד שכל המתנות היו יפות אך בעיקר שימושיות. אני שמחה לחלוק אתכן חלק מהמתנות שקיבלתי, למקרה שאתן מחפשות מתנות ליולדת. אני בטוחה שמה שתבחרו ישמח את היולדת, אך בעיקר את הרך הנולד, כי בסופ של יום – זה עבורו 🙂

מוצרי טקסטיל של לורה סוויסרה

כל החברות שלי יודעות עד כמה אני אוהבת את המוצרים של לורה סוויסרה. מאז שבני הבכור נולד, אנחנו משתמשים במגן ראש למיטה, מצעים (היו לעריסה ולעגלה, אח"כ גם ללול, למיטת תינוק ומכיוון שבקרוב נעביר אותו למיטה רגילה – גם דאגתי למצעים עבורה), שמיכות ועוד. זה היה ידוע מראש שאם אקבל מוצרים של לורה סוויסרה בגוונים ורודים, אהיה הכי מאושרת. וכך היה.

אני קיבלתי 3 שמיכות סופר רכות ומפנקות מהקולקציה החדשה שהושקה ממש לא מזמן:

  • שמיכה מקולקציית קטיפה חיות. השמיכה רכה בטירוף וסופר מתוקה. היא בגוון ורוד בהיר ולבן (פסים) ויש לה פיל עם חדק שעושה קצת רעש בתחתית (הבן שלי אוהב לשחק איתו). השמיכה בגודל 75/100 וכרגע משמשת אותה בעריסה או בטרמפולינה-עריסה (כי טרם יצאנו מהבית). למי שמתעניינת במחיר – 49 ₪
  • שמיכה רכה שמגיעה במגוון הדפסים וצבעים. גם היא רכה ממש ובגוונים של ורוד עם לוויתנים מתוקים. היא עולה 79 ₪ וגם מגיעה בגודל של 75/100.
  • השמיכה האחרונה בגוונים יותר נטרליים ופחות של בנות: שמיכת פלנל רכה עם כוכבים בגוון של כחול, ירוק, אפור. היא מגיעה בגודל 75/115.

הנה תמונות מתוך האתר של השמיכות

והנה תמונה של מילה עם שמיכת הפיל הורוד החדשה שלה 🙂

מילה עם שמיכת פיל ורוד
מילה עם שמיכת פיל ורוד

דרך אגב, הם גם השיקו ממש עכשיו את ליין הביגוד החדש שלהם. מדובר בביגוד מעוצב לקטנטנים בשיתוף "פישר פרייס". בקולקציה ניתן למצוא כל מה שתינוקות צריכים: אוברולים, בגדי גוף, מכנסיים, כובעים ונעליים. מדובר במוצרים העשויים 100% כותנה-טריקו ומגיעים במגוון הדפסים/צבעים כגון: ורוד לבבות, בז'-לבן ירח וכוכבים, תכלת מכוניות, שחור-לבן אריה, ורוד לבן – חיות, לבן – אדום פרחים, אפור זיגזג, ומגיעים במידות NB ו- 0-3. מחירים: זוג בגדי גוף- 49 ₪, זוג אוברולים- 69 ₪, זוג מכנסיים עם רגליות – 39 ₪, זוג כובעים- 25 ₪, זוג נעליים- 20 ₪. עכשיו אם ישאלו אותי מה אני צריכה… יש מה להגיד 🙂

ניתן לרכוש את המוצרים של לורה סוויסרה בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר של החברה – https://laura-swisra.co.il

מארז לידה של האגיס

אצלנו בבית מחתלים רק בהאגיס. כשהבן נולד ניסיתי להשתמש בחיתולים אחרים, ומדי פעם כשקיבלתי דוגמיות גם הייתי מתנסה בהם, אבל בסופו של יום מאז שהילד בן חודשיים – רק האגיס. מיותר לציין שגם עכשיו, עם הבת, אנחנו משתמשים רק בהאגיס. וזה לא רק חיתולים: משטחי החתלה, מגבונים… כל מה שהאגיס, יש בבית 🙂

חברות שלי מכירות את האהבה והנאמנות שיש לנו להאגיס (בכל זאת, אני טורחת להמליץ עליהם בכל מקום או פלטפורמה אפשרית), ולכן שמחתי לקבל מארז לידה של האגיס שכלל חיתולי Little Babies במידות 1 ו-2, מארז של 4 חבילות מגבונים ואחד המוצרים החשובים – משטחי החתלה חד פעמיים (וכן, מסתבר שגם בנות משתינות עלינו. אמנם לא בקשת כמו בנים, אבל מצאתי את עצמי זורקת כבר 2 משטחי החתלה חד פעמים לפח ביום…).

אין ספק שזאת מתנה מושלמת כי תמיד צריך חיתולים, מגבונים ומשטחי החתלה ואם זה האגיס…אז עוד יותר טוב 🙂

דרך אגב, אני בעצמי שלחתי מתנת לידה כזאת לחברה שילדה ביולי האחרון את בנה הבכור. היא ממש שמחה כי היא רק שמעה על האגיס אבל מעולם לא התנסתה בהם. זאת הייתה דרך מצויינת בשבילה להתנסות במוצרים של האגיס וגם לא להיות בלחץ לרוץ לקנות חיתולים איך שהיא מגיעה הביתה כי זה מגיע עם שליח בצורה סופר נוחה.

ניתן לרכוש מארזים דרך האתר (או אם אתן ממש יצירתיות – ללכת לקנות את כל המוצרים וליצור מארז משלכן) – https://www.huggies.co.il/Giftcard/index.html

מארזי לידה של האגיס
מארזי לידה של האגיס

מוצרים חווייתיים אך בעיקר שימושיים ממאמא גורו

החבילה הבאה נרכשה דרך האתר מאמא גורו, שאני בטוחה שכל אמא שמעה עליו (ואם לא, זה הזמן לבקר בו ולהירשם בחינם – https://www.mamaguru.co.il). ממש במקרה, באותו יום שהגיע השליח עם החבילה, דיברתי עם בעלי שהפעם אני רוצה לנסות לעטוף את הילדה כשהיא ישנה. עם הבן לא הספקתי לעשות זאת ועד שניסיתי הוא כבר היה גדול מדי. הדרך הטובה לעיטוף (Swaddle) היא באמצעות חיתול טטרא גדול שאותו מקפלים בצורה מסוימת ואז באמצעותו עוטפים את הילד. בעלי אמר לי שבהזדמנות הראשונה שתהיה, נסע לקנות חיתולי טטרא גדולים (ואני אישית אוהבת את חיתולי הטטרא של איידן אנד אניס ואותם רציתי). ואז היה צלצול בדלת והשליח הגיע עם חבילה שבתוכה היו:

  • רביעיית שמיכות טטרה מבית aden+anais – שמיכות/חיתולי טטרא בגודל 120/120 בגווני ורוד. הן עשויות 100% כותנה נושמת ואוורירית, הן מתכבסות מדהים במכונה (ואני הכנסתי למייבש והן יצאו נפלא). ניתן לרכוש אותם כרגע במחיר מבצע של 179 ₪ במאמא גורו (ואם יש לכן את כרטיס האשראי אז על הדרך תקבלו עוד 10% הנחה במעמד החיוב + תצברו 7%). אם תכנסו לעמוד שלהם באתר תוכלו לראות סרטון על עיטוף ואיך לעשות זאת נכון.
  • ערכת "השנה הראשונה שלי" – ערכה מתוקה להפליא כוללת מסגרת מגנטית לתמונות שונות, אלבום תמונות חמוד עם איורים מקסימים, כרטיסית של מילים ראשונות שבהן ניתן לתעד איך הילד אמר מילים מסוימות, וכרטיסיות "הצעד הראשון שלי" שניתן להציב ליד הילד (ובהמשך לתת לו להחזיק) ולתעד נקודות והישגים שונים בשנה הראשונה שלו (חיוך ראשון, התהפך מהבטן לגב, התיישב וכו'). חבל שלא היה לי מארז כזה עם הבכור. אצלו הכל מתועד בגוגל קלנדר ולא באלבום 🙂
    את הערכה ניתן לרכוש באתר ב-59.90 ₪.
מתנות ליולדת שניתן להזמין דרך מאמא גורו
מתנות ליולדת באמצעות מאמא גורו

מארז ורוד ומתוק במיוחד מבית בייבי-קייקס

את בייבי-קייקס הכרתי בזכות המנהלת שלי לשעבר. כשחברות שלה ילדו, היא תמיד הזמינה להן מארז לידה מהם. גם כשאני ילדתי את בני, קיבלתי לביה"ח מארז כחול מהם.

הפעם, קיבלתי מארז ורוד, מתוק במיוחד שהיה ארוז כקאפקייקס ענקי (כבר אהבתי) שאיתו גם הילד שיחק אח"כ. את המארז קיבלתי מחברה טובה שדאגה לפנק אותי כשבוע וקצת לפני הלידה. למארז קוראים "בייבי בוקס 1" והוא כולל ערכה ייחודית לתיעוד השנה הראשונה (כרטיסיות חודשיות שניתן להציב ליד הילד ולצלם אותו בכל חודש), בגד גוף, מגבת פליטה לכתף, גרביים ומחזיק מוצצים (שאני חייבת לציין עמיד במיוחד. עד היום אנחנו משתמשים במחזיק מוצצים שלהם כשיוצאים מהבית עם הבן. הוא שיחק איתו, העיף, פתח, סגר כ"כ הרבה פעמים – והוא עדיין בסדר).

מחיר: 140 ₪, ניתן לבחור מארז לבנות או לבנים ולהזמין מהאתר – http://www.babycakes.co.il

בייבי בוקס של בייבי קייקס
בייבי בוקס של בייבי קייקס
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X